Rakastuminen YSTÄVÄN MIEHEEN, miten Sinä toimisit?
Jos rakastuisit ystävän mieheen niin, että tunnet, että se on elämäsi rakkaus, niin hakisitko mieheltä vastakaikua?
Olen nyt tälläisen ongelman äärellä niin tarvin vinkkejä. Kyllä mies ainakin on minun kanssa flirttaillut välillä härskistikkin niin uskon, että häntä kiinnostaisi.
Ikävä tilanne tietysti ystävää kohtaan, mutta jos löytää elämänsä rakkauden niin voiko tässä olla muuta tekemättä kuin katsoa kaikki kortit?
N19
Kommentit (126)
Sinä olet vielä teini ja niin taitaa olla se mieskin. Mitä jos käyttäytyisitte kuten aikuiset?
Anna palaa. Ei tuon ikäisinä vielä mitään vakavia suhteita ole olemassakaan.
Jos olet valmis menettämään ystäväsi niin siitä vaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos mies on nyt suhteessa ja flirttailee sinun kanssasi härskisti, niin hän tekee sitä luultavasti myös jonkun toisen kanssa, jos suhteessa sinun kanssasi. Paitsi jos hänkin uskoo palavasti, että olet hänen elämänsä rakkaus. Luultavasti ei kuitenkaan, sillä jos niin olisi, hän olisi jo jättänyt nykyisen naisensa.
Ei ole sinun miehesi, näpit irti!
Et voi tietää etukäteen oletteko seksuaalisesti tai muuten yhteensopivia. Oletko varmis pettämään ystäväsi tällaisessa epävarmassa tilanteessa. Miehet voivat vaihtua monesti elämän aikana, ystävät pysyvät. Kommentoija 5 kommentit myös hyvä huomioida.
Unohda hänet. Älä pilaa heidän suhdetta.
Mä en edes kiinnostu varatuista miehistä.
Tämä nimimerkki on palstan aktiivisimpia nasivihaajamiehiä. Tässäkin viritellään jotain misogynististä provoa. Älkää menkö lankaan.
Kymmenen Käskyä
Älä himoitse lähimmäisesi puolisoa.
Sinun ja miehen valinta. Jos molemmat haluatte, niin se sitten menee.
Ei toimita mitenkään. ,"rakkaus" haihtuu aina ajan kuluessa.
Tyyppi joka ennen oli ihana nykyään yököttää.
Köyrikää kuin villit eläimet. Se on ainoa mistä tuon ikäisenä tarvii välittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet valmis menettämään ystäväsi niin siitä vaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos mies on nyt suhteessa ja flirttailee sinun kanssasi härskisti, niin hän tekee sitä luultavasti myös jonkun toisen kanssa, jos suhteessa sinun kanssasi. Paitsi jos hänkin uskoo palavasti, että olet hänen elämänsä rakkaus. Luultavasti ei kuitenkaan, sillä jos niin olisi, hän olisi jo jättänyt nykyisen naisensa.
Etkö usko, että toisen voi rakkaudella parantaa pahoista tavoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö usko, että toisen voi rakkaudella parantaa pahoista tavoista?
Huutonaurua!
Mies etsii yleensä vain sek*iä. Ja viesti vaikuttaa siltä että se vain kiinnostaa. Moni mies ei kuitenkaan eroa kumppanista vaikka harrastaisi toisen kanssa jotain, paitsi jos on tuuri. Kannattaa olla varovainen. Ystävä tosin voi olla sitten entinen ystävä. Joskus voi tietenkin olla, että kiinnostus on molemminpuolista parisuhdemielessä ja oikeat kohtaavat. Mutta ystävällä menee luottamus jne.
*Tuurilla tarkoitin sinun tuuria, ystävälle se on päinvastainen tulos.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei vttu näitä teinix draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii yleensä vain sek*iä. Ja viesti vaikuttaa siltä että se vain kiinnostaa. Moni mies ei kuitenkaan eroa kumppanista vaikka harrastaisi toisen kanssa jotain, paitsi jos on tuuri. Kannattaa olla varovainen. Ystävä tosin voi olla sitten entinen ystävä. Joskus voi tietenkin olla, että kiinnostus on molemminpuolista parisuhdemielessä ja oikeat kohtaavat. Mutta ystävällä menee luottamus jne.
Oikea ystävä, aikuinen ihminen, kyllä ymmärtää, jos oma suhde ei toimi ja se mies on ystävälle se elämän tosi rakkaus.
Itse en paheksu yhtään, että mun exä alkoi eroomisen jälkeen seurustelee mun ystävän kanssa. Saivat mun hyväksynnän, ystävä kysyi ensin jopa multa, että onko ok.
Useimmiten ne rivoiten flirttailevat miehet ovat niitä oikeita.
aseta itsesi ystäväsi asemaan ja katso siitä suunnasta mitä toivoisit tapahtuvan...näetkö
Oletko valmis uhraamaan ystävyyssuhteen miehen vuoksi?