Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?

Vierailija
19.09.2015 |

Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.

Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen! 

Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!

Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)

Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!

Vai sitäkö te just haluatte?

Kommentit (127)

Vierailija
122/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:25"]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4587322/ketju/kummassa_vikaa_enemman_minussa_vai_hovimestarissa/sivu/2

[/quote]

Huh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vissiin kuvitteli, että kaikki tietää kuka hän on ja kaikki häntä vainoaa, mutta toikin itsensä vaan useampien ihmisten tietouteen. Lisää vaan "vainoajia" :)

Vierailija
124/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kattavasti tähän ketjuun kerätty linkkejä ap:n aloittamiin ketjuihin. Muutamia kyllä puuttuu yhä.

Vierailija
125/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ap tainnut aloittaa uuden ketjun itsestään ja menneisyydestään.

Vierailija
126/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:05"]

Tänään ap tainnut aloittaa uuden ketjun itsestään ja menneisyydestään.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4590150/ketju/huoran_maine_ja_kiusaaminen

Kumma miten paljon mammojen huomiota yksi parikymppinen tahtoo. Tuntuu oikein haluavan ruoskia itseään lapsuuden virheistä.

Vierailija
127/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö leopardeillekin tuubitoppeja? Mihin ne sitä tarvii?