Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi soitti keskellä yötä, että 16v poikani oli ajanut heitä vastaan kännissä, pimeällä mopolla

Vierailija
10.04.2022 |

Ja kuulema vielä haistatellut heille. Yritän luottaa, mutta näin siinä käy. Väitti minulle menevänsä kaverille yöksi, mutta olivatkin keskellä yötä rälläämässä kännissä mopoilla. En edes ymmärrä, miten niille on tuollainen idea tullut mieleen. Luntakin satoi ja on kylmää ja liukasta. Nyt on lasu tehty pojasta ja poliisilla merkintä. Hyvin meni taas. Ei edes ollut katuvan näköinen kun poliisit heitti pihalle. Minullekin tiuski viinapäissään. Oon kyllä ihan tosi pettynyt. En olisi ikinä hänestä uskonut tuollaista vaikka välillä jotain pientä ongelmaa onkin ollut.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä asialle?

Vierailija
4/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

” miten niille on tuollainen idea tullut mieleen.” Ihan tosissasi kysyt?🤣

Vierailija
5/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että joku jaksaa vielä kapinoida tässä vihervassarimaailmassa.

Vierailija
6/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
7/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Muistan nuo ajat. Kyllä ne siitä kasvaa ja rauhoittuu.

Vierailija
8/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan sano, ettet meinaa laittaa mopoa myyntiin tai paaliin?

Vierailija
9/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisten aivojen etuotsalohko on keskenkasvuinen. Se tarkoittaa, että hänen on vaikea hallita impulssejaan, ja hänet on helppo aivopestä tai yllyttää tekemään typeryyksiä.

Ja niitä impulsseja ja aivopesijöitähän tämän päivän nuoren maailmassa riittää

Vierailija
10/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nuoren miehen elämää. Puhut asiasta pojan kanssa asiallisesti ja kerrot, etteivät vanhemmat pahuuttaan kysele menemisiä, vaan siinä on juurikin tuo lastensuojeluilmoituksen uhka, mikä vetää nuoren kokeilun halun vakavaksi asiaksi.

Vierailija
11/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä asialle?

Keskustellaan kun herää. Mulla ainakin luottamus koki kolauksen tästä. Mopon avaimet otin jo itselleni talteen. Pitää katsoa milloin uskallan ne antaa takaisin. En kuitenkaan ihan heti. Onneksi ei käynyt pahemmin. Ap

Vierailija
12/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen tapaus. Humalassa olevan teinin kanssa ei kannata väitellä. Odota kun herää, kysy miten itse selittää yölliset retket.

Kun lasku ottaa yhteyttä, niin poika mukana keskustelussa.

Jos puhevälit poikaan ok, niin toivoa on.

Vierailija
13/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuämmille sitten myös haistattelua, kiitos.

Vierailija
14/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tosimiesten kasvukipuiluun. Sain itse huippuammatin tuota kautta. Tosin en ikinä kiinni jäänyt.

Vierailija
15/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kotona käytetään alkoa? Ihmettelen, että mistä saanut tuollaisen mallin...

Vierailija
16/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä muutama muukin kiinni. Hyvä saalis poliiseilta.

Vierailija
17/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä asialle?

Keskustellaan kun herää. Mulla ainakin luottamus koki kolauksen tästä. Mopon avaimet otin jo itselleni talteen. Pitää katsoa milloin uskallan ne antaa takaisin. En kuitenkaan ihan heti. Onneksi ei käynyt pahemmin. Ap

Niin yleensä se oma sinisilmäisyys kostautuu kun jotain sattuu. Otitko selvää että kaverilla on esim vanhemmat kotona? Ei minun lapsi vaan muiden kakarat. Tällä kertaa ei sattunut mitään vakavampaa.

Vierailija
18/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä kotona käytetään alkoa? Ihmettelen, että mistä saanut tuollaisen mallin...

Haista paska.

Vierailija
19/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi poliisi kiikuttaa nuoret kotiovelle kuten joku ilmainen taksi. Asemalle ne pitäisi viedä ja soittaa vanhemmat hakemaan. Sillä lailla saataisiin vähän konkretiaa asiaan.

Vierailija
20/105 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus nuoren miehen elämää. Puhut asiasta pojan kanssa asiallisesti ja kerrot, etteivät vanhemmat pahuuttaan kysele menemisiä, vaan siinä on juurikin tuo lastensuojeluilmoituksen uhka, mikä vetää nuoren kokeilun halun vakavaksi asiaksi.

Tyypillistä mammapalstalaisten vähättelyä sinulla. Kakara on tehnyt vakavan rikoksen ajettuaan (laittomalla?) valottomalla mopolla humalassa. Hän olisi voinut umpikännissä ajaa vaikka toisen ihmisen päälle. Tuo vanhemmille uhittelu kertoo vielä siitä, että kakaralla on jotain vikaa päässä tai sitten hän on vetänyt muutakin kuin alkoholia (kuten todennäköisesti onkin).

Toivottavasti kakara saa erittäin tuntuvan rangaistuksen.