Huh mikä kämppä myynnissä!
Kommentit (119)
Kuka hullu ostaisi KERROSTALOASUNNON MILJOONALLA???
onpas "tyylikäs porvariasunto". Rahat olisi kalusteiden sijaan voinut käyttää esim keittiön remppaan?
Ei ole ihan minun makuun tuo sisustus. Asunnon voisin ottaa, jos annettaisiin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:44"]
onpas "tyylikäs porvariasunto". Rahat olisi kalusteiden sijaan voinut käyttää esim keittiön remppaan?
[/quote]
Toi tosi rikas yläluokka ei melkein ikinä remontoi asuntojaan, ja ne yrittää kans taloyhtiöissä estää kaikki taloyhtiön remontit.
Aika karmiva, tietyllä tavalla. En ostaisi.
Melkein kaksi miljoonaa kerrostaluasunnosta? Jollakin viiraa päässä. Kaipailee näemmä remonttiakin.
Tuota sisustusta ei kyllä jaksaisi. Muutenkin vaikuttaa siltä että pitäisi ottaa kasa lävistyksiä ja tatuointeja ihan periaatteesta jos tuohon pönötystaloon joutuisi muuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:37"]
No, siinä on vanhan rahan asunto.
Oletteko muuten huomanneet, että noi rikkaat myy tosi paljon noita niiden isoja asuntoja etelä-helsingissä tällä hetkellä.
Onkohan ne lähdössä ulkomaille? Verojen takia, vai jotain ennakkotietoa suomen tilanteesta?
[/quote]
Ei tässä tarvita mitään ennakkotietoja, jotta voi tajuta, että aika ottaa jalat alle
En ehkä ymmärrä hyvän päälle, mutta aika karmea. Jos mulla olis noin hirveästi rahaa, en ostaisi rumaa kerrostaloasuntoa. Olkoot vaikka kuinka antiikkinen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:48"]
Tuota sisustusta ei kyllä jaksaisi. Muutenkin vaikuttaa siltä että pitäisi ottaa kasa lävistyksiä ja tatuointeja ihan periaatteesta jos tuohon pönötystaloon joutuisi muuttamaan.
[/quote]
Ei ne noi tollaset välitä yhtään, jos jollakin on jotain lävistyksiä, ne paheksuu vaan huonoa käytöstä. Ainakin voin näin sanoa mun töölö/ullanlinna kokemuksella tuollaisesta talosta.
Mikä jotten viihtyisi, myös tuossa sisustuksessa, nykyinen asunto kun on muovimattoinen kaksio Ikealla.
Kalusteet tuskin kuuluvat kauppaan joten hetki voisi mennä sisustaessa. Jos varaa olisi niin remppaisin keittiön ja kylppärin, katot ei kunnolla näy useimmissa kuvissa mutta niihin voisi ehkä keksiä jotain uutta (ei toki tohon 6. kuvan kattoon).
Kiva rappukäytävä muutes.
Liian aavemainen koko talo minulle.
Ihana. Vaatisi kyllä palvelusväkeä. Mutta en ollenkaan epäile ettenkö kissoineni viihtyisi tuossa asunnossa!
Yhtiövastike 1475€/kk
melko kohtuullista!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:57"]
Yhtiövastike 1475€/kk
melko kohtuullista!
[/quote]
Ihan normi ottaen huomioon neliöt.
Hauska toi Huuto-tyyppi kylppärissä. Mistäköhän saisin omaan kämppääni :D
Ei omaa saunaa eikä kunnonkokoista parveketta, ei siis kelpaisi minulle. Muutenkin jos olisi kaksi milliä takataskussa, en todellakaan muuttaisi kerrostaloon, koska tätä kerrostalossa asumista ja naapureiden tupakanhajujen haistelemista on tullut jo 25 vuotta kestettyä. Iso omakotitalo isolla tontilla minulle kahdella millillä, kiitos. Eikä todellakaan tarvitse olla pääkaupunkiseudulla.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:43"]
Kuka hullu ostaisi KERROSTALOASUNNON MILJOONALLA???
[/quote]
Helsingin hyvillä alueilla se on isojen kerrostaloasuntojen lähtöhinta. Sijainti maksaa. Ja tulee aina maksamaan, niin kauan kun halukkaita maksajia riittää. Ja varmasti riittää, koska asuinalueet eriytyvät jyrkästi, jolloin hyvän alueen merkitys vaan kasvaa.
No ei siihen kauppaan kuulu kalusteet. Iso valoisat huoneet, miksi en viihtyisi, jos olisi jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla