Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
621/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että suurin osa hoikista naisista laittaa tinderissä hylkyyn miehen, jolla lukee jotain noin tahditonta profiilissaan (riippumatta siitä, mikä kiloraja on ja täyttääkö itse ko. kriteerin). Ap on poikkeus, kun on antanut tyypille mahdollisuuden. Tosin ap:kaan ei ole varma, että kannattaako. Aika iso riski tuossa on, että mies on pinnallinen ja arvosteleva.

Hoikilla naisilla on valinnanvaraa, joten ottavat mieluummin sen kaikkia hyvin kohtelevan, hyvät sosiaaliset taidot omaavan tyypin, kuin jonkun kilorajoja asettelevan.

Uskomuksesi on täysin väärä. Mun kriteerejä aikoinaan olivat:

pituus 150-170cm

paino 45-65kg (aluksi oli vain toive normaalipainosta, mutta kun yhteyttä otti niin moni mätisäkki, niin oli pakko laittaa tarkemmat arvot)

ikä 25-35v

Omat tiedot: 182cm/80kg, ikä 42v.

Mätisäkit tietenkin kävivät painorajojen jälkeen vinkumassa, mutta lopulta yhteyttä otti aika paljon ikähaarukan nuoremmasta päädystä ja pituus-painosuhteen hoikemmasta päästä.

Ihanaa, että teille törkyturville löytyy aina se 25-vuotias 45-kiloinen morsian.

Vierailija
622/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin

Pahempi tuo pituusrajoitus on kun siihen ei voi pahemmin itse vaikuttaa..

Älytön väite. Meinaatko, että jos jonkun Tinderprofiliissa lukee, että haluaa alle 80-kiloisen naisen, niin kaikki lihavat rupeaa laihduttamaan? Muutenhan ei ole merkitystä sillä, pystyykö laihduttamaan (kaikki ei edes pysty), kun svaippaus tapahtuu tässä ja nyt.

Lähinnä se vaan turhauttaa, kun saa jatkuvasti pakit jo profiileja lukemalla. Jos lihava nainen kokee samoin hän sentään tietää voivansa laihduttaa, jos haluaisi kelvata kyseisille miehille.

Niin ja tarkennetaan nyt, että naiset eivät laihduttaisi kelvatakseen heille vaan päästäkseen naurahtamaan vaatimuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäisin Tinderiä (tai muuta seuranhakuprofiilia), niin laittaisin miehille vaatimuksen: "Onhan sinunkin älykkyysosamääräsi yli 135?"

Itse en syty idiooteista. 

Aivan kuin oma ÄO:si olisi juurikaan yli kengännumerosi. 

Kyllä se vaan on yli 135, testattu on.

Ymmärrän että se ottaa vähän tyhmempiä aivoon, mutta koita kestää hei. Jaxuhali :D 

Pitäiskö tähän vielä heittää se loppuunkulunut kateuskorttikin,, mutta en taida viitsiä. ;)

Vierailija
624/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80kg on kyllä paljon. Itse laittaisin että alle 60kg.

Tuolla rajalla jää jo moni oikeasti urheilullinen, keskimittainen nainen ulkopuolelle. Jäljelle jää paljon ns. ”laihoja läskejä”, joilla ei juurikaan lihaksia, mutta ovat laihoja ja painavat sen 50kg. Veriarvot noilla on läskien tasolla, että se siitä terveellisyydestä.

Höpöpuhetta. Vaimoni painaa 51kg ja on todella kivassa kunnossa. On lihaksikas, mutta kauniilla ja naisellisella tavalla.

Ja naisille ei tule lihaksia tule kuin todella kovan treenin kautta, lihaksista johtuvan ”ylipainon” osuus on todella marginaalista, ehkä 0,01%.

Vaimoni lihaksikkuutta on moni muukin ihmetellyt jo siksikin, etti ole ikinä käynyt salilla tai harrastanut mitään lihaksia kasvattavaa liikuntaa. Isänsä on samankaltainen, eikä ole treenannut koskaan. Syy löytyy siis geeneistä.

