Orion keräilykampanja - jäitkö ilman palkintoa?
Onkohan muille käynyt niin, ettei Orionin keräilykampanjan "palkintotuotteet" tulleet koskaan? Viitsiikö enää osallistua, jos sama käy taas uudelleen?
Kommentit (25)
En nyt muista minkä firman kampanja oli aikoinaan, mutta näistä on ns. ennakkotapaus. Jos keräilykampanjaan osallistumiseen liittyy olennaisesti jonkun tuotteen osto niin se "palkinto" pitää toimittaa täysimääräisenä tai vastaavanlaisella tuotteella. Ota rohkeasti, mutta asiallisesti yhteyttä Orionille. Jos sieltä tulee vastaus, että "palkintoja" ei enää ole niin muistuta niitä ennakkotapauksesta. Kuluttajasuoja tietää varmasti mitä tarkoitan.
Mikäli kampanjan säännöissä lukee, että "palkintoja" rajattu määrä(voi siis loppua ennen kuin kaikki ovat saaneet) niin sit en osaa neuvoa.
Orionin vuoden 2017-18 kampanja: lähetin nuo leimat 2018 helmikuun alussa enkä en ole saanut "palkintoa".Oletko sinä saanut "palkinnon"?
Olen saanut, kaksi Muumi-mukia valitsin. Siinä kyllä kesti kauan, lähetin ne muistaakseni tammikuun lopulla ja vasta tässä maaliskuun alussa ne tuli.
Miäkin valitsi mukit ja tulivat perille, mutta kesti tosiaan varmaan sen kuukauden. Olen lähettänyt kiinni teipattuina, koska on arvelluttanut sen tarran tarttuminen muuhun postiin postin järjestelmässä, jolloin se osoitetieto ei koskaan päätyisi orionille asti. Ottaisin kohteliaasti yhteyttä Orioniin. Onhan tuo ihan turkasen huonoa mainosta, jos keräilykampanjasta ei saakaan lunastettua palkintoaan.
Moikka!
Itselleni kävi niin, että palkinnosta tuli postin pakettikortti ja en muistanut hekea ajoissa sitä postista. otin yhteyttä Orioniin ja parin mutkan kautta sain palkintoni palvelun ollessa ystävällistä.
Näissä kampanjoissahan on palkinnot oieasti rahan arvoisia, kuten valitsemani Fiskarsin veitsisetti. Ja toisaalta tuotteet sellaisia, joita minä ainakin ostaisin jok tapauksessa. Sen takia näin tuon pienen vaivan palkinnon vuoksi.
Tässä yheystiedot, jotka sain Orionilta, niin jää ne pari mutkaakin pois matkalta:
kerailykampanja@orion.fi tai puh. 010 4261
Mukavaa pääsiäistä!
Ota yhteyttä Orioniin. Olen töissä postin pisteessä. Noista lähtee paperinen saapumisilmoitus ja olen itsekin ihmetellyt, miksi jotkut ei ole hakeneet pakettiaan, ilmeisesti saapumisilmoitusten kanssa on voinut olla jotain ongelmaa, ilmoitus ei ole tullut. Monelle se keräilytuote on tosiaan kyllä Orionilta lähetetty.
Oranssi kirjoitti:
Moikka!
Itselleni kävi niin, että palkinnosta tuli postin pakettikortti ja en muistanut hekea ajoissa sitä postista. otin yhteyttä Orioniin ja parin mutkan kautta sain palkintoni palvelun ollessa ystävällistä.
Näissä kampanjoissahan on palkinnot oieasti rahan arvoisia, kuten valitsemani Fiskarsin veitsisetti. Ja toisaalta tuotteet sellaisia, joita minä ainakin ostaisin jok tapauksessa. Sen takia näin tuon pienen vaivan palkinnon vuoksi.
Tässä yheystiedot, jotka sain Orionilta, niin jää ne pari mutkaakin pois matkalta:
kerailykampanja@orion.fi tai puh. 010 4261
Mukavaa pääsiäistä!
T. Orionin viestintä
Turha sitä on aina postia haukkua jos itse on unohtanut vaikka laittaa koko kortin postiin.... helppo se on aina sanoa että "POSTIN VIKA" vaikka todellinen syyllinen katsoisi peilistä!
Viimeksi Postissa tuli ilmoitus mukeista mutta en voinut hakea viikon aikana. Aikaisemmin en saanut paistinpannua. ??
Viimeksi Postissa tuli ilmoitus mukeista mutta en voinut hakea viikon aikana. Aikaisemmin en saanut paistinpannua. ??
Sain orionille lähettämäni keräilykortin 2 kertaa takaisin postin toimesta. Kolmannella kerralla laitoin kirjeellä ja palkinto tuli.
Olen lähes aina osallistunut näihin kampanjoihin ja saanut lahjan. Nyt viimeksi en saanut, joten lähetänpä sinne sähköpostia.
Kupongista kannattaa ottaa valokopio. Ja kupongin voi lähettää myös kirjekuoressa.
Ensimmäinen "palkinto" viipyi, koska oli päässyt loppumaan Orionilta.
Toinen tuli parissa viikossa.
Olenihan joka kerta (ainakin kuusi kertaa) kuponkia vastaan saanut postitse Orionin palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä on aina postia haukkua jos itse on unohtanut vaikka laittaa koko kortin postiin.... helppo se on aina sanoa että "POSTIN VIKA" vaikka todellinen syyllinen katsoisi peilistä!
Posti hukkaa nykyisin ihan älyttömästi postia. Postia tuhoutuu koneellisessa lajittelussa tai katoaa jonnekkin koneiden alle ja jää sinne. Postin vähennykset työvoimassa taas ovat romuttaneet työntekijöiden moraalin ja postinjakaja voi kipata postisalkun suoraan paperinkeräysastiaan, niin pääsee vähänhelpommalla.
Yli kuukausi sitten laitoin kortin postiin eikä ole tullut Marimekon kassia. Paistinpannu jäi saamatta joku vuosi sitten ja muumi mukeja en pystynyt hakemaan ajoissa.
Jaa, onkos ne ihan ilmoittaneet, ettei palkintoa tule? Kannattaa odotella ihan rauhassa. Toki tietysti voi olla, että kuponkisi on joutunut ties minne postin toimesta.