lokakuussa inssi
Hei!
Aloitan taas uuden pinon meille lokakuun inssiläisille. Toivottavasti saadaan tähän mahdollisimman moni mukaan ja plussia roppakaupalla!
Itsellä menossa kp 6 ja tässä kuussa neljäs ja todennäköisesti viimeinen inssi joskus ensi viikolla. Ei mitään erityistä syytä lapsettomuuteen. Miehellä ehkä vähän huonot siittiöt, mutta niiden ei pitäisi olla este.
Kommentit (268)
Tein äsken testin ja kyllä siihen se toinenkin viiva ilmestyi... Kovin haaleana kylläkin, mutta en kuitekaan haamuksi kutsuisi. Ei oikein pysty uskomaan todeksi. Voikohan tästä nyt olla ihan varma? Pitäisi varmaan soittaa klinikalle ja kysäistä olisko syytä mennä verikokeeseen vielä tai jotain.
ONNEA IHAN HIRVEESTI!!!!!! Eiköhän se nyt sitä ole :) Hyvä että Senniina sai plussaseuraa ja itsekin saan uutta toivoa että josko joskus mullakin se 2 viivaa ilmestyis tikkuun.
Jornerko se laskeskeli tilastoja lokakuisissa ja niiden mukaan piti 2 plussaa vähintään tulla ja tulihan se! Tervetuloa odottajien puolelle!
t.Senniina rv8 (jo!)
Olen jonkun kuullut sanovan, että sama se onko testissä haalea vai vahva viiva tuossa vaiheessa, niin raskaana olet jos kaksi viivaa ilmestyy!!! Onnea siis, hyvä että joku muukin plussasi Senniinan lisäks!
Täällä ollaan edelleen aika masentuneita. Vuoto alkoi sitten vihdosta viimein tänään päivällä ja tietenkin kauheiden kipujen kera :o(! Soitin kuitenkin jo sairaalalle - tuossa aiemmin kirjoittelin, että ei välttämättä ehditä uuteen hoitoon ennen lomamatkaa, mutta laskeskelin tuossa tämän syksyn inssien perusteella, että pitäisi ehtiä, joten päätettiin ottaa riski, että hoito jääkin sitten kesken. Seuraava inssi kun menisi sitten vasta tuonne tammi-helmikuun vaihteeseen. Tässä inssissä sitten lääkkeinä clomit + menopur (ja toivottavasti taas luget) ja ultra to 23.11. Aika sekavin mielin lähden uuteen yritykseen - taaskaan ei kauheasti uskoa onnistumiseen ole, mutta kuitenkin kokeillaan taas jotain uutta, josko se sitten sen plussan toisi. Tosin en enää taida uskaltaa paljon toivoa ja se on ainakin varmaa, etten enää ikinä testaa pp14 vaan paljon paljon myöhemmin (jos koskaan pääsee paljon pitemmälle!)... Rinnat on muuten edelleen kipeet - mitähän tämä nyt on?
Voi Pumpukka, tosi paljon lohtuhaleja täältäkin..elämä on välillä niin epäoikeudenmukaista..tsemppiä ja jaksamista uuteen inssiin!
Mulla on huomenna vihdoin soittoaika lääkärille - miljoona kysymystä risteilee päässä - lopetin imetyksen maaliskuun alussa ja vieläkin tulee maitoa...eli juuri yksi IVF.ssä käyvä kaveri sanoi heti että olisi lääkärin pitänyt pysäyttää se maidon tulo jollain hormoneilla ensin..eli näin jälkikäteen viisaana voisi todeta että hukkaan on mennyt kaikki kolme inssiä..jotenkin turhauttaa koko julkisella käynti kun tuntuu etteivät ole kiinnostuneet potilaistaan tarpeeksi..mutta minkäs teet kun ei ole varaa käydä ykistyisellä..
Joopa joo..niin, Tassuttelijalle mielettömät onnittelut! Piti sitten laskutomitus paikkansa :)) Hienoa!
-W-, joka ei malta lähteä tästä lokakuun pinosta ;)
Onnea aivan hirmuisesti plussasta!!! :). Paljon vauvaliimaa ja onnea mukaan 9 kk taipaleelle!!!!! bdbdbdbdbd
Joo, minähän niitä todennäköisyyksiä silloin pyörittelin ja silloin sain tulokseksi, että tästä pinosta 0.75-3 plussaa jos ollaan norm. onnistumustodennäköisyyksien rajoissa. Tuon laskun jälkeen on saattanut naisten kokonaismäärä vaihtua joten laskun tuloskin muuttuu. 2 siis jo plussannut ja hyvinkin vielä yksi voisi....? Ketäs tässä pinossa vielä piinailee :)
Kiitos kaikille onnitteluista! Kovin epävarmoin mielin täällä vielä. Eka ultra mulla nyt 4.12, joten sitten ehkä tulee edes hitusen varmempi olo asiasta.
Hirveästi tsemppiä kaikille edelleen omaa plussaansa odottaville. Toivon todella hartaasti, että meille kaikille se oma taapero vielä suodaan. Jatkuva piinailu ja hoidoissa käynti on henkisesti tosi raskasta, joten voimia niihin.
Minä täällä nyt toivon paljon tarrasukkia ja ihme-liimaa, että tuo pieni salamatkustaja haluaisi pysytellä matkassa heinäkuulle saakka...
Olipa ikäviä uutisia täällä :( Olen ollut nettipimennossa ja tulin niin toiveikkaana lukemaan hyviä uutisia, mutta tällasta tää välillä on. Pumpukalle ja Hannalle (sekä tietysti Mingulle ja kaikille muille pettyneille) siis isot sympatiat ja lohdutukset, teidän kanssa piinailtiin tuolla yhdessä pinossa ja kellään ei sitten tärpäänyt :( Tutut tunteet myllertää varmasti jokaisen mielessä, mutta kaiken epätoivon keskeltäkin sitä lopulta nousee ja jatkaa taas yrittämistä. Toivottavasti tämä kaikki joskus palkittaisiin, se on itsellä ainut ajatus jonka voimalla jaksaa jatkaa... Mulla alkaa kyllä muutenkin vähän toivo mennä näiden inssien suhteen, tuntuu että niistä ei taida olla mihinkään kun plussia tulee NIIIN harvakseltaan. Ja silti olen itse jälleen menossa uuteen yritykseen, ens viikon maanantaina ois seurantaultra ja clomeja popsitaan jo täyttä päätä :) Mutta toiveet on jälleen tosi matalalla ja tän yrityksen jälkeen tulee meillekin tauko eteen. Yksityisellä ei ole varaa tehdä ivf- tai icsi-hoitoja ja julkiselta ei ole kuulunut vielä mitään, vaikka lähete hoitoihin on käsittääkseni laitettu eteenpäin melkein kuukausi sitten. Mutta ei kai se auta, pakko vaan jaksaa eteenpäin.
Kovasti vielä tsemppiä ja haleja kaikille, kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin, eikö?!
EE