Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotte varmaan TV1:n uutisia parhaillaan?

Vierailija
25.09.2015 |

Kuulette kai mitä Lahden ja Kouvolan tapauksista puhutaan. Myös, että poliisi on saanut lisäresursseja nettikeskustelun valvontaan ja siihen tullaan puuttumaan. Vihapuheen ja rasismin piirteitä löytyy.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

[/quote]

Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?

Vierailija
22/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, taas niillon Strömsöössä niin kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään. Hyvä hyvä.

Vierailija
24/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää katon Jurassic parkkii. On kyllä hyvä, suosittelen!

Vierailija
25/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää uutisten jatkuvaa turvapaikanhakijauutisointia. Pää hajoaa - en halua ajatella näitä partalapsia ja lusmuja, jotka jäävät riesaksemme ikuisiksi ajoiksi. Yhdistävät vielä perheensä tänne ja suomalaiset maksumiehinä,.. Näistä ei kyllä työvoimapulan (?) paikkaajiksi ole vuosikausiin. Milloin hallitus herää, tämä on sietämätöntä!

Vierailija
26/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka aattelin kattoo ne mut Simpsons vei voiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

[/quote]

Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?

[/quote]Ihan ulkomaisia lehtiä lueskelen, ikinä en ole käynyt mv:n sivuilla, mutta kiitos vinkistä.

Vierailija
28/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kun napakannäköinen taidehistorioitsija selostaa Teemalla jonkun potticellin taulusta

m50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauskaa asetella sanansa juuri näin tähän avaukseen :D

Politiikkaan ja ajankohtaisiin aiheisiin ahkerasti kantaa ottava AV:lainen ei uutisia katso!

Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
30/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

[/quote]

Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?

[/quote]Luultavasti sieltä saisikin puolueettomamman kuvan tämän maan tuhosta. Aika outoa suvakkien ajatusmaailma että jos ylen tarjonta ei kiinnosta niin vaihtoehto sitten on mv. Tyhmää tuollainen. Mutta sitähän suvaitsevaisto on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon just seiska teeveetä

Vierailija
32/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, ja päivittelin mielessäni että miten nyt kaikki julkinen keskustelu tulee keskittymään "rasismiin ja kauheaan iskuun" viikkokausien ajan, ja todellinen ongelma vaietaan kuoliaaksi. Tämä oli vain ajan kysymys.

Ja kun taas vaietaan ongelmasta, joku idiootti tekee uuden iskun, ja kierre on valmis. Seuraava edistysaskel - sisällissota. Kärjistettyä joo, mutta kyllä tää niin idioottimaisesti etenee et en enää edes ihmettelis.

Vierailija
34/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

[/quote]

Elämäm Koululainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luen aamulla lehdestä.

Vierailija
36/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"]

Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.

[/quote]

 

No kenen? Kun tuomitsee väkivallan, KKK-kaavut, polttopullot ja kivittämisen? Mikä tunne tulee?

http://yle.fi/uutiset/

Vierailija
37/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]

Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.

[/quote]

Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?

[/quote]Luultavasti sieltä saisikin puolueettomamman kuvan tämän maan tuhosta. Aika outoa suvakkien ajatusmaailma että jos ylen tarjonta ei kiinnosta niin vaihtoehto sitten on mv. Tyhmää tuollainen. Mutta sitähän suvaitsevaisto on. 
[/quote]

Puolueeton ja mv ei kuulu edes samaan lauseeseen, ei IKINÄ :DD

Vierailija
38/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapiko anteeks jos lukee kuitenkin? Vaikka sit sitä YLEä, jos sen uutiset eniten kelpaa.

:)

Vierailija
39/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"]

Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.

[/quote]

 

No kenen? Kun tuomitsee väkivallan, KKK-kaavut, polttopullot ja kivittämisen? Mikä tunne tulee?

http://yle.fi/uutiset/
[/quote]

Joo ilmeisesti valtiovallan pitäisi olla suomalaisen puolella, teki se suomalainen ihan mitä idioottimaista tahansa. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä että hyväksyy tuollaisen käytöksen?

-ohis

Vierailija
40/44 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset hyökkäävät turvapaikanhakijoita vastaan, ja mitä poliisi tekee?
Kiristää somen sensuuria.

Eikö olisi parempi mieluummin etsiä tekijät ja tehdä varoittava esimerkki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi