Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenkin "paha" jos sekstailee ulkomaalaisten kanssa?

Vierailija
19.09.2015 |

Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"]

Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.

Minusta kaltaisesi ovat ällöttäviä. Enkä ikinä alkaisi mihinkään vakavaan suhteeseen kanssasi. Panna kyllä voisin, siihen se ei vaikuta.

Kannattaa pitää omana tietona jos pystyt. Yleensä kyllä naisten "ystävät" tuovat nämä asiat jossain vaiheessa julki.

[/quote]

Tää on jotenki jännä. Suomalaisista miehistä aina yritetään hehkuttaa kuinka ne kohtelee naisia oikein, ja ulkomaalaiset miehet on pahoja ja vaan naisten hyväksikäyttäjiä ja haluaa sulta vaan seksiä. Oot niille vaan huora yms. stereotyyppistä shittiä. Mutta todellisuus näyttää että suomalaiset miehet on just samallaisia mies sikoja, jotka ei arvosta ku sellasta lähes puhdasta neitsyttä, joka ei sitten satuta sen pientä egoa (joka johtuu varmaan pienestä munasta; ei ole kilpailuvertainen ulkomaalaisten kanssa). 

Vierailija
82/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:00"]

Maumujen käyttöväline. Kuka sellaisen haluaa vaimokseen tä lastensa äidiksi? Siis ihan oikeasti?

[/quote]

Ei kukaan suomalainen ainakaan. Veljeni seurusteli erään naisen kanssa aikoinaan ja kun kerroin, että oli tämä nainen oli seurustellut turkkilaisen kanssa niin veljeni antoi välittömästi monoa persauksiin. Tiesin tämän jo asiasta kertoeassani, ei kukaan itseään kunnioittava mies seurustele tuollaisten naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:00"]Maumujen käyttöväline. Kuka sellaisen haluaa vaimokseen tä lastensa äidiksi? Siis ihan oikeasti?
[/quote]

Entä jos ne ovatkin mun käyttövälineitä? Minähän se olen joka valitsee minkä miehen kanssa seksiä haluan. Ai niin ja lapsia en halua.

ap

Vierailija
84/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:00"]Maumujen käyttöväline. Kuka sellaisen haluaa vaimokseen tä lastensa äidiksi? Siis ihan oikeasti?
[/quote]

Entä jos ne ovatkin mun käyttövälineitä? Minähän se olen joka valitsee minkä miehen kanssa seksiä haluan. Ai niin ja lapsia en halua.

ap
[/quote]

Voi sua harhaista pientä.

Vierailija
85/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huono itsetunto täytyy miehellä olla, että ei kestä naisella paria ulkomaalaista kaatoa? Eihän noi albaanit yms. mitään mustia miehiä sentään ole. Huono itsetunto miehessä on massiivinen turn off!

Vierailija
86/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ketään.

Vierailija
87/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi taas valloillaan. Ettekä ees tajua millaisia ihmispaskoja ootte mietteinenne :D Ap, toiminnassasi ei ole mitään väärää. Et edes haluaisi seurustella tuollaisen ihmispaskan kanssa, jos siis tulevaisuudessa päätät valita lopulliseksi kumppaniksesi suomalaisen miehen.

Vierailija
88/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:12"]

Kuinka huono itsetunto täytyy miehellä olla, että ei kestä naisella paria ulkomaalaista kaatoa? Eihän noi albaanit yms. mitään mustia miehiä sentään ole. Huono itsetunto miehessä on massiivinen turn off!

[/quote]

albaanit yms on kyllä alinta pohjasakkaa. Sama kun menisi jonnekkin pakolaisleirille ostamaan huoria. Ei ole naisella kummoistakaan itsekunnioitusta. Eihän tuossa meihen itsetunnosta ole kyse vaan siitä, että kukaan itseään kunnioittava mies ei halua naista, joka ei arvosta itseään yhtään vaan pitää itseään lukutaidottomien musujen kanssa samalla viivalla.

Vierailija
89/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:12"]

[/quote]

albaanit yms on kyllä alinta pohjasakkaa. Sama kun menisi jonnekkin pakolaisleirille ostamaan huoria. Ei ole naisella kummoistakaan itsekunnioitusta. Eihän tuossa meihen itsetunnosta ole kyse vaan siitä, että kukaan itseään kunnioittava mies ei halua naista, joka ei arvosta itseään yhtään vaan pitää itseään lukutaidottomien musujen kanssa samalla viivalla.
[/quote]

Mitä vikaa albaaneissa? Mulla monta albaanituttua,ihan perusjengiä.

Vierailija
90/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:12"]

[/quote]

[/quote]

Totta.
N44 ja M42

Vierailija
91/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kysyä onko käyneet sp. Testeissä

Vierailija
92/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se nyt varsinaisesti mitenkään "paha", jos on ollut useammankin albaanin, kosovolaisen, kreikkalaisen yms. kanssa, mutta lapsieni äidiksi en tuonkaltaista naista huolisi, vaikka olisi viimeinen vaihtoehto maan päällä. En taida olla mielipiteeni kanssa aivan yksin, ja joillekin ketjuun vastanneille tämä näyttää olevan jostain syystä kova pala.

Vierailija
93/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n kaltainen nainen arvosta itseään ja "jakaa" itsensä halventamalla. Pitää itseään albaanien tasoisena. Ei siinä koulutettu suomalainen mies voi ymmärtää miksi on alentanut itseään noin.
Ei parisuhteeseen. Panoreikänä ok.

Vierailija
94/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet oksettava ja itsekunnioitusta vailla oleva portto ja toivon, että tulet järkiisi ja teet parannuksen. N20

Vierailija
95/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta itsetunnosta... Kun usein saa kuulla perustelun että naisella täytyy olla surkea itsetunto, jos on ulkomaalaisten kanssa. Mihin se perustuu? Eikö huonolla itsetunnolla varustettu pysyisi kaukana näistä etelän miehistä ja hengailisi suosiolla suomalaisten miesten kanssa, jotta välttyisi juuri noilta haukkumisilta ja alentavilta kommenteilta? Itse ainakin olen uskaltanut alkaa elää niinkuin haluan (eli harrastan seksiä niiden ulkomaalaisten kanssa)vasta kun itsetuntokin on kasvanut vuosien varrella.

ap

Vierailija
96/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna:ta siirtyy ainakin yhdynnässä. Itse en välttämättä ottaisi kovin "erilaista" seksikumppania/puolisoa, tietenkin muutkin seikat ovat tärkeitä, kuin ulkonäölliset.

Tämänhetkisten fiilisten pohjalta en tekisi lapsia sellaisen kanssa, joka on maannut paljon vierasrotuisten kanssa ja muutenkin.

Vannomatta tosin paras, sillä koskaan tiedä mihin maailma menee, joskus tulevaisuudessa kyseiset "kriteerit" voivat olla täysi mahdottomuus.

Vierailija
97/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-raukkaa. Älä kerro noita juttuja, jos haluat kunnon tasa-arvoisen parisuhteen suomalaisen miehen kanssa.

Vierailija
98/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:24"]Tuosta itsetunnosta... Kun usein saa kuulla perustelun että naisella täytyy olla surkea itsetunto, jos on ulkomaalaisten kanssa. Mihin se perustuu? Eikö huonolla itsetunnolla varustettu pysyisi kaukana näistä etelän miehistä ja hengailisi suosiolla suomalaisten miesten kanssa, jotta välttyisi juuri noilta haukkumisilta ja alentavilta kommenteilta? Itse ainakin olen uskaltanut alkaa elää niinkuin haluan (eli harrastan seksiä niiden ulkomaalaisten kanssa)vasta kun itsetuntokin on kasvanut vuosien varrella.

ap
[/quote]

Se on harhaista rakaspieni. Ei ne sua oikeasti arvosta. Olet niille "vitsi" - hetken hupia. Pussien tyhjennyskeino. Sä raukka luulet olevaa niiden unelmien täyttymys ja sun heikkoa itsetuntoa pönkittää niiden jatkuvat imelät kehut. Olet koulukiusattu tai muuten lapsena ei suosittu?
Tiedän sut ja sunlaisesi.
N44

Vierailija
99/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaidottomia musuja. :D Ihan osaavat lukea ja kirjoittaa ja töissäkin kävi jokainen. Niin juu, eihän kreikkalaiset/albaanit osaa lukea tai kirjoittaa... Heh.

ap

Vierailija
100/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:24"]Tuosta itsetunnosta... Kun usein saa kuulla perustelun että naisella täytyy olla surkea itsetunto, jos on ulkomaalaisten kanssa. Mihin se perustuu? Eikö huonolla itsetunnolla varustettu pysyisi kaukana näistä etelän miehistä ja hengailisi suosiolla suomalaisten miesten kanssa, jotta välttyisi juuri noilta haukkumisilta ja alentavilta kommenteilta? Itse ainakin olen uskaltanut alkaa elää niinkuin haluan (eli harrastan seksiä niiden ulkomaalaisten kanssa)vasta kun itsetuntokin on kasvanut vuosien varrella.

ap
[/quote]

Et sä ole uskaltanut - et vain ole saanut muita. Eikä noikaan sua ihan tosissaan ota - jokin hyötynäkökulma niillä on aina teissä lähiöiden siiderivalaissa.