Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

Kommentit (273)

Vierailija
161/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisen Suru on kunniavieras. Mutta ei radiosta kuunneltuna vaan keikalla KOETTUNA, siellä en voinut itkua välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Almaz, onnen lapsi.

Lapseni pääsi ripille ja automatkalla kirkkoon tämä alkoi tulla radiosta. Itkin niin, että jouduin meikkaamaan uudelleen kirkon pihalla.

Sitäpaitsi itken nytkin tätä kirjoittaessani. Joo, olen herkkis :D

Vierailija
164/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finntrollin kaikki.

Vierailija
165/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:22"]

Peppi Pitkätossun Jäähyväislaulu, itkettänyt jo ala-asteella. En muista miksi (oliko joku kuollut tai muuta).

[/quote]

Laulettiin siskoni hautajaisissa. En pysty kyynelittä kuuntelemaan.

Vierailija
166/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Sinua Vaan - mun hääbiisi, ihanat muistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessalle, yksinäisen keijun tarina, terveiset sinne taivaaseen ja sua kohti herrani

Vierailija
168/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putron Elämä on juhla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:42"]

Susan Boylen 1. esitys Idolssissa

[/quote]

Olen kuullut tämän monta kertaa. Totta, kyyneleet nousee silmiin mulla siinä vaiheessa, kun yleisö nousee seisomaan. Tapahtuu joka kerta, kun tuon näen. Vaikuttava tosielämän tuhkimotarina.

Vierailija
170/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan Parsonsin Oh Life. Olen kuunnellut tuota elämäni synkimpien ahdistusten aikaan, ja silloin on elämänhalu kadonnut ihan kokonaan, aivan kuten laulussakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christina Aguilera - Beautiful. 13 vuoden aikana en ole kertaakaan pystynyt kuivin silmin kuuntelemaan

Vierailija
172/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähä logiikka alapeukuissa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumatti-laulu. En pysty laulamaan sitä lapselle ku hanat aukee joka kerta. :D

Samoin se "maan korvessa kulkevi lapsonen pien.." Tuo mieleen jotenkin lasten hautajaiset, vaikka en ole ikinä sellaisissa joutunut onneksi olemaankaan. Pienestä asti oon alkanu siitä itkemään, heti ku kappale alkaa.

Vierailija
174/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:54"]

Mikähä logiikka alapeukuissa? :D

[/quote]

Alapeukku laitetaan jos ei pidetä kyseisestö biisistö itse. Ei siinä ole tarkoitus toisen musiikkimakua dissata tai väheksyä hänen tunnekokemustaan, siinä vaan sanotaa oma mielipide kappaleesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela: Sun anna mä särkyä en (tuttuni lapsen hautajaisissa).

Vierailija
176/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ystäväin. Tai jotain sinne päin. Eli alkaa: pieni mä olin vielä itsekin, kun koiranpennun syliini sain.. Ja loppuu:yhteinen aika pian lopussa on, sitä hyväksyä on vaikeaa, päivät no leikin ja riemun auringon taivaanrannan taa katoaa. Kohta sammuu säde viimeinen, siitä kiinni pitää voi mä en.. Snift :'(

Vierailija
177/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on sitten sellaisia ns. muistobiisejä jotka olen omistanut rakkaille edesmenneille. Esimerkiksi Kaija Koon Kuka Keksi Rakkauden on sellainen, etten pysty kuuntelemaan sitä enää koskaan. Kuten myös Savage Gardenin You Can Still Be Free ja Delta Goodremin Lost Without You. Itkettää jo tätä kirjoittaessa.

T.40

Vierailija
178/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin kesä, Loirin esitys.

Oi oppi ottakaatte joutsenista Ne lähtee syksyin, palaa keväisin On meidän rannoillamme rauhallista Ja turvaisa on rinne tunturin

Tässä kohtaa aina ratkean.

Vierailija
179/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:58"]

Lapin kesä, Loirin esitys.

Oi oppi ottakaatte joutsenista Ne lähtee syksyin, palaa keväisin On meidän rannoillamme rauhallista Ja turvaisa on rinne tunturin

Tässä kohtaa aina ratkean.

[/quote]

 

Kunnia Eino Leinolle, kenelle se kuuluu.

Vierailija
180/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:23"]

Vuokko Hovatan Päivänsäde ja menninkäinen

Vesa-Matti Loirin Vanhojapoikia viiksekkäitä.

[/quote]

Eikös tuo Vanhoja poikia viiksekkäitä ole Junnun? Oli miten oli, liikuttaa minuakin, samoin Junnun Albatrossi.