Mies sulki minut riidan aikana vessaan
Riita koski sitä kun yhteiseltä tililtämme oli kadonnut rahaa minun tietämättäni. Tililtä tarkoitus maksaa yhteiset laskut ja molemmat laitoimme sinne samansuuruisen summan. Nyt kuitenkin 120€ oli hukkunut. Minä en ollut niitä käyttänyt.
Mies puolustautui heti ja väitti että pankin päässä on jotain vikaa. Aikamme kinattuamme hän myönsi että oli tarjonnut kavereilleen baarissa parit kierrokset, kun halusi onnitella naimisiin menevää serkkuaan. En yllättäen pomppinut riemusta ja olin pettynyt kun luottamus petetään näin. Pienimuotoinen huutokonserttihan siitä sitten tuli. Toki olisin voinut käyttäytyä hillitymmin ja niellä kiukkuni.
Kuitenkin, riita yltyi siihen että hän raahasi minut hiuksista ja käsivarresta väkisin vessaan, sulki oven ja laittoi tuolin pönkäksi siihen eteen ja ilmeisesti jotain painavaa lisäksi kun en saanut ovea auki vaikka rynkytin hulluna. Sammutti vielä valot.
Sanoi "Nalkuta ämmä siellä, katotaan tunnin päästä avaanko jos se turpa pysyy kiinni" Tietääkseni minulla ei ole ahtaan paikan kammoa mutta silloin kyllä ahdisti ja lujaa. Hikoilin ja tärisin, rynkytin kahvaa. Sitten rauhoitin väkisin itseni, kastelin kasvot kylmällä vedellä ja menin lattialle istumaan. Tunnin päästä mies avasi oven.
Lähdin mitään sanomatta ulos ovesta, otin tärkeimmät tavarani ja läppärini jotka olivat kaikki onneksi eteisen pöydällä valmiina. Otin autoni ja ajoin ystäväni luokse toiselle paikkakunnalle. Selitin tilanteen ja kysyin saanko jäädä. Sanoi että ole niin pitkään kuin haluat ja ettei edes päästäisi minua takaisin vaan ensin järjestämme minulle oman asunnon ja joku muu saa hakea tavarat. Täältä ystävän luota nytkin kirjotan.
Tästä on nyt lähemmäs kaksi vuorokautta aikaa. Mies jätti vastaajaani viestin "Et kai sä nyt siitä suuttunut kun annoin vähän kurinpalautusta"
Kai minun täytyisi kasvokkain selvittää tämä tilanne mutten ainakaan vielä kykene. Tilanne siis se, että haluan erota. Emme ole naimisissa mutta kihloissa kylläkin. Olen itkenyt kaksi yötä putkeen, niin loukattu olo.
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:26"]Kävelimme ja juttelimme kolmen tunnin ajan. Olen nyt saanut kasattuani itseäni sen verran, että olen lähdössä ajamaan kotiin. Mies suostuu käymään viikottain terapiassa ainakin seuraavat puoli vuotta. Lisäksi sovimme, että määrään miehelle rangaistuksen, jolla hän osoittaa sitoutumisensa ja katumuksensa. Mies tekee nurisematta kaikki loppuvuoden kotityöt. Lisäksi hän siirtää seuraavien kolmen kuukauden palkkansa tililleni, jolla saan hemmotella vain itseäni (meillä on omat erilliset tilit ja tulot). Mies on ehdottomassa juomiskiellossa 1. helmikuuta asti. Lisäksi hän raivaa ja kääntää minulle oman kasvimaan suvun mökille, kuten olen pitkään haaveillut, mikä on siinä maastossa todella iso urakka.
Tein hänelle ehdottoman selväksi, että mikäli hän lipeää terapiassa käynnistä tai valittaa saamastaan rangaistuksesta tai enää ikinä koskaan edes piloillaan on kohottavinaan kätensä minua kohtaan, niin silloin lähden välittömästi, keskustelematta ja pysyvästi. Ehdot ovat nyt minun, ja miehen on niitä tarkalleen noudatettava. Rukoilen todella, että mies osoittautuu luottamuksen arvoiseksi ja tein oikean päätöksen.
Kiitos teille kaikille rakkaat neuvoista ja tuesta.
Ap
[/quote]
Joopajoo :,D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:06"]
Muistatko, kun olit kipeänä, kuinka mies riisui sinulta hionneet sukat jalasta, pyyhki jalkasi kostealla pyyhkeellä ja puki sinulle puhtaat ja kuivat sukat. Miten hän suuteli sinua hellästi kuumeiselle otsalle, sairauden tarttumista pelkäämättä ja silitti hiuksiasi. Kuinka hyvä mielesi siitä, miten sinusta välitetään, työnsi sairauden hetkeksi syrjemmälle ja auttoi sinua nukahtamaan. Miten mies kertoi istuneensa tuntikausia katselemassa nukkumistasi ja pakahtuneensa halusta sinusta välittää.
Muistatko, kuinka mies luki sinulle itse kirjoittamiaan kömpelöitä runoja, mutta sellaisella rakkauden palolla, että se sai sinut kyynelehtimään.
Muistatko, kuinka myöhäiskesästä kävelitte kahdestaan sateesta märällä hiekkarannalla ja mies riehaantui hulluttelemaan ja sanoi sen johtuvan vain ilosta olla seurassasi. Kuinka sinulle tuli kylmä ja mies puki takkinsa hartioillesi. Kysyit, eikö sinun tule kylmä, ja muistat kuinka hän kamppaili peittääkseen hampaidensa kalisemisen sanoessaan ei.
Miten hän suuteli ja suuteli peiton alta pilkottaneita jalkateriäsi ja sinä nauroit puhdasta iloa ja halusit janon sammumatta olla hänen allaan ja päällään ja nukahtaa hänen syliinsä. Nukahtaen kehon lämmöllä täyttäneeseen tunteeseen, tähän minä olen luonut kotini tässä epävarmassa maailmassa. Tähän minä kuulun.
Ei yksi riita ole vuosia rakentunutta aitoa rakkautta suurempi. Sisimpään kertynyt ja juurtunut hyvä ylittää ja lopulta voittaa kovaa kipuakin aiheuttaneet vaikeudet. Aito rakkaus selviää kovemmistakin myrskyistä ja kolhuista. Siitä kannattaa pitää kiinni kaikin voimin, eikä luovuttaa helpolla. Korkeampaa hyvää ei ihmisen elämässä ole.
[/quote]
Missä tuossa miehen teoissa RAKKAUTTA näet? Manipulointia ja vihaa kyllä runsain mitoin. Kukaan NORMAALI aikuinen ei sulje kihlattuaan tunniksi vessaan vain siksi, että tämä meni kyseenalaistamaan petoksen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:26"]
Kävelimme ja juttelimme kolmen tunnin ajan. Olen nyt saanut kasattuani itseäni sen verran, että olen lähdössä ajamaan kotiin. Mies suostuu käymään viikottain terapiassa ainakin seuraavat puoli vuotta. Lisäksi sovimme, että määrään miehelle rangaistuksen, jolla hän osoittaa sitoutumisensa ja katumuksensa. Mies tekee nurisematta kaikki loppuvuoden kotityöt. Lisäksi hän siirtää seuraavien kolmen kuukauden palkkansa tililleni, jolla saan hemmotella vain itseäni (meillä on omat erilliset tilit ja tulot). Mies on ehdottomassa juomiskiellossa 1. helmikuuta asti. Lisäksi hän raivaa ja kääntää minulle oman kasvimaan suvun mökille, kuten olen pitkään haaveillut, mikä on siinä maastossa todella iso urakka.
Tein hänelle ehdottoman selväksi, että mikäli hän lipeää terapiassa käynnistä tai valittaa saamastaan rangaistuksesta tai enää ikinä koskaan edes piloillaan on kohottavinaan kätensä minua kohtaan, niin silloin lähden välittömästi, keskustelematta ja pysyvästi. Ehdot ovat nyt minun, ja miehen on niitä tarkalleen noudatettava. Rukoilen todella, että mies osoittautuu luottamuksen arvoiseksi ja tein oikean päätöksen.
Ap
[/quote]
No tuossa kasvimaakohdassa viimeistään meni usko tämän aitouteen.
Kävelimme ja juttelimme kolmen tunnin ajan. Olen nyt saanut kasattuani itseäni sen verran, että olen lähdössä ajamaan kotiin. Mies suostuu käymään viikottain terapiassa ainakin seuraavat puoli vuotta. Lisäksi sovimme, että määrään miehelle rangaistuksen, jolla hän osoittaa sitoutumisensa ja katumuksensa. Mies tekee nurisematta kaikki loppuvuoden kotityöt. Lisäksi hän siirtää seuraavien kolmen kuukauden palkkansa tililleni, jolla saan hemmotella vain itseäni (meillä on omat erilliset tilit ja tulot). Mies on ehdottomassa juomiskiellossa 1. helmikuuta asti. Lisäksi hän raivaa ja kääntää minulle oman kasvimaan suvun mökille, kuten olen pitkään haaveillut, mikä on siinä maastossa todella iso urakka.
Ap
[/quote]
Minä olisin tilanteessasi eronnut, mutta toivon silti tietenkin, että teillä asiat luonnistuvat etkä joudu katumaan! Kaikkea hyvää!
Eiks tämä aihe ole roikkunut täällä jo riittävän kauan. Kumma ettei näitä kukaan poista samoin kuin kirosanoilla höystettyjä vaikka ovat vastoin sääntöjä.
Herran jumala mikä mies! Ite pelkäisin hulluna koko ihmistä että mitähän se kohta taas keksii. Enkä vois olla enää koko tyypin kanssa, luultavasti saisin traumoja tommosesta kohtelusta.
