Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

Kommentit (273)

Vierailija
101/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä sellanen vollottaja, ettei mitään rajaa. Tässä nyt kuitenkin muutama tosi takuuvarma..

- Päivä vain ja hetki kerrallansa
- Sibeliuksen Andante Festivo - on itkettänyt aina, mutta etenkin sen jälkeen, kun oli soinut häissämme sisääntulokappaleena jousiorkesterin soittamana
- Finlandia-hymni + monet monet muut Sibeliuksen teokset etenkin sinfoniaorkesterille
- melkein kaikki perinteiset joululaulut, ykkössuosikkina En etsi valtaa loistoa, Sibeliusta yllättäen sekin.

Piti ihan rekisteröityä tänne varta vasten, että pääsen kommentoimaan tähän. :D ei malttanu oottaa aamuun.

Vierailija
102/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koon niin kaunis on hiljaisuus.

Vierailija
104/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Olen kuullut on kaupunki tuolla.

Maa on niin kaunis.

Suvun vakituiset siunausvirret ovat nämä, todella kauniita.

Vierailija
105/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarin Tuntematon potilas

Vierailija
106/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:18"]

Haloo Helsingin maailman toisella puolen tai mikä se nimi nyt onkaan. Poikani oli vaihto-oppilaana Australiassa ja sen vuoden aikana tuo itketti, sanat niin osuvat ❤

[/quote]

 

Sama juttu, kun oma kuopustyttöni lähti vaihtoon :)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu - Yksinäisen keijun tarina :(

Vierailija
108/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:22"]

Olen juuri eronnut 15v avioliitosta. Tämä biisi kertoo sana sanalta, miksi. Ihan kuin Jenni Vartiainen olisi kokenut vastaavan itsekin koska tilanne on kuin just minun kokema:

[/quote]

Ei taida olla julkaistu sinkkuna kun ei soi radiossa? Kerran taisin kuulla Kaarna-ravintolassa Forumissa ja jäin kyllä sanoja kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:15"]En ole varma mutta epäilisin että laulun nimi on saviruukku? Kuulin joskus nuorempana tilkkutäkki levyltä. Muistaako joku? Sanat meni jotenkin näin: olen rikkinäinen saviruukku...
[/quote]

Tarkoitat varmaan laulua Särkynyt saviruukku. "Tahdon kertoa särkyneille: ei siruja heitetä pois. Kallista halpa savikin Mestarin kädessä ois." Jne. <3

Vierailija
110/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pulutossu" time="25.09.2015 klo 01:13"]Annie Lennoxin Into the West
Kari Rydmanin Niin kaunis on maa
Ota hänet vastaan (en muista esittäjää)
Hobitti-elokuvan kappale, TSH-trilogiassa Pippin-hahmoa muistaakseni näytelleen laulajan "The Last Goodbye" jos oikein nyt nimenkään edes muistan.

[/quote]

Ota hänet vastaan on kyllä tosi surullinen, joskin toiveikas biisi. On Petri Laaksosen esittämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmlet i mitt famn (anteeksi jos väärin kirjoitettu) siis Taivas sylissäni, ja jos on oikea mieliala, niin melkein mikä vaan biisi saa vedet virtaamaan kuten nyt tätä ketjua lukiessa.

Vierailija
112/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Power of Love

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhunpoika sairastaa. Hyvät että sain tämän liikutukseltani kirjoitetuksi, huh.

Vierailija
114/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista koskaan itkeneeni minkään biisin takia mutta jos koskettavia kappaleita mietin niin ainakin Apulannan Ilona, sellaisista joita ei ole vielä mainittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pulutossu" time="25.09.2015 klo 01:13"]Annie Lennoxin Into the West
Hobitti-elokuvan kappale, TSH-trilogiassa Pippin-hahmoa muistaakseni näytelleen laulajan "The Last Goodbye" jos oikein nyt nimenkään edes muistan.

[/quote]
Nämä <3 Leffasoundtrackeissa ylipäätään on lukemattomia sellaisia sävellyksiä, jotka saavat mut itkemään tai ainakin herkistymään.
T. Suuri elokuvamusiikin ystävä

Vierailija
116/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneelle ja ruotsia osaavalle Eva Dahlgrenin Bla hjärtans blues. (Sori, en saanut ruotsalaista o:ta mistään, eka sana siis "bloo").

Vierailija
117/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuminen tekee pahaa. Kun joutui luopumaan harhaluuloista, Lennonin God itketti. Vanhemmista luopuminen, Lennonin Mother. Elämäni rakkauden päättyminen, Abban monotoninen The Day Before You Came ja The Winner Takes Is All. Yksinäinen nuori aikuisuus Helsingissä, Bronski Beatin Smalltown Boy. Onhan noita.

Vierailija
119/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija koo: surulapsi
suoraan omasta elämästäni.

Vierailija
120/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mikäkin. Olen vähän liiankin empaattinen ja herkkä ja eläydyn helposti.