Vierailija
625/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään liikkumattomuus ja siitä seuraava ylipaino kustantaa yhteiskunnalle 3-7 MILJARDIA vuosittain, että jospa jokainen ottaisi vastuun omasta painostaan ja liikkumattomuudestaan, korjaisi ne, niin me voisimme vähentää valtion velkaantumista jopa miljardeilla ja käyttää ne rahat työllisyyteen ja hyvinvointiin. Ylipainosi ei todellakaan ole oma asiasi, vaan yhteiskunnallinen ongelma ja merkittävä kuluerä.

Lihavuus aiheuttaa tosiaan nykyään enemmän kustannuksia yhteiskunnalle kuin esimerkiksi ilmastonmuutos, ja saman verran kuin tupakointi. Näiden haitoista saa kuitenkin avoimesti keskustella, kun taas ihmisten ylipaino ei ole varmaan ikinä ollut näin suuri tabu kuin se nyt on.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001857498.html

Lihavuuskeskustelu ei kuulu tähän ketjuun, koska 80 kg ei tarkoita automaattisesti lihavuutta. 

Tasan 80 kg painavan ihmisen tulisi olla 177 cm pitkä, jotta hänen painoindeksinsä (BMI) olisi 25 mikä vastaisi normaalipainoa.

Niin. Eihän 177 tai siitä pidempi ole mitenkään harvinainen pituus nyky-Suomessa.

Tosin Suomessa naisten keskipituus on 164 cm ja miesten keskipituus 178 cm.

Vierailija
626/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään liikkumattomuus ja siitä seuraava ylipaino kustantaa yhteiskunnalle 3-7 MILJARDIA vuosittain, että jospa jokainen ottaisi vastuun omasta painostaan ja liikkumattomuudestaan, korjaisi ne, niin me voisimme vähentää valtion velkaantumista jopa miljardeilla ja käyttää ne rahat työllisyyteen ja hyvinvointiin. Ylipainosi ei todellakaan ole oma asiasi, vaan yhteiskunnallinen ongelma ja merkittävä kuluerä.

Lihavuus aiheuttaa tosiaan nykyään enemmän kustannuksia yhteiskunnalle kuin esimerkiksi ilmastonmuutos, ja saman verran kuin tupakointi. Näiden haitoista saa kuitenkin avoimesti keskustella, kun taas ihmisten ylipaino ei ole varmaan ikinä ollut näin suuri tabu kuin se nyt on.

Lihavuuskeskustelu ei kuulu tähän ketjuun, koska 80 kg ei tarkoita automaattisesti lihavuutta. 

Tasan 80 kg painavan ihmisen tulisi olla 177 cm pitkä, jotta hänen painoindeksinsä (BMI) olisi 25 mikä vastaisi normaalipainoa.

Niin. Eihän 177 tai siitä pidempi ole mitenkään harvinainen pituus nyky-Suomessa.

Siis mitä. Mä olen 176 ja olisin kyllä aika iso jos painaisin 80 kg? Painan 65 ja olen normaalipainoinen. En olisi todellakaan normaalipainoinen jos tähän laitettaisiin 15 kg lisää.

Vierailija
627/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin

Älytön väite. Meinaatko, että jos jonkun Tinderprofiliissa lukee, että haluaa alle 80-kiloisen naisen, niin kaikki lihavat rupeaa laihduttamaan? Muutenhan ei ole merkitystä sillä, pystyykö laihduttamaan (kaikki ei edes pysty), kun svaippaus tapahtuu tässä ja nyt.

Lähinnä se vaan turhauttaa, kun saa jatkuvasti pakit jo profiileja lukemalla. Jos lihava nainen kokee samoin hän sentään tietää voivansa laihduttaa, jos haluaisi kelvata kyseisille miehille.

