Lue keskustelun säännöt.
Miten usein ylistät Jumalaa?
25.09.2015 |
Melkein päivittäin tulee laitettua hiljaa mielessä tai ihan ääneen kiitos
Kommentit (2)
Aina kun palvon saatanaa ja annan veriuhrin alttarilla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus 80-90 -luvulla seurakunta-aktviivina kyllä, mutta tuntuu unohtuneen nykyään. Ei ole kyllä Jumalankaan puolelta paljon kuulunut viime aikoina.