Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin löytää perhekeskeisen miehen?

Vierailija
26.09.2015 |

Olen parikymppinen nainen ja opiskeln tällä hetkellä korkeakoulussa. Ala on hyvin naisvaltainen ja muutenkin kaikki opiskeluiden kautta tuntemani miehet revitään käsistä tai he hakevat lähinnä yhden yön juttuja mistä en ole kiinnostunut. Harrastukseni ovat myös hyvin naisvaltaisia ja yksin harrastettavia, joten sitä kauttakaan en miehiä tapaa. Nettideittejä kokeilin, mutta sieltäkään en oikein sopivaa seuraa löytänyt. Parisuhde kokemusta minulla on hyvin vähän, koska en vain ole löytänyt sopivia miehiä, olen myös vähän ujo ja hiljainen sekä sivummalle vetäytyvä. Miesten mielestä olen ollut kiinnostava ja viehättävä monella tapaa. Ulkonäköäni on kehuttu paljon.  

Haluaisin löytää mukavan ja viehättävän suunnilleen samanikäisen miehen, joka jakaisi elämänarvoni. Joitain mukavia miehiä olen tavannut, mutta nämä elämänarvot ovat usein vaikuttaneet siihen, ettei jutusta ole tullut mitään. Tapailin myös hieman vanhempia miehiä, koska ajattelin heidän olevan kypsempiä, mutta ajatuksemme eivät kohdanneet lainkaan eivätkä hekään olleet sen kypsempiä, osa vaikutti jopa lapsellisemmalta kuin itseni kanssa samaa ikäluokkaa olevat. Haluaisin löytää miehen, joka haluaisi perustaa perheen jo nuoremmalla iällä ja hankkia kanssani 2-5 lasta. Lissäksi haluaisin, että menisimme naimisiin miehen kanssa ennen lasten hankintaa. Haaveissa minulla olisi myös omakotitalo, koska isomman perheen kanssa kerrostaloasuminen käy äkkiä ahtaaksi. Useat miehet ovat kavahtaneet täysin, kun olen kysynyt heidän näkemyksiään avioliitosta tai lapsista. En tietenkään ensitreffeillä ole ottanut asiaa puheeksi vaan pidemmän tuntemisen jälkeen. Avioliittoon suhtautuminen monella on ollut ehdoton ei, tai suhtautuminen on ollut sellaista, että avioliitto on okei, jos he saavat avioliiton aikana vapaasti käydä vieraissa. En hyväksy pettämistä. Lapset haluaisin hankkia kohtuu nuorena, koska jaksamista on silloin ehkä enemmän kuin vanhempana ja haaveillut hieman isommasta perheestä, jota en todennäköisesti voi saada jos perustaisin perheen vasta reilusti yli kolmikymppisenä, ja raskauksien välissäkin on hyvä pitää väliä. 

Tiedän, ettei perheily ole kovin trendikästä, mutta en usko että se on täysin kuollutkaan. Mistä voisin löytää miehen, joka haluaisi perheen ja elää tavallista perhe-elämää? Mistä av-mammat ovat löytäneet miehensä?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisistä opiskelijapiireistä

Vierailija
122/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:44"]

Lyhyet miehet ovat perhekeskeisiä ja heille nainen on puolijumala, jota on mahdoton saada!

[/quote]

Tuosta tulikin mieleeni, että kannattaa unohtaa suomalaiset miehet kokonaan. Suosittelen aloittajaa etsimään miestä Itä-Aasiasta, tosin täytyy muistaa, että ehkä ei sentään Kiinasta tai Vietnamista, koska kyseisissä maissa on yhden ja kahden lapsen politiikat, joten suurperheen perustaminen ei onnistu siellä. Itä-Aasialaiset miehet ovat jo kulttuurisista lähtökohdistaan perhekeskeisiä ja siellä on pulaa naisista, koska poikia syntyy paljon enemmän kuin tyttöjä. Kielen oppiminen on haaste, mutta naisena kielenkin oppii paremmin kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:59"]

Mutta ovatko parikymppisistä kiinnostuneet kolmekymppiset yhtään sen kypsempiä kuin ne parikymppiset miehet?

[/quote]

Ei kyse ole siitä, että joku mies olisi erityisesti kiinnostunut parikymppisistä, vaan jos rakkaus syttyy pari- ja kolmikymppisen välillä niin miksi ei. Osa parikymppisistä on sen verran kypsempiä, ettei seurustelu oman ikäisen kanssa käy. Itse vähä päälle 20 ja luulin etten ole kiinnostunut miehistä kun en ollut kiinnostunut oman ikäisistäni. Onneksi sitten tapasin yli kolmikymppisen miehen kun olin itse vasta parikymppinen.

Vierailija
124/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:35"]Missä Ap on?
[/quote]

Vierailija
125/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:39"]

Yritä löytää jenkkimies.

[/quote]

Lämmöllä suosittelen. Perhekeiskeinen on ainakin oma jenkkimieheni. Ei todellakaan kuvittele mitään poikien reissuja tai vieraissa käyntejä normaalina osana avioliittoa ja perhe-elämää. Lapset hoitaa 50/50 ja lapset ja perhe olivat nimenomaan hänen toiveensa. 

Vierailija
126/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheleiriltä tuollInen 20 kelpaa varmasti 30-60 vuotiaalle miehelle, perhekeskeisyyden vlit varmistaa tutustumalla miehen perheeseen

Vierailija
127/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"]

Pikkukaupungista maalta joku amiksen käynyt tai maajussi. Kaupunkilaispojat on seikkailijoita ja sitoutumiskammoisia. Maaseudulta voi löytyä 30-40v mies, joka ei ole edes koskaan seurustellut. Ne on ihan hyviä ja potentiaalisia tyyppejä. 

[/quote] Mäkin suosittelen katsomaan maaseudulle. Siellä on perhekeskeisiä nuoriakin miehiä, ei pelkästään 40v peräkammarinpoikia. Käsistään käteviä poikia, jotka ovat kotona omaksuneet perinteisemmän perhemallin ihanteen.

Vierailija
128/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:44"]

Lyhyet miehet ovat perhekeskeisiä ja heille nainen on puolijumala, jota on mahdoton saada!

[/quote]

Tuosta tulikin mieleeni, että kannattaa unohtaa suomalaiset miehet kokonaan. Suosittelen aloittajaa etsimään miestä Itä-Aasiasta, tosin täytyy muistaa, että ehkä ei sentään Kiinasta tai Vietnamista, koska kyseisissä maissa on yhden ja kahden lapsen politiikat, joten suurperheen perustaminen ei onnistu siellä. Itä-Aasialaiset miehet ovat jo kulttuurisista lähtökohdistaan perhekeskeisiä ja siellä on pulaa naisista, koska poikia syntyy paljon enemmän kuin tyttöjä. Kielen oppiminen on haaste, mutta naisena kielenkin oppii paremmin kuin mies.

[/quote]

Ei siellä niin suurta pulaa ole, koska siellä 40 vuotias mies voi tyytyä parikymppiseen pimuunkin.

Vierailija
129/131 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:44"]

Tietenkin jos katselee vain komeimpia YTM-miehiä mitä maan päältä löytyy, niin perhekeskeisyyden ja luotettavuuden saanee unohtaa. En minäkää yhteen pilluun tyytyisi jos olisi mahdollista saada useampi. T: Yksin jäänyt ei niin komea 30 vee mies.

[/quote]Et saa naista, koska olet tuollainen vässykkä. Itsekin olen hädin tuskin keskimääräisen näköinen, neuroottinen, hieman vatsakas mies, ja naisia on riittänyt aina. Tee ulkonäöllesi sen, minkä voit, ja pelaa muuten muilla vahvuuksillasi.

Vierailija
130/131 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jenkkeihin vaihtoon, sieltä löytyy perhekeskeisiä nuoria miehiä :)

Vierailija
131/131 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:44"]

Tietenkin jos katselee vain komeimpia YTM-miehiä mitä maan päältä löytyy, niin perhekeskeisyyden ja luotettavuuden saanee unohtaa. En minäkää yhteen pilluun tyytyisi jos olisi mahdollista saada useampi. T: Yksin jäänyt ei niin komea 30 vee mies.

[/quote]

Jos ei ole megaluokan rikas adonis, on useimpien miesten keskityttävä uskolliseen suhteeseen, mikäli mielii saada naista ja perhettä. Tämä tuntuu monelta tavalliselta mieheltä unohtuneen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme