Katsotte varmaan TV1:n uutisia parhaillaan?
Kuulette kai mitä Lahden ja Kouvolan tapauksista puhutaan. Myös, että poliisi on saanut lisäresursseja nettikeskustelun valvontaan ja siihen tullaan puuttumaan. Vihapuheen ja rasismin piirteitä löytyy.
Kommentit (44)
Ääh, taas niillon Strömsöössä niin kivaa.
Mää katon Jurassic parkkii. On kyllä hyvä, suosittelen!
En jaksa enää uutisten jatkuvaa turvapaikanhakijauutisointia. Pää hajoaa - en halua ajatella näitä partalapsia ja lusmuja, jotka jäävät riesaksemme ikuisiksi ajoiksi. Yhdistävät vielä perheensä tänne ja suomalaiset maksumiehinä,.. Näistä ei kyllä työvoimapulan (?) paikkaajiksi ole vuosikausiin. Milloin hallitus herää, tämä on sietämätöntä!
Eka aattelin kattoo ne mut Simpsons vei voiton.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]
Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.
[/quote]
Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?
[/quote]Ihan ulkomaisia lehtiä lueskelen, ikinä en ole käynyt mv:n sivuilla, mutta kiitos vinkistä.
Katson kun napakannäköinen taidehistorioitsija selostaa Teemalla jonkun potticellin taulusta
m50
Oli hauskaa asetella sanansa juuri näin tähän avaukseen :D
Politiikkaan ja ajankohtaisiin aiheisiin ahkerasti kantaa ottava AV:lainen ei uutisia katso!
Ja sen kyllä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]
Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.
[/quote]
Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?
[/quote]Luultavasti sieltä saisikin puolueettomamman kuvan tämän maan tuhosta. Aika outoa suvakkien ajatusmaailma että jos ylen tarjonta ei kiinnosta niin vaihtoehto sitten on mv. Tyhmää tuollainen. Mutta sitähän suvaitsevaisto on.
Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.
Katsoin, ja päivittelin mielessäni että miten nyt kaikki julkinen keskustelu tulee keskittymään "rasismiin ja kauheaan iskuun" viikkokausien ajan, ja todellinen ongelma vaietaan kuoliaaksi. Tämä oli vain ajan kysymys.
Ja kun taas vaietaan ongelmasta, joku idiootti tekee uuden iskun, ja kierre on valmis. Seuraava edistysaskel - sisällissota. Kärjistettyä joo, mutta kyllä tää niin idioottimaisesti etenee et en enää edes ihmettelis.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]
Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.
[/quote]
Elämäm Koululainen
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"]
Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.
[/quote]
No kenen? Kun tuomitsee väkivallan, KKK-kaavut, polttopullot ja kivittämisen? Mikä tunne tulee?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]
Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.
[/quote]
Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?
[/quote]Luultavasti sieltä saisikin puolueettomamman kuvan tämän maan tuhosta. Aika outoa suvakkien ajatusmaailma että jos ylen tarjonta ei kiinnosta niin vaihtoehto sitten on mv. Tyhmää tuollainen. Mutta sitähän suvaitsevaisto on.
[/quote]
Puolueeton ja mv ei kuulu edes samaan lauseeseen, ei IKINÄ :DD
Saapiko anteeks jos lukee kuitenkin? Vaikka sit sitä YLEä, jos sen uutiset eniten kelpaa.
:)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:45"]
Kieltämättä tulee mieleen että kenen puolella valtiovalta oikein on.
[/quote]
No kenen? Kun tuomitsee väkivallan, KKK-kaavut, polttopullot ja kivittämisen? Mikä tunne tulee?
http://yle.fi/uutiset/
[/quote]
Joo ilmeisesti valtiovallan pitäisi olla suomalaisen puolella, teki se suomalainen ihan mitä idioottimaista tahansa. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä että hyväksyy tuollaisen käytöksen?
-ohis
Jotkut ihmiset hyökkäävät turvapaikanhakijoita vastaan, ja mitä poliisi tekee?
Kiristää somen sensuuria.
Eikö olisi parempi mieluummin etsiä tekijät ja tehdä varoittava esimerkki?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:39"]
Simpsoneita katsomme eikä mitään propagandauutisia.
[/quote]
Maailmanmenoa seuraat sitten MV:stä varmaan?