Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankitteko lahjoja myös aikuisille?

Vierailija
23.12.2022 |

Onko teillä tapana jouluna lahjoa myös aikuisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjotaan.

Me vietämme joulua aikuisten kesken ja kaikille on useampi lahja.

Vierailija
2/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii joka kerta yhtä paljon kun lahjoista puhutaan lahjomisena. Kyllä, haluan muistaa ja ilahduttaa myös minulle läheisiä aikuisia.

Vierailija
4/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun lapsi on aikuinen.

Vierailija
5/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jouluun ei kuulu yhtään lasta ja me aikuiset muistamme toisiamme lahjoilla. 

Vierailija
6/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aikuisille, ei ole lapsia lähipiirissä.

Vierailija
7/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälle seksikkäitä alusvaatteita 👍

Vierailija
8/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin toivoisin, että meillä ei lahjottaisi aikuisia. Ostan itse mielelläni niille sisaruksilla lahjoja, joilla ei ole lapsia, mutta ostavat minun lapsilleni lahjat. Sisarusten kanssa, joilla on lapsia, ostamme lahjat vain lapsille.

Mutta en haluaisi itselleni mitään. Ja olen tämän monesti sanonut. Mutta jos sanon etten halua lahjoja, minulle ostetaan silti. Ja pistän ne kaikki kirppikselle, koska ne ovat tarpeettomia. Karsin jatkuvasti omia tavaroitani, sillä ne ahdistavat ja häiritsevät (lasten tavarat on ok, eivät ahdista).

Vierailija
9/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin toivoisin, että meillä ei lahjottaisi aikuisia. Ostan itse mielelläni niille sisaruksilla lahjoja, joilla ei ole lapsia, mutta ostavat minun lapsilleni lahjat. Sisarusten kanssa, joilla on lapsia, ostamme lahjat vain lapsille.

Mutta en haluaisi itselleni mitään. Ja olen tämän monesti sanonut. Mutta jos sanon etten halua lahjoja, minulle ostetaan silti. Ja pistän ne kaikki kirppikselle, koska ne ovat tarpeettomia. Karsin jatkuvasti omia tavaroitani, sillä ne ahdistavat ja häiritsevät (lasten tavarat on ok, eivät ahdista).

Ei lahjan tarvitse olla tavaraa.

Vierailija
10/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vanhemmille, siskolle, veljelle, kummisedälle ja -tädille, kummipojalle ja serkulle. Kohta alkaa lähipiirin lapsetkin olla aikuisia eli sitten lahjan saajat on pelkkiä aikuisia.

Vierailija
11/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin, mutta en osta turhaa krääsää. Tänä vuonna ostin esim. sisarusten perheille leffa- ja herkkuliput.

Vierailija
13/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lahjan tarvitse olla tavaraa.

No kiva, jos teillä kunnioitetaan toisten toiveita. Meillä vain ei ole sukulaisten mielestä lahja eikä mikään, jos se ei ole tavara, jonka voi paketoida ja avata.

Voisin ottaakin vaikka leffalippuja, ihan s-ryhmän lahjakortin, kahvilaan/ravitolaan lahjakortin, mutta ei. Nuo eivät ole kunnollisia lahjoja.. Huoh! Ihanaa kuinka taas osataan ymmärtää erilaisia tilanteita ja se, että kaikilla ei vain toimi se sana ei tai se, että ei ota lahjaa vastaan.

Vierailija
14/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pienet muistamiset ostin vanhemmilleni, mummolleni sekä siskolleni.

Käyttötavaraa kuten kosmetiikkaa ja herkkuja, tarpeellista vaatetta.

Poikaystävälleni ostin myös lahjakortin ja hyvää kahvia, teetä sekä suklaata.

Minusta on mukava muistaa läheisiä ja rakkaita ihmisiä edes jollain pienellä.

N21

Vierailija
15/15 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nytkin ostin litran ginipullot laivalta perheen aikuisille ja itse odotan saavani uuden sadon oliiviöljyä Kreetalta. Pieniä eleitä, mutta mukavia sellaisia. Ei kuukaan suutu, jos ei tule vastinetta, enkä odota lapsiltani mitään panostusta, vaan läsnäolo riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän