Mistä voisin löytää perhekeskeisen miehen?
Olen parikymppinen nainen ja opiskeln tällä hetkellä korkeakoulussa. Ala on hyvin naisvaltainen ja muutenkin kaikki opiskeluiden kautta tuntemani miehet revitään käsistä tai he hakevat lähinnä yhden yön juttuja mistä en ole kiinnostunut. Harrastukseni ovat myös hyvin naisvaltaisia ja yksin harrastettavia, joten sitä kauttakaan en miehiä tapaa. Nettideittejä kokeilin, mutta sieltäkään en oikein sopivaa seuraa löytänyt. Parisuhde kokemusta minulla on hyvin vähän, koska en vain ole löytänyt sopivia miehiä, olen myös vähän ujo ja hiljainen sekä sivummalle vetäytyvä. Miesten mielestä olen ollut kiinnostava ja viehättävä monella tapaa. Ulkonäköäni on kehuttu paljon.
Haluaisin löytää mukavan ja viehättävän suunnilleen samanikäisen miehen, joka jakaisi elämänarvoni. Joitain mukavia miehiä olen tavannut, mutta nämä elämänarvot ovat usein vaikuttaneet siihen, ettei jutusta ole tullut mitään. Tapailin myös hieman vanhempia miehiä, koska ajattelin heidän olevan kypsempiä, mutta ajatuksemme eivät kohdanneet lainkaan eivätkä hekään olleet sen kypsempiä, osa vaikutti jopa lapsellisemmalta kuin itseni kanssa samaa ikäluokkaa olevat. Haluaisin löytää miehen, joka haluaisi perustaa perheen jo nuoremmalla iällä ja hankkia kanssani 2-5 lasta. Lissäksi haluaisin, että menisimme naimisiin miehen kanssa ennen lasten hankintaa. Haaveissa minulla olisi myös omakotitalo, koska isomman perheen kanssa kerrostaloasuminen käy äkkiä ahtaaksi. Useat miehet ovat kavahtaneet täysin, kun olen kysynyt heidän näkemyksiään avioliitosta tai lapsista. En tietenkään ensitreffeillä ole ottanut asiaa puheeksi vaan pidemmän tuntemisen jälkeen. Avioliittoon suhtautuminen monella on ollut ehdoton ei, tai suhtautuminen on ollut sellaista, että avioliitto on okei, jos he saavat avioliiton aikana vapaasti käydä vieraissa. En hyväksy pettämistä. Lapset haluaisin hankkia kohtuu nuorena, koska jaksamista on silloin ehkä enemmän kuin vanhempana ja haaveillut hieman isommasta perheestä, jota en todennäköisesti voi saada jos perustaisin perheen vasta reilusti yli kolmikymppisenä, ja raskauksien välissäkin on hyvä pitää väliä.
Tiedän, ettei perheily ole kovin trendikästä, mutta en usko että se on täysin kuollutkaan. Mistä voisin löytää miehen, joka haluaisi perheen ja elää tavallista perhe-elämää? Mistä av-mammat ovat löytäneet miehensä?
Kommentit (131)
.. opiskelen korkeakoulussa. Niin, mitä on korkeakoulu tänäpäivänä? Kaikki opinnot on korkeakouluopintoja?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Jos haluat tuollaisen miehen, niin kuten aavistelit, hänen tulee olla sinua selvästi vanhempi. 20-vuotiaista pojista et tuollaista löydä. Kolmekymppisistä miehistä kylläkin. Eli jos et halua odottaa unelmasi kanssa, niin deittaile n. 30-vuotiaita. [/quote] Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet ovat mielestäni kypsempiä.
[/quote]
Entä jos ei halua lapsia vielä 50 vuotiaanakaan. Naurattaa aina nämä "kypsemmät". Se on pelkkä mielipide-ero ja se ei tee sen kypsemmäksi, halusi lapsia tahi ei.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Jos haluat tuollaisen miehen, niin kuten aavistelit, hänen tulee olla sinua selvästi vanhempi. 20-vuotiaista pojista et tuollaista löydä. Kolmekymppisistä miehistä kylläkin. Eli jos et halua odottaa unelmasi kanssa, niin deittaile n. 30-vuotiaita. [/quote] Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet ovat mielestäni kypsempiä.
[/quote]
Entä jos ei halua lapsia vielä 50 vuotiaanakaan. Naurattaa aina nämä "kypsemmät". Se on pelkkä mielipide-ero ja se ei tee sen kypsemmäksi, halusi lapsia tahi ei.
[/quote]
On kypsää jättää lapset tekemättä jos tietää että ei pysty olemaan niin hyvä huoltaja kuin haluaisi. Oli minkä ikäinen tahansa
Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Jos haluat tuollaisen miehen, niin kuten aavistelit, hänen tulee olla sinua selvästi vanhempi. 20-vuotiaista pojista et tuollaista löydä. Kolmekymppisistä miehistä kylläkin. Eli jos et halua odottaa unelmasi kanssa, niin deittaile n. 30-vuotiaita. [/quote] Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet ovat mielestäni kypsempiä. [/quote] Entä jos ei halua lapsia vielä 50 vuotiaanakaan. Naurattaa aina nämä "kypsemmät". Se on pelkkä mielipide-ero ja se ei tee sen kypsemmäksi, halusi lapsia tahi ei. [/quote] On kypsää jättää lapset tekemättä jos tietää että ei pysty olemaan niin hyvä huoltaja kuin haluaisi. Oli minkä ikäinen tahansa
[/quote]
Kaikki ei vain halua lapsia. On epäkypsää väittää toisten olevan kykenemättömiä, jos ei halua lapsia.
Minä löysin omani vahingossa. On maailman paras isäehdokas! Onneksi haluamme molemmat vasta vuosien päästä lapsia kun on vankempi taloudellinen tilanne, ei tarvitse enää tehdä vuorotyötä, on matkustettu, ja ollaan kasvettu ihmisinä :) Ei se mies etsimällä aina löydy,maltti on valttia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:10"]
Älkääs nyt lannistako noin. Kyllä löytyy 20 - 30-vuotiaistakin perhekeskeisiä ja sitoutumishaluisia. Niitä ei vaan löydä baareista.
[/quote]
Löytyy niitä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:32"]Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu.
[/quote]
Mikä estää säästämästä yksin?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Jos haluat tuollaisen miehen, niin kuten aavistelit, hänen tulee olla sinua selvästi vanhempi. 20-vuotiaista pojista et tuollaista löydä. Kolmekymppisistä miehistä kylläkin. Eli jos et halua odottaa unelmasi kanssa, niin deittaile n. 30-vuotiaita. [/quote] Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet ovat mielestäni kypsempiä. [/quote] Entä jos ei halua lapsia vielä 50 vuotiaanakaan. Naurattaa aina nämä "kypsemmät". Se on pelkkä mielipide-ero ja se ei tee sen kypsemmäksi, halusi lapsia tahi ei. [/quote] On kypsää jättää lapset tekemättä jos tietää että ei pysty olemaan niin hyvä huoltaja kuin haluaisi. Oli minkä ikäinen tahansa
[/quote]
Kaikki ei vain halua lapsia. On epäkypsää väittää toisten olevan kykenemättömiä, jos ei halua lapsia.
[/quote]
En näin väittänytkään! En minäkään halua lapsia, mutta arvostan myös niitä jotka haluavat mutta eivät esimerkiksi uraltansa ehdi!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:35"]Minä löysin omani vahingossa. On maailman paras isäehdokas! Onneksi haluamme molemmat vasta vuosien päästä lapsia kun on vankempi taloudellinen tilanne, ei tarvitse enää tehdä vuorotyötä, on matkustettu, ja ollaan kasvettu ihmisinä :) Ei se mies etsimällä aina löydy,maltti on valttia.
[/quote]
No mitä nyt kun alapeukkuja tulee?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:32"]Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu. [/quote] Mikä estää säästämästä yksin?
[/quote]
Kaikki maksaa tuplana. Ei tätä yhteiskuntaa ole rakennettu niin, että sinkku tavan palkasta säästäisi omaa taloa. Täysin mahdotonta. Vuokra on tuplat, sähkölasku liki tuplat, Telkkari, stereot, sohva = sinkulle tuplahinta jne. jne.
Melkein kaikki kustannukset puolittuvat kahden hengen taloudessa. Sitten kerrot sen 20 vuodella, niin ehkä ymmärrät. Lisäksi käteenjäävä osuus josta pystyy oikeasti säästämään voi olla juuri se minkä se tuplana maksettu vuokra imaisee ;)
Kusetukseen perustuu tämä yhteiskunta. Sen takia en enää töitä tee.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:35"] Ei se mies etsimällä aina löydy,maltti on valttia.
[/quote]
Vois löytyäkin, jos vastaisi edes kysymyksiin. Mutta ap ei taida oikeesti edes etsiä. Ihmeen pitkän aloituksen rakensi siihen nähden.
Pikkukaupungista maalta joku amiksen käynyt tai maajussi. Kaupunkilaispojat on seikkailijoita ja sitoutumiskammoisia. Maaseudulta voi löytyä 30-40v mies, joka ei ole edes koskaan seurustellut. Ne on ihan hyviä ja potentiaalisia tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:32"]Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu. [/quote] Mikä estää säästämästä yksin?
[/quote]
Kaikki maksaa tuplana. Ei tätä yhteiskuntaa ole rakennettu niin, että sinkku tavan palkasta säästäisi omaa taloa. Täysin mahdotonta. Vuokra on tuplat, sähkölasku liki tuplat, Telkkari, stereot, sohva = sinkulle tuplahinta jne. jne.
Melkein kaikki kustannukset puolittuvat kahden hengen taloudessa. Sitten kerrot sen 20 vuodella, niin ehkä ymmärrät. Lisäksi käteenjäävä osuus josta pystyy oikeasti säästämään voi olla juuri se minkä se tuplana maksettu vuokra imaisee ;)
[/quote]Jaah. No minä hölmö jotenkin sitten säästin yksin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"]Pikkukaupungista maalta joku amiksen käynyt tai maajussi. Kaupunkilaispojat on seikkailijoita ja sitoutumiskammoisia. Maaseudulta voi löytyä 30-40v mies, joka ei ole edes koskaan seurustellut. Ne on ihan hyviä ja potentiaalisia tyyppejä.
[/quote]
:D Noh ei saa yleistää.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:37"]
[/quote]
[/quote]
Just. Loinen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:37"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:32"]Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu. [/quote] Mikä estää säästämästä yksin? [/quote] Kaikki maksaa tuplana. Ei tätä yhteiskuntaa ole rakennettu niin, että sinkku tavan palkasta säästäisi omaa taloa. Täysin mahdotonta. Vuokra on tuplat, sähkölasku liki tuplat, Telkkari, stereot, sohva = sinkulle tuplahinta jne. jne. Melkein kaikki kustannukset puolittuvat kahden hengen taloudessa. Sitten kerrot sen 20 vuodella, niin ehkä ymmärrät. Lisäksi käteenjäävä osuus josta pystyy oikeasti säästämään voi olla juuri se minkä se tuplana maksettu vuokra imaisee ;) Kusetukseen perustuu tämä yhteiskunta. Sen takia en enää töitä tee. [/quote]Jaah. No minä hölmö jotenkin sitten säästin yksin.
[/quote]
Tämän lässytyksen arvasin etukäteen. Vaan minullepa ei sellaista mahdollisuutta suotu, vaikka olen säästäväinen. Että näin.
Lyhyet miehet ovat perhekeskeisiä ja heille nainen on puolijumala, jota on mahdoton saada!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:37"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:32"]Mulla nuo ajat vilahti ohi siinä 27-35 välissä. Sopivaa matkaseuraa olisi tietenkin pitänyt olla jo aikaisemmin, että olisi voinut ruveta säästämään siihen omaan taloon ajoissa. No, ollutta ja mennyttä, nyt huitelen vapaana kuin taivaan lintu. [/quote] Mikä estää säästämästä yksin? [/quote] Kaikki maksaa tuplana. Ei tätä yhteiskuntaa ole rakennettu niin, että sinkku tavan palkasta säästäisi omaa taloa. Täysin mahdotonta. Vuokra on tuplat, sähkölasku liki tuplat, Telkkari, stereot, sohva = sinkulle tuplahinta jne. jne. Melkein kaikki kustannukset puolittuvat kahden hengen taloudessa. Sitten kerrot sen 20 vuodella, niin ehkä ymmärrät. Lisäksi käteenjäävä osuus josta pystyy oikeasti säästämään voi olla juuri se minkä se tuplana maksettu vuokra imaisee ;) Kusetukseen perustuu tämä yhteiskunta. Sen takia en enää töitä tee. [/quote] Just. Loinen.
[/quote]
Aivan. Yhteiskunta on loinen, joss tulonsiirroilla viedään raakaa työtä tekevältä viimeisetkin pennit. Ei sellaisen paskakasan eteen kannata mitään tehdä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:59"]
Mieti ensin millä rahoitat tuon haaveesi. Yhden miehen palkalla, ette vielä saa kaikkea mitä haluat. Sinunkin pitää siksi käydä hyväpalkkaisissa töissä ja sinulla on pakko olla säästöjä ennen projektiin ryhtymistä.
[/quote]
Mielestäni tämä menee jo osittain ohi aiheen, mutta vastaan tähän nyt kumminkin. Kerroin aloituksessani että opiskelen korkeakoulussa, opinnot tällä hetkellä reilusti yli puolen välin. Alalla, jota opiskelen on tähän mennessä ollut melko hyvät työllisyysnäkymät ja palkka hyvä, tosin kaikilla aloilla työttömyys on lisääntynyt. Palkka alalla jota opiskelen on ollut hyvä. Pienen perinnön olen saanut isovanhempien kuoleman jälkeen, joten säästöjäkin on, ei mitenkään suuria määriä, mutta kuitenkin jotakin.
[/quote]
Miten aiot päästä käsiksi alan hyvään palkkaan, jos haluat lapset nuorena haluat niitä paljon? Sulla on tossa toimimaton yhtälö.
[/quote]
Lisäks naisvaltaisten ala korkeakoulussa. Sairaanhoitaja? Ei kovin häävi palkka varsinkin kun lisistä leikataan.