Todennäköisesti ne pituusrajojen laittajat ovat itse pitkiä naisia, ja tuskin heitä menisit baarissakaan iskemään, jos olet lyhyempi. Älä siis ota itseesi, nopea svaippaus vasempaan ja tutkimaan seuraavaa profiilia.

Vierailija
628/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin Suomessa naisten keskipituus on 164 cm ja miesten keskipituus 178 cm.

167 ja 180 nykyään.

Vierailija
629/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa tappelevat 80+ kg naiset ja alle 180-senttiset miehet selvästikin ansaitsevat toisensa. Muuta selitystä näiden jokapäiväisten tappeluketjun intohimolle ei ole

Vierailija
630/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Mä olen 176 ja olisin kyllä aika iso jos painaisin 80 kg? Painan 65 ja olen normaalipainoinen. En olisi todellakaan normaalipainoinen jos tähän laitettaisiin 15 kg lisää.

Olisit sä painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Rasvaprosentti tietysti kertoisi enemmän kuin painoindeksi.

Vierailija
631/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Se koira älähtää…”, kuten useista naisten kommenteista ja ylipäätään koko ketjun olemassaolosta on helppo havaita.

Miten se on teille jotenkin niin mahdotonta ymmärtää vaikka moneen kertaan sanoo?

En ottaisi painonkyttääjämiestä vaikka painankin 50 kiloa. En ottaisi miestä joka ei osaa katsoa kuvista miellyttääkö joku vaan hän luulee vaatimusten kirjoittamisen auttavan. Se onko joku liian lihava makuusi nyt on varsinkin helppo nähdä kuvista vaikket edes tietäisi henkilön painoa.

Mutta en vaadi että lopetatte niiden vaatimusten listaamisen, päinvastoin. On paljon helpompi skipata.

Ei monilla ole kokovartalokuvaa ja niistäkin voi erehtyä. Kesällä tapasin naisen, joka kuvissa näytti kasvojen perusteella että on oikein nätti ja hoikka nainen, mutta sitten livenä olikin kokoa L-XL. Ei ollut ollenkaan sitä mitä antoi ymmärtää...

Ratkaisuehdotus: swaippaa vasemmalle ne, joilla ei ole kokovartalokuvaa.

Miten tuo tapaamasi oli onnistunut kuvissa näyttämään HOIKALTA, jos oikeasti oli XL? Kuvissa pystyy kyllä jonkin verran huijaamaan esim. jos on muuten hoikka, mutta vähän pömpöttävä vatsa, mutta sitä en usko hetkeäkään, että oikeasti lihava voisi näyttää kuvissa hoikalta. Ainoa selitys on vanhat kuvat. Ja siitä tuleekin mieleen, että kun kuvillakin kerran voi huijata ja ilmeisesti jotkut tekevät surutta niin, niin eikö sitten omaa painoaan muka voisi valehdella? 

Oikeastaan ainoa vaihtoehto on se, että koittaa kuvien perusteella rankata pois ne, jotka eivät miellytä, ja menee muita tapaamaan livenä. Saahan niiden treffienkin jälkeen vielä tehdä karsintaa, eli jos paikalle saapuu henkilö, jonka kuvat ovat olleet valheellisia, niin sitten ei vaan sovi jatkotreffejä. Ikäväähän se on, että kuvilla huijataan, mutta kuvilla huijaava huijaisi todennäköisesti painonsakin, joten painotoiveilla et pysty toivomaasi lopputulosta saamaan aikaan. Ainoa takuuvarma vaihtoehto on se, että menet tapaamaan ja luotat omiin silmiisi.

Näinhän se on muidenkin asioiden kohdalla. Ihminen voi sanoa olevansa mukava, fiksu ja huumorintajuinemn, mutta silti pitää mennä tapaamaan livenä, jotta voi itse päästä toteamaan, onko näin.

Vierailija
632/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

79 kg mut 150cm.

Vierailija
633/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80kg on kyllä paljon. Itse laittaisin että alle 60kg.

