Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?

Vierailija
19.09.2015 |

Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.

Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen! 

Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!

Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)

Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!

Vai sitäkö te just haluatte?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:22"]En ole nähnyt täällä ikinä mainintaa leopardi tuubitopista missään keskustelussa.
Kuvitteletko ap vähän liikaa itsestäsi?
[/quote]
Minä oon aika monessakin. Yleensä johonkin vanhustenhoitoon tms liittyvässä.

Vierailija
62/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:43"]

Leopardi tuubitopissa... Tämä on nähtävä.

[/quote]

Joo, ei ole mikään ihme, että tuijotetaan. Mä näin kerran unta cockerspanielista, jolla oli päällään hieno miesten iltatakki. Mutta että leopardi ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Olin pari tuntia asioilla ja tänne on pamahtanu sinä aikana 54 viestiä! En pysty vastaamaan enää kaikkeen, joten teen yhteenvedon. Tuntuu ja näyttää kans siltä, et kukaan ei lukenu mun avausta! Avauksessa just pyysin, että älkää enää linkitelkö noita vanhoja ketjuja ja jättäkää mut rauhaan... Mut ei, kaikki meni ikään kuin kuuroille korville ja te typerät ihmiset teette just päinvastoin! Eli ette pysty olemaan vainoamatta ja kukaan ei välitä minusta oikeasti, meneekö mun mielenterveys huonompaan kuntoon vai ei... Minut on jätetty ihan oman onneni nojaan. Minkä takia ihmiset ei voi välittää toisista?. Ja sitten mitä tulee noihin moniin juttuihin, nii mä oon monesta jo yli päässy ja en oo enää tietyistä asioista kirjottanu täällä tai muuallakaan... Osittain ylitse pääsemisessä ja että asioita on järjestyny oman pään sisällä, on vaikuttanu keskustelupalstoilla tukevat ja ystävälliset viestit! Iso kiitos siitä. Teidän viestit on muuttanu mun ajattelutapaa tiettyjen asioiden suhteen ja te ihmiset olette toimineet myös mun kasvattajina, kun omista vanhemmistani ei ollut siihen tehtävään. Totuus on se, että luonteeltani en ole ehkä kaikista helpoin ihminen, mutta mä osaan olla myös empaattinen ja ystävällinen. Monet asiat oon joka tapauksessa saanu oppia kantapään kautta ja elämänkoulu on ollut kova, ehkä munlaisella ihmisellä ei oo ollu muuta vaihtoehtoa oppia... Mä olen myös hieman epänormaali, mut jokainen saa olla sellanen kun on minun mielestäni, kunhan ei satuta muita ja ite oon oppinu olemaan tahalleen satuttamatta. Se että jos mä huudan ja haukun jonkun ihmisen pystyyn, esimerkiks sen neuvoista, nii ne neuvot on saattanu olla sellasii et kiusaamista pitäis vaan kestää. Mikä on mielestäni surkein neuvo ikinä!. Niin sillon koen että se ihminen on kerran haukkunsa ansainnut. Ja se mitä esimerkiksi tuli siihen kun hain vuokrakämppää ja monet vuokranantajat sano ei, kun eivät hyväksyneet sosiaalitoimiston maksamaa vuokraa... Niin jos sä oot asunu vuosikaudet helvetillisessä paikassa jossa vanhemmat vaan riitelee usein, sit sua on kiusattu ja ollu huonoja ihmissuhteita, oot sairastunu sen kiusaamisen vuoksi ja oot ihmisenä vielä nuori, niin kyllä siinä nuorelle on ollu todella paljon kestämistä ja etenkin jos on vielä muutenkin herkkä..... Mä sain yksinkertasesti hermoromahduksen.

Välillä tulee sellanen tunne et mä en osaa vaan elää tätä elämää niin kun pitäis ja monesti oon miettiny myös itsemurhaa ratkasuna. Onneks mun ei oo koskaan kuitenkaan tarvinnu päätyy viel tekee sellasta ja asiat järjestyny parempaan suuntaan.

Mä oon kasvanu myös aikuiseks ihmiseks, enkä enää ikinä tulis toistaa tiettyjä virheitä..! koska mä olen kärsinyt niiden seurauksena niin älyttömästi jo! Enkä mä pidä tätä mun henkilökohtasena päiväkirjana, vaan niinhän täällä kaikki muutkin ihmiset avautuu aina ongelmistaan, mut ei niitä vainota tällein! Miksi sitten minua? Miksette kuuntele ihmiset mitä sanon, kun pyydän oikeasti lopettamaan... !? Mut joka tapauksessa, se vainoaminen loppuu tänään.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Kysytkö ihan tosissas? ;o

[/quote]

Tarkoitin siis että miten se loppuu? Ethän sinä voi vaikuttaa siihen mitä muut kirjoittavat netissä. Voit toki itse lopettaa itsestäsi kirjoittamisen.

[/quote]

Kyllä mä voin siihen vaikuttaa. :) ei ihmiset saa ihan miten vaan kiusata ja vittuilla toisille. Vai mitä oot ite mieltä?

[/quote]

Et sä kyllä oikeastaan voi vaikuttaa muuta kuin omaan toimintaasi.

Vierailija
64/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:27"]

Ap, lähettääkö televisio sinulle myös viestejä? Salakuunnellaanko sinua pistorasiasta? Vainotaanko anonyymeilla nettifoorumeilla? Ohjataillaanko mikrosiruilla? Kaappaavatko ufot?

[/quote]

Ei, minulla ei ole skitsofreniaa. :) vaan kakssuuntanen mielialahäiriö paska. Ja kaikkea muuta noista ei tapahdu, paitsi tuo vainoamisjuttu netissä, niin sitä esiintyny kyllä välillä ja tässäkin ketjussa..

Koska, tietyt asiat mä haluan vaan unohtaa ja sit niitä nostetaan silti tahalleen pintaan muiden toimesta! Se on tietyntyyppistä vainoamista. :)

Vierailija
65/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:56"]

Ap, lähettääkö televisio sinulle myös viestejä? Salakuunnellaanko sinua pistorasiasta? Vainotaanko anonyymeilla nettifoorumeilla? Ohjataillaanko mikrosiruilla? Kaappaavatko ufot?

[/quote]

Ei, minulla ei ole skitsofreniaa. :) vaan kakssuuntanen mielialahäiriö paska. Ja kaikkea muuta noista ei tapahdu, paitsi tuo vainoamisjuttu netissä, niin sitä esiintyny kyllä välillä ja tässäkin ketjussa..

Koska, tietyt asiat mä haluan vaan unohtaa ja sit niitä nostetaan silti tahalleen pintaan muiden toimesta! Se on tietyntyyppistä vainoamista. :)

[/quote]

Ei ole. Itse sinä olet asiat kertonut, itse sinä ole tämänkin aloituksen tehnyt. Kukaan ei ole kirjoittanut sinusta mitään muualle, ainoastaan vain sinun omiin ketjuihisi on tullut vastauksia. Ole vuoden kirjoittamatta mitään ja seuraa kiinnostaa ketään sun tekemiset. Vastaus on ei.

Vierailija
66/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:34"]

Ei normaali ihmisille tarvitse vittuilla, idareille on pakko, sorry!

[/quote]

Itehän et oo sit idari? :) äidin oomme idiootteja kaikki, kun huudetaan jokainen idioottia aina vähän väliä väliin. Hihhii , "sorry" ! . Vittu mikä tekopyhä sinäkin oot. :D

Vierailija
67/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sama, jonka veli tuo sille ruuat kotiin ja jolla on roskissäkkejä parvekkeen täydeltä?

Vierailija
68/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:39"]

Ei sinua Ap kukaan vainoa! Olet jäänyt monelle (ehkä negatiivisesti) mieleen ja olet tunnistettava. Ei kukaan tänne kirjoittaneista ajattele sinua pätkääkään. Ihan turhaan vedät taas tuon itsemurha-kortin.

Ja miksi et itse ole mukava ihmisille, tässäkin ketjussa olet jo haukkunut. Oletko pyytänyt IKINÄ keneltäkään anteeksi lehmäksi haukkumista? Ihmiset on mukavia mukaville, näin yleisesti. Kenenkään tuntemattoman taii edes työkaverin ei tarvitse miettiä, onko sinulla ollut miten paska elämä, vaan jokainen odottaa asiallista käytöstä.

