Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?

Vierailija
19.09.2015 |

Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.

Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen! 

Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!

Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)

Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!

Vai sitäkö te just haluatte?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi kuuluu eläintarhaan oli se sitten minkälaisessa asussa tahansa.(tai viidakkoon)

Vierailija
82/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:32"]

Ap, kannattaisiko jättää palstailu vähäksi aikaa. Täällä on todella paljon ikäviä ihmisiä ja jos mieli on herkkä ei tämä ole oikea paikka viettää aikaa. Täällä ihminen vain ahdistuu kun kaikki on niin negatiivisia. Itse olen joskus pitänyt palstailusta taukoa ja se on tehnyt hyvää mun psyykelle, suosittelen samaa muille. Pieni tauko tekee joskus hyvää.

[/quote]

Emmä palstailua varmasti aio kokonaan jättää, mutta kun mulla tosiaan menee nykysin jo paljon paremmin verrattuna esimerkiks siihen millasta se mun elo oli kun asuin vielä porukoilla, niin ehkä tulen kommentoimaan vain muiden ketjuja, mut itestäni en kirjota enää jatkossa mitään. :) toisaalta oon niin onnellinen että voin paljon paremmin ja tää avautumisvaihe voi mun elämässä vihdoin ja viimein päättyä... Monta vuotta menny sekavassa sumussa ja ihmiset käyttää sitä asiaa hyväksi, vittuilee. Missä logiikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:43"]

Leopardi tuubitopissa... Tämä on nähtävä.

[/quote]

:D 

Vierailija
84/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista!

[/quote]

Oisko susta kiva jos mä kuolisin nuorena? :) haluaisitko painostaa mut siihen pisteeseen? :)
[/quote]

Ihan kuule itse itsesi t**t jos niikseen tulee, katos kun jokainen meistä kantaa vastuun itse itsestään, ei aina voi syyttää mammaa, pappaa tai kaupan kassaa ;)

Vierailija
85/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

[/quote]

Enpä ole kommentoinut sinua millään tavalla, ja ainoan linkin olen antanut tänään, kun tulit pyytämään sitä ja satuin muistamaan kirjoituksesi hyvin (ja ketju löytyy parissa sekunnissa hakusanalla "leopardi").

Olet muuten trolli. Erittäin tehokas trolli.

[/quote]

Mutta kun tässä ei ole kyse trollaamisesta, vaan ihmiselämästä! Mä olen monta kertaa saanut täällä silmät kostumaan ihmisten ilkeiden kommenttien takia. Ja mä en TODELLAKAAN tässä ketjussa ole pyytänyt linkittämään sitä vanhaa ketjua vaan PÄINVASTOIN!!! Että se linkittely ja kysely loppuis.

Kyllähän sinä sen vitun pölvästi tajuat vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mutta kun teet tahallas, etkä koe tekeväs ees väärin, vaikka toinen pyytäny monta kertaa että lopeta...

[/quote]

Tuskin täällä suurinosa olisi edes muistanut sun olemassaoloa ellet olisi itse taas tullut itseäsi mainotamaan ja huomiota oikein erikseen kerjäämään. Netissä jos huomiota kerjää niin sitä myös saa ja ellei siitä tykkää niin sitä ei pitäisi sitten kerjätä...

[/quote]

Tän keskustelun tarkoitus oli siis, et ihmiset lopettais tuon leopardi tuubitoppi spämmäyksen yms muun kyselyn koska haluan vain unohtaa, mut kato tätä keskustelua, homma meni ikään kuin kuuroille korville...
[/quote]

Kyllä se on kuule vika ihan siinä sinussa itsessäsi.
Sinä itse olet kaiken kirjoittanut nettiin. Nyt ne on ja pysyy siellä, pois et niitä enää saa. Nyt sinun on vaan kestettävä se, että joku aina löytää/muistaa ne keskustelut uudelleen. Et voi syyttää siitä ihmisiä, itse teit valinnan käyttää internetiä omana henkilökohtaisena päiväkirjanasi.

Vierailija
86/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:50"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"] Eli ap avaa oikein keskustelun itsestään (kun on ensin vuosia räyhännyt erinäisillä nettifoorumeilla) ja sitten hermostuu kun hänestä puhutaan. Seems legit. [/quote] Jos oon avautunu joskus pahasta olostani, luuletko et haluan että ihmiset jankkaa vielä myöhemminkin niistä asioista vai minusta? Luuletko etten haluis vaan unohtaa? Häh?? Mieti sitä. Tajuaisitte tuon, jos teillä ois suhteellisuuden tajua. [/quote] "suhteellisuudentaju kyky asettaa kaksi (tai useampia) asiaa järkevään suhteeseen keskenään; henkilön kyky arvioida asian tärkeyttä tai vakavuutta; henkilön kyky arvioida kuinka järkevää on reagoida liian suuresti johonkin, kyky välttää johonkin ylireagoimista, kyky välttää jonkin asian tärkeyden liioittelua (lähes poikkeuksetta kyse on liian suuresta reaktiosta suhteessa pieneen asiaan)" Tämän perusteella se olet sinä, ap, jolta se suhteellisuuden_____taju puuttuu. [/quote] No milläs sanalla kuvailisit tuota teidän toimintaa sitten, jos haluutte nostaa esiin sellasia juttuja, mitkä minä haluan vaan unohtaa kun oon kirjottanu ne pahoinvoivana ihmisenä? [/quote] Noin henkilökohtaisia asioita yksinkertaisesti EI KIRJOITELLA NETTIIN. Ne pysyvät siellä maailman tappiin asti ja kuka vaan voi lukea ja nostaa ne esitelle koska tahansa. Itseäsi saat syyttää tässä asiassa, koska olet ollut tyhmä ja kirjoitellut julkisille foorumeille omia asioitasi.

[/quote]

Ja muutko ei avaudu vauva.fi sivustolla omasta elämästään? Mut vouhkataanko niistä sitten samalla tavalla kuin minusta?

Mut joo hei, nyt saatte jäädä elämään ihan ilman minua ja tarinoita mun elämästä, koska mulla menee ihan hyvin ja toivottavasti menee tulevaisuudessa vielä paremmin! (¯`’★♫♪• ღ  Kiitän kaikkia niitä jotka ovat mua vuosikaudet auttaneet. ✿◕‿◕✿ ☼

Vierailija
87/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????

Vierailija
88/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoamista on mm:
-ei-toivottujen viestien lähettely somen, puhelimen, postin tms. kautta
-ei-toivotut yhteydenotot
-seurailu

Sitä ei ole:
-itse aloittamiesi keskusteluihin kommentointi
-näiden keskustelujen linkittäminen aloittamaasi keskusteluun
-sinusta keskusteleminen

Vierailija
89/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh???

Vierailija
90/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:44"]

Emmä palstailua varmasti aio kokonaan jättää, mutta kun mulla tosiaan menee nykysin jo paljon paremmin verrattuna esimerkiks siihen millasta se mun elo oli kun asuin vielä porukoilla, niin ehkä tulen kommentoimaan vain muiden ketjuja, mut itestäni en kirjota enää jatkossa mitään. :) toisaalta oon niin onnellinen että voin paljon paremmin ja tää avautumisvaihe voi mun elämässä vihdoin ja viimein päättyä... Monta vuotta menny sekavassa sumussa ja ihmiset käyttää sitä asiaa hyväksi, vittuilee. Missä logiikka?

[/quote]

Logiikka on siinä, että julkisuutta ei voi hallita. Sinä sentään olet huomannut sen anonyymina palstajulkkiksena. Kukaan ei teidä todellista henkilöllisyyttäsi tai tunnista sinua reaalimaailmassa, joten pääset julkisuudesta aika helposti eroon. Toista se on jollain seiskajulkkiksilla, jotka ehtivät esitellä tissit, perseet ja parisuhteet ennen kuin tajuavat ettei perääntyminen enää onnistu.

Vierailija
91/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:13"]

??????

[/quote]

Tietyt ihmiset tietää ja tietyille/tietylle ihmiselle tämä kirjoitus on omistettu. Toivottavasti löytää perille oikean ihmisen silmiin! :)

Vierailija
92/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa olet nimetön, mutta tyyliäsi on vain niin helppoa tunnistaa että tulee nopeasti mieleen mitä muuta olet kirjoittanut. Ehkä netti ei ole paras paikka sinulle purkaa tuntojasi koska varsinkin täällä tuntuu että on aivan sama mistä avautuu, ap on aina väärässä.

Vierailija
93/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt täällä ikinä mainintaa leopardi tuubitopista missään keskustelussa.
Kuvitteletko ap vähän liikaa itsestäsi?

Vierailija
94/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:17"]

No periaatteessa olet nimetön, mutta tyyliäsi on vain niin helppoa tunnistaa että tulee nopeasti mieleen mitä muuta olet kirjoittanut. Ehkä netti ei ole paras paikka sinulle purkaa tuntojasi koska varsinkin täällä tuntuu että on aivan sama mistä avautuu, ap on aina väärässä.

[/quote]

No mikä kirjoitustyylistäni tekee muka sitten tunnistettavamman kuin muiden??? Mä en mielestäni kirjoita sen kummemmin täällä kuin sinäkään tai nuo yläpuolella kirjoittaneet.

Ja vaikka tunnistaisi, onko silti pakko vainota ja kysellä perään? Monta kertaa olen sanonut että antakaa minun olla rauhassa ja elää elämääni! Enkä ole ylpeä kaikista möhläyksistäni, joten haluan vain unohtaa ne.

Tuosta viimesestä asiasta olen samaa mieltä, sanoi täällä mitä tahansa, tuntuu että yleensä lähes jokaista haukutaan. Kummallista.

Vierailija
95/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista! [/quote] Oisko susta kiva jos mä kuolisin nuorena? :) haluaisitko painostaa mut siihen pisteeseen? :) [/quote] Ihan kuule itse itsesi t**t jos niikseen tulee, katos kun jokainen meistä kantaa vastuun itse itsestään, ei aina voi syyttää mammaa, pappaa tai kaupan kassaa ;)

[/quote]

No mutta jos sä kiusaisit mua ja vainoaisit, kyllä sinäkin kantasit sillon loppuelämäs sellasta verta käsissä, mikä ei lähde edes hankaamalla pois, jos en jaksa enää elää, jos sepittelet musta juttuja ympäriinsä vuosien jälkeenkin. Ymmärrätkö?

Et tulisi silloin koskaan, olemaan täysin viaton toisen ihmisen kuolemaan ja tietäisit miltä tuntuisi olla psyyke pirstaleina. Koska omatunto kolkuttaa kuitenkin jossain vaiheessa, jos tietää että on tehnyt jotain ilkeää toiselle ja väärin. Eikä siinä auta enää selittelyt itselleen, " kun se oli nuorempana niin persiistä " , kerta aikuisena tahtonut kuitenkin olla ihan toisenlainen ihminen ja elää erilaista elämää.

Silloin ei voi muuta sanoa kuin tervemenoa helvettiin narttu tai kusipää, kun se aika koittaa.

Vierailija
96/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

Vierailija
97/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, kyllähän täällä kaikkia tunnistettavia "vainotaan", esim ikis, muru, henna jne.
Monet varmaan avautuu, ja usein, mutta niin etteivät "jää kiinni" edellisistä teksteistä.

Vierailija
98/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:22"]

En ole nähnyt täällä ikinä mainintaa leopardi tuubitopista missään keskustelussa. Kuvitteletko ap vähän liikaa itsestäsi?

[/quote]

En kuvittele, koska mä olen nähnyt.

Vierailija
99/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

Vierailija
100/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista! [/quote] Oisko susta kiva jos mä kuolisin nuorena? :) haluaisitko painostaa mut siihen pisteeseen? :) [/quote] Ihan kuule itse itsesi t**t jos niikseen tulee, katos kun jokainen meistä kantaa vastuun itse itsestään, ei aina voi syyttää mammaa, pappaa tai kaupan kassaa ;)

[/quote]

No mutta jos sä kiusaisit mua ja vainoaisit, kyllä sinäkin kantasit sillon loppuelämäs sellasta verta käsissä, mikä ei lähde edes hankaamalla pois, jos en jaksa enää elää, jos sepittelet musta juttuja ympäriinsä vuosien jälkeenkin. Ymmärrätkö?

Et tulisi silloin koskaan, olemaan täysin viaton toisen ihmisen kuolemaan ja tietäisit miltä tuntuisi olla psyyke pirstaleina. Koska omatunto kolkuttaa kuitenkin jossain vaiheessa, jos tietää että on tehnyt jotain ilkeää toiselle ja väärin. Eikä siinä auta enää selittelyt itselleen, " kun se oli nuorempana niin persiistä " , kerta aikuisena tahtonut kuitenkin olla ihan toisenlainen ihminen ja elää erilaista elämää.

Silloin ei voi muuta sanoa kuin tervemenoa helvettiin narttu tai kusipää, kun se aika koittaa.

[/quote]

Mutta kun KUKAAN EI VAINOA SINUA!