Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappouhkaus netissä. Asianajaja vastasi mulle näin...

Vierailija
29.05.2015 |

Muistatte varmaan kun vähän aikaa sitten kerroin täällä tilanteesta, jossa olin menettänyt chatissa hermoni yhteen keskustelijaan, koska hän rupesi syyttelemään minua feikiksi. Oli vähän muutenkin huono päivä ja olin nukkunut huonosti. Ylireagoin sitten ja uhkasin tappaa tämän miehen (ehkä useampaan kertaan, olin niin kiivastuksissa etten muista, mutta miehen mielestä oli noin joo..) ja uhkasin hakata myös hänen päätään asfalttiin niin että veri lentää, koska hän ei antanut mun keskustella enää millään rauhassa, jatkoi syyttämistään vaikka sanoin että en ole feikki ja nää nettiystävät on mulle tällä hetkellä todella tärkeitä, kun mulla ei oikeen muutakaan elämää ole... Joten hänen syyttelynsä alkoi näyttää siltä, että muutkin alkoivat vähän uskoa sitä, eikä kukaan olisi sen jälkeen enää halunnut jutella minun kanssa, joten pillastuin. Muutenkin olen aika tempperamenttinen ja mm. oikeassa elämässä entisenä rajusti kiusattuna, en voi sietää yhtään netti vittuilua tai kiusaamista! Etenkään jos siihen vittuiluun ei ole hyvää syytä ja kiusaamiseenhan ei ole nyt ikinä hyvää syytä, se on AINA väärin !

Mutta Anyways... Asianajaja sanoi näin: Mitenkään netissä tuntemattomalle ihmiselle lauotuista uhkauksista ei voi saada aikaiseksi oikeusjuttua. Etenkin jos tiedetään henkilöstä vaan pelkkä nimimerkki, niin kuin tässä tapauksessa me molemmat tiedämme toisistamme pelkän nimimerkin ja oletetun sukupuolen. Emme ikää, emmekä ole ikinä nähneet kuvaa toisistamme, emme tiedä kummankaan koko nimeä jne. Pitäisi tietää nimeltä ketä uhataan. Ja vaikka mies keksisi ja selostaisi jotain, että epäilen sen olevan minun entinen naisystävä ja pelkään että hän jäljittää minut! Niin poliisi varmasti kyselisi mieheltä enemmän ja mm. minun koko nimeä ja jos olisin miehen ex, niin kyllähän hänen pitäisi minun koko nimi ainakin realistisesti tietää! ja vaikka yrittäisin jäljittää hänet, saisin selville vaan ip osoitteen, ip osoitteet ei vie automaattisesti ihmisen oven taakse, vaan jonnekin yleiseen palvelimeen tuonne jonnekin. ! ja jos meinaisi niiden ip osotteiden kautta saada tämän ukon selville, pitäisi lähteä useamman ihmisen kotiovella käymään. Ja poliiseilla ei ole kuulemma edes resursseja tutkia tälläsiä asioita, niillä on paljon tärkeämpääkin tutkittavaa ja eri asia olisi, jos mun uhkaus olisi kohdistunut esim. Matti Vanhaseen, sillon tiedettäisiin ketä uhattaisiin ja tällä henkilöllä olisi PERUSTELTU SYY silloin pelätä oikeasti olevansa hengenvaarassa ! Ja sakotkin määräytyy yksilöllisesti tulojen mukaan, päiväsakko on 6e joten 30e päiväsakko olisi silloin jotain 180e (niinhän tämä mies väittikin että tulisin tuollaisen summan maksamaan sakkoja, en tiedä mistä keksi sen.) mutta hän ei silti voi olla varma, minkälaisia sakkoja kellekin määrätään. Ja ihan hänen tekonsa oli jo itsessään uhkaus, että mennään oikeuteen ja hän saa sitä kautta selville minun nimen, pääsee tuhoamaan mun maineen, levittämällä musta jotain paskapuheita! Joten jos vähän miettii henkilön itsensäkin antamaa kuvaa itsestään, niin hänen pitäisi tietää, että tuollainenkin uhkailu on RIKOS ja harmi vaan, että mulla ei oo todisteita hänen jutuistaan toisin kun hänellä oli omien sanojensa mukaan kuvakaappaukset minun jutuista, mutta aikaa riskiä peliä äijä pelaisi jos lähtisi oikeuteen, vaikka tietää vielä itsekin uhkailleensa ... ! Ja sitten jos mietitään tarkemmin ihmisen henkilökuvaa, niin sellainen joka tulee chattiin ja haukkuu jopa luotseja mielisairaiksi, uhkaa viedä toiset ihmiset tappouhkauksista oikeuteen, niin on hyvin suurella todennäköisyydellä vaan trolli, nimimerkkikin olisi viitannut siihen... Jos on tyyliin joku " Vahvaäijä40 " , niin tosiaan, varmaan on tosi vahva ................................................................................. ja jos tosiaan harrastaa ite tuollasta ilkeää käytöstä syyttä, veisi jotkut ihmiset sitten heidän käytöksestään oikeuteen = todennäköisesti tämä äijä olisi psykopaatti, todella hullu. Ja onneksi 1% väestöstä on tyyliin vain tämmösiä epänormaaleja.

Joten en tajua kyllä mammojen nyt kaikkia väitöksiä täällä, että rikosilmoituksesta joutuisi AINA kuulusteluihin.

Ja otin kyllä nyt tästä teosta opikseni, pakko oppia hillitsemään hermonsa, vaikka kuinka paljon inhoaisikin kiusaamista........................................................................................ Tai riippuu tapauksesta, milloin hillitsen, millon en, mutta en ehkä rupea turhan päiväsen nettivittuilun takia polttamaan enää hermoja noin massiivisesti vaikka ei sekään kovin mukavaa ole ja en tajua millaiset tampiot sitä harrastaa, kehtaa vielä sen jälkeen kahtoo peiliin ...! Pakkohan täs on jo aikuistua, mut sais kyllä nuo turhanpäiväset vittuilijatkin aikuistua !

Ei mulla muuta. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? Kerrotko vielä missä kohdassa piti kinostaa se että perseilet netissä?

Vierailija
2/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa pysyä poissa netistä, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:58"]

Okei? Kerrotko vielä missä kohdassa piti kinostaa se että perseilet netissä?

[/quote]

Jollakin on vissiin taas paha päivä..

Kannattaa varmaan miettiä että onko järkeä täällä keskustella jos ei ymmärrä koko keskustelupalstan ideaa.

Vierailija
4/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyräilehän tätä itse keksimääni laulua niin olo kohentuu:

Ja mun kyrpä on kruppin terästä,

muut tulee perästä, ei paskanhajukaan haittaa,

kun on mitä laittaa, se on tarina elämänkaaren,

saa voittaja kivipaaden!

Vierailija
5/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että jonkin sortin vihanhallinta-kurssi olisi tarpeen sinulle.

Vierailija
6/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, taitaa ap olla lievästi mielenvikainen

Vierailija
7/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä, miten ihmisen voi tappaa usempaan kertaan.

Vierailija
8/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virtuaalielämä saa tuollaisia raivonpurkauksia ja tappouhkauksia aikaan, niin silloin kannattaa pysyä sieltä pois. Ihan turha selittää mitään kiusaamiseen reagoimista, tasapainoinen ihminen ei latele muille ihmisille tappouhkauksia missään tilanteessa. Onko sinulla mahdollisesti tuollaisia vihanhallintaongelmia muutenkin? Niihin kannattaa hakea apua ennen kuin mitään vakavampaa tapahtuu. Tekstisi ja tapasi ilmaista itseäsi vaikuttaa muutenkin hiukan...pakkomielteiseltä. Ihan mielenkiinnosta: paljonko muuten maksoi tuo konsultaatiosi asianajajalla? Toivottavasti ei paljon, sillä eihän mitään juttua ollut vielä vireilläkään. Vai saitko kenties neuvoja yleiseltä oikeusavustajalta? 

Vierailija
9/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:43"]

No tuotahan sinulle sanottiin silloin täälläkin.

Voi tuota leopardia tuubitopissa. Onhan vielä hoitokontakti olemassa?

[/quote]

Onkstää seksikäs ja naisellinen leopardi tuubitopissa joka ei suostu käyttämään työkenkiä?

[/quote]

Ja jolle sossun pitäisi maksaa yksiö, vanhemmat oli perseestä ja jonka naapurit kyttää ja vitun vammaset vanhukset töissä vituttaa.

Ainakin kirjoitustyyli on vahvasti sama ja todennäiköisesti ei enää palaa tähän ketjuun kun hänet tunnistettiin. Niin hän tekee aina.

Vierailija
10/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Onkstää seksikäs ja naisellinen leopardi tuubitopissa joka ei suostu käyttämään työkenkiä?

[/quote]

Ja jolle sossun pitäisi maksaa yksiö, vanhemmat oli perseestä ja jonka naapurit kyttää ja vitun vammaset vanhukset töissä vituttaa.

Ainakin kirjoitustyyli on vahvasti sama ja todennäiköisesti ei enää palaa tähän ketjuun kun hänet tunnistettiin. Niin hän tekee aina.
[/quote]

Mä en tiedä näistä mitään Onneksi en ole vielä niin paljon palstaillu.

.
Mutta ihan pimee tyyppi. Lääkitys ei oo ihan kohdallaan

Vierailija
11/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmisillä voi mennä niin hermo, etteivät hallitse itseään eivätkä jälkeen päin oikein edes muista mitä ovat sanoneet/tekevät tai sanovat mitä sylki suuhun tuo ja katuvat myöhemmin. Lähipiirissäkin on tällaisia tyyppejä, ja ovatkin poliisin tuttuja. Sellainen on vähän pelottavaa.

Ymmärrän kuitenkin että kaduttaa, vituttaa ja ärsyttää jos on pikkujutusta kehkeytynyt jonkinmoinen kriisitilanne kun itse tiedostaa ettei kyse ole ollut mistään oikeasta tai vakavasta asiasta. Mutten oikein osaa surkutellakaan jos ei itseään ole saanut hallintaan ja on mennyt sanomaan jotain typerää. Ja eriasia jos kyse on väärinymmärryksestä.

Miestäni uhkailtiin kerran ja kotona hän halusi tehdä asiasta poliisijutun ja ilmoittaa tyypille tästä; hänellä tapansa mukaan kuitenkin kiehui niin pahasti yli suuttumuksesta että meinasi laittaa samalla mitalla takaisin viestissään jolloin jouduin mennä väliin että ihan oikeasti hei nyt :D

Vierailija
12/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko olla jatkossa uhkailematta niin ei tarvitse asioista stressata tai maksaa asianajajalle.

Vierailija
13/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo sen sun edellisen ketjun. Toivon TODELLA, että joko jo saat tai viimeistään nyt haet apua noihin sun vihanhallintaongelmiin. Mikään huono nukkuminen tms. ei MILLOINKAAN oikeuta latelemaan tuollaisia uhkauksia. Oli toinen sitten miten provosoiva tahansa. Kai sun koneesta löytyy virtanappi? Paina sitä seuraavan kerran kun ahdistaa liikaa.

Vierailija
14/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkiä ei voi tappaa

Vierailija
15/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap pois olet uuvuttava!

Vierailija
16/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:37"]

Mene ap pois olet uuvuttava!

[/quote]

kirjotin tuon ja pyydän anteeksi ettei vaan minunkin henkeni ole uhattuna!

Vierailija
18/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/19 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi