Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenkin "paha" jos sekstailee ulkomaalaisten kanssa?

Vierailija
19.09.2015 |

Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:47"]No joku nyt esiintyy minuna, omaperäistä...

Tuosta itsetunnon kohotuksesta. Nuorempana siis olisin halunnut ulkomaalaisia miehiä, koska tummat miehet miellyttää vaan yksinkertaisesti enemmän. Pysyttelin kuitenkin kaukana juuri tämänlaisten juttujen takia. Nykyään kuitenkin olen paljon itsevarmempi ja uskallan jo tehdä mitä haluan ilman että mietin jatkuvasti mitä muut ajattelevat. Ja onhan se tätä lukiessa selväksi tullut nyt sekin ja se on täysin ok. :)

ap
[/quote]

Tuleva yh.
[/quote]

Toistan: en halua lapsia.

ap
[/quote]

Voi sua lasta. Olet about 25v?
Kyllä ne värilliset lapset sun tulevaisuudessa odottaa...
[/quote]

Typerys... Tiesitkö että jotkut eivät ihan oikeasti halua kakaroita? Terveisin vela 35v.

Vierailija
22/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.
[/quote]
Minäkin olen tänä vuonna pannut muutamaa virolaista, yhtä venäläistä, yhtä kroatialaista ja pari thaimaalaista. Sinkkuna, ei yhdenillansuhteita, komea ja sosiaalinen mies olen.
M40
[/quote]
Alat pikkuhiljaa olla oikeaa aviomiesainesta, me suomalaiset naiset pidämme erittäin hyvänä kokemusta ja avointa mieltä eri kansalaisuuksia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]

Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.

[/quote]

Hyi vittu, en ainakaan ottaisi itselle vaimoksi mutamiesten entistä kiertopalkintoa, yök!

Sitten kun niillä on tapana naureskella näille naisille keskenään ja huoraksi huutelavat, jos kuljetkin joku kerta suomalaisen kanssa.

Onnea vaan, se vain, ettei niille itselleenkään kelpaa vaimoksi kiertopalkinto.

Mutta omapa on asiasi, minulle olet surkea huora.

Vierailija
24/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:47"]No joku nyt esiintyy minuna, omaperäistä...

Tuosta itsetunnon kohotuksesta. Nuorempana siis olisin halunnut ulkomaalaisia miehiä, koska tummat miehet miellyttää vaan yksinkertaisesti enemmän. Pysyttelin kuitenkin kaukana juuri tämänlaisten juttujen takia. Nykyään kuitenkin olen paljon itsevarmempi ja uskallan jo tehdä mitä haluan ilman että mietin jatkuvasti mitä muut ajattelevat. Ja onhan se tätä lukiessa selväksi tullut nyt sekin ja se on täysin ok. :)

ap
[/quote]

Tuleva yh.
[/quote]

ap
[/quote]

[/quote]

Typerys... Tiesitkö että jotkut eivät ihan oikeasti halua kakaroita? Terveisin vela 35v.
[/quote]

Ja roikut vauva palstalla. Kuka nyt valehtelee itselleen?

Vierailija
25/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:51"]

No minusta siinä ei ole mitään pahaa. Itse olen seurustellut, tapaillut ja sekstaillut niin suomalaisten kuin ulkomaalaisten kanssa. Nyt onnellisesti naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Ei ole koskaan ollut pulaa miehistä. Varmasti on miehiä jotka katsoisivat kuin halpaa makkaraa jos tietäisivät, mutta mitäs siitä. En minäkään mitään rasistisovinistijunttia huolisi ikinä.

Tietääkö miehesi, että olet mutamiesten kiertis?

-Varmaan helvetin ylpeä ja kaverinsakin arvostavat si nua...heh heh.

Huoramikähuora.

[/quote]

Vierailija
26/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:47"]No joku nyt esiintyy minuna, omaperäistä...

ap
[/quote]

Tuleva yh.
[/quote]

ap
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja roikut vauva palstalla. Kuka nyt valehtelee itselleen?
[/quote]

Täällähän keskustellaan lähes kaikesta muusta paitsi vauvoista, toope.

Vierailija
27/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon muslimituttuja (arabeja) tietyn yhdistävän tekijän kautta. En pidä heistä, mutta olen ok väleissä. Käyttävät naisia spermaviemärinä. Oikeastaan tärkein toivomus Suomeen tullessa on, että saavat vaan panna mahdollisimman paljon. Noissa maissa kun se ei ole mahdollista.

Halveksin näitä lumppuja jotka lähtevät näiden  juttuihin mukaan. Olen sanonutkin monta kertaa tämän asian ja kaikki ovat yhtä mieltä. (Paitsi tämä lumppu tietenkään.)

Toinen kääntöpuoli asiassa on että heillä on joku ihmeen haram. Jos joku somali tulee lähellekään vaimoani, he ovat valmiina leikkaamaan kurkun auki.

Erikoista porukkaa. En haluaisi oman tyttäreni menevän halpaan noihin höpinöihin ja ryhtyvän huoraksi millekään oikeauskoiselle.

Toinen k

Toinen kääntöpuoli kortissa on että jos joku

Vierailija
28/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin käyttää ehkäisyä

Vierailija
29/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:10"]Minulla on paljon muslimituttuja (arabeja) tietyn yhdistävän tekijän kautta. En pidä heistä, mutta olen ok väleissä. Käyttävät naisia spermaviemärinä. Oikeastaan tärkein toivomus Suomeen tullessa on, että saavat vaan panna mahdollisimman paljon. Noissa maissa kun se ei ole mahdollista.

Halveksin näitä lumppuja jotka lähtevät näiden  juttuihin mukaan. Olen sanonutkin monta kertaa tämän asian ja kaikki ovat yhtä mieltä. (Paitsi tämä lumppu tietenkään.)

Toinen kääntöpuoli asiassa on että heillä on joku ihmeen haram. Jos joku somali tulee lähellekään vaimoani, he ovat valmiina leikkaamaan kurkun auki.

Erikoista porukkaa. En haluaisi oman tyttäreni menevän halpaan noihin höpinöihin ja ryhtyvän huoraksi millekään oikeauskoiselle.

Toinen k

Toinen kääntöpuoli kortissa on että jos joku
[/quote]

Juu, no arabeista en ole kiinnostunut enkä afrikkalaisista. Euroopan sisältä ovat kaikki miehet.

ap

Vierailija
30/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mamut ovat "yrittäjiä".

Yrittävät kupata Suomen valtiolta niin paljon rahaa kuin mahdollista tekemättä mitään työtä.

Vierailija
31/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:44"]

No en tietenkään hauku vastaavia miehiä, minulle on ihan sama. Ja M28, myös suhteeseen pyrkijöitä on ihan riittämiin(suomalaisiakin), joten en usko lihani olevan kovin pilaantunutta, heh. Olen kuitenkin suht asiallinen, kiltti ja huumorintajuinen nainen luonteeltani, ihan siis suhteeseenkin haluttu. Nyt vaan sinkkuaikana olen pitänyt vähän hauskaa ja kokeillut. ap

Se vaan, että saattaa "suhteesee haluajat" karsiintua, kun asian todellinen laita käy ilmi.

Itsellä oli alkamssa suhde naisen kanssa, joka oli kosovolaiseten kanssa pyörinyt, en tiennyt tästä eikä kertonut vaikka kysyin entisistä suhteista.

No kerran sitten oltiin terassilla ja jouko kosovonpoikia meni ohi, kyttäväsivät muijaa ja naureskelivat, sitten kuului vaimealla "huoraa" yms..

Muija siinä naama punasena, arvasin heti mistä kyse.

Onneksi suhde oli niin uusi, että oli käyttänyt kumia koko ajan.

jätin huoran siihen terassille.

[/quote]

Vierailija
32/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suomalaisille mamupatja ja mamuille huora.

Vierailija
33/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:54"]

Ei kai. Tiedän, että tutkitusti erilaisuus kiehtoo naisia. Eli jos on 10 miestä, joista yksi on erilainen niin nainen tykästyy siihen (kunhan kyseessä ei ole mikään perintötekijöitä haittaava erilaisuus, vaan esimerkiksi ihon väri, pituus tietyn vaihteluvälin sisällä, parta tms.). 

Naiset nyt ovat rakentuneet tuollaisiksi. Koska sisäsiittoisuus heikentää perimää. Miehillä asialle ei ole niin väliä, vaan mieluummin preferoidaan oman heimon jäseniä (voimme siittää joka päivä uusia jälkeläisiä eikä valikointiin tarvitse kiinnittää niin paljon huomiota). 

[/quote]

Tää on niin totta. Salilla jossa suomalaisia lihaskimppujakin on, niin komein ja seksikkäin omasta mielestä on sellainen tummaihoinen rastapää lihaskimppu, joka on varmaan kaksmetrii pitkä ja metri leveä. (enkä edes yleensä pidä tummaihoisia omana juttuna) Voihan se olla jokin alitajuntainen/luonnonvalinnallinen jälkeläisiin liittyvä tekijä. Koska biologisesti ainakin tervein lapsi syntyy, kun mahdollisimman erilaiset geenit sekoittuu. 

[/quote]

Nyt kun avasit aiheen eli rodulliset ominaisuudet niin otetaampa pari esimerkkiä:

Somalien keskimääräinen ÄO 68, suomalaisten 100 -> fiksuja lapsia tulee...

Keski-ikä, somaleilla jotan 38v, suomalaisella 78v.

HIV, Afrikassa osassa maita jo puolella väestöstä, suomessa jotain promillen luokkaa..

Käytös, naisen arvostus, jne.

Sitten se, että todellisuudessa kun katsoo somalinuorta ja samanikäisiä parikumppisiä suomalaisia, niin suomimies vie 100-0 voiton. Kaikessa!

Vierailija
34/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMUPATJA.

Ei mulla muuta.

Vierailija
35/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantunutta lihaa.

Vierailija
36/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole kaksinaismoralisti ja hauku vastaavalla tavalla toimivia miehiä.

Vierailija
37/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Hyvä vaan että joku niitäkin hoitelee. Luonnotonta olla ilman seksiä.

Vierailija
38/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin sua, mutta suhteeseen olet pilaantunutta lihaa. M28

Vierailija
39/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä. Hölmö kysymys. T. Mieheni on Hollannista

Vierailija
40/105 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle miehelle sellainen on ainakin ylpeydenaihe, koska ulkomaalaiset naiset ovat useimmat uskomattomia kaunottaria. Samoin on seurusteleminen ulkomaalaisen naisen kanssa.