Miksi noita lokkeja ei hävitetä kaupungeista?
Ovat hemmetin ärsyttäviä ja paskovat kaiken. Hyökkäilevät kimppuun ja vievät ruoat kädestä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
lokit on rauhoitettuja lintuja
Eiku onko ihmiset rauhoitettuja?
Sori mutta naurattaa ihan hirveästi, että joku on oikeasti niin onneton ja ankea ihminen, että lokitkin kiusaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta naurattaa ihan hirveästi, että joku on oikeasti niin onneton ja ankea ihminen, että lokitkin kiusaa 😂
Mä vihaan lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan lokkeja.
Niin? On niitä onnettomia ja ankeita ihmisiä varmasti useampiakin, jotka ei kestä edes lintuja, jotka on olleet tällä dinosaurusten ajoista lähtien. Länsimainen ihminen vaan ilmestyy perseestä ja alkaa vihata kaikkea, mitä näkee.
Taloyhtiön katolla oli yksi vuosi haukkakarkotin lokeille ja joku otti sen pois. Oli ihan hyvä idea, paitsi ei saa tippua ihmisten päähän jos irtoaa. En tiedä mikä neuvoksi, se pitäisi aloittaa jo ennen pesintää.
Ampuma-aselaki kieltää haulikolla ampumisen 150 metri lähempänä ihmisasutusta eikä kissoille kelpaa. Hyvät Marttaliiton lokinlihareseptitkin puuttuvat.
Helsingin peisetit OG-kostajat. Naurulokit ovat muuten maailman harvinaisimpia lintuja mutta hesessä niitä on paljon!
Millähän perusteella tuo roskalintu on rauhoitettu? Valtaa elintilan muilta, paljon harvinaisemmilta linnuilta ja rääkyy pihoissa kaiket yöt. Saatana minä kyllä nasautan niin loppuu se rääkyminen.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin peisetit OG-kostajat. Naurulokit ovat muuten maailman harvinaisimpia lintuja mutta hesessä niitä on paljon!
Pyydystetään ja viedään sinne missä niitä ei ole,
Mulla on isolokki kaveri. Oli viime kesänä poikanen jolle heitin aina vähän ruokaa. Tänä kesänä tuli aikuisena samoille seuduille. Heitän aina aamulla sille sämpylän jonka nielee kokonaisena. Kiittää aina ja lähtee jonnekin loppupäiväksi.
Velipojan mökillä oli lokkeilijoita liikaakin. Lainasin haulikkoa... eikä ole enää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan lokkeja.
Mä rakastan lokkeja. Kun asuin Helsingissä, yksi asunto oli lähellä paikkaa, jossa lokit kokoontuivat. Halusin aina pitää ikkunaa auki, että kuulen niiden yölliset kailotukset.
Lokit riviin vaan.
Kyllä niitä saa häiriösyistä harventaa. Ei niiden elinympäristö ole juuri muutaman rantakahvilan luona, kyllä rantaa piisaa muuallakin niille.
Lapsillekaan ei ole hyväksi lokkien ja hanhien jätökset, kun juoksevat ja ovat leikkipuistoissa.
Vierailija kirjoitti:
lokit on rauhoitettuja lintuja
Kuka rauhoitti lokin? Juu, jos on uhanalaisuutta tms., mutta kyllä kaupungissa niitä saa harventaa.
Miksei noita ihmisiä hävitetä maapallolta?
Ovat hemmetin ärsyttäviä ja paskovat kaiken. Hyökkäilevät toistensa ja eläimien kimppuun ja tuhoavat maapallon.