Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?
Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.
Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen!
Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!
Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)
Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!
Vai sitäkö te just haluatte?
Kommentit (127)
Paljon on ollut ongelmaa...
http://kaksplus.fi/threads/tappouhkaus-netissae-seuraako-taestae-mitaeaen.2448693/
http://www.vauva.fi/keskustelu/4456840/ketju/haluatko_kysya_20v_naiselta_jotain_jolla_oli_yla_asteella_huoran_maine
http://www.vauva.fi/keskustelu/4487061/ketju/hartain_toive_lue_tama_viela_huoran_maineesta_kiusaamisesta
http://www.vauva.fi/keskustelu/4422181/ketju/mul_on_niin_paha_mieli_tyokokeilusta
http://www.vauva.fi/keskustelu/4378758/ketju/hoitoavustajan_tyo_ompa_kummallista_duunia
Ainiin unohdin tuon tappouhkausjutun! Siitähän oli kai ketju täälläkin?
Vuokra-asunnon etsimisestä taisi olla montakin ketjua, jossa jankkasi sitä että vuokranantajan pitäisi olla hyväntekijä ja ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:34"]
Ainiin unohdin tuon tappouhkausjutun! Siitähän oli kai ketju täälläkin?
Vuokra-asunnon etsimisestä taisi olla montakin ketjua, jossa jankkasi sitä että vuokranantajan pitäisi olla hyväntekijä ja ymmärtää.
[/quote]
Ainakin tämä.
http://www.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html?_ga=1.187668712.1918987991.1438122523#!/kategoria/2/ketju/4480814/uhkasin_tappaa_ihmisen_netissa/sivu/1
Muita:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4484437/ketju/tappouhkaus_netissa_asianajaja_vastasi_mulle_nain
http://www.vauva.fi/keskustelu/4334950/ketju/asuuko_naapurissani_kerrostalokyttaaja_mielipiteita
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]
En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:
[/quote]
Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)
[/quote]
Tämä ketju varmaan jo todistaa sen ettei palstalla ole yhtä "vainoajaa" vaan monikin tunnistaa sinut. Miten siis aiot lopettaa "vainoamisen"?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:48"]Mä muistan apn jostain ketjusta, kirjoitin täysin asiallisen vastauksen, jossa ehdotin ratkaisua. Reaktio: minua haukuttiin muistaakseni ainakin lehmäksi. Siitä tuli tosi paha mieli enkä ole jaksanut eirtyisesti myötätuntoa kokea aptä kohtaan. Olkoon kuinka koulukiusattu, mutta vaikuttaa hyvin ilkeältä ihmiseltä. [/quote] Kiusauskin on varmaan johtunut ihan vaan ap:n niin hurmaavasta luonteesta. Muut on huomannut, että ap vetää pultit mitä oudoimmista asioista ja alkaneet tahallaan ärsyttämään.
[/quote]
Ja ehkä vähän siitä että ap iski kaverinsa miehiä. Sekin varmaan oli kavereiden ja kiusaajien syy.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:48"]Mä muistan apn jostain ketjusta, kirjoitin täysin asiallisen vastauksen, jossa ehdotin ratkaisua. Reaktio: minua haukuttiin muistaakseni ainakin lehmäksi. Siitä tuli tosi paha mieli enkä ole jaksanut eirtyisesti myötätuntoa kokea aptä kohtaan. Olkoon kuinka koulukiusattu, mutta vaikuttaa hyvin ilkeältä ihmiseltä. [/quote] Kiusauskin on varmaan johtunut ihan vaan ap:n niin hurmaavasta luonteesta. Muut on huomannut, että ap vetää pultit mitä oudoimmista asioista ja alkaneet tahallaan ärsyttämään.
[/quote]
Ja ehkä vähän siitä että ap iski kaverinsa miehiä. Sekin varmaan oli kavereiden ja kiusaajien syy.
[/quote]
Aa, no tämä ketju mulla on mennyt ohi. Ilmankos oli vähän epäsuosiossa. :)
Ap:n ketjut taisi olla äsken etusivulla :D
Ei helvetti miksi sinä pyörit täällä palstoilla kirjottelemassa jos et kestä ihmisten rumia sanoa ja kritiikkiä. Ihmiset on ilkeitä ja perseestä joten ehkä tuollaisen heikkohermoisen kitisijän ei kannata täällä murheitaan vuodattaa...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:40"]Ei helvetti miksi sinä pyörit täällä palstoilla kirjottelemassa jos et kestä ihmisten rumia sanoa ja kritiikkiä. Ihmiset on ilkeitä ja perseestä joten ehkä tuollaisen heikkohermoisen kitisijän ei kannata täällä murheitaan vuodattaa...
[/quote]
Ap on enemmän ilkeä kuin kukaan ikinä hänen ketjuihinsa vastannut.
Huh huh, ei voi muuta sanoa. Olin pari tuntia asioilla ja tänne on pamahtanu sinä aikana 54 viestiä! En pysty vastaamaan enää kaikkeen, joten teen yhteenvedon. Tuntuu ja näyttää kans siltä, et kukaan ei lukenu mun avausta! Avauksessa just pyysin, että älkää enää linkitelkö noita vanhoja ketjuja ja jättäkää mut rauhaan... Mut ei, kaikki meni ikään kuin kuuroille korville ja te typerät ihmiset teette just päinvastoin! Eli ette pysty olemaan vainoamatta ja kukaan ei välitä minusta oikeasti, meneekö mun mielenterveys huonompaan kuntoon vai ei... Minut on jätetty ihan oman onneni nojaan. Minkä takia ihmiset ei voi välittää toisista?. Ja sitten mitä tulee noihin moniin juttuihin, nii mä oon monesta jo yli päässy ja en oo enää tietyistä asioista kirjottanu täällä tai muuallakaan... Osittain ylitse pääsemisessä ja että asioita on järjestyny oman pään sisällä, on vaikuttanu keskustelupalstoilla tukevat ja ystävälliset viestit! Iso kiitos siitä. Teidän viestit on muuttanu mun ajattelutapaa tiettyjen asioiden suhteen ja te ihmiset olette toimineet myös mun kasvattajina, kun omista vanhemmistani ei ollut siihen tehtävään. Totuus on se, että luonteeltani en ole ehkä kaikista helpoin ihminen, mutta mä osaan olla myös empaattinen ja ystävällinen. Monet asiat oon joka tapauksessa saanu oppia kantapään kautta ja elämänkoulu on ollut kova, ehkä munlaisella ihmisellä ei oo ollu muuta vaihtoehtoa oppia... Mä olen myös hieman epänormaali, mut jokainen saa olla sellanen kun on minun mielestäni, kunhan ei satuta muita ja ite oon oppinu olemaan tahalleen satuttamatta. Se että jos mä huudan ja haukun jonkun ihmisen pystyyn, esimerkiks sen neuvoista, nii ne neuvot on saattanu olla sellasii et kiusaamista pitäis vaan kestää. Mikä on mielestäni surkein neuvo ikinä!. Niin sillon koen että se ihminen on kerran haukkunsa ansainnut. Ja se mitä esimerkiksi tuli siihen kun hain vuokrakämppää ja monet vuokranantajat sano ei, kun eivät hyväksyneet sosiaalitoimiston maksamaa vuokraa... Niin jos sä oot asunu vuosikaudet helvetillisessä paikassa jossa vanhemmat vaan riitelee usein, sit sua on kiusattu ja ollu huonoja ihmissuhteita, oot sairastunu sen kiusaamisen vuoksi ja oot ihmisenä vielä nuori, niin kyllä siinä nuorelle on ollu todella paljon kestämistä ja etenkin jos on vielä muutenkin herkkä..... Mä sain yksinkertasesti hermoromahduksen.
Välillä tulee sellanen tunne et mä en osaa vaan elää tätä elämää niin kun pitäis ja monesti oon miettiny myös itsemurhaa ratkasuna. Onneks mun ei oo koskaan kuitenkaan tarvinnu päätyy viel tekee sellasta ja asiat järjestyny parempaan suuntaan.
Mä oon kasvanu myös aikuiseks ihmiseks, enkä enää ikinä tulis toistaa tiettyjä virheitä..! koska mä olen kärsinyt niiden seurauksena niin älyttömästi jo! Enkä mä pidä tätä mun henkilökohtasena päiväkirjana, vaan niinhän täällä kaikki muutkin ihmiset avautuu aina ongelmistaan, mut ei niitä vainota tällein! Miksi sitten minua? Miksette kuuntele ihmiset mitä sanon, kun pyydän oikeasti lopettamaan... !? Mut joka tapauksessa, se vainoaminen loppuu tänään.
Ja vuokranantajilla on tietysti oikeus valita vuokralaisensa ja sanoa ei, mutta välillä se homma tuntu tosi sydämettömältä... Ihan niin kun mulla ei ois ollu oikeutta päästä huonoista kotioloista pois ! :( ja kun ei ollu mitään varsinaista syytä mikseivät olisi voineet mua ottaa, kun kuitenkin saisivat varman vuokran. Sit löyty onneks hyvä vuokranantaja joka suostu ottaa mut ja kaikki on menny hyvin, meistä on tullu myös ystäviä. :)
Ei ihmisten tarviis olla ilkeitä ja perseestä, kun kaikki tekis vaan sen päätöksen et ollaan mielummin tunteellisempia ja ystävällisempiä ! Se on meistä itsestämme kiinni.
Mutta mä oon tosiaan kyllä ihteni pahin vihollinen... Sen oon huomannu. En tiiä miks oon mokannu niin usein ja sotkenu elämääni... Kai mä en oo osannu koskaan ajatella asioita ensin ja tehdä sitten, vaan eka menny ja tehny, sit kärsiny ja joutunu oppii aina kovan kautta... Kumpa sille löytyis joku elämää suurempi tarkoitus, miks oon tällänen. Niin ois helpompi ymmärtää ihteänsä. :/
Niin olitko se sä joka valitti niistä huonekaluista?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:03"]
Niin olitko se sä joka valitti niistä huonekaluista?
[/quote]
Ihan tahallasko kysyt...? MÄ SANOIN JO, ÄLKÄÄ KYSELKÖ ENÄÄ !!!
Mikä siinä on noin perkeleen vaikeeta et se menis perille aivoihin saakka? :)
Ettei sittenkin puuma tuubitopissa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]
Huh huh, ei voi muuta sanoa. Olin pari tuntia asioilla ja tänne on pamahtanu sinä aikana 54 viestiä! En pysty vastaamaan enää kaikkeen, joten teen yhteenvedon. Tuntuu ja näyttää kans siltä, et kukaan ei lukenu mun avausta! Avauksessa just pyysin, että älkää enää linkitelkö noita vanhoja ketjuja ja jättäkää mut rauhaan... Mut ei, kaikki meni ikään kuin kuuroille korville ja te typerät ihmiset teette just päinvastoin! Eli ette pysty olemaan vainoamatta ja kukaan ei välitä minusta oikeasti, meneekö mun mielenterveys huonompaan kuntoon vai ei... Minut on jätetty ihan oman onneni nojaan. Minkä takia ihmiset ei voi välittää toisista?. Ja sitten mitä tulee noihin moniin juttuihin, nii mä oon monesta jo yli päässy ja en oo enää tietyistä asioista kirjottanu täällä tai muuallakaan... Osittain ylitse pääsemisessä ja että asioita on järjestyny oman pään sisällä, on vaikuttanu keskustelupalstoilla tukevat ja ystävälliset viestit! Iso kiitos siitä. Teidän viestit on muuttanu mun ajattelutapaa tiettyjen asioiden suhteen ja te ihmiset olette toimineet myös mun kasvattajina, kun omista vanhemmistani ei ollut siihen tehtävään. Totuus on se, että luonteeltani en ole ehkä kaikista helpoin ihminen, mutta mä osaan olla myös empaattinen ja ystävällinen. Monet asiat oon joka tapauksessa saanu oppia kantapään kautta ja elämänkoulu on ollut kova, ehkä munlaisella ihmisellä ei oo ollu muuta vaihtoehtoa oppia... Mä olen myös hieman epänormaali, mut jokainen saa olla sellanen kun on minun mielestäni, kunhan ei satuta muita ja ite oon oppinu olemaan tahalleen satuttamatta. Se että jos mä huudan ja haukun jonkun ihmisen pystyyn, esimerkiks sen neuvoista, nii ne neuvot on saattanu olla sellasii et kiusaamista pitäis vaan kestää. Mikä on mielestäni surkein neuvo ikinä!. Niin sillon koen että se ihminen on kerran haukkunsa ansainnut. Ja se mitä esimerkiksi tuli siihen kun hain vuokrakämppää ja monet vuokranantajat sano ei, kun eivät hyväksyneet sosiaalitoimiston maksamaa vuokraa... Niin jos sä oot asunu vuosikaudet helvetillisessä paikassa jossa vanhemmat vaan riitelee usein, sit sua on kiusattu ja ollu huonoja ihmissuhteita, oot sairastunu sen kiusaamisen vuoksi ja oot ihmisenä vielä nuori, niin kyllä siinä nuorelle on ollu todella paljon kestämistä ja etenkin jos on vielä muutenkin herkkä..... Mä sain yksinkertasesti hermoromahduksen.
Välillä tulee sellanen tunne et mä en osaa vaan elää tätä elämää niin kun pitäis ja monesti oon miettiny myös itsemurhaa ratkasuna. Onneks mun ei oo koskaan kuitenkaan tarvinnu päätyy viel tekee sellasta ja asiat järjestyny parempaan suuntaan.
Mä oon kasvanu myös aikuiseks ihmiseks, enkä enää ikinä tulis toistaa tiettyjä virheitä..! koska mä olen kärsinyt niiden seurauksena niin älyttömästi jo! Enkä mä pidä tätä mun henkilökohtasena päiväkirjana, vaan niinhän täällä kaikki muutkin ihmiset avautuu aina ongelmistaan, mut ei niitä vainota tällein! Miksi sitten minua? Miksette kuuntele ihmiset mitä sanon, kun pyydän oikeasti lopettamaan... !? Mut joka tapauksessa, se vainoaminen loppuu tänään.
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Kysytkö ihan tosissas? ;o
ÄLÄ hae empatiaa täältä, täältä harva muukaan sitä saa, tai edes hyvää mieltä. Ihmisillä on paha olo ja sitä monesti lähdetään purkamaan näillä anonyymeillä palstoilla, eikä muisteta, että toisessa päässä on tunteva ihminen. ♡
Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit.
Tää sama myös teki kaksplussalle ketjuja joissa väitti seurustelevansa milloin minkäkin 15 v vanhemman narkkarin tai Cheekin näköisen miehen kanssa ja kaikki se oli keksittyä. Kova valehtelemaan siis.