Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lokakuussa inssi

04.10.2006 |

Hei!

Aloitan taas uuden pinon meille lokakuun inssiläisille. Toivottavasti saadaan tähän mahdollisimman moni mukaan ja plussia roppakaupalla!

Itsellä menossa kp 6 ja tässä kuussa neljäs ja todennäköisesti viimeinen inssi joskus ensi viikolla. Ei mitään erityistä syytä lapsettomuuteen. Miehellä ehkä vähän huonot siittiöt, mutta niiden ei pitäisi olla este.

Kommentit (268)

Vierailija
101/268 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa perjantai-iltaa!

Pinomme oli melkein tipahtanut toiselle sivulle. Nostetaanpa ylemmäs.

Tuosta pidättäytymisajasta vielä piti sanoa, että meillä se ei ole paljoakaan vaikuttanut. Nyt oli ennätykselliset 5 päivää, kun luulin oviksen olevan aiemmin.... edellisellä kerralla oli 3 päivää ja ensimmäisellä kerralla taisi olla vain 2. Ekassa oli muistaakseni jotain 30 milj., tokassa 40 milj ja kolmannessa 35 milj. Kaikenlaisesta sitä nykyisin pitääkin kirjaa... ;-)

Minä kaadoin tuossa punaviini lasillisen ja naukkailen sitä nyt yksikseni, kun mies on työreissulla. Enempää en kyllä aio ottaa kuin yhden lasillisen. Senhän jonkun tarinan mukaan pitäisi auttaa kiinnittymisessä.....

Missäs tämän pinon plussat viipyy? Itsellä menossa vasta pp2... Ensi viikko on onneksi tosi kiireinen töissä ja sitten alkaa loma, joten jos aika kuluisi nopsaan.

Kille

Vierailija
102/268 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitte ensimmäinen inssi takana ja jäi ihan hyvä mieli :)

Piikittelin siis puregonia 50 iu kahdeksan päivän ajan ja tulos oli seuraava:

Toisella puolella munikset oli jättänyt kasvamisen väliin, mutta toisella puolella oli kaks hyvän kokoista, joista ainakin lääkärin mielestä toinen juuri irtoamaisillaan. Koosta ei enempää puhetta...

Kysyinkin häneltä juomisesta, ja oli sitä mieltä että voin elää normaalia elämää, mutta ettei suosittele kännejä. Mulla siis ongelmana tuleva risteily, jossa ihmiset (n. 30 kpl) reagoivat kyllä jos ei siideri maistu. Mutta olis sitä mieltä että sellanen perus 5 annosta/vko niin ei vaikutusta. Ja on totta, että olis jo ollu kaks vuotta juomatta jos tän asian takia:) Mutta kyllä 2-3 tuopillista riittä suht hyvin kun oikein venyttää. Ja takas tullessa voi sanoa että krapula estää juomisen:)

Ei myöskään puhetta sexilakoista eikä urheilun kovuudesta...ei sen puoleen et tekis mieleenkään. Nauratti kyllä vähän tänään kun menin inssistä takas töihin kaverit messissä...outo tilanne. Varsinkin kun mies ei ollu lähelläkään...

No mutta, PALJON TSEMPPIÄ KAIKILLE MUILLE PIINAILIJOILLE...nyt alkoi meitsin ensimmäiset piinikset...

-Nea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/268 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan olla koukussa tähän pinoon....

Nea: Onnea ekasta inssistä! Hyvä että piinailijat senkun lisääntyy (ja toivottavasti kohta lisäännytään kaikki henk.koht. ). Nyt vaan kaikki mahdolliset peukut pystyyn meille kaikille.

Meille lääkäri " suositteli" myös varmistelua kotikonstein inssin jälkeen, jopa heti samana iltana. Kahdella aiemmalla kerralla ollaan sitä toteutettukin, mutta nyt mies on ollu työreissulla heti inssin jälkeen. Tällä kertaa olin inssissäkin yksin. Hassua, että jokin voi jo kasvaa sisälläni, vaikka miestä ei ollut lähimaillakaan....

Jorner: mua nauratti toi sun miehen spermalabra -juttu. Olisi hauska olla kärpäsenä katossa, kun miehet jonottavat purkkiensa kanssa. Voi raasuja!!! ;-) Vaikka kyllä me taidetaan silti olla kovemmilla kuin miehet purkkeinensa.

Kille

Vierailija
104/268 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kille: Tarkistin viime inssissä hoitajalta, että mikä sen pidättäytymisajan täytyy olla kun siinä lapussa luki että 3-5 pv. Kysyin, että pitääkö se olla siis TASAN 3-5 pv ei yhtään yli eikä alle ja hän oli sitä mieltä, että nimenomaan just 3-5. Meillä taisi olla yli sen viiden viimeksi, joten täytyy huolehtia, että ensi kerralla ei ole =), liika pidättäytyminenkin on siis huonoksi. Niin, ja tietysti toivotaan, ettei uutta inssiä teillä tarvita =) Mä olen myös siinä luulossa, että yksityisen lähetteellä kyllä pääsee julkisen jonoon.

ilpo: mulle just Seinäjoen keskussairaalasta kerrottiin, että jono Tays:in ivf:ään olis se 6-9 kk. Tiedä sitten kuinka tarkka arvio oli. Mut jos säkin tiedät, että 6 kk niin sitten varmaan osui ihan oikeaan. Me ei olla ¿vielä¿ Tays:in hoidossa, vaan nämä inssit tehdään vielä Seinäjoella ja sitten siirrytään Tays:iin. Kyllä me on ajateltu ne ivf:kin käydä läpi, ettei sitten harmita kun ei yritetty kaikkea mahdollista. En tiedä sitten milloin lompakko laittaa stopin hoidolle. Ei se ivf taida mitään halpaa lystiä olla, edes julkisella.

Senniinallahan on jännät paikat. Pidän peukkuja!

Kiitos muuten kun olette huolineet minutkin pinoonne, vaikken sitä inssiä enää tähän kuuhun saanutkaan. Taisi olla marraskuisille jo uusikin pino, täytynee käydä esittäytymässä sielläkin.

t. Afternoon

Vierailija
105/268 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suositteliko lääkäri oikeasti teille jo samaksi illaksi varmistelua kotona??? Olen niin monesta paikasta lukenu, että ei suositella esim. viikkoon inssin jälkeen. Mua nimittäin vähän pelottaa, että mun inssi oli vähän liian aikasin, en tiedä. Testasi nyt illalla tikulla ovisplussan...eli voihan olla vai että ovis tapahtuu vasta huomenna tai sunnuntaina? Haluaisin varmistella asiaa sunnuntaina kotikonstein...

Vierailija
106/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt sitte paasin koneelle (mut miinustakaa tunti....). alko loma ja kaytiin tyokavereiten kanssa syomassa....ja ottamassa muutama drinkki loma kunniaksi (pari lasia punkkua neljan tunnin aikana.....) juttelin itseasiassa aitini kanssa naista urheilu/viini jutuista (aitini sairaanhoitaja) ja han kehotti rauhottumaan. sanoi etta jos joku juttu (ulos meno tai jumppa) ei tunnu hyvalta niin ei sitten, aivan kuin normaali elossa..joten rauhotutaan kaikki ja otetaan lasi vinkkua jos silta tuntu ja mennaan jumpalle jos on energiaa............

nea; onna ekaan inssiin. elaka huolehdi turhaan sita laivareissua...jos haluat niin otat hitaammin ja kohta ne kaverit ei huomaakaan etta tulet vahan jalkijunassa.niin mulle kavi tanaan. ei ne huomannu tilasinko ma aina lasin ku ne tilas.... Ja seksista meille ei taalla sanottu mitaan, mutta ystavalle suomessa kehotettiin inssin jalkeen. itseasiassa joka kerta olivat kuulema sanoneet ' ottakaa lasi punkkua ja nauttikaa toisistanne' ! ikava kylla heilla oli paljon ongelmia, ja neuvot eivat toimineet. mutta niin ihan ammattilainen sanoi! ja urheilustakin olen tullut tulokseen: ' mika tuntuu hyvalta' !

Jorner: joo, toi miesten kokemus ei aina kuulosta niin herkulta. mun mies koki olonsa jotenkin alennetuksi. han sai kuitenkin tehda ' homman' kotona muta se ja koko juttu kuitenkin tuntui alentavalta. joskus luulen etta unohdan miten hekin kay lapi aikasta paljon.....

Kille; kiitos etta nostit pinoa....ois harmi etta se tippuis. pitaskohan alottaa uusi, kun taa kay pitkaksi? jos huomena on aikaa niin voin alottaa uuden.... tosta pidattaytymis ajasta....mun gynegologi sano etta max 5 paivaa ja minimi 1-2. meilla oli vaan reilu yksi paiva ja silti ymmarrettavasti tarpeeksi liikkuvia simppoja eli 10milj. ja edelleen innsin jalkeisena iltana (kun mulla loppu krampit ja mieli koheni) jatkettiin harjoituksia.

kaikille oikein mukavaa viikonloppua! ja +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
107/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks ekaa inssiä tehtiin peräkkäisiin kiertoihin touko- ja kesäkuussa ja nyt on ollut taukoa. Eilen alkoi piikitykset, tällä kertaa on käytössä Gonal F (aikaisemmin Menopur). Oon tyytyväinen kun on toi kynä nyt käytössä, tänään ja huomenna oon töissä siihen aikaan kun pitää pistää ja aikasemmin jo mietin että mitenkähän sitä onnistuis sulkeutuun vessaan huomaamattomasti kaikkien välineiden kanssa. meitä kun on vaan kaks töissä ja parin kans kuljetaan. Toi kynä on vähän yksinkertaisempi juttu. Keskiviikkona on sit kontrolli.

Vierailija
108/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jatketaan vaan tahan vanhaan pinoon....paasee aina lukeen noita edellisiakin juttuja. vai mita?

mingu; makin itseasiassa pistin gonol f:aa. mustakin se oli oikein nappara. voithan toissa pitaa sita jaakaapissa? mulle sanottiin et se ei sais olla kylmasta pois ku korkeintaan tunnin pari. ja parempi ois kuulemma pistaa illalla....

onnea!

kaikille iloista lauantaita! ++++++++++++++++

Vierailija
109/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on menossa?? Varmaankin lukee jossain, mut en jaksa koko pinoa käydä läpi...

Ja oot siis pp 7 nyt vai?? Mulla alko nyt sitte vasta pp1 ja odottavan aika on kyl liian pitkä...rasittavaa. Nytte töissä ja ens viikolla yövuoroja edessä, en tiedä onko hyvä vai huono asia. Meinaa on vähän liikaa aikaa mietiskellä.

asut selvästi ulkomailla..oletko pitkään asunut? Mä oon muuttanu toiselle paikkakunnalle muutama vuosi sit, ja vaikka matkaa on vaan sata kilsaa niin se tuntuu pitkältä. Tulee välillä nii haikee olo vanhoille seuduille vanhoihin kuvioihin...

Mulla lääkäri sano että saisin sinnitellä su 5.11 asti ennen ku testaan..hajoo kyl pää. Mutta ei auta kun totella. Kävi vähän hassusti muutenkin, kun lääkäri soitti edellisenä päivänä ettei pysty tekemään mun inssiä ja että toinen tekee sen. Ei se periaatteessa mitään, oon kuullu tästä toisestakin pelkkää hyvää. Mutta on hyvä tyyppi toi oma niin siinä mielessä ja kuitenkin ollaan niin alussa. Oli kyl ihana tää lääkärikin, ku se selitti ja näytti paljon siitä ultran kuvasta että miten kohtu toimii ja missä menee ilmakuplat jne. En tiedä miten aktiivisia ovat yleensä...

Jännittäää...

-Nea

Vierailija
110/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että käykö porukat yksityisellä tai missä...

Me ainakin hoidettiin perustutkimukset julkisella viime keväänä, josta meiät laitettiin elo/syyskuussa jonoon naikkarille. Naikarilta saatiin ensikäynti joulukuun alkuun.

Yksityiselle helsinkiin saatiin aika kuukauden päähän soitosta, johob olin ihan tyytyväinen. Reseptit sain heti matkaan ja inssi seuraavaan kiertoon, koska sillonen kierto oli jo meneillään. Nyt siis sain inssin jälkeen uudet reseptit varmuuden vuoks, joten uskon että jos tulosta ei synny niin jatketaan heti seuraavasta kierrosta.

Uskon, että jätetään käyttämättä se naikkarin käynti, koska ollaan nyt näin aloitettu. Täytyy vaan kerätä rahaa jemmaan...

En edes usko että saan miestä raahattua stadiin sen käynnin takia, kun homma jo etenee. Ja ilman mies näyttää naamansa niin kuulemma turha edes odottaa pääsevänsä mihinkään hoitoihin tai jonoihin. Että näin meillä...

Mun kokeumukset julkiselta on huonot, vaikka keskittyvätkin yhteen sairaalaan ja lähinnä yhteen lääkäriin. Nyt yksityisellä on ihana käydä, kun on tuttu ja turvallinen ja asiansa osaava...

-Nea

Vierailija
111/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siis vasta eka inssi takana. se oli tasan viikko sitte eli pp7 mennaa. mulla oli aika paljon kramppeja, semmosta menkkatuntemusta tossa viikon loppupuolella. nyt ei enaa ole oikein mitaan. eli ei ne kylla mitaan kiinnityskipuja ollu, kun nehan pitas olla naihin aikoihin. ei ole usko kovin korkeella.......... mutta aina jossain se toivonkipina pysyy....

joo, odottavan aika on pitka! mulle sanovat etta menkat pitas alkaa 28. paiva eli ens la. jos ei kuulu 30:een paivaan mennessa niin sitten verikokeeseen. eli viela ois viikko piinattava. ei kai siihen mitaan poppaskonsteja ole sita piinausta helpottamaan....on niin vaikeeta olla miettimatta!

olen joo ulkomailla. ollu jo seitteman vuotta. kylla mulla on valilla kauhea ikava...kayn kyl pari kertaa vuodessa kotona, lento ei ole kuitenkaan ku kaksi tuntia! kesalla ollaan yleensa pitempaan ja jouluna kans. tana jouluna en kuitenkaan tule kun mennaan muualle ja siksi halusin nyt tulla, muuten on liian pitka vali. odotan ihan hirveesti sinne tuloa!!! ihanaa.

meilla kavi vahan huonosti eilen sen illallisen kanssa....meita oli nelja naista ja nyt ainaki kaks on enemman tai vahemman kipee. mulla alko vatsa oireilla jo illalla ja nyt kuulin kaverilta etta se on oksentanu koko aamun. luultiin molemmat ensin etta ne muutama vinkku oli syyna pahaan olon, mutta ilmeisesti se olikin ruoka. ihmettelin jo etta niin pienesta viinimaarasta tulee nain huono olo. taytyy kysella loppuporukalta miten ne voi.... toivottavasti menee pian ohi. mulla on itseasiassa jo parempi olo, se oli enemmankin tossa yolla. pitasko sinne raflaa soittaa?

iloista paivaa!

Vierailija
112/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kerran kaikki ootte kipeenä. Onhan toi törkeetä jos kerran ruoassa on vikaa!!!

Ei sun kannata miettiä liikaa niitä kipuja mitä on ollu, tuskin se on ainakaan merkki epäonnistumisesta. Tai siis sitä meinaan, että vaikka ei mitään olis tapahtunut, ni ei kai se kipuna ilmenis?!? Mä en oo koskaan kauheesti tulkinnu tuntemuksiani, vaikka tietysti miettiny kyl. Mä vaan edelleenkin pelkään, että onko inssi tehty liian aikasin, jos olis pitäny vasta tänään. Ku tosiaan eilen illalla tikutin positiivisen. Ei olis pitäny tikuttaa, muttaku teki mieli varmistaa et mitä se näyttää. on ollu niin ongelmallisia noi testit ettei oo mitään niistä tullu. Nyt kyl käytin ensimmäsitä kertaa digitaalista, jossa varmaankin selitys. Mutta eihän tällä kaikella oo väliä, kun inssiä ei olis tänään kuitenkaan tehty. Eli se siitä. Uskon kuitenkin, että jos jotenkin sais itsensä ja miehen tunnelmaanniin huomenna varmistellaan. Nyt ei vaan ollenkaan tunnu siltä että jaksais mitään siihen suuntaan. on tää koko prosessti kyl muuttanu makuuhuoneen toimintaa...on ihan ikävä vanhoja hyviä aikoja kun peuhata sillon ku teki mieli eikä sillon kun on pakko:(

Nauti ainaki paljon lomastas sitte ku tuut suomeen!!! Omasta kokemuksesta (kaveri asuu tanskassas) ne tapaamiset on aina aivan ihania ja juttua riittää vaikka puhelimessaki puhutaan suht usein:)

-Nea

Vierailija
113/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olin muutaman päivän poissa netin ulottumattomissa ja heti oli tullut sivukaupalla uutta tekstiä :o)... Täällä kolme clomi-päivää takana ja kuumia aaltoja alkoi jo eilen ilmestyy. Muuten vaan ootellaan perjantaita ja ultraa.

Joku kyseli tuosta lähetteestä julkiselle: meille tehtiin kaikki tutkimukset ja eka ICSI yksityisellä ja sieltä laittoivat suoraan lähetteen julkiselle ja sitten vaan keskussairaalalta meille soittivat, kun saatiin aika. Niin ja vielä siitä IVF:n hinnasta vielä - se ei ole kallista: suunnittelu-, ultra-, ym. käynnit on sen 22e, punktio 72e + 22e (miehen osuus) ja sit taas alkion siirto 22e.

Olen myös kuullut, että inssin jälkeen kannattaa kotona vielä varmistella, jopa meidän joilla ei siittiöitä ole, koska se liike (erityisesti orgasmin aiheuttama liike) ohjaa siittiöitä ja munista oikeisiin suuntiin. Mun ei vaan tippaakaan tee mieli samana päivänä, kun tuolla alapäässä on ollut jos jonkinlaista vehjettä...

Tuosta siittiöiden määrästä... Tietääkö kukaan kuinka monta ml niitä siittiöitä inssissä laitetaan? Kun viimeks mulle sanottiin, että oli 6milj. siittiöitä/ml ja se tuntu musta ihan älyttömän vähältä, mutta sanoivat kyllä että se on tosi hyvä määrä. Mutta eipä siis silloin(kaan) onnistunut...

Aika paljon on vaihtelevuutta tuossa inssin ajoituksessa! Meillä tehdään inssi ovis-plussan jälkeisenä päivänä, paitsi jos ovistesti näyttää plussaa perjantaina, niin silloin samana päivänä. Kerran kysyinkin, että milloin olis se optimaalisin aika tehdä inssi, niin lääkäri sanoi, että juuri kun ovis on tapahtunut.

Nyt vaan odottelemaan! Plussaonnea teille, jotka jo olette päässeet piinailemaan!!! Olikos täällä muita joilla vielä lokakuun inssi edessä?

Vierailija
114/268 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Muistelen, että ekalla kerralla lääkärimme sanoi, että siittiöitä oli 5 ml. Muilla kerroilla ei ole ml. -määrää sanonut enkä osaa sanoa, että onko tuo normaali määrä vai miten. Sen vain sanoi, että on riittävä määrä, kun ihmeteltiin sen vähyyttä. Tuolla kerralla mieheni oli hoitsulta, purkkia antaessaan, kysynyt onko liian vähän tavaraa. Hoitsu oli sanonut olevan riittävästi. Mieheni sanoi, että näytti niin vähältää.... olisi voinut tarpeen tullen käydä lisäämässä ;-)

Inssin ajoituksesta. Soitan aina ajan samaksi päiväksi, kun olen saanut testiin aamulla plussa. Meidän lääkärimme mukaan on hyvä, kun siittiöt ovat jo odottelemassa ovista. Tokassa inssissä ovis oli just ollut ja lääkäri sanoi senkin olevan hyvä. Kolmannella tehtiin juuri ennen ovista.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Kille

Vierailija
115/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljanen viikonloppu meitin pinossa. toisaalta kai hyva merkki -ihmisilla muutakin mietittavaa ja tekemista. ma olen kait ihan koukussa tahan pinoon....no voishan tuota olla huonompiakin addiktioita!hih.

nea: olo on jo parempi, otin hiilitabletteja ja ne autto! tanaan soiitan raflaan -pitaahan niitten tietaa! mun kaveri oli tosi kipee pitkalle iltapaivaan... ala huoli jos se inssi oli ennen ovista. ne simpat laitetaan niin pitkalle etta ne on siella kylla valmiina odottamassa jos ovis ei ole viela tapahtunu. parempi kait niin pain kuin etta olis myohassa. ja varmistelkaa kun silta tuntuu....Onnea! ja kiitos viela lomatoivotuksista!

pumpukka(meniko oikein): huomasin et olit myos laittanu viestia tohon uuteen pinoon. nayttaa silata etta tahan kuitenkin jatketaan. helpompi tietty lukea naita vanhoja juttuja! meilla oli simppoja 10,8 milj. ja lekuri sanoi et on hyva. soitin myohemmin viel mun omalle gynelle joka selitti etta 2milj. ylospain on inssiin riittava. eli kylla se teitin 6milj ihan hyva on!!

laittakaahan immeiset kuulumisia. mulla pp8, tissit kipiat (hormoonipiikeista varmaan) muuten ei oireita suuntaan tai toiseen.

++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
116/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on...onx se yksilöllistä kuin kauan pregnylin laitosta tapahtuu ovis? Mulle määrättiin ainakin se laitettavaks 36h ennen inssiä joka taitaa olla se normaalein aika kai.

Kuitenkin siis kun inssi oli perjantaina aamupäivällä, niin sekä eilen pp1 että tänään pp2 on ollu alavatsassa kipuja (en osaa sanoa jos ikinä oon oviskipuja tuntenu). Ja limaa on edelleen ja musta vasta nyt enemmin, ja sekin ilmeisesti lakkaa erittymästä heti oviksen jälkeen ymmärtääkseni. Lima ei myöskään ole ollu täysin kirkasta, vaan siinä on ollu myös rusehtavaa mukana.

Annu olit tainnua asiasta puhua ja läähäri oli ollu sitä mieltä että tuhru on normaaliakin...? Mun on kylläkin limaista tuhrua, ei sellaista kun ennen menkkoja.

No, kai tää kaikki riippuu siitä, että kuinka kauan noi simpat tuolla sisuksissa elää....joidenkin juttujen mukaan jopa 4-5 päivää, en tiiä. Kai on silti viisasta varmistella vaikka väkisin. On vaan harmi jos pestyt simpat on menny hukkaan, koska olivat pesun jälkeen niin hyvässä vedossa:)

-Nea

Vierailija
117/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin inssi oli n.36 tuntia pregnyl (tai mulla ovidrel) pistiksen jalkeen. kysyin sita monta kertaa mun gynelta, etta ei kai se ole liian myohaan. han sanoi etta on tehty paljon tutkimuksia ja etta 36h on hyva aika! kai sita tarttee uskoa.

ja mulla oli aika kovat krampit ainaki 5h inssin jalkeen. piti melkein kumarassa kulkea.... ja viime viikollakin viela tuntu menkkamaisia kipuja. tuhruakin tuli inssipaivana (parissa vessakaynnissa). ja gyne sano etta on ihan normaalia.

myos valkovuoto mulla lisaanty inssin jalkeen. en nyt muista kauan, mutta kyselin siita itsekin taalla pinossa. oviksen ja inssin jalkeen se oli.

kaikki on varmasti ihan hyvin. ota iisisti! ma olen ollu tosi saamatin tanaan! just herasin kun olin nukahtanu soffalle kirjaa lukien. piti menna jumpalle, mutten jaksa. lahden pienelle kavelylle sen sijaan etta saan vahan raitista ilmaa...

+++++++++++++onnea!

Vierailija
118/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä olen jo ollu töissä ja nyt makaan sohvalla ja surffailen...onneks oli lyhyt päivä. Taidan ottaa tän päivä relasti, katella telkkaria ja ihailla netissä talopaketteja.

Kait se kaikki on normaalia, pitäs vaan olla ajattelematta...

Päivän jatkoja...

-Nea

Vierailija
119/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän ulkoilemassa, vaikka sataakin vettä. Teki kylllä hyvää.

Tänään on sellanen fiilis, että ei varmasti onnistunut tässäkään kuussa. :-( Mulla oli kanssa vähän veristä vuotoa/limaa inssin jälkeen pari päivää. Nyt on valkovuoto loppunut ja monella plussanneella valkovuoto ei ole loppunut oviksen jälkeen vaan jatkunut sen jälkeen runsaana. Mut ehkä se voi olla toisinkin. Täytyy yrittää piristäytyä.

Mites Senniina? Oletko testannut?

Kille

Vierailija
120/268 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin apteekissa että gonal F:ää pidetään apteekissa jääkaapissa, mutta kotona voi pitää huoneenlämmössä, säilyy sillain 28 päivää. Toivottavasti pitää paikkansa koska en oo pitäny sitä jääkaapissa!

Kaivoin esiin ton lääkkeen mukana tulleen " esittelyn" ja siinä sanotaan: " Valmiste voidaan säilyttää sen kestoaikana max 25 astetta korkeintaan 28 vuorokauden ajan ja se on hävitettävä ellei sitä käytetä" Eli ton mukaankaan ei tarttis olla jääkaapissa. Huh huh.. säikähdin jo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi