Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
141/395 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tää pompsahtais enteenomaisesti tohon etusivulle....nooooinnn humpsis!

Vierailija
142/395 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaahan nyt niitten pahojen henkien kanssa touhuaminen. Vain Jeesus voi pelastaa ja antaa rauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/395 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin ottaa Lorna Byrnen jutut ihan tosissaan, kannattaa lukaista huolella tämä kirjoitus:

https://kutsuhuutotaivaaseen.blogspot.com/2020/12/tapaus-lorna-byrne.ht…

Vierailija
144/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut lähes kaikki hänen kirjansa. Suosittelen lukemaan etenkin jos kiinnostaa hänen elämänsä yhdessä enkeltensä kanssa. Itse sain ainakin hyvin kiinni siitä kuinka hän kommunikoi enkeltensä kanssa päivittäin. Samalla yllätyin siitä kuinka rehellisesti hän kertoi elämästänsä myös haasteiden ja vaikeuksien osalta. Todella hyviä kirjoja!

Vierailija
145/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut lähes kaikki hänen kirjansa. Suosittelen lukemaan etenkin jos kiinnostaa hänen elämänsä yhdessä enkeltensä kanssa. Itse sain ainakin hyvin kiinni siitä kuinka hän kommunikoi enkeltensä kanssa päivittäin. Samalla yllätyin siitä kuinka rehellisesti hän kertoi elämästänsä myös haasteiden ja vaikeuksien osalta. Todella hyviä kirjoja!

Sama juttu, hyviä kirjoja sekä hyvin käytännönläheisesti kerrottu asioita joihin voi samaistua miettimällä millaista olisi todella puhella omien enkelten kanssa. Aika rankkojakin juttuja kirjoissa.

Vierailija
146/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös oman suojelusenkelini nimen.

Niin minäkin. Hänet voi nimetä itsekin jos ei saa mieleensä nimeä.

Vierailija
147/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkin olen tuntenut ja kuullut henkiä, mutta minä kutsun niitä nimenomaan hengiksi. En ole uskovainen, joten "enkelit" kuulostaa aika hassulta. Vaikea sitä on omia kokemuksiaankaan silti sivuuttaa varsinkin, kun yhtä oli todistamassa oma lapsenikin samaan aikaan.

Enkeli ja henki ovat eri asioita. 

Vierailija
148/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myös henkioppaitani ja kaikenlaista muutakin mukavaa, mikä tekee tästä elämästä helpompaa. On ihanaa kun voi aina pyytää Valon oppailta apua ja sitä myös saa! Ei aina ihmisen haluamassa muodossa, mutta meille parhaimmaksi kuitenkin. Meillä ihmisillähän ego monesti sanelee, mitä tahdotaan, Valossa Rakkaus : )

Tarkoitetaanko henkioppailla henkiä jotka ovat oppaitasi vai sinun henkilökohtaisia omia oppaitasi/auttajiasi? Henkiopas on alkuperäisesti edesmennyt ihminen joka auttaa hengen muodossa eli on henki siis.

Vierailija
149/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia enkelikirjoja olen lukenut, mm. Diana Cooperin kirjoja. Mulla on myös enkelikortit ja silloin tällöin niitä käytän ja olen saanut ihan oikeantuntuisia vastauksia.

Teen käsilläparannusta ja siinä mulla on aina 1-2 parantajaenkeliä mukana. Usein tunnen heidän läsnäolonsa ja joskus asiakaskin tuntee. Joskus tunnen miten enkeli ohjaa kättäni, tunnen siis ihan fyysisesti, että enkelin käsi on omani päällä. Viimeksi eilen asiakas sanoi hoidon lopuksi, että hän tunsi käteni vieressä toisen käden, josta myös tuli lämmintä energiaa häneen.

Enkelit ovat aina läsnä, meidän tarvitsee vain kutsua heitä ja pyytää heidän apuaan. Mutta he eivät voi auttaa, ellemme pyydä. Kannattaa ottaa tavaksi pyytää apua enkeleiltä, elämä muuttuu täysin! :)

Kanavoinnissa kirjoittamalla on vähän tuo sama, sen energian tuntee kun se ns. tarraa kiinni käteen ja käsi alkaa liikkumaan ilman että itse kirjoittaa kättänsä liikuttamalla. Jännintä on se kun teksti on yllätys.

Vierailija
150/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, miten alunalkaen tulit uskoneesi enkeleihin? Mitä tapahtui, miten uskosi syntyi?

Onko sinulla muuta kerrottavaa enkeleistä kuin mitä Lorna kirjoittaa, vai oletko kaikista asioista samaa mieltä?

Minua hieman häiritsi, koska hän ei ottanut kantaa pahuuteen, siihen, miksi toiset kärsivät. En jaksa uskoa, että kaikki on niin positiivista kuin hän puhuu. Kyllähän Lorna puhui Saatanasta, mutta ei siitä, miten tämä vaikuttaa tavallisiin ihmisiin.

ap

Kaikkien tehtävä ei ole puhua kaikesta, en pistäisi nyt hänen syyksi. Energia ei ole koskaan pahaa eikä enkelit ole koskaan pahoja vaan me ihmiset valitsemme kuinka me toimimme. Ihmiset siis tekevät pahoja asioita. Se kaikki mikä tapahtuu muun kuin ihmisen toimesta on luojan toteuttamaa karmallista suunnitelmaa ja voihan se tuntua meistä pahuudelta jos emme hyväksy elämän koko kirjoa. Ei ole mitään saatanaa olemassa hengen tasolla mutta ihmiset saattavat saada hyvin vakaviakin pelkotiloja tai kokea kaikenlaista kauhua ja se kuuluu ihmisen elämään se kaikki pahuus jos sitä tarkoitatte tässä viestissänne. Kärsimys siis kuuluu elämään ja jokaisen elämänpolku on omanlainen. Sairaudetkin kuuluvat ihmisen elämään jos koette sairastumisen kärsimyksenä myöskin.

Vierailija
151/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut niin monia kirjoja. Nimi vain jäi mieleen ja muistan, että kirja oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityinen.

Tutustuin enkeleihin n. 15 v sitten, olin kuuntelemassa jotain esitelmää aiheesta. En muista enää kuka esitelmöi, saattoi olla itse Diana Cooperkin, joku ulkomaalainen se oli. Siitä sain kipinän lukea lisää, käydä enkeli-illoissa yms. Vuosiin ei tapahtunut mitään, en osannut ottaa yhteyttä enkeleihin, eikä uskoni ollut kovin vahva, luovutin helpolla, jos en heti saanut vastausta.

Muutama vuosi sitten alkoi tapahtua. Opin kutsumaan enkeleitä ja pyytämään heiltä apua. Aloitin pienestä ja kun sain vastauksia ja apua siirryin isompiin asioihin. Näin uskoni on koko ajan kasvanut ja vahvistunut. Enkelit näen väreinä ja tunnen hyvin voimakkaasti heidän läsnäolonsa, joka on erittäin rauhoittava ja rakkaudellinen.

Itse ajattelen, että ihmiset kärsivät, koska he tekevät pahaa sanoillaan ja teoillaan ja ajattele

Ihminen elää vain kerran ja se muutos on tehtävä tässä elämässä jos sille on tarvetta. Ei kannata ottaa sellaista asennetta että sovittelenpa sitten ensi elämässä asioitani ja tasoitan karmaani. Karma on muutakin kuin itse kerrytetty paha omasta toimestamme. Karma määrittelee elämän tapahtumia myöskin eikä kukaan pääse elämässä niin helpolla etteikö joutuisi oppimaan, kasvamaan sekä kärsimään jollakin tavoin. Kärsimys kuuluu myös kasvuun jo lapsesta lähtien. Toiset ovat heikompia tai herkempiä joten kokevat kärsimystä ehkä jopa hyvinkin pienistä asioista lähtien. Oma mieli sekä egoismi on myös sellainen kärsimystä aiheuttava asia koska monet tulevat surullisiksikin tai vihaisiksi jos kaikki ei mene oman mielen mukaisesti jne.

Vierailija
152/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistäsi. Mitenköhän minä oppisi näkemään enkeleitä:-). Tai jopa tietämään oman suojelusenkelin nimen, kuten kakkonen sanoi tietävänsä.

Ymmärrän tämän puolen täysin, eli ihmisen vapaan tahdon ja valinnanvapauden.

Kun nostin esiin tuon pahuuden, niin puhuin siitä pahuudesta, mitä muut ihmiset tekevät esim. lapsille. Puhuin pahuuden kohteeksi joutumisesta.

ap

Ihmisethän niitä pahoja tekojansa tekevät. Jumala sallii meille pahoja tekoja monestakin karmallisesta syystä. Meidän tehtävämme on oppia. Tämä kuuluu ihmisten elämään, valitettavasti. En ole itsekään onnellinen läheskään kaikesta pahasta mitä ihmiset tekevät mutta pärjättävä on maapallolla tämän kaiken kauheudenkin kanssa. Voimia kaikille ihmisille.

Vierailija
153/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavoinnissa kirjoittamalla on vähän tuo sama, sen energian tuntee kun se ns. tarraa kiinni käteen ja käsi alkaa liikkumaan ilman että itse kirjoittaa kättänsä liikuttamalla. Jännintä on se kun teksti on yllätys.

Kanavoimalla voi myös piirtää kuulemma.

Vierailija
154/395 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitäkin tehdä. Puhuakin pystyy samalla ideologialla. Tietoakin voi ottaa vastaan mieleensä tai kirjoittaa esimerkiksi.

Vierailija
155/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiaa voi myös tunnustella. Tätäkin on opetettu, voi kokea mielenkiintoisia hetkiä. Energiaa voi todellakin tuntea mielenkiintoisin tavoin!

Vierailija
156/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit kuuluvat myös kristinuskoon. Älkää kuunnelko harhaanjohtajia jotka palvelevat omaa pahaa sisäistä oloansa ja jotka yrittävät viedä muilta uskon Jumalaan sekä enkeleihin. 

Vierailija
157/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on lahja, jollaista meillä taviksilla ei ole.

Kyllä todellakin on. Avarakatseisuus sekä ymmärrys voisi auttaa hyväksymään tätä lahjaa. Se on siunaus jollaista tapaa hyvin harvoin sillä tavalla kuin hänellä on. Kirjat olivat itsellenikin matka enkeltenkin maailmaan eri tavalla. Se kuinka käytännönläheistä eläminen yhdessä enkelten kanssa voi olla oli hämmentävää.

Vierailija
158/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt vain ei olisi langenneet enkelit, jotka naruista vetelee. 

Vierailija
159/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt vain ei olisi langenneet enkelit, jotka naruista vetelee. 

Enkeleitä on monenlaisia jotka auttavat erilaisin tavoin. Koetko että toisinaan pitäisi tehdä asioita jotka eivät esimerkiksi juuri nyt kiinnostaisi? Tai jotakin muuta.

Vierailija
160/395 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsee se kun Raamatun mukaan kuolleiden sieluilla ei pitäisi olla enää yhteyttä tähän maailmaan, että jos joku näkee kuolleiden henkiä niin tämän näkevän pitäs jokane koetella et kenen lähettämä olet..

Kuolleilla ei olekaan samanlaista yhteyttä tähän maailmaan kuin enkeleillä sillä kuolleet eli henget saavat tehdä yhteistyötä ihmisten kanssa vain luojamme näin salliessa. Emme me tarvitse heitä enää, he ovat jo työnsä tehneet. Joten kaikki ihmisten kokemukset ovat samaten sallittuja. Luojamme koettelee meitä elämässä mutta joskus on koeteltu esimerkiksi näkijöiden intentiota työtänsä kohtaan sillä jokainen joka haluaa välittää tietoa tai viestejä henkimaailmasta on tehtävä kunniallista työtä. Luoja saattaa sallia meidän myös mokailla mutta vastuu on aina kannettava joten kannattaa myös kyseenalaistaa tekijöiden motiiveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme