Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh mikä kämppä myynnissä!

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että menisin tuonne asuntonäyttöön - jos siis yleisnäyttöä järjestetään. En todellakaan ostoaikeissa, vaan uteliaisuudesta. Haluaisin tietää, millainen tunnelma talossa ja asunnossa oikeasti on. Kuvien perusteella tulee lähinnä ahdistavat vibat. :)

Vierailija
42/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän,  mä tiedän. Tuo asunto mun vanhempien tuttujen koti. Minun isäni oli kihloissa heidän tyttärensä kanssa 7-vuotta.  Heillä oli myös iso huvila, mutta en tässä kerro missä. Heidän kotikielensä ei ollut suomi, eikä ruotsi. Heillä pidettiin suuria juhlia ja myös hyvin vanha isoäiti asui siellä.    Itse voisin tuolla vaikka kirjoitella salapoliiisiromaania, lähtee mielikuvitus liikkeelle.    Isäni koti  oli katajanokalla kuten myös appiukkoni lapsuudenkoti. Meillä on sieltä 1800-luvulta käsinkirjoitetut muistelmat senaikaisesta elämästä Helsingistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata nuo ihmiset ja kuulla heidän tarinoitaan! varmasti on eletty loistokasta ja hyvin perinteisestä poikkeavaa elämää!

Vierailija
44/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto remontoitu perusteellisesti vuonna 1981 - onpahan myyntivaltti... nää on jänniä tällaiset kodit, jotka on remontoitu/sisutettu joskus 30 tai 40 vuotta sitten ja sen jälkeen mihinkään ei ole koskettu. Tässä tulos on ihan hieno, koska sisustus ei ole 80-luvulta, mutta niitäkin näkee. On ostettu kaikki vimpan päälle 80-luvun alussa ja 2015 asutaan kasarimuseossa, kun mihinkään ei ole koskettu. Olen nähnyt myös hillittömän 70-luku museon:iso asunto, jota oli sisutettu paljon (seiniä ja kattoja myöten) kelohongalla ja 70-lukulaisilla kamoilla/kaakeleilla ja väreillä. Se on hirvein sisustus mitä ikinä olen nähnyt.

Vierailija
45/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein sitä keskiluokkaista korkeakiiltovalkoisuutta vissiin haettu tässä? :0

Vierailija
46/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa arveluttaa: Katajanokka on aikamoinen pussinperä, vaikka Rahapajankatu on kyllä siellä käytännöllisemmässä, eli keskustanpuoleisessa päässä. Hissittömyys on toinen huono puoli. Talo ja rappukäytävä on ehkä suojeltu, joten sinne ei saa rakentaa hissiä? Ai niin, pohjoinen ilmansuunta saattaa tehdä asunnosta pimeän (vaikka se korkealla onkin). 

Katajanokalla ei ole kunnon ruokakauppoja, ei ainakaan noilla kulmilla. Joitakin erikoiskauppoja ja ravintoloita kyllä. 

Asunto on varmasti kaunis kun kaikki nykyisen omistajan kalusteet viedään pois. Kylpyamme ei ole tyylin mukainen. 

Emme taida ostaa tuota ... 

Vierailija
47/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullun siisti!! Pelottava, todellakin, mutta mitä kaikkee mahtavaa historiallista tua on ja on ehtinyt tapahtua!! Siis aivan tajuton. Haluaisin todellakin päästä käymään tuolla ja tavata asukkaat, kysellä jutella ihmetellä. Ostaisin koko paketin sisusteineen jos olis rahaa!

Vierailija
48/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin viihtyisin.Uniikki asunto.Vaatisi kyllä täydellisen päivityksen,mutta jos olisi rahaa ostaa tuo,niin olisi rahaa rempatakkin.Mahtava sijainti.Nimenomaan noin haluaisin asua,jos pitäisi Helsingissä asua.

Vierailija
49/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus ei miellytä yhtään!!!!!!

Vierailija
50/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva toi salonki, joka on sisustettu kiinalaisella antiikilla. Näkee, että on asiantuntijan hankkimat kalusteet.

Vierailija
51/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:35"]

Kaksi asiaa arveluttaa: Katajanokka on aikamoinen pussinperä, vaikka Rahapajankatu on kyllä siellä käytännöllisemmässä, eli keskustanpuoleisessa päässä. Hissittömyys on toinen huono puoli. Talo ja rappukäytävä on ehkä suojeltu, joten sinne ei saa rakentaa hissiä? Ai niin, pohjoinen ilmansuunta saattaa tehdä asunnosta pimeän (vaikka se korkealla onkin). 

Katajanokalla ei ole kunnon ruokakauppoja, ei ainakaan noilla kulmilla. Joitakin erikoiskauppoja ja ravintoloita kyllä. 

Asunto on varmasti kaunis kun kaikki nykyisen omistajan kalusteet viedään pois. Kylpyamme ei ole tyylin mukainen. 

Emme taida ostaa tuota ... 

[/quote] Olihan tuossa talossa hissi. TUossakin asunnossa kaksi hissillistä sisäänkäyntiä.

Vierailija
52/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu enää, että tämä perhe omistaisi sen rappeutuneen, mutta ah niin kauniin villa Brjörkstrandin Espoon Suvisaaristossa. :D

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 23:02"]Mä tiedän,  mä tiedän. Tuo asunto mun vanhempien tuttujen koti. Minun isäni oli kihloissa heidän tyttärensä kanssa 7-vuotta.  Heillä oli myös iso huvila, mutta en tässä kerro missä. Heidän kotikielensä ei ollut suomi, eikä ruotsi. Heillä pidettiin suuria juhlia ja myös hyvin vanha isoäiti asui siellä.    Itse voisin tuolla vaikka kirjoitella salapoliiisiromaania, lähtee mielikuvitus liikkeelle.    Isäni koti  oli katajanokalla kuten myös appiukkoni lapsuudenkoti. Meillä on sieltä 1800-luvulta käsinkirjoitetut muistelmat senaikaisesta elämästä Helsingistä.
[/quote]

Vierailija
53/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus oli ilmoitus, jossa oli joku tämäntyylinen asunto myynnissä. kylppärissä oli sitten sininen erittäin hieno suomalainen shapoo -pullo :) noin se taitaa mennä, ettei shampoolla ole väliä jos asunto on hieno.

Vierailija
54/119 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankokoinen asunto kuin  meidän talo nyt mutta täysin eri tyyliä.

Vanhat talot Helsingissä on ihania (lapsuuteni asunut noissa) ja tuokin muuttuisi remontoimalla täysin. Ei tietenkään moderniksi - se olisi jo tilan raiskaamista! Mutta remppaan menisi äkkiä 100-150k€.... aika paljon....

Ei, en ostaisi. Jos mulla olisi noin paljon rahaa rakentaisin talon vielä lähemmäs merta kuin nykyinen. Tästä on kuitenkin vain 20 min autolla stadiin...

Vierailija
55/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoasunto. En viihtyisi tuollaisessa missä kauheesti tavaraa. Todennäköisesti ei suomalaisen omistus.

Vierailija
56/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan komea kämppä ja vieläpä halpa, kun ollaan Suomessa. Useilla tuttavillani ulkomailla on samantyylinen. Voisinpa ostaakin, olisi lasten hyvä kasvaa. t. Kokoomuslainen.

Vierailija
57/119 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:02"]

Ihan komea kämppä ja vieläpä halpa, kun ollaan Suomessa. Useilla tuttavillani ulkomailla on samantyylinen. Voisinpa ostaakin, olisi lasten hyvä kasvaa. t. Kokoomuslainen.

[/quote]

Tarkoitin sanoa, että harvinaisuus Suomessa, mutta ulkomailta tuttu ja kotoisa tyyli. Tämä pitäisi linkittää siihen 'miten yläluokka asuu' ketjuun :) t. Kokoomuslainen

Vierailija
58/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä on vanhan rahan asunto.

Oletteko muuten huomanneet, että noi rikkaat myy tosi paljon noita niiden isoja asuntoja etelä-helsingissä tällä hetkellä.

Onkohan ne lähdössä ulkomaille? Verojen takia, vai jotain ennakkotietoa suomen tilanteesta?

Vierailija
59/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa mööpelit kuuluu kauppaan..

Vierailija
60/119 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä sisustamisella, kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme