Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Kommentit (273)
Karhunpoika sairastaa
Kari Rydman - Niin kaunis on maa
Topi Sorsakoski - Levoton mieli
Pate Mustajärvi, Jorma Kääriäinen, Harri Marstio, Topi Sorsakoski - Mä elän vieläkin
Viikate & Topi Sorsakoski - Hautajaissydän
Plus melkein kaikki Kari Tapion laulut :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:21"]
Kaija Koon Viimeinen lento ja Lene Marlinin Heaven is a place nearby. Johtuu siitä, että molemmat vanhempani ovat kuolleet, toinen hiljattain.
[/quote]
Oon luullut, että olen tyyliin ainoa suomalainen, jota tämä kappale liikuttaa syvästi. Uskomattoman kaunis ja herkkä laulu. Ja ne sanat...
Johanna Kurkelan Piha ilman sua
Emma Salokosken Veden alla, Aikakoneen Hiljaisuus ja Eric Claptonin Tears in Heaven. Jokaiseen liittyy läheisen kuolema ja sitä kautta vahvat muistot.
Suojelusenkeli ja varpunen jouluaamuna
Tytöt lähtee tanssimaan... Niin pahaa että itku tulee.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:30"]
Suojelusenkeli ja varpunen jouluaamuna
[/quote]
Joo, tuo varpunen jouluaamuna aukaisee padot myös mulla
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:30"]
Suojelusenkeli ja varpunen jouluaamuna
[/quote]
Joo, tuo varpunen jouluaamuna aukaisee padot myös mulla
[/quote]
Nämä ja Johanna Kurkelan Prinsessalle. Kaikki laulettiin poikamme hautajaisissa.
Jope Ruonansuu: Kuka keksi karppauksen
If I Thought You'd Ever Change Your Mind (Cilla Black, Agnetha Fältskog)
ja kyllä suomenkielinen versiokin toimii:
Kukat kauniit aamun sulle toisin (Sammy Babitzin)
Peppi Pitkätossun Jäähyväislaulu, itkettänyt jo ala-asteella. En muista miksi (oliko joku kuollut tai muuta).
Vuokko Hovatan Päivänsäde ja menninkäinen
Vesa-Matti Loirin Vanhojapoikia viiksekkäitä.
Tuoreena äitinä lastensairaalabiisi Lohtu kirpaisee syvältä.
Pate Mustajärvi - Jukeboxin luona
Kaija Koon Viimeinen lento ja Lene Marlinin Heaven is a place nearby. Johtuu siitä, että molemmat vanhempani ovat kuolleet, toinen hiljattain.