Huh mikä kämppä myynnissä!
Kommentit (119)
Yläluokka ilmeisesti muttaa maalaismaisemiin tai ulkomaille. Hieno kämppä, mutta onhan tuo nyt rauhattomalla paikalla.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:33"]
Hauskaa aina, että sivistymättömät maalaiset luulevat omakotitalon olevan jotenkin arvostetumpaa asumista ja siten kalliimpaa...
[/quote]
Ja joku valkoinen sisustus lapselisine enkunkielisine korulauseineen jotenkin hienompaa kuin aito kallis sisustus.
Jos mulla ois kaksi miljoonaa ton ostamiseen niin olisi varmaan perusteelliseen remppaankin jotta toi ei näyttäisi vanhainkodilta joten toki swn jälkeen viihtyisin
Hauskaa aina, että sivistymättömät maalaiset luulevat omakotitalon olevan jotenkin arvostetumpaa asumista ja siten kalliimpaa...
[/quote]
Minä sivistymätön yliopisto-opiskelija ja maalainen Helsingistä en todellakaan ostaisi kahdella millillä paria huonetta. Ja ei kauheasti kiinnosta, mikä on arvostetumpaa ja kalliimpaa ;)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:58"]Hauska toi Huuto-tyyppi kylppärissä. Mistäköhän saisin omaan kämppääni :D
[/quote]Katoin ihan samaa.. Tosin mun mielestä jokseenkin karmivaa kylpee tollasen patsaan seurassa... Huh :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Minä sivistymätön yliopisto-opiskelija ja maalainen Helsingistä en todellakaan ostaisi kahdella millillä paria huonetta. Ja ei kauheasti kiinnosta, mikä on arvostetumpaa ja kalliimpaa ;)
[/quote]
No kun ei sulla ole sitä paria milliä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:57"]
Yhtiövastike 1475€/kk
melko kohtuullista!
[/quote]
Ihan normi ottaen huomioon neliöt.
[/quote]
Ei ole, mutta eihän tuo ollutkaan hoitovastike, koska kolmasosa on rahoitusvastiketta ja hoitovastike on tasan tonnin, joka sitten onkin ihan normi noilla neliöillä.
Eli siis kun maksaa velattoman hinnan (mikä se tinkausten jälkeen sitten onkaan), niin maksaa tonnin kuussa yhtiövastiketta.
Jos mulla olisi rahaa, niin kelpaisi kyllä. Sijainti on hyvä, varmasti rauhallista asumista ja itsellenihän tuon sisustaisin.
Mun kavereilla on just tuollainen hienostokämppä Berliinissä, sattumalta saivat ja maksavat siitä vuokraa vain 1100 euroa kuussa, mikä ihan jees koska Saksassa on parempi palkkataso kuin täällä. Ovat kahden vuoden sopimuksella.
Asunnossa tuntee jotenkin olevansa osa historiaa, on juuri tuollainen perinteinen ateljee/kartanotyylinen sisustus. Eikä aiheuta migreeniä kuten kokovalkoinen ja kiiltäväpintainen sisustus usein valitettavasti tekee.
Saksassa saa palkkana saman bruttona käteen kun täällä saa pelkkänä nettona, samasta työstä.
Eikös Katajanokka ollut myös yhtenä vaihtoehtona jollekin suurmoskeijalle vai mitä helsinkiläiset tuttuni puhuivat jostakin moskeija-hankkeesta? Kyllä myisin itsekin miljoonien arvoisen omaisuuden tässä vaiheessa pois ennen kuin arvo laskee jos tuollaista suunnitellaan.
t. maalainen
En päässy niin pitkälle mut onks talossa tehty vielä putkiremppaa? Se voi olla syy muuttoon.. Senhän takii Paulan ja Laurin kämppäkin meni myyntii koska yhtiössä oli tulossa remppaa.
Pidän tavallaan sisutuksesta paljon. Omaan makuun kyllä turhan runsas, mutta niinhän nuo vanhan rahan asunnot yleensä ovat. Itse raikastaisin vaalealla sävyillä ja toisin mukaan myös moderneja huonekaluja.
Hieno ja tilava asunto. Olen itse maalta kotoisin, nykyisin kaupunkilaistunut. Jotenkin se ajatusmaailma menee niin, että tilaan ja laajoihin ulkoalueisiin tottuneelle ihmiselle kerrostaloasunto edustaa vain "huonetta", jotain väliaikaista. Sitä siis ihmettelen, kuka haluaa laittaa jossain isossa talossa sijaitsevaan huoneistoon noin suuria summia. Tuolla rahalla saisi jo kaksi kartanoa jostain Sipoosta.
Melkoinen museo. Hyvällä paikalla ja varmaan kaunis asunto, mutta paljon pitäisi tehdä remppaa. Eikä siihen voisi käyttää hyväkseen Bauhausin tarjouksia, joten kalliiksi tulisi...
Epäilen, että sillä, kuka tuon ostaa, on myös se huvila tms. jossain maalla, ja tämä on sitten kaupunkiasunto.
Tuolla kummittelee ihan varmasti!