Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhainen keskenmeno

Vierailija
08.04.2026 |

Tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja heti seuraavana päivänä alkoi verinen vuoto. Ei mitään hyytymiä mutta verta ihan tiputtelee pönttöönkin.

Onko tämä keskenmeno ja kannattaako tässä edes varata mitään neuvolaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ei.

Ei tiedetä. 

Vierailija
2/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Ei.

Ei tiedetä. 

Tottahan tuo. Ehkä parempi soittaa neuvolaan ja kysyä ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terkkari. Voit odottaa rauhassa pari viikkoa ja tehdä testin uudestaan. Ei siellä neuvolassa mitäön voida  tehdä tässä vaiheessa. Raskaustesti uudestaan jos vielä positiivinen niin varaat neuvola-ajan. Jos meni kesken niin kaikki ei ollut  alkiolla kunnossa. Varhaiset keskenmenot on tosi yleisiä. Voit soittaa neuvolan ajanvaraukseen myös. 

Vierailija
4/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle voit varata ultran jos mietityttää. Kunnallisella ei tarjota näin aikaisessa vaiheessa ultria.

Vierailija
5/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terkkari. Voit odottaa rauhassa pari viikkoa ja tehdä testin uudestaan. Ei siellä neuvolassa mitäön voida  tehdä tässä vaiheessa. Raskaustesti uudestaan jos vielä positiivinen niin varaat neuvola-ajan. Jos meni kesken niin kaikki ei ollut  alkiolla kunnossa. Varhaiset keskenmenot on tosi yleisiä. Voit soittaa neuvolan ajanvaraukseen myös. 

Takaisinsoittojärjestelmä. Puhelinnumerosi on talletettu.  Oon odottanut pari vuorokautta. Eikö muistettu?

Vierailija
6/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa vielä joku viikko elää sillä ajatuksella että raskaus on mahdollisesti jatkunut. Näistä kun ei tiedä, elämä yllättää myös. Eli ei mitään kännejä. Ja joka tapauksessa jos suunnittelet raskautta niin jo tässä vaiheessa luovimisen pois sekä mieheltä että sinulta. 

Vierailija
7/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keskenmeno, jollei tule mitään hyytymiä. Tiputtelu voi olla, että jokin verisuoni vuotaa vaginasta.

Vierailija
8/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa vielä joku viikko elää sillä ajatuksella että raskaus on mahdollisesti jatkunut. Näistä kun ei tiedä, elämä yllättää myös. Eli ei mitään kännejä. Ja joka tapauksessa jos suunnittelet raskautta niin jo tässä vaiheessa luovimisen pois sekä mieheltä että sinulta. 

Joo suunniteltu raskaus on. 
Kiitos vastauksista, nämä helpotti jo paljon oloa!

Kai tässä on jossain shokissa vielä koko raskaustestistä ja takaiskusta, niin ei osaa toimia järkevästi.

Vierailija
9/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vagina

Vierailija
10/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli alkuvaiheessa veristä vuotoa ihan seksin jälkeen. Säikähdin toki, että tuliko keskenmeno, mutta ei ollut onneksi sitä. Muistaakseni kohtu kerää jotenkin enemmän verta tjsp. ja siksi verta saattaa tulla. Joku paremmin tietävä korjaa tuon. :)

Vierailija
11/11 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli alkuvaiheessa veristä vuotoa ihan seksin jälkeen. Säikähdin toki, että tuliko keskenmeno, mutta ei ollut onneksi sitä. Muistaakseni kohtu kerää jotenkin enemmän verta tjsp. ja siksi verta saattaa tulla. Joku paremmin tietävä korjaa tuon. :)

Tuntuu vaan, että tätä verta tulee paljon. Ei yhtä paljon kuin kuukautisissa, mutta kuitenkin. Mitään kipuja ei ole, ainoastaan kummallinen kiristävä tunne alavatsalla. 

No mutta seuraillaan ja tulen viikon päästä kertomaan kuinka kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi