Viettääkö kukaan lapseton sinkkunainen juhannusta YKSIN?
Onkohan Suomessa yhtäkään perheetöntä sinkkunaista, joka viettää juhannusaaton yksin kotona?
Naiset ovat sosiaalisempia kuin miehet. Ehkä naiset lähtevät herkemmin tapahtumiin kuin miehet, jotka valitsevat ennemmin vaikka kalastamisen kuin juhannustanssit.
Aiotko nainen viettää Jussin yksin? Syy?
Kommentit (13)
Yksin oon kun mies jätti eilen ja lähti toisen naisen mukaan😭
Kyllä. 47v ja juhlapyhät yksin yleensä.
Kyllä. Syy että siksi koska mä voin.
Täällä. Ja ihan vapaaehtoisesti. Seuraa olisi kyllä ollut tarjolla useammastakin suunnasta.
Yksin kuten aina, 47 vuotta.
Ei ole pariutuneet kaverit kutsuneet mihinkään mukaan yli 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, eronnut ja lapset aikuisia.
Sama täällä. Ehkä uskaltaudun huomenna johonkin tapahtumaan täällä pääkaupunkiseudulla.
Lapset aikuisia, itse olen leski. Kolmas juhannus yksin. Pari ekaa olin töissä ihan omasta vapaasta tahdosta, nyt alkoi kesäloma. Kotona menee juhannus.
Minä. Ja ihan omasta tahdostani. Ei enää kiinnosta örveltäminen jossain mökillä tai festasreilla.
Kyllä, vietän juhannuksen yksin kaupungissa, on ihanan rauhallista kun kaikki ovat lähteneet mökeilleen örveltämään.
Kyllä, täällä ollaan!
Ei ahdista mikään muu kun se, että on pitkä viikonloppu. Työ on itselleni vähän turhan isossa roolissa enkä oikein osaa vain olla. Normiviikonloppu juuri ja juuri menee, mutta nyt on ylimääräinen päivä siinä.
Voin kyllä keksiä kaikkea tekemistä niin sisällä kuin ulkona, mutta pelkkä sisäinen "pakko" ei oikein riitä itselleni motivaatioksi ja sitten päädyn haahuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, täällä ollaan!
Ei ahdista mikään muu kun se, että on pitkä viikonloppu. Työ on itselleni vähän turhan isossa roolissa enkä oikein osaa vain olla. Normiviikonloppu juuri ja juuri menee, mutta nyt on ylimääräinen päivä siinä.
Voin kyllä keksiä kaikkea tekemistä niin sisällä kuin ulkona, mutta pelkkä sisäinen "pakko" ei oikein riitä itselleni motivaatioksi ja sitten päädyn haahuilemaan.
Mitä vikaa on haahuilussa? Aivot tarvitsevat haahuilua. Kuulostaa, että pakenet itseäsi.
Kyllä. Siksi.