Katsotte varmaan TV1:n uutisia parhaillaan?
Kuulette kai mitä Lahden ja Kouvolan tapauksista puhutaan. Myös, että poliisi on saanut lisäresursseja nettikeskustelun valvontaan ja siihen tullaan puuttumaan. Vihapuheen ja rasismin piirteitä löytyy.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:51"]
Jotkut ihmiset hyökkäävät turvapaikanhakijoita vastaan, ja mitä poliisi tekee?
Kiristää somen sensuuria.
Eikö olisi parempi mieluummin etsiä tekijät ja tehdä varoittava esimerkki?
[/quote]
Somen sensuuria kiristetään siksi, ettei idiootit pääsisi yllyttämään muita tuollaiseen vajaaseen toimintaan.
Satuin katsomaan kun ruotsalaisministeri selitti että sen takia me lähetämme pakolaisia Suomeen kun Tanska tekee samaa meille. Eli laitetaan niinko vahinko kietämään, nääs.
En jaksa Ylen uutisia enää. Muilta kanavilta tulee paljon parempaa.
Jotkut ihmiset hyökkäävät turvapaikanhakijoita vastaan, ja mitä poliisi tekee?
Kiristää somen sensuuria.
Eikö olisi parempi mieluummin etsiä tekijät ja tehdä varoittava esimerkki?