[/quote]

Olen pyytänyt ihmisiltä anteeksi, ainakin oikeessa elämässä, mut en oo silti aina anteeksi saanut vaikka oon ollu ihan kakara kun oon hölmöilly. Sitä en muista oonko netissä pyytäny koskaan keneltäkään anteeksi jos oon jotakin haukkunut, riippuu vähän onko ollu syytä, mut kun sä kirjotit mulle noin asiallisesti ja jos olen esimerkiksi joskus sattunut sinua tölväsemään lehmäksi, niin pyydän nytten sitä sitten anteeksi, joten anteeksi. :)

Osaan myös pyytää anteeksi ja olla nöyrä.

Mut asia on kans niin, et mua on inhottu niin paljon ja oltu mua kohtaan niin ilkeitä, ehkä vaikean luonteeni takia joten välillä on vaikee pyytää anteeks ja nöyrtyä. Koska sit pelkään et jään ikuisiks ajoiks siihen muottiin, et mä jopa kohta pyytelen olemassa oloani anteeks ja muut talloo mua alleen, minkä kerkee, vaikka yrittäisin olla mukava ja hyvä ihminen.

Oon siis varmaan vaikea, mutta mä osaan olla myös mukava. Oon molempia siis. Ehkä joidenkin ihmisten on vähän vaikea käsittää millanen oon kokonaisuutena.. kun aina en tiiä itekkään.

Ja emmä mitään itsemurha kortteja vetele, vaan joskus on tuntunu, että kun tarpeeks kauan ajatellaan että mussa ei voi olla mitään hyvää ja kohdellaan haukkuen ja kiusaten, niin jossain vaiheessa kelle tahansa tulee se raja vastaan että ei jaksa enää olla muiden ihmisten sylkykuppina ja vainottavana ja että ne ihmiset vaikeuttaa ja sotkee sinun elämää entisestään, vaikka sä et oo niitä pakottanu olemaan ihtes lähellä... Niin sillon haluaa vaan pois, vaikka salaa tahtois elää jos asiat ois toisin.

Vierailija
69/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköku se hovimestarin kiusaama, joka saa kaks lautasta kerrallaan tarjoiltua, ettei röpöttelis.

Vierailija
70/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kaksiko vain?

Vierailija
71/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:47"]

Hassua, että Ap haluaa asiallisuutta ja ystävällisyyttä, vaikka on usein itse kaikista asiattomin keskustelija. Kaksinaismoralismi voisi olla hyvä sana peilata Apn toimintaa.

Täällä on varmasti ihmisiä, joilla on ollut elämässä monin kerroin vaikeampaa kuin Aplla, mutta he pystyvät olemaan asiallisia, eivätkä peitä perseilyjään "minua kohtaan on tehty väärin, yhyy"-selittelyyn. Koulukiusaamistausta ei anna vapaakorttia perseilyyn, Ap on aikuinen ihminen ja vastuussa tekemisistää. Myös siitä tappouhkauksesta.

[/quote]

Mä en oo ikinä ajatellu tietosesti että nytpä minä alan perseilemään. :) enkä haluais sellasta tehdä, mut asiat aina välillä luiskahtaa siihen pisteeseen. Mut siihen riitelyyn tarvitaan aina minä + muita ihmisiä. Kaikki ei voi olla minun syy.

Ja tässäkin ketjussa, mä oon aika pitkälle keskustellu asiallisesti ja kertonu asioista myös asiallisesti... vai etkö ole samaa mieltä?

Vierailija
72/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"] Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit. [/quote] Jos oon avautunu joskus pahasta olostani, luuletko et haluan että ihmiset jankkaa vielä myöhemminkin niistä asioista vai minusta? Luuletko etten haluis vaan unohtaa? Häh?? Mieti sitä. Tajuaisitte tuon, jos teillä ois suhteellisuuden tajua. [/quote] "suhteellisuudentaju kyky asettaa kaksi (tai useampia) asiaa järkevään suhteeseen keskenään; henkilön kyky arvioida asian tärkeyttä tai vakavuutta; henkilön kyky arvioida kuinka järkevää on reagoida liian suuresti johonkin, kyky välttää johonkin ylireagoimista, kyky välttää jonkin asian tärkeyden liioittelua (lähes poikkeuksetta kyse on liian suuresta reaktiosta suhteessa pieneen asiaan)" Tämän perusteella se olet sinä, ap, jolta se suhteellisuuden_____taju puuttuu.

[/quote]

No milläs sanalla kuvailisit tuota teidän toimintaa sitten, jos haluutte nostaa esiin sellasia juttuja, mitkä minä haluan vaan unohtaa kun oon kirjottanu ne pahoinvoivana ihmisenä?

Vierailija
73/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:22"]En ole nähnyt täällä ikinä mainintaa leopardi tuubitopista missään keskustelussa. Kuvitteletko ap vähän liikaa itsestäsi? [/quote] Minä oon aika monessakin. Yleensä johonkin vanhustenhoitoon tms liittyvässä.

[/quote]

Noniin eli tämä tukee sitä vainoamispointtia !

Mä en ole ainut, joka näitä asioita on nähnyt.

Vierailija
74/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

[/quote]

Enpä ole kommentoinut sinua millään tavalla, ja ainoan linkin olen antanut tänään, kun tulit pyytämään sitä ja satuin muistamaan kirjoituksesi hyvin (ja ketju löytyy parissa sekunnissa hakusanalla "leopardi").

Olet muuten trolli. Erittäin tehokas trolli.

[/quote]

Mutta kun tässä ei ole kyse trollaamisesta, vaan ihmiselämästä! Mä olen monta kertaa saanut täällä silmät kostumaan ihmisten ilkeiden kommenttien takia. Ja mä en TODELLAKAAN tässä ketjussa ole pyytänyt linkittämään sitä vanhaa ketjua vaan PÄINVASTOIN!!! Että se linkittely ja kysely loppuis.

Kyllähän sinä sen vitun pölvästi tajuat vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mutta kun teet tahallas, etkä koe tekeväs ees väärin, vaikka toinen pyytäny monta kertaa että lopeta...

[/quote]

Tuskin täällä suurinosa olisi edes muistanut sun olemassaoloa ellet olisi itse taas tullut itseäsi mainotamaan ja huomiota oikein erikseen kerjäämään. Netissä jos huomiota kerjää niin sitä myös saa ja ellei siitä tykkää niin sitä ei pitäisi sitten kerjätä...

Vierailija
75/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:27"]

[/quote]

[/quote]

No, sinun pitäisi ihan ensiksi tajuta, että kun kerran kirjoitat jotain internetiin, et saa sitä sieltä enää ikinä pois. Siitä sinä taas et taas voi syytellä muita ihmisiä, kun he lukevat ja kommentoivat juttujasi.
Itse en muistanut sinua tai ketjujasi ennenkuin tänään luin tämän aloituksesi. Eli lopeta itsestäsi ja asioistaan kirjoittaminen nettiin (hanki ennemmin päiväkirja, siitä on helpompi poistaa myöhemmin asioita, jotka haluat unohtaa).

Anonyymille nettifoorumeille ei ___ikinä____ pidä kirjoittaa henkilökohtaisia ja yksityisiä asioita itsestään!!

Vierailija
76/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaisiko jättää palstailu vähäksi aikaa. Täällä on todella paljon ikäviä ihmisiä ja jos mieli on herkkä ei tämä ole oikea paikka viettää aikaa. Täällä ihminen vain ahdistuu kun kaikki on niin negatiivisia. Itse olen joskus pitänyt palstailusta taukoa ja se on tehnyt hyvää mun psyykelle, suosittelen samaa muille. Pieni tauko tekee joskus hyvää.

Vierailija
77/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Itse sinä olet asiat kertonut, itse sinä ole tämänkin aloituksen tehnyt. Kukaan ei ole kirjoittanut sinusta mitään muualle, ainoastaan vain sinun omiin ketjuihisi on tullut vastauksia. Ole vuoden kirjoittamatta mitään ja seuraa kiinnostaa ketään sun tekemiset. Vastaus on ei.

[/quote]

Oon kyl nyt päättäny, etten avaudu tänne enää MISTÄÄN asioistani. Vedän näille asioille nyt rajan ja pisteen. Koska mun elämä on menny niin paljon parempaan suuntaan kuitenkin, että ei oo tarvetta enää avautua ja muutenkin kun näyttää et tää homma on lähteny käsistä... Ei pelkästään ihteni takia, vaan myös muiden ihmisten koska puhuvat musta näin hanakasti. Ja minä en halua minkäänlaista julkisuutta!. Ei oo minun häpee, jos luulette jonkun toisen avauksia tulevaisuudessa minun avauksiksi. :)

Mut vastaisitko sinä nyt vielä sitten tähän, että mitä se sitten on, jos toinen ihminen on avautunut täällä pahoinvoivana mielisairaana ihmisenä ja tahtois unohtaa tietyt asiat, mut muut ihmiset nostaa niitä vaan pintaan ja kyselee ootko sinä tämä???

Missä vaiheessa menee vainoamisen raja rikki?

Vierailija
78/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"] Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit. [/quote] Jos oon avautunu joskus pahasta olostani, luuletko et haluan että ihmiset jankkaa vielä myöhemminkin niistä asioista vai minusta? Luuletko etten haluis vaan unohtaa? Häh?? Mieti sitä. Tajuaisitte tuon, jos teillä ois suhteellisuuden tajua. [/quote] "suhteellisuudentaju kyky asettaa kaksi (tai useampia) asiaa järkevään suhteeseen keskenään; henkilön kyky arvioida asian tärkeyttä tai vakavuutta; henkilön kyky arvioida kuinka järkevää on reagoida liian suuresti johonkin, kyky välttää johonkin ylireagoimista, kyky välttää jonkin asian tärkeyden liioittelua (lähes poikkeuksetta kyse on liian suuresta reaktiosta suhteessa pieneen asiaan)" Tämän perusteella se olet sinä, ap, jolta se suhteellisuuden_____taju puuttuu.

[/quote]

No milläs sanalla kuvailisit tuota teidän toimintaa sitten, jos haluutte nostaa esiin sellasia juttuja, mitkä minä haluan vaan unohtaa kun oon kirjottanu ne pahoinvoivana ihmisenä?
[/quote]

Noin henkilökohtaisia asioita yksinkertaisesti EI KIRJOITELLA NETTIIN. Ne pysyvät siellä maailman tappiin asti ja kuka vaan voi lukea ja nostaa ne esitelle koska tahansa.
Itseäsi saat syyttää tässä asiassa, koska olet ollut tyhmä ja kirjoitellut julkisille foorumeille omia asioitasi.

Vierailija
79/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, miten meni noin niinku omasta mielestä tää sun "unohtakaa mut " ulina? Entistä useampi muistaa sut taas ja noi sun vanhat sekoilutkin nous iloisesti taas uusien ihmisten päivää piristämään.

Vierailija
80/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

[/quote]

Enpä ole kommentoinut sinua millään tavalla, ja ainoan linkin olen antanut tänään, kun tulit pyytämään sitä ja satuin muistamaan kirjoituksesi hyvin (ja ketju löytyy parissa sekunnissa hakusanalla "leopardi").

Olet muuten trolli. Erittäin tehokas trolli.

[/quote]

Mutta kun tässä ei ole kyse trollaamisesta, vaan ihmiselämästä! Mä olen monta kertaa saanut täällä silmät kostumaan ihmisten ilkeiden kommenttien takia. Ja mä en TODELLAKAAN tässä ketjussa ole pyytänyt linkittämään sitä vanhaa ketjua vaan PÄINVASTOIN!!! Että se linkittely ja kysely loppuis.

Kyllähän sinä sen vitun pölvästi tajuat vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mutta kun teet tahallas, etkä koe tekeväs ees väärin, vaikka toinen pyytäny monta kertaa että lopeta...

[/quote]

Tuskin täällä suurinosa olisi edes muistanut sun olemassaoloa ellet olisi itse taas tullut itseäsi mainotamaan ja huomiota oikein erikseen kerjäämään. Netissä jos huomiota kerjää niin sitä myös saa ja ellei siitä tykkää niin sitä ei pitäisi sitten kerjätä...

[/quote]

Tän keskustelun tarkoitus oli siis, et ihmiset lopettais tuon leopardi tuubitoppi spämmäyksen yms muun kyselyn koska haluan vain unohtaa, mut kato tätä keskustelua, homma meni ikään kuin kuuroille korville...