Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotte varmaan TV1:n uutisia parhaillaan?

Vierailija
25.09.2015 |

Kuulette kai mitä Lahden ja Kouvolan tapauksista puhutaan. Myös, että poliisi on saanut lisäresursseja nettikeskustelun valvontaan ja siihen tullaan puuttumaan. Vihapuheen ja rasismin piirteitä löytyy.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:51"]

Jotkut ihmiset hyökkäävät turvapaikanhakijoita vastaan, ja mitä poliisi tekee? Kiristää somen sensuuria. Eikö olisi parempi mieluummin etsiä tekijät ja tehdä varoittava esimerkki?

[/quote]

 

Ei poliisi kiristä some-sensuuria. Eikä lisää sen valvontaa sen SIJAAN, että etsisi tekijät. Jos niitä uutisia lukisit tai katsoisit, tietäisit, että tekijät jo ovat tiedossa/olleet sellissä/ saamassa sakkoja. Ja kaiken muun ohella myös nettikeskustelun valvontaa lisätään.

 

Onko tuo joko-tai-asettelu tahallista provosointia ja kärjistelyä, vai ihan aitoa pönttöpäisyyttä???

Vierailija
2/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"] Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia. [/quote] Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan? [/quote]Luultavasti sieltä saisikin puolueettomamman kuvan tämän maan tuhosta. Aika outoa suvakkien ajatusmaailma että jos ylen tarjonta ei kiinnosta niin vaihtoehto sitten on mv. Tyhmää tuollainen. Mutta sitähän suvaitsevaisto on.  [/quote] Puolueeton ja mv ei kuulu edes samaan lauseeseen, ei IKINÄ :DD

[/quote]

Yle ja puolueeton sitten kuuluu vai? Tai Sanoma ja puolueeton? Jestas sä olet hölmö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"]

Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.

[/quote]

 

No kenen? Kun tuomitsee väkivallan, KKK-kaavut, polttopullot ja kivittämisen? Mikä tunne tulee?

http://yle.fi/uutiset/

[/quote]

Onhan tuo erikoista, että maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin ei paneuduta samanlaisella vakavuudella, vaan homma kuitataan yksittäistapaukseksi ja vaietaan sen jälkeen kuoliaaksi.

Kun näinpäin käy, niin homma ei olekaan yksittäistapaus vaan ollaan huolissaan suomalaisten rasistisuudesta.

Vierailija
4/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun väittelet typeryksen kanssa,

pidä huoli, ettei hän tee samoin.

Vierailija
5/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.10. odotellessa. Veikkaan, että Tornioon kertyy enemmän populaa kuin pari sataa.

Vierailija
6/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, oletteko taas änkeämässä naamanne maailmanlaajuiseen uutisvirtaan leijonapaidat päällä? Siinä on muistelemista loppuelämäksi lapsenlapsille asti -kun koko maailma myötähäpesi meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:37"]

Jaha, oletteko taas änkeämässä naamanne maailmanlaajuiseen uutisvirtaan leijonapaidat päällä? Siinä on muistelemista loppuelämäksi lapsenlapsille asti -kun koko maailma myötähäpesi meitä.

[/quote]

Miksi syytät palstailijoita yhden ihmisen teoista.

Tämähän oli yksittäistapaus.

Vierailija
8/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:37"]

Jaha, oletteko taas änkeämässä naamanne maailmanlaajuiseen uutisvirtaan leijonapaidat päällä? Siinä on muistelemista loppuelämäksi lapsenlapsille asti -kun koko maailma myötähäpesi meitä.

[/quote]

Miksi syytät palstailijoita yhden ihmisen teoista.

Tämähän oli yksittäistapaus.

[/quote]

 

Yksittäinen teko näkyy olevan Facebookissa (Rajat kiinni Mielenosoitus Torniossa) Perustajaporukkaa Junes ja Lokka. Että uudestaan sinne sitten menette lippua häpäisemään? Sylettää. Torniolaisena, suomalaisena, ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujien nimilistakin ihan reipaasti luettavissa. Tuttuja bongaamaan.

Vierailija
10/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudun yläreunassa pyörii varoitus nyt, mutta ei kai se kiinnosta.

 

Väärä dilemma
 

Tähän artikkeliin tai osioon ei ole merkitty lähteitä, joten tiedot kannattaa tarkistaa muista tietolähteistä.
Voit lisätä artikkeliin tarkistettavissa olevia lähteitä ja merkitä ne ohjeen mukaan.

Väärä dilemma eli väärä vastakkainasettelu on argumentaatiovirhe, jossa asetetaan vain kaksi vaihtoehtoa tilanteessa, jossa niitä on useita. Virheellinen dilemma kuuluu usein poliittiseen retoriikkaan: meillä ei ole muita vaihtoehtoja. Äärimmillään se on esimerkiksi retoriikassa jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan tai se, joka ei palvo Jumalaa, palvoo sielunvihollista.

Tyypillinen esimerkki dilemman virheasettelusta on ns. Mortonin haarukka, joka on saanut nimensä Englannin kuninkaan Henrik VII:n kanslerin John Mortonin mukaan:

"Joko maamme aateliset elävät leveästi, mikä tarkoittaa, että heillä on varaa maksaa veroja, tai sitten he elävät vaatimattomasti, mikä tarkoittaa, että heillä on melkoiset säästöt, joita voidaan verottaa."

Morton ei ottanut huomioon sitä mahdollisuutta, että joku aatelinen voisi aivan oikeasti olla vähävarainen ja elää siksi vaatimattomasti.

Seuraavan väärän vastakkainasettelun sisältävän lauseen lausui vuonna 2001 George W. Bushlähde?:

"Olette joko meidän puolellamme tai terroristien puolella."[1]

Vierailija
12/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Vain elämäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tallennan Vain Elämäätä ja katson uutisia.

Vierailija
14/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nelonen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää katon Possee.

Vierailija
16/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katson vain elämäätä

Vierailija
17/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

Vierailija
18/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan Vain Elämää

Vierailija
19/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Nuo idiootit (polttopullon heittäjät ja lakanamies) pilaavat asiallisten maahanmuuttokriittisten ihmisten maineen. Pressiklubissa oli hyvin kuvattu noita tyyppejä white trash -ihmisiksi enkä voisi olla enempää samaa mieltä. Oikeastaan noiden ihmisten käytös saa itseni jopa suhtautumaan maahanmuuttajiin myötämielisemmin sillä en todellakaan halua kuulua tuohon vajaaälyisten porukkaan millään lailla.

Vierailija
20/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken possee ja nyt katon kun Sanni laulaa. On aika jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän