Onko jotenkin "paha" jos sekstailee ulkomaalaisten kanssa?
Ihan siis sinkkuna tietenkin ja suhteet sellaisia seksisuhteita, ei mitään yhden illan juttuja. Olen viimeisen vuoden aikana sekstannut jo kosovolaisen, albaanien ja kreikkalaisen kanssa. Miehiä yhteensä neljä, ei siis paha. Vai onko? Mitä ajattelette naisesta jolla enemmän ulkomaalaisia seksikumppaneita? Olen nuori ja nätti, en siis lihava kurppa kun joku kuitenkin ennättää huutelemaan.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"]Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.
Minusta kaltaisesi ovat ällöttäviä. Enkä ikinä alkaisi mihinkään vakavaan suhteeseen kanssasi. Panna kyllä voisin, siihen se ei vaikuta.
Kannattaa pitää omana tietona jos pystyt. Yleensä kyllä naisten "ystävät" tuovat nämä asiat jossain vaiheessa julki.
[/quote]
Totta
M38
Ei ole väliä. Samat pelit ja vehkeet ja kunhan kondomit on käytössä niin go girl.
Niin niin, olet varmaan tosi kaunis ja laiha ja hyvässä kunnossa ja fiksu ;)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:41"]
Panisin sua, mutta suhteeseen olet pilaantunutta lihaa. M28
[/quote]
Mistäs tiedät, onko seurustelukumppanisi koskaan ollut ulkomaalaisen kanssa? Itse en ainakaan kerro omasta seksuaalimenneisyydestäni kumppaneilleni (en seksi- enkä seurustelu-).
Sitä vaan ihmettelee miehenä, että miksi ja.miksi kerroit mulle?
Ei ihan tervettä käytöstä, vähän itseinhoista/-tuhoista.
Häpeä. Jos saat mamulta taudin, olet lopullisesti menetetty peli.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"]
Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.
Minusta kaltaisesi ovat ällöttäviä. Enkä ikinä alkaisi mihinkään vakavaan suhteeseen kanssasi. Panna kyllä voisin, siihen se ei vaikuta.
Kannattaa pitää omana tietona jos pystyt. Yleensä kyllä naisten "ystävät" tuovat nämä asiat jossain vaiheessa julki.
[/quote]
Lisään tähän vielä sen, että hyväksyn kuitenkin naisille, jotka ovat esimerkiksi rumia tai opettajina jossain pikkukylässä tai muuten estyneitä seksiin "gambian" matkat . Samoin kuin naisettomille miehille maksetut naiset.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"]Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.
[/quote]
Eikö prostituoitujen käyttäminen ole vähän eri asia kuitenkin? No tosiaan en itsekään kiinnostuisi miehestä, joka ajattelee noin. Varmaan kuitenkin mielestäsi on ihan ok, jos itse hoitelet naisia paljonkin ja itse et muutu mitenkään ällöttäväksi? Miehillähän kun taitaa olla vähän eri säännöt.
ap
Maumujen käyttöväline. Kuka sellaisen haluaa vaimokseen tä lastensa äidiksi? Siis ihan oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:56"]
Huvittavinta ikinä on av-palstan naisia haukkuvat miehet, jotka eivät saa seksiä kuin rahalla ja parisuhdetta eivät lainkaan.
[/quote]
Kyllä nää provoilevat naiset on 90% todennäköisyydellä ihan samanlaisia tortun vatkaajia...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:54"]
Ei kai. Tiedän, että tutkitusti erilaisuus kiehtoo naisia. Eli jos on 10 miestä, joista yksi on erilainen niin nainen tykästyy siihen (kunhan kyseessä ei ole mikään perintötekijöitä haittaava erilaisuus, vaan esimerkiksi ihon väri, pituus tietyn vaihteluvälin sisällä, parta tms.).
Naiset nyt ovat rakentuneet tuollaisiksi. Koska sisäsiittoisuus heikentää perimää. Miehillä asialle ei ole niin väliä, vaan mieluummin preferoidaan oman heimon jäseniä (voimme siittää joka päivä uusia jälkeläisiä eikä valikointiin tarvitse kiinnittää niin paljon huomiota).
[/quote]
Tää on niin totta. Salilla jossa suomalaisia lihaskimppujakin on, niin komein ja seksikkäin omasta mielestä on sellainen tummaihoinen rastapää lihaskimppu, joka on varmaan kaksmetrii pitkä ja metri leveä. (enkä edes yleensä pidä tummaihoisia omana juttuna) Voihan se olla jokin alitajuntainen/luonnonvalinnallinen jälkeläisiin liittyvä tekijä. Koska biologisesti ainakin tervein lapsi syntyy, kun mahdollisimman erilaiset geenit sekoittuu.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"]Varmaan sama kuin jos joku mies sanoo, että on ollut monien afrikkalaisten ja aasialaisten prostituoitujen kanssa. Ei varsinaisesti lisää karismaa.
[/quote]
Eikö prostituoitujen käyttäminen ole vähän eri asia kuitenkin? No tosiaan en itsekään kiinnostuisi miehestä, joka ajattelee noin. Varmaan kuitenkin mielestäsi on ihan ok, jos itse hoitelet naisia paljonkin ja itse et muutu mitenkään ällöttäväksi? Miehillähän kun taitaa olla vähän eri säännöt.
ap
[/quote]
Totta. Se on realismia. Miehet ei tule raskaaksi eivätkä saa tauteja yhtä helposti.
N44
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:45"]
Suomalaiset miehet ei taida juuri saada enää, sen verran kova parku ja pelko on menettää suomalainen pipari lopullisesti ulkkareille. Omakin mieheni on anglosaksi.
[/quote]
Suomalaiselle miehelle on ottajia ulkomaalaisten naisten keskuudessa vaikka kuinka paljon! Monet ulkomaalaiset naiset pitävät suomalaisia miehiä komeina, turvallisina, luotettavina, ahkerina työntekijöinä ja romanttisinakin. Suomalaisilla miehillä on kovasti kysyntää ulkomaalaisten naisten keskuudessa.
Kunpa vaikka Etelä-Euroopan ja Keski-Euroopan kauniit naiset tulisivat Suomeen etsimään suomalaisia miehiä.
[/quote]
Ei ne tule, mutta suomalainen mies voi lähteä keski-Eurooppaan, eikä todellakaan tarvi mistään pakolaiskuormasta naista ottaa. Voi ihan valita fiksun,koulutetun, kauniin ja varakkaankin. Jättäisivät vain nämä suomi daamit sinne pakolaiskeskuksiin tynnyrin pohjia kaapimaan...
Ite oon maannut ainakin parinkymmenen intialaisen ja nepalilaisen miehen kanssa. Myös afrikkalaisia miehiä on kokeiltu aika tavalla. Hyvin kelpaa ykkönen ja kakkonen suomi miehelle.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:56"]
Huvittavinta ikinä on av-palstan naisia haukkuvat miehet, jotka eivät saa seksiä kuin rahalla ja parisuhdetta eivät lainkaan.
[/quote]
Kyllä nää provoilevat naiset on 90% todennäköisyydellä ihan samanlaisia tortun vatkaajia...
[/quote]
Ja siksi mua ihmetyttääkin, että palstamiehet menee aina näihin samoihin vänkäyksiin :D
No, paisuu niistä "naiset ei osaa mitään" -ketjuistakin aina mammojen toimesta jotain kymmensivuisia - kerta toisensa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:57"]Niin niin, olet varmaan tosi kaunis ja laiha ja hyvässä kunnossa ja fiksu ;)
[/quote]
Saan kyllä huomiota ihan suomalaisiltakin miehiltä ja paljon. Urheilen 4-6 kertaa viikossa ja olen hyvässä kunnossa, kun tämä asia tuntuu niin tärkeä tässä yhteydessä olevan.
Niin ja kortsua käytän aina enkä koskaan anna ihan vieraille, eli olen aina tutustunut miehiin vähän ennen kuin seksiin ollaan päästy.
ap
Tiedän kavereita jotka ei kehtaa paljastaa nykyisille miehilleen, että ollu suhteessa ulkomaalaiseen.
Ja nää miehet näitä karvakäsiä.
En olis miehen kaa ketä häpeän.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:57"]
Niin niin, olet varmaan tosi kaunis ja laiha ja hyvässä kunnossa ja fiksu ;)
[/quote]
niin ja opiskelee yliopistossa eikä ainakaan mitään humanistista ainetta vaan lääkäriksi tai ekonomiksi tai di:ksi :DD Jutut ihan samalla tasolla kuin noilla mamuilla kun niitä haastatellaan.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:02"]Ite oon maannut ainakin parinkymmenen intialaisen ja nepalilaisen miehen kanssa. Myös afrikkalaisia miehiä on kokeiltu aika tavalla. Hyvin kelpaa ykkönen ja kakkonen suomi miehelle.
[/quote]
Mutta ei parisuhde