Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenkin "paha" jos sekstailee ulkomaalaisten kanssa?

Vierailija
19.09.2015 |

Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:25"]

Dna:ta siirtyy ainakin yhdynnässä. Itse en välttämättä ottaisi kovin "erilaista" seksikumppania/puolisoa, tietenkin muutkin seikat ovat tärkeitä, kuin ulkonäölliset.

Tämänhetkisten fiilisten pohjalta en tekisi lapsia sellaisen kanssa, joka on maannut paljon vierasrotuisten kanssa ja muutenkin.

Vannomatta tosin paras, sillä koskaan tiedä mihin maailma menee, joskus tulevaisuudessa kyseiset "kriteerit" voivat olla täysi mahdottomuus.

[/quote]

Lisään vielä, että samat tuntemukset näyttävät pätevän muidenkin rotujen kohdalla, mitä afrikkalainen mies ajattelee afrikkalaisesta naisesta naisesta, joka on maannut paljon valkoisten miesten kanssa?

Kunnioitus ihmisenä tulee kuitenkin suoda kaikille yhtälailla.

Vierailija
102/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:30"]Lukutaidottomia musuja. :D Ihan osaavat lukea ja kirjoittaa ja töissäkin kävi jokainen. Niin juu, eihän kreikkalaiset/albaanit osaa lukea tai kirjoittaa... Heh.

ap
[/quote]

Et sä oikeesti niitä tuntenut. Miksi sä esität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ap:tä

Vierailija
104/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:24"]Tuosta itsetunnosta... Kun usein saa kuulla perustelun että naisella täytyy olla surkea itsetunto, jos on ulkomaalaisten kanssa. Mihin se perustuu? Eikö huonolla itsetunnolla varustettu pysyisi kaukana näistä etelän miehistä ja hengailisi suosiolla suomalaisten miesten kanssa, jotta välttyisi juuri noilta haukkumisilta ja alentavilta kommenteilta? Itse ainakin olen uskaltanut alkaa elää niinkuin haluan (eli harrastan seksiä niiden ulkomaalaisten kanssa)vasta kun itsetuntokin on kasvanut vuosien varrella.

ap
[/quote]

Se on harhaista rakaspieni. Ei ne sua oikeasti arvosta. Olet niille "vitsi" - hetken hupia. Pussien tyhjennyskeino. Sä raukka luulet olevaa niiden unelmien täyttymys ja sun heikkoa itsetuntoa pönkittää niiden jatkuvat imelät kehut. Olet koulukiusattu tai muuten lapsena ei suosittu?
Tiedän sut ja sunlaisesi.
N44
[/quote]

Enhän minäkään heitä ota tosissani. En halua heitä suhteeseen, vain kovien panojen merkeissä olen ollut tekemisissä.

ap

Vierailija
105/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.
[/quote]

Hyi.