Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 'leopardi tuubitopissa' ja haluaisin kysyä miksi minua vainotaan..?

Vierailija
19.09.2015 |

Välillä näen täällä keskusteluja, joissa kysellään olenko minä se joka kirjoitti aikanaan työstä vanhustenhoitoalalla ja että käytin leopardi kuvioista tuubitoppia villatakin alla. Purkauduin myös ärtymystäni täällä yhtä meidän dementia vanhusta kohtaan joka oli suustaan ilkeä ja fyysisesti väkivaltainen.

Joku/jotkut ovat nyt ilmeisesti ottaneet tehtäväkseen tällä palstalla sitten minun vainoamisen... En tiedä mihin he sillä pyrkivät, kun kyselevät aina välillä eri keskusteluissa, oletko sinä tämä henkilö?, oletko sinä kirjoittanut tämän keskustelun?, välillä tulee tunne että muhun on tartuttu kiinni liiankin hanakasti ja pyritään selvittämään minun henkilöllisyyttä. Se on vasta sairasta ja vainoamista koska netissä saa avautua vapaasti ja se ei kuulu kenellekään kuka minä olen! 

Näin jälkeen päin kun ajattelen kirjoitustani koskien työpukeutumista ja sitä vanhusta, se tuntuu todella tyhmälle ja epäkypsälle. Mut mä oon nuori ihminen, joka pysty oppimaan siitäkin asiasta. Enää en nillitä työvaatteista ja ymmärrän muutenkin että se vanhus oli sairas, mut opin kans sen et hoitoalalle en hakeudu enää ikinä, se ei ole mun juttu!

Sitten mitä tulee taas ihmisten tyyliin, niin siitä haukkumista en ymmärrä, jokaisella saa olla oma tyylinsä. :)

Ja siellä aiemmassa keskustelussa taisin kertoa myös kiusaamisestani, muistakin rankoista taustoista. Joten oikeasti, mulla on ollut psyykelääkitys ja olen ollut avolla hoidossa, niin ei ole ehkä pääkoppa aina kunnossa ja se kanssa näkyy sitten, mutta sen takia vetoonki teihin ihmiset et antakaa mun nyt olla rauhassa! Lopettakaa se eri keskusteluissa kyseleminen oletko sinä tämä! Koska tuolla vainoamisella mun mielenterveys menee vaan huonompaan kuntoon!

Vai sitäkö te just haluatte?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot joku avohoitopotilas tai trolli selkeästi. Sorry mutta ketään ei kiinnosta sun olemus, ei tällä palstalla eikä muuallakaan mutta tuo työpuku etiketti kannattaisi olla hallussa oikeasti, itse olen työssä yökerhossa eikä meilläkään saa miten vaan pukeutua vaan siististi ja asiallisesti tummiin vaatteisiin ja työkenkiin ja jätetään ne leopardi tuubitopit sinne vapaa-aikaan, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Pienestä asiasta turhan haloon pistänyt...

Vierailija
102/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitäs jos hankkiutuisit takaisin sinne avohoitoon oikeasti... :D mitä hittoa tää on??? Surkee provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

[/quote]

Lopetatko siis palstailun?

T. ei tuo edellinen

Vierailija
104/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla

[/quote]

Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :)

[/quote]

Enpä ole kommentoinut sinua millään tavalla, ja ainoan linkin olen antanut tänään, kun tulit pyytämään sitä ja satuin muistamaan kirjoituksesi hyvin (ja ketju löytyy parissa sekunnissa hakusanalla "leopardi").

Olet muuten trolli. Erittäin tehokas trolli.

Vierailija
105/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi tuubitopissa... Tämä on nähtävä.

Vierailija
106/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ärsyttävä. Kun kerta luit tuubitoppikeksutelun, niin kerropa mitä mieltä olit käytöksestäsi? Olet ärsyttävä, koska sinulle annetaan hyviä neuvoja (niin täällä kuin kaksplussallakin) ja monet kannustaa sinua, mutta sinä alat asiattomaksi hyvin nopeasti. Haukut ihmisiä lehmäksi, vittuilet, räyhäät, intät vastaan. Ja se mikä tekee asiasta vielä entistä ärsyttävämmän, on se, että muutaman päivän tai viikon päästä (kuten nytkin) tunnustat, ett muut ovat olleet oikeassa ja sinä väärässä.

