Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle 3-vuotiaan laittaminen päivähoitoon vahingoittaa lapsen kehitystä

Vierailija
21.09.2015 |

Sen ikäinen lapsi ahdistuu erossa äidistään (vanhemmistaan) ja ylikuormittuu kehitysasteelleen liian suurissa ryhmissä. Suuri osa nuoruus- ja aikuisiän masennuksesta ja kiintymisvaikeuksista johtuu siitä, ettei lapsi saanut olla kodin lämmössä kasvamassa 3:een ikävuoteen asti. Tämä ei ole mutuilua, vaan tutkimusta on runsaasti. Lukekaa esimerkiksi Keltikankaan kirjoja. Hän toistelee näitä tosiasioita paljon, vaikka varookin nykyisessä ilmapiirissä tuomitsemasta. Mutta tosiasiat eivät siitä muutu. On suuri vääryys lasta kohtaan, ja lapsen kehitykselle keskimäärin hyvin haitallista laittaa lapsi alle 3-vuotiaana päivähoitoon.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan lapset ja äidit ovat erilaisia. Minusta olisi kotiäitinä tullut oikea suohirviö ja toisaalta myös lapseni on vauvasta alkaen kaivannut enemmän virikkeitä kuin ehkä lapset keskimäärin. Lapsi meni tarhaan 1,5-vuotiaana ja on ollut tyytyväinen päiväkodin asiakas jo vuoden. Lapsi ei ole päivän jälkeen erityisen väsynyt, kertoo että tarhassa on kivaa ja on muutenkin iloinen ja aktiivinen pieni ihminen. Meidän koko perhe voi erityisen hyvin: olemme onnellisia, tasapainoisia ja rakastamme toisiamme.

Vierailija
182/183 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:32"]No ilmankos me nelikymppiset ja sitä vanhemmat ollaan kaikki psykopaatteja [/quote] Hyvin sanottu, koska niinhän te usein tunnutte olevan. Kuten myös viisi- ja kuusikymppisetkin. Jos ei nyt ihan psykopaatteja, mutta hyvin tunnekylmiä ja itsekkäitä.

[/quote]Kyllähän tämä nykynuoriso, joka on kokenut absoluuttisen päivähoito-oikeuden, on sitä tunnekylmää minä, minä ja vielä kerran minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:54"]

Mitenhän mun lapselle nyt sitten käy kun jouduin laittamaan hoitoon 11kk. Tuleva psykopaattimurhaaja?

[/quote]

Toivottavasti kuitenkin pphoon. Huomattavasti turvallisempi vaihoehto, lapsen kehitystä ja turvallisuudentunnetta ajatellen

[/quote]tästä turvallisuudesta voisin kertoa kauhutarinan, mutta en voi, koska minut tunnistettaisi siitä.