Tuolla rajalla jää jo moni oikeasti urheilullinen, keskimittainen nainen ulkopuolelle. Jäljelle jää paljon ns. ”laihoja läskejä”, joilla ei juurikaan lihaksia, mutta ovat laihoja ja painavat sen 50kg. Veriarvot noilla on läskien tasolla, että se siitä terveellisyydestä.

Höpöpuhetta. Vaimoni painaa 51kg ja on todella kivassa kunnossa. On lihaksikas, mutta kauniilla ja naisellisella tavalla.

Ja naisille ei tule lihaksia tule kuin todella kovan treenin kautta, lihaksista johtuvan ”ylipainon” osuus on todella marginaalista, ehkä 0,01%.

Vaimoni lihaksikkuutta on moni muukin ihmetellyt jo siksikin, etti ole ikinä käynyt salilla tai harrastanut mitään lihaksia kasvattavaa liikuntaa. Isänsä on samankaltainen, eikä ole treenannut koskaan. Syy löytyy siis geeneistä.

Ja seuraavaksi kerrot, miten lihavuus on kuitenkin aina oma syy. Geeneillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
634/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse olen 160 cm ja 65 kiloa, enkä ole ylipainoinen, vaikka olen paljon sinua lyhyempi. Eli painoa ei voi noin vaan päätellä.

Vierailija
635/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuskeskustelu ei kuulu tähän ketjuun, koska 80 kg ei tarkoita automaattisesti lih1avuutta. 

Olisit sä painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Rasvaprosentti tietysti kertoisi enemmän kuin painoindeksi.

Laitoin laskuriin ja se sanoi lievä ylipaino. Omalle 65 kg normaalipaino.

Vierailija
636/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi kerrot, miten lihavuus on kuitenkin aina oma syy. Geeneillä ei ole mitään merkitystä.

Sanotaanko näin, että jos olet lapsena hoikka ja lihot vasta aikuisena, niin se on käytännössä aina oma syy. Toisaalta taas myös lapsena lihava voi tehdä ryhtiliikkeen, kuten minäkin tein lukioiässä, ja sen jälkeen on oltu normaalipainossa. Geeneillä on vaikutusta, mutta jos on lihomiseen taipuvaisen geenit niin se pitää varmaan sitten omilla valinnoilla tasoittaa. Elämä ei ole reilua. Mutta mikään valinta ei saa ihmistä kasvamaan pituutta lisää kuin on geeneissä annettu. 

Vierailija
637/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse olen 160 cm ja 65 kiloa, enkä ole ylipainoinen, vaikka olen paljon sinua lyhyempi. Eli painoa ei voi noin vaan päätellä.

Sinun painoindeksisi on 26,10, eli olet lievästi ylipainoinen. Se kun ei ole mielipidekysymys.

Vierailija
638/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ne pituusrajojen laittajat ovat itse pitkiä naisia, ja tuskin heitä menisit baarissakaan iskemään, jos olet lyhyempi. Älä siis ota itseesi, nopea svaippaus vasempaan ja tutkimaan seuraavaa profiilia.

Naiset laittavat pituuskriteerejä ja sekin on miesten syy. Naisen logiikkaa.

Vierailija
639/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäisin Tinderiä (tai muuta seuranhakuprofiilia), niin laittaisin miehille vaatimuksen: "Onhan sinunkin älykkyysosamääräsi yli 135?"

Itse en syty idiooteista. 

Aivan kuin oma ÄO:si olisi juurikaan yli kengännumerosi. 

Kyllä se vaan on yli 135, testattu on.

Ymmärrän että se ottaa vähän tyhmempiä aivoon, mutta koita kestää hei. Jaxuhali :D 

Pitäiskö tähän vielä heittää se loppuunkulunut kateuskorttikin,, mutta en taida viitsiä. ;)

ÄO 135+, mutta et osaa kirjoittaa suomea. :(

Vierailija
640/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskuri kyllä sanoo, että olet lievästi ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme