Onko jotenkin "paha" jos sekstailee ulkomaalaisten kanssa?
Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.
Kommentit (105)
No en tietenkään hauku vastaavia miehiä, minulle on ihan sama. Ja M28, myös suhteeseen pyrkijöitä on ihan riittämiin(suomalaisiakin), joten en usko lihani olevan kovin pilaantunutta, heh. Olen kuitenkin suht asiallinen, kiltti ja huumorintajuinen nainen luonteeltani, ihan siis suhteeseenkin haluttu. Nyt vaan sinkkuaikana olen pitänyt vähän hauskaa ja kokeillut.
ap
Ihme pellejä tämä palsta täynnä. Ihan ku sillä olisi mitään väliä minkämaalaista nussii.
Minä olen harrastanut joskus homoseksiä suomalaisen jätkän kanssa, joka oli syntynyt Tukholmassa. Vähän kyllä hävettää näin jälkeenpäin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:49"]Ei "paha" - surullista. Etkö muuten voi omaa itsetuntoasi kohottaa, kuin halventamalla itsesi? Jakamalla itseäsi puolitutuille miehille? Siinäkö nykynaisten ainoa keino kohentaa oman arvon tuntoa? Miesten ja seksin kautta?
N47 ja feministi
[/quote]
Ai naiset ei voi harrastaa seksiä ihan vaan ku tuntuu siltä? Ainoa syy on huono itsetunto tai vastaavaa?
ei siinä ole pahaa jos et kuulu porukkaan , jonka mielestä suomalaiset miehet on kammottavia ja vain ulkomaalaiset kelpaa
Suomalaiset miehet ei taida juuri saada enää, sen verran kova parku ja pelko on menettää suomalainen pipari lopullisesti ulkkareille. Omakin mieheni on anglosaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:45"]
Suomalaiset miehet ei taida juuri saada enää, sen verran kova parku ja pelko on menettää suomalainen pipari lopullisesti ulkkareille. Omakin mieheni on anglosaksi.
[/quote]
Suomalaiselle miehelle on ottajia ulkomaalaisten naisten keskuudessa vaikka kuinka paljon! Monet ulkomaalaiset naiset pitävät suomalaisia miehiä komeina, turvallisina, luotettavina, ahkerina työntekijöinä ja romanttisinakin. Suomalaisilla miehillä on kovasti kysyntää ulkomaalaisten naisten keskuudessa.
Kunpa vaikka Etelä-Euroopan ja Keski-Euroopan kauniit naiset tulisivat Suomeen etsimään suomalaisia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:44"]No en tietenkään hauku vastaavia miehiä, minulle on ihan sama. Ja M28, myös suhteeseen pyrkijöitä on ihan riittämiin(suomalaisiakin), joten en usko lihani olevan kovin pilaantunutta, heh. Olen kuitenkin suht asiallinen, kiltti ja huumorintajuinen nainen luonteeltani, ihan siis suhteeseenkin haluttu. Nyt vaan sinkkuaikana olen pitänyt vähän hauskaa ja kokeillut.
ap
[/quote]
No mitä sä sitten täällä kyselet jos olet niin sinut asian kanssa? :-)
Mutta totuus on että olet pilaantunutta lihaa laatumiehille.
M28
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:44"]No en tietenkään hauku vastaavia miehiä, minulle on ihan sama. Ja M28, myös suhteeseen pyrkijöitä on ihan riittämiin(suomalaisiakin), joten en usko lihani olevan kovin pilaantunutta, heh. Olen kuitenkin suht asiallinen, kiltti ja huumorintajuinen nainen luonteeltani, ihan siis suhteeseenkin haluttu. Nyt vaan sinkkuaikana olen pitänyt vähän hauskaa ja kokeillut.
ap
[/quote]
Hyi. Ei jatkoon. Panona ok. Lapsieni äidiksi ei.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:45"]
[/quote]
Suomalaiselle miehelle on ottajia ulkomaalaisten naisten keskuudessa vaikka kuinka paljon! Monet ulkomaalaiset naiset pitävät suomalaisia miehiä komeina, turvallisina, luotettavina, ahkerina työntekijöinä ja romanttisinakin. Suomalaisilla miehillä on kovasti kysyntää ulkomaalaisten naisten keskuudessa.
Kunpa vaikka Etelä-Euroopan ja Keski-Euroopan kauniit naiset tulisivat Suomeen etsimään suomalaisia miehiä.
[/quote]
Eihän ne ulkkarimiehetkään odota, että voi kun Suomi-neidot tulis tänne Londoniin. Matkaile hyvä mies, matkaile.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:51"]
Ei ole mitään väliä, minkämaalaisen ihmisen kanssa seksiä harrastat, kunhan muistat kondomin satunnaissuhteissa sekä välttelet sellaisia, jotka voivat ottaa sinut väkisin (mitä ei tietenkään päälle päin näe, joten helpommin sanottu kuin tehty). Kukaan ei oikeasti "pilaannu" siitä, että antaa piparia muillekin kuin suomalaismiehille. Seksitaudin voi yhtä hyvin saada kantasuomalaiselta. Toivon, että tuo pilalle menemisen huutelija on yksittäinen sekopää eikä edusta mitään yleistä linjaa.
[/quote]
Kyllä hänen puheissa jotain perää oli. Ei edes eurooppalaisetlaiset miehet tykkää naisesta. joka on ollut afrikkalaisten kanssa.
t. Pilalle mennyt liha
yleensä tuohon lähtee limavittuiset ihrakasat, sellaiset itsetunnottomat hylkiöt. Hyvä sinulle, että kelpaat jollekin ja täytyyhän mamunkin saada vittua välillä. Itsekin mamupatjailen välillä kun kyllästyn dildoon.
Ei ole mitään väliä, minkämaalaisen ihmisen kanssa seksiä harrastat, kunhan muistat kondomin satunnaissuhteissa sekä välttelet sellaisia, jotka voivat ottaa sinut väkisin (mitä ei tietenkään päälle päin näe, joten helpommin sanottu kuin tehty). Kukaan ei oikeasti "pilaannu" siitä, että antaa piparia muillekin kuin suomalaismiehille. Seksitaudin voi yhtä hyvin saada kantasuomalaiselta. Toivon, että tuo pilalle menemisen huutelija on yksittäinen sekopää eikä edusta mitään yleistä linjaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:55"]Pilaantunutta lihaa.
[/quote]
Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:44"]No en tietenkään hauku vastaavia miehiä, minulle on ihan sama. Ja M28, myös suhteeseen pyrkijöitä on ihan riittämiin(suomalaisiakin), joten en usko lihani olevan kovin pilaantunutta, heh. Olen kuitenkin suht asiallinen, kiltti ja huumorintajuinen nainen luonteeltani, ihan siis suhteeseenkin haluttu. Nyt vaan sinkkuaikana olen pitänyt vähän hauskaa ja kokeillut.
ap
[/quote]
No mitä sä sitten täällä kyselet jos olet niin sinut asian kanssa? :-)
Mutta totuus on että olet pilaantunutta lihaa laatumiehille.
M28
[/quote]
Kiinnostaahan se joskus mitä ihmiset näistä asioista ajattelevat, kun päin naamaa tuskin kaveritkaan mitään sanovat. :) Ja nuo lihan pilaantumiset on niin lapsellisia juttuja, että sellaisille en korvaa lotkauta eikä ne mitenkään hetkauta. Itse kuitenkin tiedän paremmin mitä olen ja mitä en.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.
[/quote]
Hyi. Et kelpaa enää vakavaan parisuhteeseen. Mikä sua noissa kiinnosta niin kovasti? Pysy valinnassasi...
Ei kai. Tiedän, että tutkitusti erilaisuus kiehtoo naisia. Eli jos on 10 miestä, joista yksi on erilainen niin nainen tykästyy siihen (kunhan kyseessä ei ole mikään perintötekijöitä haittaava erilaisuus, vaan esimerkiksi ihon väri, pituus tietyn vaihteluvälin sisällä, parta tms.).
Naiset nyt ovat rakentuneet tuollaisiksi. Koska sisäsiittoisuus heikentää perimää. Miehillä asialle ei ole niin väliä, vaan mieluummin preferoidaan oman heimon jäseniä (voimme siittää joka päivä uusia jälkeläisiä eikä valikointiin tarvitse kiinnittää niin paljon huomiota).
Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.
Minusta kaltaisesi ovat ällöttäviä. Enkä ikinä alkaisi mihinkään vakavaan suhteeseen kanssasi. Panna kyllä voisin, siihen se ei vaikuta.
Kannattaa pitää omana tietona jos pystyt. Yleensä kyllä naisten "ystävät" tuovat nämä asiat jossain vaiheessa julki.
Yep, ei jatkoon.
Eihän toi ihan tervettä ole, jos kaveritkin huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:41"]Panisin sua, mutta suhteeseen olet pilaantunutta lihaa. M28
[/quote]
Perustele. Eli suomalaisten tulee vaan nussia oi niin ihania suomimiehiä? Mieluiten hevimörököllejä tai kunnon kaljaa kittaavaa miestä.