Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
101/395 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikot voivat pysyä poissa tästä ketjusta siihen saakka, kunnes ovat lukeneet ko. kirjan.

ap

Vierailija
102/395 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lahja, jollaista meillä taviksilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/395 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä on videopätkiä youtubessa, kannattaa katsoa.

Vierailija
104/395 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lornan kirja on koskettava tarina suojelusenkeleistä. Uskon, että meillä jokaisella on oma suojelusenkeli joka kuiskaa meille asioita kun kaipaamme apua. Ihmisellä on kuitenkin vapaa tahto ja jokainen päättää mihin uskoo.

Lorna Byrne tulee ensimmäistä kertaa Suomeen maaliskuussa 26.3, Kulttuuritalo, Helsinki. Liput maksavat 25 euroa, 35 tulkkauksen kanssa. Lipun voi ostaa lippupisteestä.

:-)

Vierailija
105/395 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itkin ja luin.

En ole uskovainen tms., mutta enkelit kuuluvat jokapäiväiseen elämääni. Ei noin kuin Lornalla, mutta kuuluvat kuitenkin.

Vierailija
106/395 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen uskovainen. Minä rukoilen Jumalaa, Jeesusta ja enkeleitä. Kaikkea sekaisin, jotta joku niistä osuu kohdalle :-).

Vierailija
107/395 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen uskovainen. Minä rukoilen Jumalaa, Jeesusta ja enkeleitä. Kaikkea sekaisin, jotta joku niistä osuu kohdalle :-).

Mulla vähän samaa.. tosin en tiedä vielä miten enkeleihin saa yhteyden.

Olen nähnyt niitä kyllä.

Olen rukoillut ja asiat on toteutuneet:)

Vierailija
108/395 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorna kertoo kirjassa selvästi, että rukoilee Jumalaa ja keskustelee Enkeleiden kanssa! Olisiko suomessa hyviä sivustoja enkelikokemuksista/kohtaamisista? Lorna on taivaan lahja tulevaisuudelle ja konkreettinen Jumalan sanantuoja maailmalle. ikäänkuin Ihmisen ja Taivasten valtakunnan (=Jumala & Enkelit) välinen yhteys. Näin uskon.

Vierailija
109/395 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseen kyse oikeista enkeleistä... kirja ei ole Jumalasta. Kirjassa ei mainita kertaakaan sana Jeesus.

Kuunnelkaapa netti-tv:stä seuraava puolen tunnin mittainen ohjelma. Siinä kerrotaan tuosta kirjasta: http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=14178

Vierailija
110/395 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä voi laittaa ninapia@luukku.com

Vierailija
111/395 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt viestiä tosissasi? Jospa joku Näkijä voisi välittää viestin

Vierailija
112/395 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikot voivat pysyä poissa tästä ketjusta siihen saakka, kunnes ovat lukeneet ko. kirjan.

ap

Eukko on saakelin hörhö, luultavasti mielenterveysongelmainen. Moista paskaa lukee harvoin.

Vierailija
113/395 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh - vai ovat uhrit asettuneet uhriksi vapaasta tahdostaaan - etpä ole tainnut ainakaan lorna byrnen kirjaa lukea ajatuksella - olet siis sitä mieltä että esim.lapsena raiskatut ovat ansainneet sen opetuksen?

Vierailija
114/395 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli siis tarkoitettu 21. viestin kirjoittajalle...pöyristyttävää

Vierailija
115/395 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut niin monia kirjoja. Nimi vain jäi mieleen ja muistan, että kirja oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityinen.

Tutustuin enkeleihin n. 15 v sitten, olin kuuntelemassa jotain esitelmää aiheesta. En muista enää kuka esitelmöi, saattoi olla itse Diana Cooperkin, joku ulkomaalainen se oli. Siitä sain kipinän lukea lisää, käydä enkeli-illoissa yms. Vuosiin ei tapahtunut mitään, en osannut ottaa yhteyttä enkeleihin, eikä uskoni ollut kovin vahva, luovutin helpolla, jos en heti saanut vastausta.

Muutama vuosi sitten alkoi tapahtua. Opin kutsumaan enkeleitä ja pyytämään heiltä apua. Aloitin pienestä ja kun sain vastauksia ja apua siirryin isompiin asioihin. Näin uskoni on koko ajan kasvanut ja vahvistunut. Enkelit näen väreinä ja tunnen hyvin voimakkaasti heidän läsnäolonsa, joka on erittäin rauhoittava ja rakkaudellinen.

Itse ajattelen, että ihmiset kärsivät, koska he tekevät pahaa sanoillaan ja teoillaan ja ajattelevat pahaa. Eli ihminen tekee syntiä. Paha vetää ihmistä puoleensa, jokainen joutuu taistelemaan pysyäkseen siinä mikä on totta ja hyvää ja kaunista...

Uskon jälleensyntymään ja karman lakiin. Siinä piilee Jumalan armo, meillä on jokaisessa elämässä lukemattomia mahdollisuuksia korjata virheemme ja tehdä parannus. Meillä on mahdollisuus uskoa anteeksiantoon ja Jumalan armoon. Uskon, että meillä on mahdollisuus vaikuttaa tulevan elämämme olosuhteisiin, itsestämme riippuu, miten käytämme elämämme. Meillä on vapaa tahto. Sen takia enkelitkin voivat auttaa ainoastaan, jos pyydämme.

Ajattelen just samalla lailla. Kärsimys kuuluu ihmisen elämään ja miksi toisilla enemmän kärsimystä? Ehkä sillä on tarkoitus; mehän ollaan täällä raallinen aika ja tulevaisuudessa voi olla paremmin.

Henkimaailma on. Ja olen nähnyt enkeleitä, tosin harvoin ja henkiä myös. Tosin vasta iän myötä olen "oppinut" enemmän.

Vierailija
116/395 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut molemmat Lornan kirjat. Hän on ilmiselvästi Jumalan asialla. Hän keskustelee enkeleiden kanssa kuten ihmiset keskustelevat keskenään. Hän on hyvin vaatimaton, hyväsydäminen ja auttaa ihmisiä hyvin pyyteettömästi. Hän rukoilee usein Jumalaa - ja hän mainitsee kirjassaan sanan Jeesus, useammankin kerran.

Jotkut kristityt näkevät tämän ihanan ihmisen pahassa mielessä. Jos näin koet, tutkiskele tarkasti sydäntäsi, ettei se paha asukin siellä.

Vierailija
117/395 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kirja!

Vierailija
118/395 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kirjan. Ihana ja rohkaiseva. Suosittelen todella.

Vierailija
119/395 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siinä kirjassa ihmetytti kovasti se että hän ei kertaakaan maininnut Jeesuksesta?

Vierailija
120/395 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta: Mutta vaikka me tai vaikka ENKELI taivaastajulistaa teille evankeliumia joka on vastoin sitä minkä me olenmme teille julistaneet, se olkoon kirottu. Galattalaiskirje 1.8

Raamatun mukaan Jeesus on ainoa tie Isän tykö. "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän tykö muuta kuin minun kauttani" Apostolien teot 2:32

Lorna ei maininnut Jeesuksesta kertaakaan joten pistää mietityttämään koska olen uskovainen ja raamattu on meille uskoville jumalan sana, totuus. Sinänsä kyllä lohtua antava mutta, mutta...