"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Hassuahan on sekin että painoi se ihminen sitten -15, -10, -5, +5, +10, +15, niin ihan se yksi ja sama ihminen hän on.
Aika mielenkiintoinen vaade tuollainen paino.
Sama ihminen saa ensin pakit jos painoa on +10 mutta kun laihduttaa niin johan kelpaa. Eihän se ihminen siinä mihinkään muutu. Ja nyt puhun ihan siitä ihmisestä ihmisenä enkä jonkun sairaasta kriteereistä miltä jonkun pitäisi täyttää koska seuraavaksi joku jo älähtää tohon. Sama Pirkko Liisa Pirjo se on silti. Sitä ei voi kukaan väittää ettei olisi.
Trolollooo. Miksi ette miehet OIKEASTI laita sitä painorjaa sinne Tinderiin? Miksi? Niin ei tarvitdisi sitten tulla tänne ùlisemaan miten vaan rumat ja läskit naiset tykkää,byhyy.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mm Jennifer Lopez ja Kim Kardashian tai Kylie Jenner eivät mahdu kiloraameihisi (pituudet 157-168 cm, kaikki painavat yli 60 kg). Eivät he kaltaistasi hintelää kontrollifriikkiä syömisvahtia kumppanikseen kyllä huolisikaan.
Tämän tilanteen haluaisin nähdä:
Universumissa tapahtuisi hetken häiriö ja joku näistä tulisi tuolle ukolle ehdottamaan että miten ois? Sit tää ukko on et: ei koska painat yli 60 kg? Yea right ja kaikki uskoo 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Enemmän, koska pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, eikä se ole terveys- ja elintapakysymys.
Ihan turha väittää etteikö naisen pituudella ole merkitystä miehille. Hyvin harva mies haluaa itseään pitemmän naisen.
Itse asiassa se jos nainen on vähän pidempi, on hyvinkin monelle miehelle ok.
Mitä lyhyempi mies, sitä todennäköisemmin se on ok.
Tuosta oli tutkimus jonka mukaan selkeä enemmistö miehistä hyväksyi jos nainen on <5cm miestä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Hassuahan on sekin että painoi se ihminen sitten -15, -10, -5, +5, +10, +15, niin ihan se yksi ja sama ihminen hän on.
Aika mielenkiintoinen vaade tuollainen paino.
Sama ihminen saa ensin pakit jos painoa on +10 mutta kun laihduttaa niin johan kelpaa. Eihän se ihminen siinä mihinkään muutu. Ja nyt puhun ihan siitä ihmisestä ihmisenä enkä jonkun sairaasta kriteereistä miltä jonkun pitäisi täyttää koska seuraavaksi joku jo älähtää tohon. Sama Pirkko Liisa Pirjo se on silti. Sitä ei voi kukaan väittää ettei olisi.
Sama mieskin se on vaikka menettäisi työpaikkansa ja muuttaisi kattohuoneistosta läävään Kontulaan. Kummasti tämä kuitenkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Enemmän, koska pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, eikä se ole terveys- ja elintapakysymys.
Ihan turha väittää etteikö naisen pituudella ole merkitystä miehille. Hyvin harva mies haluaa itseään pitemmän naisen.
Tuosta oli tutkimus jonka mukaan selkeä enemmistö miehistä hyväksyi jos nainen on <5cm miestä pidempi.
Miehillä ei ole samaa pakkomiellettä vertailla.
Naisten on aina verrattava, onko mies pidempi, vahvempi, menestyneempi, tms.
Mitä järkeä laittaa painoraja,m? Olisikohan nyt kuitenkin BMI vähän informatiivisempi. Vähän eri asia olla vaikka 155cm ja vaikka 75kg kuin 175cm ja 75kg.
Miksi tuo tuohduttaa ap:ta niin kovin? Jos ap on yli 80 kg, niin siirtykööt seuraavaan mieheen. Se olisi eri asia, jos mies johon on jo sitoutunut, toivoo sinun olevan jotain muuta kuin olet. Pitääkö sitä jäämään jumittamaan jokaisen epäsopivan miehen kohdalle? Hankalaa on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole samaa pakkomiellettä vertailla.
Naisten on aina verrattava, onko mies pidempi, vahvempi, menestyneempi, tms.
Mitä minä sillä miehen pituudella teen, tai miksi vaihtaisin unelmamiehen pidempään yksilöön, kun se persoona on eri? Tottakai on niitä tapauksia jotka hakee statusta, mutta heti kun astut ovestasi reaalielämään, huomaat että monella on vähän eri arvot kumppanin valinnassa. Minun ihastukseni on mieheksi lyhyt. Tiedostan sen, mutta se on täysin merkityksetön seikka. Ihan yhtälailla, kun onko hänellä kolme pisamaa nenässä vai onko ollenkaan. En haluaisi ketään muuta hänen sijastaan. Hän ei ole rikas, pitkä, kalsarimalli, eikä pörssiyhtiön tj.
Saahan siellä jokainen sanoa mitä lystää. Minä toivoin että mies olisi raitis ja työssäkäyvä. Sekin oli joidenkin mielestä liikaa vaadittu. Löysin kuitenkin hyvän kumppanin. Vasemmalle vaan jos ei miellytä. Minusta ihan hyvä että tietyt asiat tulee ilmi heti niin voi aikansa käyttää parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kirjoittaa;olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!
ajattelen, että nyt pygmejä vituttaa
Itsehän naurahdan kuivasti, ja painan raksia, vaikka yli 180cm olenkin. Paino on eri juttu, se kertoo elintavoista, pituus taas ei kerro kuin korkeintaan geeneistä, ei niinkään elintavoista, enkä ole kiinnostunut rodunjalostuksesta, enemmänkin minua kiinnostaa luonteidemme sekä elintapojemme yhteensopivuus, se harvemmin käy kuvista ilmi kokonaisuudessaan. Nuo pituuden kanssa nirsoilevat voivat hyvin menettää mahdollisuuden heille muuten sopivan miehen kanssa, mutta pinnallisuutensa estää sen.
Kaikkia naisia kiinnostaa rodunjalostus. Jos näin ei olisi, olisivat kaikki miehet aivan yhtä potentiaalisia isiä heidän lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.
Miksi? eikö itselläsi ole mitään kriteereitä miesten suhteen?
Minäkin olen nainen ja hyvinkin hoikka ja minua ei haittaa tippaakaan vaikka tiedän että olen monen miehen mielestä liian laiha. Se on minulle sanottukin eikä pelkästään yhden kerran.
Kun olen esim. tanssinut miehen kanssa, on minulle sanottu että pitää hankkia vähän lihaa luitten päälle että on mistä ottaa kiinni. Pitäisikö minun nyt siitä nostaa kauhea haloo ja älämölö?
En minäkään halua lihavaa kumppania. En vain pysty tuntemaan minkäänlaista vetoa lihavaa kohtaan. Pitäisikö minun sitte vain väkisin pakottaa itseni ottamaan lihava mies jotta kukaan ei loukkaannu?
Joku tykkää pitkistä miehistä ja tuo sen selkeästi ilmi. Onko sekin paha? Saako lyhyempi mies loukkaantua verisesti? Joku tykkää pitkätukkaisesta naisesta ja haluaa että kumppanilla on pitkät hiukset. Ptääkö lyhyttukkaisten nyt nousta barrikaadeille vaatimaan oikeuksiaan? Jne jne.
Eiköhän se parinvalinta ala siitä että toisen ulkoinen habitus miellyttää ja siksi hakeutuu hänen lähelleen? Kuinka moni tieten tahtoen hakee seuraa ihmisistä joihin ei vetoa tunne?
Siitähän se alkaa. Jokin toisessa kiinnostaa ja miellyttää. Eihän siinä vaiheessa vielä tiedä mitä sen ihmisen sisin on, voi olla vaikka sitä pelkkää silkkoa mutta joka tapauksessa ulkoisesta aloitetaan.
Ostatko mielestäsi ruman vaatteen johon et tunne mieltymystä? Onko siinäkin kiellettyä tehdä valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kirjoittaa;olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!
ajattelen, että nyt pygmejä vituttaa
Itsehän naurahdan kuivasti, ja painan raksia, vaikka yli 180cm olenkin. Paino on eri juttu, se kertoo elintavoista, pituus taas ei kerro kuin korkeintaan geeneistä, ei niinkään elintavoista, enkä ole kiinnostunut rodunjalostuksesta, enemmänkin minua kiinnostaa luonteidemme sekä elintapojemme yhteensopivuus, se harvemmin käy kuvista ilmi kokonaisuudessaan. Nuo pituuden kanssa nirsoilevat voivat hyvin menettää mahdollisuuden heille muuten sopivan miehen kanssa, mutta pinnallisuutensa estää sen.
Kun tässäkin ketjussa on jo sata kertaa sanottu, että se paino ei vaan kauheasti aina kerro elintavoistakaan (ääritapaukset pois lukien). Sun eteen voidaan tuoda vaikka 5 saman pituista 60kg painavaa naista. Kaikki ihan eri muotoisia. Joku pullukka, muttei lihaksia, toinen lihaksekas, muttei läskiä, kolmannella varmaan raskaat luut, kun ei lihasta, eikä läskiä kumpaakaan merkittävästi. Yksi siro yläkropasta, mutta tosi levee lantio ja reidet. Toinen sopusuhtainen.
En tiedä, mikä mun kropassa painaa, lihaksia on kavereitani enemmän, koska olen harrastanut paljon liikuntaa varsinkin nuorena (toki edelleen hyvässä kunnossa). Hoikka olen, kylkiluut näkyy. Reidet ja takapuoli tiukkaa lihasta. Painan 60kg ja 165cm. Mut hirvee läski palstamiehen mielestä. Miehet ei livenä millään usko, että painan näin paljon, kun kuulevat painoni. Villi veikkaus, että jos et tietäisi painoani, kelpaisin kyllä, mutta siinähän rajaat ulos, jos ei kiinnosta ;)
Lihakaupan tiskiltä saa ostaa kilon paloina.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa naisten pituus pyynnöistä. Ihan normia että naisella on joku pituus raja. Parempaa tasa-arvoa.
Eroaa aika huomattavastikin. Painoon voi vaikuttaa itse, toisin kuin pituuteen.
Onneksi mm Jennifer Lopez ja Kim Kardashian tai Kylie Jenner eivät mahdu kiloraameihisi (pituudet 157-168 cm, kaikki painavat yli 60 kg). Eivät he kaltaistasi hintelää kontrollifriikkiä syömisvahtia kumppanikseen kyllä huolisikaan.