Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

Kommentit (273)

Vierailija
181/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo - Ei yksi pääsky kesää tee
Kaija Koo - Jos sua ei ois ollut
Heartland - I loved her first
Elton John - Circle of life

Nyyh <3

Vierailija
182/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:58"]

Lapin kesä, Loirin esitys.

Oi oppi ottakaatte joutsenista Ne lähtee syksyin, palaa keväisin On meidän rannoillamme rauhallista Ja turvaisa on rinne tunturin

Tässä kohtaa aina ratkean.

[/quote]

 

 

Kunnia Eino Leinolle, kenelle se kuuluu.

[/quote]

Kyllä sen kaikki tietää, että Leinon teksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideistä parhain. (Jari Huhtasalo)

Jotain jää. (Mikko Leppilampi & Nina Tapio)

Entä sitten. (Joel Hallikaisen versio)

One day in my life. (Michael Jackson)

Warmth of the sun. (Beach boys)

Sininen uni. (Tapio Rautavaara)

Vierailija
184/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:54"]

Mikähä logiikka alapeukuissa? :D

[/quote]

Alapeukku laitetaan jos ei pidetä kyseisestö biisistö itse. Ei siinä ole tarkoitus toisen musiikkimakua dissata tai väheksyä hänen tunnekokemustaan, siinä vaan sanotaa oma mielipide kappaleesta.

[/quote]

Aika tyhmää arvostella toisten herkkiä valintoja. Laita itse niitä, jotka sinua liikuttavat. Sitähän tässä pyydettiin. Kukaan ei tässä kohtaa kaipaa mielipiteitäsi.

Vierailija
185/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumpaakaan ei ole vielä mainittu. En siis kertaakaan itkemättä ole vielä päässyt lauluja läpi:

Veteraanin iltahuuto (YouTubesta se kuoron esittämä)
Se jonkun surumarssi. Apua nyt unohtui nimi!

Vierailija
186/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Normaali: Poltan loppuun tupakin

Todella tyly nainen, kun ei antanut miehelleen ruokaa vaan halusi väritelkkarin.  Ymmärrän miestä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish: Sleeping Sun, The Poet and the Pendulum, Sahara, The Greatest Show on Earth

Vierailija
188/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana laulu, joka alkaa: Tuli kirkkoon mies ja lapsi ja he eteeni istuivat...Aina, kun kuulen kyseisen laulun, itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmissa joululauluissa lähtee aina lapasesta. En edes tiedä miksi niitä laulamassa käyn kun en muutenkaan kirkossa käy. Varpunen jouluaamuna, Tulkoon joulu, Heinillä härkien kaukalon, Sylvian joululaulu... En ole mitenkään uskonnollinen, eikä mitkään uskonnolliset sanoitukset kosketa, joten kai se sitten on vaan sitä mitä joulu itselle merkitsee ja miten asiat nykyään koen.

Vierailija
190/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskan kukkurukuu. Yhdistän sen aina Eerikaan ja sitä kautta kaltoinkohdeltuihin lapsiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakari Kuosmanen Pieni sydän.

Vierailija
192/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurt - Christina Aguilera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälle sydämeen sattuu

Vierailija
194/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta jylhän joululaulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerronpa sulle lapseni..

Veljeni hautajaisissa hänen kaksi lastaan lauloi tämän. Oli koskettavaa ja muistuu aina mieleen kun kuulen tämän laulun.

Vierailija
196/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cara mia addio

Vierailija
197/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evanescence - My immortal

Juha Metsäperä - Äiti

Vierailija
198/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]

Nimenomaan Prinsessalle. Itse olen kuunnellut Diandran laulamana. Ei pysty kuuntelemaan ilman kyyneleitä...ja omat lapset ovat terveitä ja hengissä, mutta voin eläytyä tuohon kappaleeseen niin voimakkaasti, että se aiheuttaa ahdistusta.

On kuitenkin samalla todella kaunis kappale.

 

[/quote]

Itse kuulin tuon laulun ekaa kertaa just Diandran laulamana ja itkuksihan se minulta meni. Yksi iankaiken itkettäjä on Maaritin Lainaa vain ja lastenlaulu Lähtevien laivojen satama. Onko toi se aiemmin mainittu Peppi Pitkätossun laulu?

 

[/quote]

 

Peppi Pitkätossun laulu on eri, alkaa sanoilla "on laiva valmiina lähtöön..."

Vierailija
199/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen Set fire to the rain.

Vierailija
200/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evakon laulu