Mutta kehottaisin sua ap muuttamaan pois sieltä, ei ole normaalia touhua! Jaksamista ja voimia :)
Sovintotrollin juttuja noi viimeiset "ap:n" kuulumiset. Huomatkaa viestien yhteneväisyys fiksoitumisessa rahalliseen korvaukseen rangaistuksena. Noin absurdi ajatus nousee vain sellaisen miehen aivoista, joka muutenkin uskoo naisten etsivän varakasta elättäjää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:49"]
Ap
[/quote]
No tuossa kasvimaakohdassa viimeistään meni usko tämän aitouteen.
[/quote]
Huusin trollia jo ekan kerran sivun 3 tai 4 paikkeilla, kun AP kehitti jonkun fantasian, jossa mies oli KÄSKENYT siivoamaan koko talon, ja joku tavara ei ollut toivotulla tavalla, niin mies oli mukana sanonut "sotkit sitten kaikki paikat, vitun lehmä" tms. :D: D: D: D: D: D: D:D :DDDDD
Te olette menneet yhteen selkeimmistä trolleista aikohin.
Voi ap, tosiaanko sinä otit sen miehen takaisin etkä jättänyt sitä? :(
Kyllä maailman naisilla pitäisi olla sen verran keskinäistä solidaarisuutta, että väkivaltainen mies jätetään AINA. Miten muuten pystytään kitkemään tämän maailman miesten aivan liian yleinen käsitys oikeudestaan hallita ja alistaa naista väkivallalla?
"Täällä joku saatanan vajakki hehkuu rakkauden sanomaansa, Ja jollain konstilla onnistuu vielä sarjapeukuttamaan omia viestejään.
AP, olet oikealla tiellä. Eroon tyypistä mahdollisimman nopeasti. Mitkään selittelyt eivät kelpaa enää tässä vaiheessa. Onneksi tunnut olevan fiksu nainen. Pärjäät kyllä!"
Hehheh... kirjoituksista päätellen näyttää olevan uskon lahkolainen ja hänen näkemyksensä mukaan naisen kurittaminen ja pahoinpitely on hyväksyttävää ja arkipäivää. Se kun on sitä rakkautta. Kunhan kulissit pysyvät kunnossa. Samalla tavalla he suhtautuivat pedofiiliään, kun lapset sitä haluavat. Ja uskonsisaret ja veljet peukuttavat kilpaa.
Liekö joku toinen esiintynyt Ap:nä viime viestit? Kuulostaa kovasti Sovintotrollilta nuo "itkeä loputtomasti sen paskiaisen olkapäätä vasten" ja "kertoi 300:lla tavalla kuinka rakastaa mua". Rauha nyt niiden fantasioiden kanssa!
Todella turhauttavaa, kun täälläkin on näitä naisia, joille neuvotaan moneen kertaan ainoa oikea ratkaisu ja sitten tekevät kuitenkin toisin. Ihan kuin jotkut ehdoin tahdoin haluaisivat joutua väkivallan uhriksi. Antaa mennä vain, ap, palaa ihmeessä sen hullun luokse Tallenna samalla poliisin ja ambulanssin sekä turvakodin numerot kännykkääsi, sillä tulet tarvitsemaan niitä tulevina vuosina.
Älä ihmeessä palaa. Saatat joutua vangiksi vuosikausiksi.
Ei tuollainen käytös sovi :( mies vaihtoon
Otan osaa! Mies toimi väärin alunperinkin, sitten rankaisee väkivaltaisesti sinua siitä ja vielä ilkkuu perään. Miksi ihmeessä sinun olisi pitänyt saada "kurinpalautusta"? Selvästikin miehen mielestä olet hänelle alisteinen. Älä ikinä palaa miehen kanssa yhteen, vaan todellakin eroa. Mies ei näköjään edes kadu (ja vaikka pyytäisikin anteeksi, niin eroa silti). Ei ole mikään pakko selvittää kasvokkain tilannetta väkivaltaisen miehen kanssa. Jos joku läheinen pystyy auttamaan, niin tosi hyvä. Hienoa, että sinulla on noin hyvä ja tilanteen tasalla oleva ystävä.
Mahdollisesti teillä on jo ainakin henkistä väkivaltaa ollut suhteessa, kun ajattelet, että tilanne oli jotenkin sinun syytäsi ("olisin voinut käyttäytyä hillitymmin ja niellä kiukkuni"). Älä lähde tuolle tielle, vaan jätä tuo suhde taaksesi.
Sairas ukko. Ja vielä vähättelee tekoaan. Yök, mikä sika.
Miehen ja naisen tulee olla suhteessa tasavertaisia, ei kenenkään pitäisi antaa kumppanille kurinpalautusta. Tollanen pimeään tilaan sulkeminen ei toimisi edes lapsilla, se on pelkkää turhaa kidutusta. Teet oikein kun et enää palaa.
Idiootti olet. Ei mulla muuta..