Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.
Kommentit (273)
On Junnun alunperin. Myös Päivänsäde ja menninkäinen on alunperin Tapio Rautavaaran, ei Vuokko Hovatan.
Haloo Helsinki - Kevyempi kantaa
Varsinkin silloin rupesin itkemään hysteerisesti huoneen lattialla kun koira oli jouduttu lopettamaan samana päivänä ja sitten kuuntelin tuon biisin :(
Mari Rantasila - Vain rakkaus
Reijo Taipale - Satumaa, Youtubesta kuunneltuna ja katseltuna samalla pätkää leffasta Tulitikkutehtaan tyttö. Kati Outinen odottaa tansseissa hakijaa, turhaan. Samaistan koko elämäni tähän leffanpätkään. Kaikesta syrjäytynyt ja sivustaseuraaja.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:56"]Nukkumatti-laulu. En pysty laulamaan sitä lapselle ku hanat aukee joka kerta. :D
Samoin se "maan korvessa kulkevi lapsonen pien.." Tuo mieleen jotenkin lasten hautajaiset, vaikka en ole ikinä sellaisissa joutunut onneksi olemaankaan. Pienestä asti oon alkanu siitä itkemään, heti ku kappale alkaa.
[/quote]
Maan korvessa laulettiin pikkuveljeni hautajaisissa, ja tuo kyyneleet aina silmiin. Kirkossakaan en pysty kyseisen laulun aikana olemaan...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]
Nimenomaan Prinsessalle. Itse olen kuunnellut Diandran laulamana. Ei pysty kuuntelemaan ilman kyyneleitä...ja omat lapset ovat terveitä ja hengissä, mutta voin eläytyä tuohon kappaleeseen niin voimakkaasti, että se aiheuttaa ahdistusta.
On kuitenkin samalla todella kaunis kappale.
[/quote]
Itse kuulin tuon laulun ekaa kertaa just Diandran laulamana ja itkuksihan se minulta meni. Yksi iankaiken itkettäjä on Maaritin Lainaa vain ja lastenlaulu Lähtevien laivojen satama. Onko toi se aiemmin mainittu Peppi Pitkätossun laulu?
Konsta Jylhän Joululaulu, Scorppareiden Still Loving You ja Sentencedin The Rain Comes Falling Down kaikista tulee joku edesmennyt läheinen mieleen.
Kuulostaa kliseeltä mutta pikkuveljeni hautajaisissa soi Missä muruseni on. Veljeni tykkäsi Jennin musiikista ja Jennin keikallakin kävi, jutteli parikin kertaa hänen kanssaan ja oli haltioissaan. Soitteli Murunen-biisiä kitarallaan usein ja pyysi sitä hautajaisiinsa. Tuo biisi tuo minulle aina veljeni mieleen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:08"]Ismo Alanko - Kullanhuuhtoja, varsinkin maarit hurmerinnan esittämänä
Avril Lavigne - When you're gone
Celine Dion - My heart will go on
[/quote]
Kullanhuuhtoja on Ilkka Alangon biisi.
Mari rantasila - on laiva valmiina lähtöön
Katri helena - sydämmeni tänne jää
Suojelusenkeli
Enya- may it be