Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?

Vierailija
19.09.2015 |

Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.

Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen! 

Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!

Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)

Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!

Vai sitäkö te just haluatte?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:03"]

Niin olitko se sä joka valitti niistä huonekaluista?

[/quote]

Ihan tahallasko kysyt...? MÄ SANOIN JO, ÄLKÄÄ KYSELKÖ ENÄÄ !!!

Mikä siinä on noin perkeleen vaikeeta et se menis perille aivoihin saakka? :)
[/quote]

No vastaa nyt. Kyllä vai ei? Ei ole vaikeaa.

Vierailija
42/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla
[/quote]

Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan Tuksu. Hänhän myös ensin pitää kovaa meteliä itsestään ja sen jälkeen hermostuu, kun ihmiset noteeraavat hänet.

Vierailija
44/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Olin pari tuntia asioilla ja tänne on pamahtanu sinä aikana 54 viestiä! En pysty vastaamaan enää kaikkeen, joten teen yhteenvedon. Tuntuu ja näyttää kans siltä, et kukaan ei lukenu mun avausta! Avauksessa just pyysin, että älkää enää linkitelkö noita vanhoja ketjuja ja jättäkää mut rauhaan... Mut ei, kaikki meni ikään kuin kuuroille korville ja te typerät ihmiset teette just päinvastoin! Eli ette pysty olemaan vainoamatta ja kukaan ei välitä minusta oikeasti, meneekö mun mielenterveys huonompaan kuntoon vai ei... Minut on jätetty ihan oman onneni nojaan. Minkä takia ihmiset ei voi välittää toisista?. Ja sitten mitä tulee noihin moniin juttuihin, nii mä oon monesta jo yli päässy ja en oo enää tietyistä asioista kirjottanu täällä tai muuallakaan... Osittain ylitse pääsemisessä ja että asioita on järjestyny oman pään sisällä, on vaikuttanu keskustelupalstoilla tukevat ja ystävälliset viestit! Iso kiitos siitä. Teidän viestit on muuttanu mun ajattelutapaa tiettyjen asioiden suhteen ja te ihmiset olette toimineet myös mun kasvattajina, kun omista vanhemmistani ei ollut siihen tehtävään. Totuus on se, että luonteeltani en ole ehkä kaikista helpoin ihminen, mutta mä osaan olla myös empaattinen ja ystävällinen. Monet asiat oon joka tapauksessa saanu oppia kantapään kautta ja elämänkoulu on ollut kova, ehkä munlaisella ihmisellä ei oo ollu muuta vaihtoehtoa oppia... Mä olen myös hieman epänormaali, mut jokainen saa olla sellanen kun on minun mielestäni, kunhan ei satuta muita ja ite oon oppinu olemaan tahalleen satuttamatta. Se että jos mä huudan ja haukun jonkun ihmisen pystyyn, esimerkiks sen neuvoista, nii ne neuvot on saattanu olla sellasii et kiusaamista pitäis vaan kestää. Mikä on mielestäni surkein neuvo ikinä!. Niin sillon koen että se ihminen on kerran haukkunsa ansainnut. Ja se mitä esimerkiksi tuli siihen kun hain vuokrakämppää ja monet vuokranantajat sano ei, kun eivät hyväksyneet sosiaalitoimiston maksamaa vuokraa... Niin jos sä oot asunu vuosikaudet helvetillisessä paikassa jossa vanhemmat vaan riitelee usein, sit sua on kiusattu ja ollu huonoja ihmissuhteita, oot sairastunu sen kiusaamisen vuoksi ja oot ihmisenä vielä nuori, niin kyllä siinä nuorelle on ollu todella paljon kestämistä ja etenkin jos on vielä muutenkin herkkä..... Mä sain yksinkertasesti hermoromahduksen.

Välillä tulee sellanen tunne et mä en osaa vaan elää tätä elämää niin kun pitäis ja monesti oon miettiny myös itsemurhaa ratkasuna. Onneks mun ei oo koskaan kuitenkaan tarvinnu päätyy viel tekee sellasta ja asiat järjestyny parempaan suuntaan.

Mä oon kasvanu myös aikuiseks ihmiseks, enkä enää ikinä tulis toistaa tiettyjä virheitä..! koska mä olen kärsinyt niiden seurauksena niin älyttömästi jo! Enkä mä pidä tätä mun henkilökohtasena päiväkirjana, vaan niinhän täällä kaikki muutkin ihmiset avautuu aina ongelmistaan, mut ei niitä vainota tällein! Miksi sitten minua? Miksette kuuntele ihmiset mitä sanon, kun pyydän oikeasti lopettamaan... !? Mut joka tapauksessa, se vainoaminen loppuu tänään.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Kysytkö ihan tosissas? ;o

[/quote]

Tarkoitin siis että miten se loppuu? Ethän sinä voi vaikuttaa siihen mitä muut kirjoittavat netissä. Voit toki itse lopettaa itsestäsi kirjoittamisen.

Vierailija
45/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:03"]

Niin olitko se sä joka valitti niistä huonekaluista?

[/quote]

Ihan tahallasko kysyt...? MÄ SANOIN JO, ÄLKÄÄ KYSELKÖ ENÄÄ !!!

Mikä siinä on noin perkeleen vaikeeta et se menis perille aivoihin saakka? :)
[/quote]

V**o tänne sitten kirjoittelet, suksi suolle idari.

Vierailija
46/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähettääkö televisio sinulle myös viestejä? Salakuunnellaanko sinua pistorasiasta? Vainotaanko anonyymeilla nettifoorumeilla? Ohjataillaanko mikrosiruilla? Kaappaavatko ufot?

Vierailija
47/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:21"]

ÄLÄ hae empatiaa täältä, täältä harva muukaan sitä saa, tai edes hyvää mieltä. Ihmisillä on paha olo ja sitä monesti lähdetään purkamaan näillä anonyymeillä palstoilla, eikä muisteta, että toisessa päässä on tunteva ihminen. ♡

[/quote]

Toi on just sitä, mitä en itekkään ymmärrä. Toki mä olen itekkin välillä räyhännyt, toisinaan syystä, toisinaan en niinkään syystä ja sanonta on olemassa, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan, mut en ymmärrä tätä nettiperseilyn tunteettomuutta mikä nykyään rehottaa... Tehdään tavallaan niin tyhmiä itestään sillä, ettei ymmärretä et siellä toisessa päässä istuu myös ihminen jolla on tunteet ! . Täälläkin ihmiset vois olla ystävällisempiä toisilleen, eikä käyttää tätä palstaa vittuilun välineenä. Mä en aina ees erota, onko jotkut kommentit sanottu oikeasti asiallisesti vai paistaako sieltä alta pelkkä piruilu. Ja sit en ymmärrä sitäkään, miksi ihmiset haluaa mulle vieläkin piruilla, jos mä oon ollu niin avoin kun voi vaan olla ja kertonu rehellisesti, millanen oon, miltä musta tuntuu ja miks oon tehny jotkut virheeni... Niin silti ! ja alotuskin saa monta alapeukkua, vaikka asiallisesti vaan pyydän et ihmiset vois lopettaa vainoamisen, koska välillä noi jutut on ruvennu näyttämään jo tietyntyyppiseltä vainoamiselta ja vainoaminen on onneks nykyään myös rikos, eikä vainoamista kukaan terve ihminen pysty harrastamaan, sellanen ihminen on sillon sairaampi jopa kuin minä joka vainoaa toista............

Elämässä on monta asiaa, joita en vaan käsitä. Mut kiitti ! :)) sait hymyä huulille.

Vierailija
48/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali ihmisille tarvitse vittuilla, idareille on pakko, sorry!

Vierailija
49/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittoi leopardin tuubitoppiin?

Vierailija
50/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"]

Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit.

[/quote]

Jos oon avautunu joskus pahasta olostani, luuletko et haluan että ihmiset jankkaa vielä myöhemminkin niistä asioista vai minusta? Luuletko etten haluis vaan unohtaa? Häh??

Mieti sitä. Tajuaisitte tuon, jos teillä ois suhteellisuuden tajua.

Vierailija
51/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:03"] Niin olitko se sä joka valitti niistä huonekaluista? [/quote] Ihan tahallasko kysyt...? MÄ SANOIN JO, ÄLKÄÄ KYSELKÖ ENÄÄ !!! Mikä siinä on noin perkeleen vaikeeta et se menis perille aivoihin saakka? :) [/quote] No vastaa nyt. Kyllä vai ei? Ei ole vaikeaa.

[/quote]

Emmä ole sulle mikään velvollinen vastaamaan. :')

Kun et tampio tajua pitää ensiksi ees turpaas kiinni !

Vierailija
52/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaisit itse olla kirjoittamatta nettiin, päiväkirja on sitä varten jos ei halua muiden mässäilevän omilla asioillaan. Nämä on ihan perusjuttuja kuules.

Vierailija
53/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua Ap kukaan vainoa! Olet jäänyt monelle (ehkä negatiivisesti) mieleen ja olet tunnistettava. Ei kukaan tänne kirjoittaneista ajattele sinua pätkääkään. Ihan turhaan vedät taas tuon itsemurha-kortin.

Ja miksi et itse ole mukava ihmisille, tässäkin ketjussa olet jo haukkunut. Oletko pyytänyt IKINÄ keneltäkään anteeksi lehmäksi haukkumista? Ihmiset on mukavia mukaville, näin yleisesti. Kenenkään tuntemattoman taii edes työkaverin ei tarvitse miettiä, onko sinulla ollut miten paska elämä, vaan jokainen odottaa asiallista käytöstä.

Vierailija
54/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista!

[/quote]

Oisko susta kiva jos mä kuolisin nuorena? :) haluaisitko painostaa mut siihen pisteeseen? :)

Vierailija
55/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:26"]

Huh huh, ei vo

--

Mä oon kasvanu myös aikuiseks ihmiseks, enkä enää ikinä tulis toistaa tiettyjä virheitä..! koska mä olen kärsinyt niiden seurauksena niin älyttömästi jo! Enkä mä pidä tätä mun henkilökohtasena päiväkirjana, vaan niinhän täällä kaikki muutkin ihmiset avautuu aina ongelmistaan, mut ei niitä vainota tällein! Miksi sitten minua? Miksette kuuntele ihmiset mitä sanon, kun pyydän oikeasti lopettamaan... !? Mut joka tapauksessa, se vainoaminen loppuu tänään.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

[/quote]

Tarkoitin siis että miten se loppuu? Ethän sinä voi vaikuttaa siihen mitä muut kirjoittavat netissä. Voit toki itse lopettaa itsestäsi kirjoittamisen.

[/quote]

Tämä kiinnostaa minuakin.

Vierailija
56/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:25"]

Ap on varmaan Tuksu. Hänhän myös ensin pitää kovaa meteliä itsestään ja sen jälkeen hermostuu, kun ihmiset noteeraavat hänet.

[/quote]

No en ole kyllä mikään julkisuudenhenkilö. Ja se erotus mikä mulla ja tuksulla on, niin mä osaan asioita katua ja myöntää virheeni, ottaa opiksi niistä ja lähteä parantamaan elämääni. Näitä asioita Tukiainen ei oo tehny koskaan.

Ja mä kun oon joutunu käymään paljon läpi negatiivisiä asioita nuorena, oon viisaampi nyt aikuisena. Tukiainen ei ollu viisas 30-vuotiaanakaan kun Iken kanssa sekoili. :)

Vierailija
57/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että Ap haluaa asiallisuutta ja ystävällisyyttä, vaikka on usein itse kaikista asiattomin keskustelija. Kaksinaismoralismi voisi olla hyvä sana peilata Apn toimintaa.

Täällä on varmasti ihmisiä, joilla on ollut elämässä monin kerroin vaikeampaa kuin Aplla, mutta he pystyvät olemaan asiallisia, eivätkä peitä perseilyjään "minua kohtaan on tehty väärin, yhyy"-selittelyyn. Koulukiusaamistausta ei anna vapaakorttia perseilyyn, Ap on aikuinen ihminen ja vastuussa tekemisistää. Myös siitä tappouhkauksesta.

Vierailija
58/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Mä haluan käydä oikeissa töissä, kun Tukiainen taas haluaa vaan ryypätä ja sekakäyttää, pyöriä mahallaan ravintoloiden lattioilla. :)

Tää erotus meillä kanssa on.

Vierailija
59/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"]

Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit.

[/quote]

Jos oon avautunu joskus pahasta olostani, luuletko et haluan että ihmiset jankkaa vielä myöhemminkin niistä asioista vai minusta? Luuletko etten haluis vaan unohtaa? Häh??

Mieti sitä. Tajuaisitte tuon, jos teillä ois suhteellisuuden tajua.
[/quote]

"suhteellisuudentaju

kyky asettaa kaksi (tai useampia) asiaa järkevään suhteeseen keskenään; henkilön kyky arvioida asian tärkeyttä tai vakavuutta; henkilön kyky arvioida kuinka järkevää on reagoida liian suuresti johonkin, kyky välttää johonkin ylireagoimista, kyky välttää jonkin asian tärkeyden liioittelua (lähes poikkeuksetta kyse on liian suuresta reaktiosta suhteessa pieneen asiaan)"

Tämän perusteella se olet sinä, ap, jolta se suhteellisuuden_____taju puuttuu.

Vierailija
60/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:26"]

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Olin pari tuntia asioilla ja tänne on pamahtanu sinä aikana 54 viestiä! En pysty vastaamaan enää kaikkeen, joten teen yhteenvedon. Tuntuu ja näyttää kans siltä, et kukaan ei lukenu mun avausta! Avauksessa just pyysin, että älkää enää linkitelkö noita vanhoja ketjuja ja jättäkää mut rauhaan... Mut ei, kaikki meni ikään kuin kuuroille korville ja te typerät ihmiset teette just päinvastoin! Eli ette pysty olemaan vainoamatta ja kukaan ei välitä minusta oikeasti, meneekö mun mielenterveys huonompaan kuntoon vai ei... Minut on jätetty ihan oman onneni nojaan. Minkä takia ihmiset ei voi välittää toisista?. Ja sitten mitä tulee noihin moniin juttuihin, nii mä oon monesta jo yli päässy ja en oo enää tietyistä asioista kirjottanu täällä tai muuallakaan... Osittain ylitse pääsemisessä ja että asioita on järjestyny oman pään sisällä, on vaikuttanu keskustelupalstoilla tukevat ja ystävälliset viestit! Iso kiitos siitä. Teidän viestit on muuttanu mun ajattelutapaa tiettyjen asioiden suhteen ja te ihmiset olette toimineet myös mun kasvattajina, kun omista vanhemmistani ei ollut siihen tehtävään. Totuus on se, että luonteeltani en ole ehkä kaikista helpoin ihminen, mutta mä osaan olla myös empaattinen ja ystävällinen. Monet asiat oon joka tapauksessa saanu oppia kantapään kautta ja elämänkoulu on ollut kova, ehkä munlaisella ihmisellä ei oo ollu muuta vaihtoehtoa oppia... Mä olen myös hieman epänormaali, mut jokainen saa olla sellanen kun on minun mielestäni, kunhan ei satuta muita ja ite oon oppinu olemaan tahalleen satuttamatta. Se että jos mä huudan ja haukun jonkun ihmisen pystyyn, esimerkiks sen neuvoista, nii ne neuvot on saattanu olla sellasii et kiusaamista pitäis vaan kestää. Mikä on mielestäni surkein neuvo ikinä!. Niin sillon koen että se ihminen on kerran haukkunsa ansainnut. Ja se mitä esimerkiksi tuli siihen kun hain vuokrakämppää ja monet vuokranantajat sano ei, kun eivät hyväksyneet sosiaalitoimiston maksamaa vuokraa... Niin jos sä oot asunu vuosikaudet helvetillisessä paikassa jossa vanhemmat vaan riitelee usein, sit sua on kiusattu ja ollu huonoja ihmissuhteita, oot sairastunu sen kiusaamisen vuoksi ja oot ihmisenä vielä nuori, niin kyllä siinä nuorelle on ollu todella paljon kestämistä ja etenkin jos on vielä muutenkin herkkä..... Mä sain yksinkertasesti hermoromahduksen.

Välillä tulee sellanen tunne et mä en osaa vaan elää tätä elämää niin kun pitäis ja monesti oon miettiny myös itsemurhaa ratkasuna. Onneks mun ei oo koskaan kuitenkaan tarvinnu päätyy viel tekee sellasta ja asiat järjestyny parempaan suuntaan.

[/quote]

Miksi?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mä voin siihen vaikuttaa. :) ei ihmiset saa ihan miten vaan kiusata ja vittuilla toisille. Vai mitä oot ite mieltä?