Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi soitti keskellä yötä, että 16v poikani oli ajanut heitä vastaan kännissä, pimeällä mopolla

Vierailija
10.04.2022 |

Ja kuulema vielä haistatellut heille. Yritän luottaa, mutta näin siinä käy. Väitti minulle menevänsä kaverille yöksi, mutta olivatkin keskellä yötä rälläämässä kännissä mopoilla. En edes ymmärrä, miten niille on tuollainen idea tullut mieleen. Luntakin satoi ja on kylmää ja liukasta. Nyt on lasu tehty pojasta ja poliisilla merkintä. Hyvin meni taas. Ei edes ollut katuvan näköinen kun poliisit heitti pihalle. Minullekin tiuski viinapäissään. Oon kyllä ihan tosi pettynyt. En olisi ikinä hänestä uskonut tuollaista vaikka välillä jotain pientä ongelmaa onkin ollut.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vit tui li poliiseille??? Kyllä on nyt mennyt joku kasvatuksessa pahemmin pieleen.

Juuri näin. Kakara on todennäköisesti ollut jonkin muunkin päihteen vaikutuksen alaisena kuin vain alkoholin. Varmaan vetänyt alkoholia ja lääkkeitä.

Vierailija
42/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi poliisi kiikuttaa nuoret kotiovelle kuten joku ilmainen taksi. Asemalle ne pitäisi viedä ja soittaa vanhemmat hakemaan. Sillä lailla saataisiin vähän konkretiaa asiaan.

Ehkä siksi että asemalla ei ole tilaa ja tulee halvemmaksi kun asemalle ei täydy hankkia kännisiä teinejä varten lisäsellejä ja lisähenkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä niitä mopon avaimia takaisin. Noin vakavasta ja hengenvaarallisesta teosta kunnon seuraamukset. Jollei se opi nöyryyttä tällaisen teon jälkeen, niin siitä tulee seuraava Ranta-aho, joka ei kadu mitään.

Vierailija
44/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat saa välillä tällaisiapäähänpistoja.Minulla kaksi ja ihan kunnon kansalaisia tullut,vaikka välillä sählänneetkin.

Juttelette asiasta,ja eiköhän poika itsekkin säikähtänyt.

Kyl se siitä!

Joopa joo. Miksi aina pitää vähätellä vakaviakin asioita? Ne sinun "kunnon kasalaisesi" ovat todellisuudessa jotain ongelmatapauksia nykyään(kin).

Vaan kun ei ole😂😂😂

Vierailija
45/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilyyn ei mitään mahdollisuutta ens kesänä. Sori vaan, mutta tää ei oo mitään pikkuinen "luottamuspula". 

Vierailija
46/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi poliisi kiikuttaa nuoret kotiovelle kuten joku ilmainen taksi. Asemalle ne pitäisi viedä ja soittaa vanhemmat hakemaan. Sillä lailla saataisiin vähän konkretiaa asiaan.

Ehkä siksi että asemalla ei ole tilaa ja tulee halvemmaksi kun asemalle ei täydy hankkia kännisiä teinejä varten lisäsellejä ja lisähenkilökuntaa.

Niinpä. Nykyään päihtyneet teinijonnet ovat käytännössä aina jonkin muun(kin) päihteen vaikutuksen alaisena kuin alkoholin. Alkoholi väsyttää jossain vaiheessa mutta nämä "mömmöt" pitävät hereillä vaikka läpi yön.

Vierailija
47/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat saa välillä tällaisiapäähänpistoja.Minulla kaksi ja ihan kunnon kansalaisia tullut,vaikka välillä sählänneetkin.

Kyl se siitä!

Joopa joo. Miksi aina pitää vähätellä vakaviakin asioita? Ne sinun "kunnon kasalaisesi" ovat todellisuudessa jotain ongelmatapauksia nykyään(kin).

Vaan kun ei ole😂😂😂

Hymiöistä päätellen osuin oikeaan. Ovatko molemmat kakarasi taas vankilassa?

Vierailija
48/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt maalailla piruja seinään.Jokainen teini kokeilee alkoholia jossain vaiheessa ja voi saada jtn näin typerää päähänsä.

Rangaistus ja keskustelua.

Jos toistuu,voi alkaa jo huolestumaan.

Vierailija
49/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se siitä!

Vaan kun ei ole😂😂😂

Minulla ei ole kakaroita,vaan lapsia.Ja ei,kumpikaan ei ole vankilassa.Eikä itseasiassa olleet koskaan poliisin kanssa tekemisissä.

Toinen saanut kerran varoituksen ylinopeudesta😊

Vierailija
50/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä asialle?

Keskustellaan kun herää. Mulla ainakin luottamus koki kolauksen tästä. Mopon avaimet otin jo itselleni talteen. Pitää katsoa milloin uskallan ne antaa takaisin. En kuitenkaan ihan heti. Onneksi ei käynyt pahemmin. Ap

Niin yleensä se oma sinisilmäisyys kostautuu kun jotain sattuu. Otitko selvää että kaverilla on esim vanhemmat kotona? Ei minun lapsi vaan muiden kakarat. Tällä kertaa ei sattunut mitään vakavampaa.

No en ottanut. Luotin, niinkuin aloituksessa jo sanoin. Ajattelin, että hän on jo sen verran iso. Parin vuoden päästä jo täysikäinen. Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta kyllä jäi yksi sydämen lyönti välistä, kun poliisi soitti keskellä yötä. Ap

16-vuotias on aivan lapsi vielä, eritoten älyllisesti. On täysin oikein, että lasu on tehty kerta olet noin välinpitämätön. Onnea lastensuojelun kanssa "painimiseen". Se tulee olemaan todella vaikeaa ja raskasta.

T: sosiaalityöntekijä

Vierailija
51/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmaan.

Roskaa koko aloitus.

Vierailija
52/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se siitä!

Vaan kun ei ole😂😂😂

Minulla ei ole kakaroita,vaan lapsia.Ja ei,kumpikaan ei ole vankilassa.Eikä itseasiassa olleet koskaan poliisin kanssa tekemisissä.

Toinen saanut kerran varoituksen ylinopeudesta😊

Paniikkiemojien käyttösi vain jatkuu. Kyttäätkö koko ajan mitä kakarasi tekevät vai eikö napanuora ole vieläkään katkennut? Tälläkin hetkellä ainakin toinen kakaroistasi makaa jossain narkkiluolassa takamus kipeänä.

Vierailija
53/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt maalailla piruja seinään.Jokainen teini kokeilee alkoholia jossain vaiheessa ja voi saada jtn näin typerää päähänsä.

Mitä ihmeen lässytystä tuo on, että jos toistuu, voi alkaa jo huolestumaan?

Siihen ei tarvita ku yksi ainoa kerta, se ensimmäinen, että ajaa kännissä kolarin ja tappaa itsensä tai jonkun toisen. Liikenteessä törttöily on aina hengenvaarallista!

Vierailija
54/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vähättele vakavia asioita.

Vierailija
55/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ilman mopoa sitten

Vierailija
56/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sille mopon osti?

Vierailija
57/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vanhempi ei esim tiedä miten yleistä pilven poltto on nuorten keskuudessa sen helpon saatavuuden vuoksi. Esim alkon saaminen on huomattavasti vaikeampaa.

Vierailija
58/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva kallu siellä. Tokihan olette jo ajokortin luvanneet ja katselleet, minkä auton hankitte finniperseelle.

Vierailija
59/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sille mopon osti?

Meidän nuori ainakin osti itse. Se oli sen hankkimisen ehto, että itse pystyy siitä vastaamaan. Kun on itse ponnistellut sen eteen siitä huolehtii myös paremmin.

Vierailija
60/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , se voi t a p p a a vielä itsensä tuolla tavalla. Sanoisin lapselle että virallisen ajokiellon jälkeen vielä kuukausi sun ajokieltoa ja jos vielä hölmöilee niin lähtee koko mopo ja saa kaivaa fillarin esiin. Niin makaa kuin petaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän