Joudutko viettämään aikaa ihmisen kanssa josta ärsyynnyt?
Miten koota itsensä kun toisen äänikin jo ärsyttää :( Hyi kun tunnen itseni huonoksi ihmiseksi.
Kommentit (11)
Miehen lapset. Eivät suostu enää kyläilemään äidillään. Kavereilla käyvät ehkä pari kertaa kuussa pari tuntia. Kotona vaan raivoavat ja kitisevät.
1,5 työkaveria on tuollaisia. Tuo puolikas tulee siitä, kun yhdellä työkaverilla on kuin kaksi persoonaa riippuen siitä, menevätkö asiat hänen mielensä mukaisesti. Hyvänä päivänä mukava nainen ja joskus sitten ärsyttävä, kitisevä, lapsellinen noita-akka.
Poikaystävän rasittavan työnantajan rasittava tytär on mun kanssa samoilla kursseilla. Hajoo pää sen liikkeisiin, eleisiin ja puheeseen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:38"]
Poikaystävän rasittavan työnantajan rasittava tytär on mun kanssa samoilla kursseilla. Hajoo pää sen liikkeisiin, eleisiin ja puheeseen.
[/quote]
Eiks oo kauheeta. En edes tiennyt että voin ärsyyntyä niin pienestä :(
Joudun joo, mutta onneksi saan vastapainoksi viettää samassa paikassa aikaa myös ihmisen kanssa, josta tykkään tosi paljon. Se tasapainottaa tilanteen ja pelastaa mun päivän.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:53"]Joudun töissä. Yritän vältellä viimeiseen asti, mutta aina ei pysty.
[/quote]
Sama juttu. Yritän jopa toivoa työvuorot niin etten joudu olemaan hänen kanssaan yhtäaikaa töissä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:52"]
Joudun joo, mutta onneksi saan vastapainoksi viettää samassa paikassa aikaa myös ihmisen kanssa, josta tykkään tosi paljon. Se tasapainottaa tilanteen ja pelastaa mun päivän.
[/quote]
Klassinen veli ja veljen vaimo -tilanne :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Klassinen veli ja veljen vaimo -tilanne :D
[/quote]
No ei todellakaan, kyse oli työpaikasta
Kyllä vaan, mies on ärsyttävä suurimman osan aikaa.