Minä yritin aikanaan auttaa sinua paljonkin, selitin ystävällisesti miksi esim. työpaikalla pitää pukeutua asiallisesti ja sinä haukuit minut. Monet ovat alkuun tunteneet sinua kohtaan sympatiaa kovien kokemustesi takia (kuten minäkin, minua on koulukiusattu 10 vuotta), mutta asenteesi ja räyhäämisesi lopettaa sympatian.

Sinun täytyy oppia ottamaan kritiikkiä ja neuvoja vastaan. Lisäksi ymmärrä, että keskusteluissa tulee aina olemaan eriäviä mielipiteitä, se on normaalia eikä esim. kiusaamista.

Vierailija
107/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin nähdä leopardin tuubitopissa.

Vierailija
108/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]

Oot joku avohoitopotilas tai trolli selkeästi. Sorry mutta ketään ei kiinnosta sun olemus, ei tällä palstalla eikä muuallakaan mutta tuo työpuku etiketti kannattaisi olla hallussa oikeasti, itse olen työssä yökerhossa eikä meilläkään saa miten vaan pukeutua vaan siististi ja asiallisesti tummiin vaatteisiin ja työkenkiin ja jätetään ne leopardi tuubitopit sinne vapaa-aikaan, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Pienestä asiasta turhan haloon pistänyt...

[/quote]

Näyttääpä vaan kuitenkin kiinostavan, ethän säkään muuten olisi vastannut vai..? :) mut kuten aloituksessani jo mainitsin olen avohoitopotilas ja mulla ei ole enää ongelmaa työpukeutumisen kanssa, joten mitä jankkaat?!

Vierailija
109/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:44"]

Olet ärsyttävä. Kun kerta luit tuubitoppikeksutelun, niin kerropa mitä mieltä olit käytöksestäsi? Olet ärsyttävä, koska sinulle annetaan hyviä neuvoja (niin täällä kuin kaksplussallakin) ja monet kannustaa sinua, mutta sinä alat asiattomaksi hyvin nopeasti. Haukut ihmisiä lehmäksi, vittuilet, räyhäät, intät vastaan. Ja se mikä tekee asiasta vielä entistä ärsyttävämmän, on se, että muutaman päivän tai viikon päästä (kuten nytkin) tunnustat, ett muut ovat olleet oikeassa ja sinä väärässä.

Minä yritin aikanaan auttaa sinua paljonkin, selitin ystävällisesti miksi esim. työpaikalla pitää pukeutua asiallisesti ja sinä haukuit minut. Monet ovat alkuun tunteneet sinua kohtaan sympatiaa kovien kokemustesi takia (kuten minäkin, minua on koulukiusattu 10 vuotta), mutta asenteesi ja räyhäämisesi lopettaa sympatian.

Sinun täytyy oppia ottamaan kritiikkiä ja neuvoja vastaan. Lisäksi ymmärrä, että keskusteluissa tulee aina olemaan eriäviä mielipiteitä, se on normaalia eikä esim. kiusaamista.

[/quote]

Tämä. Jo siinä vuokranantajalle laittamaasi törkyviestiä koskeneessa ketjussa sinua yritettiin auttaa ja selittää miten kannattaa edetä. Mutta ei. Sinä vain haukuit muita.

Oletko nyt siis täysin ilman hoitoa? Käyt kai edes jossain juttelemassa?

Vierailija
110/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:39"]

[/quote]

Näyttääpä vaan kuitenkin kiinostavan, ethän säkään muuten olisi vastannut vai..? :) mut kuten aloituksessani jo mainitsin olen avohoitopotilas ja mulla ei ole enää ongelmaa työpukeutumisen kanssa, joten mitä jankkaat?!

[/quote]

MMitä ihmettä sinä sitten itse jankkaat ja mainostat?

Vierailija
111/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:41"]

Joo, mitäs jos hankkiutuisit takaisin sinne avohoitoon oikeasti... :D mitä hittoa tää on??? Surkee provo?

[/quote]

Mistäs tiedät ettei mulla jatkuvaa kontaktia sinne olisi? :) täytyy olla, kun sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, ahdistuneisuutta ja unettomuutta. :)

Vierailija
112/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Lopetatko siis palstailun?

T. ei tuo edellinen

[/quote]

Yritätkö sanoa että minulla ei ole oikeutta palstailla mutta muilla ihmisillä on? :)

Vierailija
113/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä Ap:sta kuullutkaan, mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Aivan itsehän hän itsensä nosti esille. Kiitos noista linkeistä ;)

Vierailija
114/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Buahaa...muumit karanneet laaksosta ja osa tehnyt itsarin, ei ole todellista! [/quote] Oisko susta kiva jos mä kuolisin nuorena? :) haluaisitko painostaa mut siihen pisteeseen? :) [/quote] Ihan kuule itse itsesi t**t jos niikseen tulee, katos kun jokainen meistä kantaa vastuun itse itsestään, ei aina voi syyttää mammaa, pappaa tai kaupan kassaa ;)

[/quote]

No mutta jos sä kiusaisit mua ja vainoaisit, kyllä sinäkin kantasit sillon loppuelämäs sellasta verta käsissä, mikä ei lähde edes hankaamalla pois, jos en jaksa enää elää, jos sepittelet musta juttuja ympäriinsä vuosien jälkeenkin. Ymmärrätkö?

Et tulisi silloin koskaan, olemaan täysin viaton toisen ihmisen kuolemaan ja tietäisit miltä tuntuisi olla psyyke pirstaleina. Koska omatunto kolkuttaa kuitenkin jossain vaiheessa, jos tietää että on tehnyt jotain ilkeää toiselle ja väärin. Eikä siinä auta enää selittelyt itselleen, " kun se oli nuorempana niin persiistä " , kerta aikuisena tahtonut kuitenkin olla ihan toisenlainen ihminen ja elää erilaista elämää.

Silloin ei voi muuta sanoa kuin tervemenoa helvettiin narttu tai kusipää, kun se aika koittaa.
[/quote]

Kukaan täällä ei tiedä kuka olet oikeassa elämässä. Ei palsta-mammat saa sitä ikinä tietää vaikka kuolisitkin.
Kukaan ei myöskään vainoa sinua. Etkä ole myöskään ainoa tunnistettavissa oleva henkilö av tai kaksplus palstalla.
Suurentelet ja liioittelet asioita itse ihan suhteettoman paljon.

Vierailija
115/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Enpä ole kommentoinut sinua millään tavalla, ja ainoan linkin olen antanut tänään, kun tulit pyytämään sitä ja satuin muistamaan kirjoituksesi hyvin (ja ketju löytyy parissa sekunnissa hakusanalla "leopardi").

Olet muuten trolli. Erittäin tehokas trolli.

[/quote]

Mutta kun tässä ei ole kyse trollaamisesta, vaan ihmiselämästä! Mä olen monta kertaa saanut täällä silmät kostumaan ihmisten ilkeiden kommenttien takia. Ja mä en TODELLAKAAN tässä ketjussa ole pyytänyt linkittämään sitä vanhaa ketjua vaan PÄINVASTOIN!!! Että se linkittely ja kysely loppuis.

Kyllähän sinä sen vitun pölvästi tajuat vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa, mutta kun teet tahallas, etkä koe tekeväs ees väärin, vaikka toinen pyytäny monta kertaa että lopeta...

Vierailija
116/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu hyvä ihminen. Mee vaikka metsään kävelylle.

Vierailija
117/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, joka keuhkosi siitä että ei halua käytettyjä tai halpoja huonekaluja omaan kämppäänsä?

Vierailija
118/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote] toi joka nyt linkitti ton ei ole sama joka linkitti sen.sun tarjoilijastooriisi....

Vierailija
119/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sinut Kaksplussan tappouhkauskeskustelusta ja muutamasta muustakin. Useimmiten haukut eri mieltä olevia mm. lehmiksi ja alat uikuttamaan olevasi uhri ja kiusattu, ja sen takia sinun pitäisi saada perseillä ja pahoittaa muiden (täysin vilpittömästi) auttavien mieli.

Seuraavalla kerralla vastaa heti "hyvä pointti, pistän korvan taakse, kiitos", ja katso mikä vaikutus sillä on keskustelun kulkuun.

Vierailija
120/127 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"] En olisikaan muistanut sinua ollenkaan, jollet olisi tullut muistuttamaan! Tässä siis ihmettelemistä niille, jotka jäivät osattomiksi tästä leopardifarssista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4396005/ketju/onko_leopardi_tuubitopissa_jotain_vikaa_vanhustenhoitoalalla [/quote] Nyt lopeta se mun syyttäminen! Just sinua etin. Mä haluan kysyä että minkä ihmeen takia sä teet tuollasta??? Minkä takia linkittelet minun vanhoja ketjuja toisiin ketjuihin??? Mut tänään sulta loppuu muuten tuo vainoaminen, saat olla aivan varma siitä! ;) :) [/quote] toi joka nyt linkitti ton ei ole sama joka linkitti sen.sun tarjoilijastooriisi....

[/quote]

Mitä tarjoilijastoori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan