Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:49"]
Näh, pidän suomalaisista miehistä. Ei minulla ole koskaan ollut muun seikan takia ongelmaa, miehet pyytävät usein treffeille, nykyisin olen pääasiassa jo kieltäytynyt lähtemästä kun en usko tällä hetkellä mahdollisuuksiini. Toki ymmärrän, että sinne leikkaukseen tulee mennä mutta koko asia suoraan sanoen vain hirvittää mahdollisten komplikaatioiden takia.
Ihmisluonnostahan se on kiinni, evoluution takia naisten rinnat ovat suuremmat mitä koskaan historiassa, juuri sen takia koska miehet ovat aina preferoineet niitä tiettyjä naisia.
[/quote]
Miksi suosia suomalaista? Onko syynä yhteinen kieli/kulttuuri vai jokin henkilökohtaisempi syy?
Ei ne silarit mikään hyvä ratkaisu olisi, ne ei tosiaankaan ole mitenkään riskittömiä ja muutenkaan ihmisen ei pitäisi muokata ulkokuortaan vain toista miellyttääkseen.
Rintojen koon kasvaminenhan tällä vuosituhannella liittyy vahvasti parantuneeseen ruokavalioon länsimaissa ja kuulemma ehkäisypillereiden laajalla käytöllä saattaa olla myös jotakin vaikutusta asiaan. Eikä miehet globaalisti ole rintoja selvästikään preferoineet, muuten on aika vaikea selittää juuri aasialaisnaisten pienet kuppikoot.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:17"]
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
[/quote]
Onko nainen kertaakaan tehnyt itse aloitetta?
Varsinkin joku itsekin muutaman kilon verran ylipainoinen mies olisi todennäköisesti todella otettu jos hän tekisi aloitteen.
Sillä pulma ratkeaa.
Vittu mitä ulinaa? Ihan samat Alfa uros standardit naisilla on. Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:22"]
Täällä toinen pienirintainen, ja kyllä se näin on että hämmentävän moni mies etsii missiä tai mallia, huolimatta siitä että itse on myöskin aivan tavallisen näköinen perusjamppa. Minulle perusjamppa kelpaisi mutta perusjampalle ei käy tavis tyttöystäväksi.
[/quote]
Just joo. Ihan hölynpölyä.
Olen itse 185 cm ja 85 kg mies ja vaikka enemmän pidänkin isorintaisista naisista, niin kyllä hyvin pienirintainenkin kelpaisi jos hän vain tekisi aloitteen, koska se on se kiihottavin asia naisessa jos hän on aktiivinen ja osoittaa siten haluavansa todella minua.
Mutta ei ne pienirintaiset tee aloitteita sen enempää kuin isorintaisetkaan. Kyllä te aloitteen tekemällä miehen saatte. Kyse on vaan siitä että ette uskalla tai halua. Joten turha sit valittaa.
Kyllä mulla ainakin on ollut aina vientiä. Oli sitten ylipainoa tai ei.
N24
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]
Olet vegetaristi ihan sellaisesta syystä, ettet osaa edes selittää omin sanoin, vaan linkkaat mielestäsi hienon artikkelin, jota et ole edes saanut luettua loppuun.
Kolmasosa tekstistä on selitystä tuon dieetin hyödyttömyydestä aatetta ja ympäristöä ajatellen; vegetarismi on oikeastaan sekä luonnolle että nälänhätää poteville kansoille huomattavasti haitallisempaa kuin eläinten popsiminen, varsinkin Euroopassa.
[/quote]
Tai sitten ajattelin säästää omaa aikaani ja tarjota keskustelijoille selkeän yleiskatsauksen aiheeseen?
Wikipedia -the absolute truth!
https://en.wikipedia.org/wiki/Objections_to_evolution
Myös evoluutioteoriaa kritisoidaan Wikipediassa -sen täytyy siis olla valetta! Kiitos että paljastit minulle tämän!
Wikipedia on luonteeltaan neutraali sivusto, joka aina nostaa artikkeleissaan esille artikkelin aiheeseen kohdistetun kritiikin. Se, että se kritiikki lukee Wikipediassa, ei tarkoita, että kritiikki olisi validia.
Tässäkään tapauksessa en kykene huomaamaan ainuttakaan pointtia, joka säväyttäisi minua mitenkään. Vakuutan sinulle, että kyseisen eettisen näkemyksen omaksuneena olen aiheeseen hiukan syvemmin perehtynyt kuin sinä, enkä valitettavasti koe tarvetta alkaa väittelemään asiasta kanssasi tämän enempää. Jos välttämättä haluat nolata itsesi vielä pahemmin, olet vapaa aloittamaan uuden keskustelun, mutta tätä keskustelua ei ole kannattavaa viedä tämän enempää sivuteille.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]
Yritin myös selvittää väitöstäsi vegetaristien pidemmästä eliniästä ja sain selville, etteivät ne pari extravuotta johdu kasvissyönnistä vaan mm. liikunnasta ja päihteettömyydestä.
[/quote]
Kappas, yllätit minut. En uskonut, että olisit kyllin fiksu tajutaksesi tämän. Pisteet siitä sinulle. Nuo asiat tosiaan selittävät merkittävissä määrin eron eliniässä, mutta ne eivät välttämättä riitä selittämään eroa kokonaisuudessaan. Se, että vegetaristeilla esiintyy esimerkiksi vähemmän sydänsairauksia, on nimittäin fakta.
Mutta kuten päihteettömyydestä ja liikunnallisuudesta (eikös vegetaristien pitänyt omien sanojesi mukaan olla huonokuntoisia, eli karsastaa liikuntaa?) näkyy, vegetaristit arvostavat terveyttään huomattavasti keskievertoihmistä enemmän.
Se on liian ronkeli. Tämä on jotenkin ylipainoisille ominaista. Normaalit, hoikat tai lihaksikkat lämpeevät usein mutta ylipainoisilta naisilta tulee aina pakit
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:18"]
Aika vaikea uskoa, että mies, joka on jaksanut odottaa seksiä naisen kanssa kuukausia, olisi niin seksin merkitystä korostava että lemppaisi naisen kun tissit (joiden pienuutta et ilmeisesti ole salaillut) paljastuvat pettymykseksi.
Ehkä ongelmasi on juuri siinä, että odotutat seksiä noin kauan. Jos veisit miehen sänkyyn jo ekalla viikolla, selviäisi ainakin nopeammin, että haittaako pienet tissit miestä?
Ovatko miehet muuten olleet akateemisia, vai onko kyse ollut jostain duunarimiehistä? Akateemiset miehet usein korostavat enemmän suhteen henkistä puolta.
[/quote]
Akateemisia ja duunareita, ei eroa. Itse olen akateeminen nainen ja seksi nyt on antanut odottaa, koska olen halunnut tutustua ja meillä on ollut oikeasti tosi hauskaa ja kivaa ajanviettoa, ainakin omasta mielestäni.
Se on aivan sama missä vaiheessa sinne sänkyyn menee tällä vartalolla. Nykyisin harrastankin vain yhden illan juttuja, koska tapailuissa aina pettyy (yhden illan jutuissa en enää ylläty, että mies ei halua uusintaa). En tiedä, aika kova pala kun vaihdoehdot on joko alkaa säästämään silareihin tai tyytyä ikisinkkuuteen. En mä miehenäkään huolisi tällaisen näköistä naista.
[/quote]
Pakko kait se on uskoa... jos kaikki kertomasi on totta, elämme tosiaan hyvin kalseassa, pinnallisessa maailmassa. Kysymys kuuluukin, onko vika kulttuurissamme vai onko kyse ihmisluonnosta? Tissihypetyshän on ilmentymä länsimaisen kulttuurin ulkonäkökeskeisyydestä-esimerkiksi osissa Aasiaa ihannoidaan nimenomaan siroja, pienirintaisia naisia. Oletko harkinnut ottavasi miestä sieltäpäin?
Vaalea nainen varmasti miellyttäisi muutenkin etelän miesten silmää, se vaaleus varmasti painaisi vaakakupissa enemmän kuin pienet rinnat.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"]
Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty.
[/quote]
Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä?
[/quote]
Nyt tuo on samanlaista ulinaa, mitä miehet aina harrastaa valittaessaan, että naiset kelpuuttaa vain 20-senttisellä peniksellä varustetun miehen.
[/quote]
Miten niin? Olen se aiempi nainen, jonka rinnat eivät ole kelvanneet ja tiedän hyvin sen miltä tuntuu kun saa pakit sellaisen asian takia johon ei voi vaikuttaa. Ymmärrän tosi hyvin esim. niitä miehiä, joilla on alikehittynyt penis koska deittailu on niille varmaan tätä samaa paskaa aina.
[/quote]
Oletko harkinnut, että voisit yrittää iskeä miehen ruumiisi sijaan persoonallasi?
[/quote]
Kaikkia noita miehiä tapailin kuukauden-useamman kuukauden ennen seksiä. Että kerro toki mitä teen väärin?
[/quote]
Täällä toinen pienirintainen, ja kyllä se näin on että hämmentävän moni mies etsii missiä tai mallia, huolimatta siitä että itse on myöskin aivan tavallisen näköinen perusjamppa. Minulle perusjamppa kelpaisi mutta perusjampalle ei käy tavis tyttöystäväksi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
Siihen riittää pelkkä lieväkin ylipaino, miehet on tosi tarkkoja. Olin ennen laihtumista näkymätön miehille, laihdutus muutti asian ja nykyisin kelpaan seksiin ja suhteisiin.
[/quote]
Näin! Problem solved.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:18"]
Aika vaikea uskoa, että mies, joka on jaksanut odottaa seksiä naisen kanssa kuukausia, olisi niin seksin merkitystä korostava että lemppaisi naisen kun tissit (joiden pienuutta et ilmeisesti ole salaillut) paljastuvat pettymykseksi.
Ehkä ongelmasi on juuri siinä, että odotutat seksiä noin kauan. Jos veisit miehen sänkyyn jo ekalla viikolla, selviäisi ainakin nopeammin, että haittaako pienet tissit miestä?
Ovatko miehet muuten olleet akateemisia, vai onko kyse ollut jostain duunarimiehistä? Akateemiset miehet usein korostavat enemmän suhteen henkistä puolta.
[/quote]
Akateemisia ja duunareita, ei eroa. Itse olen akateeminen nainen ja seksi nyt on antanut odottaa, koska olen halunnut tutustua ja meillä on ollut oikeasti tosi hauskaa ja kivaa ajanviettoa, ainakin omasta mielestäni.
Se on aivan sama missä vaiheessa sinne sänkyyn menee tällä vartalolla. Nykyisin harrastankin vain yhden illan juttuja, koska tapailuissa aina pettyy (yhden illan jutuissa en enää ylläty, että mies ei halua uusintaa). En tiedä, aika kova pala kun vaihdoehdot on joko alkaa säästämään silareihin tai tyytyä ikisinkkuuteen. En mä miehenäkään huolisi tällaisen näköistä naista.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"] Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty. [/quote] Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä? [/quote] Hei mulla on isohkot rinnat. Mutta ne on roikkuvat ja ruman muotoiset ja olen saanut kuulla aika rumaa kritiikkiä niistä miesten suusta. Pahinta on se jos kieltäytydään koskemasta, se on musta jo henkistä pahoinpitelyä. Miehillä on aina joku tekosyy miksi ei kelpaa! Tärkeintä on, että kelpaa ITSELLEEN sellaisena kuin on. ♥
[/quote]
Tässä tuli esille tärkeä pointti: miehet arvottaa rinnoissa kolmea asiaa: kokoa, muotoa ja terhakkuutta. Hyvin harvalla on niin "täydelliset" rinnat, ettei mies niistä jotain vikaa löytäisi.
[/quote]
Jep! Olen se aikaisempi pienirintainen nainen joka tyytyväinen rintoihinsa. Nämähän ovat todella mukavat, ei yhtään roiku ja nännit todella tuntoherkät. Mutta kun eivät ole isot, niin eivät ole isot.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:13"]
Ylipainon laihduttaminen ei vaadi juuri mitään. Reilusti vettä, ravinteikasta ruokaa ja vähemmän kuin aiemmin. Paino lähtee käytännössä itsestään. Miehiltä vaaditaan erottuvia lihaksia jotka vaativat erittäin alhaisen rasvaprosentin, tiukan ruokavalion ja vuosien treenin. Yritäpä reilusti ylipainoisena miehenä saada tyttöystävä. Se vasta vaikeaa onkin. Naiset löytää seuraa aina.
[/quote]
Mitä oikein höperehdit? En muista että yhdelläkään monista seurustelukumppaneista olisi ollut erottuvat lihakset. Tai ehkä yhdellä oli, mutta ei sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, että ryhdyin hänen kanssaan suhteeseen. Kaikki muut olivat joko normaaleja tai sitten laihoja kuikeloita tai paksukaisia. Nykyinen mieheni painoi jotain 112kg kun tapasimme, itse olin 67-kiloinen tai niillä main. Miehelläni on kumara ryhti, olutvatsa ja manboobsit. Nämä ei vähennä hänen vetovoimaansa pätkääkään, koska hän on älykäs, karismaattinen ja hänellä on itseluottamus kohdallaan.
Lakatkaa nyt miehet ja naiset kuvittelemasta, mitä se toinen vastapuoli haluaa ulkoisesti! Ei ole olemassakaan mitään tiettyä vartalotyyppiä, jolla vastakkaisen sukupuolen saisi polvilleen. Jokaiselle vartalotyypille löytyy fanikuntansa ja sitten on vielä ne, jotka viis veisaa koko kropasta.
Kaikkein pahin karkottaja on huono itsetunto ja itsesäälissä rypeminen. Ja niihin ei kuntosali auta, kun se vika on siellä korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko vika muualla, kun painossa? Itse olen 30 ja seurustellut neljän hyvännäköisen timmin miehen kanssa. Itse olen ollut jättäjäosapuoli kun on meneminen lopulta kiinnostanut enemmän, kuin arkinen parisuhde. Kaikki suhteet kestäneet useamman vuoden. En ole ollut sinkku edes kuukautta sen jälkeen, kuin aloin seurustelemaan 17-vuotiaana. Nyt olen jo toista vuotta naimisissa 195cm timmin komean miehen kanssa ja ylipainoa on itsellä 40kg. Koskaan ei ole tarvinnut tyytyä vähemmän viehättävään mieheen. Nykyisen mieheni iskin ystäväni juhlissa. Heti seuraavana iltana lähdettiin ekoille treffeille.
Nyt heitit kyllä sellaista legendaa että oksat pois :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]En kyllä voi ymmärtää, että miksi ihmiset ei laihduta. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Itsekin olen laihduttanut melkein 20 kg raskauskiloja 8 kk aikana vähentämällä herkkujen syöntiä. Olo on paljon parempi normaalipainoisena. Jaksaa taas ihan eri lailla. Tekosyitä kaikki syyt olla lihava.
Totta! Itsekin olen lievästi ylipainoinen ja voin sen suoraan myöntää, että se johtuu siitä, että olen aivan saakelin laiska ja herkut maistuu. Vastaavasti en myöskään ihmettele miksi olen miehille näkymätön ja miksi en kelpaa. Voisin toki laihuttaa, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin tässä elämän tilanteessa nautin enemmän herkuttelusta kuin miesten seurasta. :)
Aijai tää oli hyvä!!! You slay girll!!!!! :D
Lihavuus on luonnotonta ja elintapoihin liittyvä sairaus. En halua sellaista kumppania. Lihavuudesta on kuitenkin mahdollista parantua, mikäli riittää tahdonvoimaa ja itsekuria. Lihavuus on siis pohjimmiltaan oma valinta.
Läskit pois niin miehetkin kiinnostuu. En itsekään ole mikään luuviulu, BMI 25,2, mutta ulkonäöllisesti hoikempi kuin suurin osa ikäisistäni miehistä.
nainen ei saa olla läski
kultissani Israelissa ja Etelämä amerikassa ei ole yhtään läskiä naista
Läskejä miespuolisia on paljon enemmän, lapsista alkaen lihavia poikia on enemmän.
Joten ei luulisi olevan ongelma.
Etenkin kun normaali mies pitää pehmeästä naisesta eikä mistään kukkakepistä.
Tämä on kerrottu monta kertaa.
Höttöinen mies taas ei viehätä, miesvartalossa pitää tuntua lihakset.
Entä jos tämä tyttö on a-seksuaali?
Oletko kysynyt, miksei miestä olet, kysy samalla onko se koskaan pannut,onko lesbo, onko ollut raskaana. Milloin perustaa perheen. Kysy aikooko laihduttaa, että ees joku huolisi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:32"]
Pakko kait se on uskoa... jos kaikki kertomasi on totta, elämme tosiaan hyvin kalseassa, pinnallisessa maailmassa. Kysymys kuuluukin, onko vika kulttuurissamme vai onko kyse ihmisluonnosta? Tissihypetyshän on ilmentymä länsimaisen kulttuurin ulkonäkökeskeisyydestä-esimerkiksi osissa Aasiaa ihannoidaan nimenomaan siroja, pienirintaisia naisia. Oletko harkinnut ottavasi miestä sieltäpäin?
Vaalea nainen varmasti miellyttäisi muutenkin etelän miesten silmää, se vaaleus varmasti painaisi vaakakupissa enemmän kuin pienet rinnat.
[/quote]
Näh, pidän suomalaisista miehistä. Ei minulla ole koskaan ollut muun seikan takia ongelmaa, miehet pyytävät usein treffeille, nykyisin olen pääasiassa jo kieltäytynyt lähtemästä kun en usko tällä hetkellä mahdollisuuksiini. Toki ymmärrän, että sinne leikkaukseen tulee mennä mutta koko asia suoraan sanoen vain hirvittää mahdollisten komplikaatioiden takia.
Ihmisluonnostahan se on kiinni, evoluution takia naisten rinnat ovat suuremmat mitä koskaan historiassa, juuri sen takia koska miehet ovat aina preferoineet niitä tiettyjä naisia.