Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?

Vierailija
14.09.2015 |

Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista).  Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että  mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu. 

Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu avovaimostaan kuin ohimennen, esim työmatkoista mainitsee. Eikä mua kyllä kiinnostakaan, jos sikseen tulee. Meillä ollut muutaman vuoden satunnaista seksiä, en elättele mitään perhehaaveita tämän tyypin kohdalla.

Vierailija
2/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:14"]

Mies puhuu ihan kunnioittavasti vaimostaan. Ei hauku eikä moiti. Ei suostu minkään laisiin vertailuihin minun ja vaimonsa välillä. Ja sekös minua vituttaa!!!

Onko tuo viesti minulle, että mies ei aio erota ikinä? Negatiiviset jutut antaisivat minulle toivoa. Tiedän, typerää ajatella noin... Toisaalta arvostankin miestä tuon vuoksi.

[/quote]

Arvostat miestä, joka pettää vaimoaan.

[/quote]

Pettämistä en arvosta. Mutta jossain määrin sitä, että ei mollaa vaimoaan. Ehkä hän ei kerro minustakaan mitään nyt eikä myöhemmin, jos ja kun tiemme eroavat.

Ällöttäviä miehet, jotka haukkuvat naisen, jopa nykyisen existä puhumattakaan, löysäpilluiseksi roikkuperseeksi joka on tyhmä kuin saapas. Tuntuu, että enemmistö pöksyihin pyrkijöistä on tällaisia. Eipä kannata juuri uskoa jos mies kehuu mun pebaa, rintoja tai kasvoja hyvännäköisiksi. Seuraavalla muijalle tollanen haukkuu minut iljetykseksi ja ihmettelee, mitä oikein näki mussa.

[/quote]

Niin minäkin olen aina ajatellut naisista jotka puhuvat existään ikävästi, että tuo haukkuu selän takana sitten minua jos jään seuraksi. Ylipäätänsä voisi arvostaa yksityisyyttä, arvostaa meidän intiimejä hetkiä juuri sellaisina eikä jakaa niitä muiden kanssa, edes kehuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaimo on parantumattomasti sairas, mutta että ei koskaan voisi erota tästä koska on luvannut hoitaa loppuun asti. Että vaimo sairauden ja kivun takia on ilkeä, ja että seksielämää ei ole enää ollut vuosiin, mutta että joskus rakasti tätä kovasti.

Vierailija
4/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:35"]Oon kylläkin mies, mutta ei juuri puhu vaimostaan, lapsista lähinnä. Vaimon olen tavannut itse parissakin juhlissa. Oikein mukava nainen mielestäni.
Tapailemani mies on siis myöhemmällä iällä huomannut olevansa homo.

M27
[/quote]

Ohi aiheen, mutta miten voi myöhemmällä iällä huomata olevansa homo kun kuitenkin sitä korostetaan että sitä on syntymästä saakka? Että menee ihan naimisiin jne ja sitten joku päivä että taidankin olla homo.

Vierailija
5/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luulee, että näille sivusuhteille haukutaan vaimoja. Todellisuudessa niistä ei juuri puhuta. Toki siinä sellainen on, että usein mies letkauttaa jotain vähän negatiivista sivulauseessa, mutta asiaa harvoin sinänsä puidaan tarkemmin.

Olen itse aikanaan muhinoinut kolme naimisissa olevan kanssa ja selitykset vaimoista oli nämä:

- täydellinen nainen paitsi frigidi (tämä kai erosi myöhemmin, kun vaimo kyllästyi)

- sairaalloisen mustasukkainen, uhkaa tappaa itsensä, jos mies ehdottaa eroa (erosivat myöhemmin, en tiedä syytä)

- laiska ja yksinkertainen, joka hävettää (mies jättikin vaimonsa myöhemmin)

Yksi oikeastaan vakijuttu tuntuisi kavereiltakin kuultuna olevan se, että eroisi, mutta vaimo on uhannut, ettei saisi enää nähdä lapsia ja lapset on tärkeitä. Mä en tähän selitykseen kyllä usko, koska harvassa on ne naiset, jotka lapsilla kiristää. Tämä lisäksi sisältää sen ajatuksen, että mies itse on niin taivaallisen ihana, että nainen sekoaa, jos hän yrittää lähteä. Joidenkin kohdalla on käynyt mielessä, että olisiko vaimolle helpotus, kun äijä tajuaisi lähteä. Tiedän näes monta pariskuntaa, jossa toinen toivoo toisen löytävän toisen.

Vierailija
6/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:38"]

Että vaimo on parantumattomasti sairas, mutta että ei koskaan voisi erota tästä koska on luvannut hoitaa loppuun asti. Että vaimo sairauden ja kivun takia on ilkeä, ja että seksielämää ei ole enää ollut vuosiin, mutta että joskus rakasti tätä kovasti.

[/quote]

Mä itseasiassa tunsin tämmöisen pariskunnan, jossa miehellä oli sivusuhde neljä vuotta ja hoiti rinnalla sairasta puolisoaan. Puolison sairaus oli sellainen, ettei kyse ollut mistään avioliitosta vaan hoitosuhteesta. (ei siis mikään syöpä, jossa ihminen nyt on aika toimintakykyinen melkein loppuun asti) Kun puoliso kuoli, muutti yhteen tämän sivusuhteensa kanssa. Minusta mies hoiti tilanteen hyvin. Tämä rouvan sairaus kuitenkin kesti varmaan 15 vuotta, joista viimeiset 6-8 oli täysin avustettava. Olivat kuitenkin sen verran nuoria, että en jaksa miestä siitä syyllistää, että kerran viikossa otti hiukan omaa aikaa toisessa seurassa.

Pahinta oli, että aikuiset lapset suuttui isälle, koska oli pettänyt äitiä ja välit oli vuosia poikki sen takia. Minusta aika hirveä suhtautuminen lapsilta. Isänsä oli kuitenkin vielä alle 50, kun vaimo oli jo käytännössä poissa tästä maailmasta ja kunnialla hoiti leiviskänsä loppuun asti.

Vierailija
7/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:04"]

On kertonut kaiken, mitä olen halunnut tietää. Mut en ole paljoa viitsinyt kysellä kun ei pahemmin kiinnosta. Sen tiedän, että vaimo on stalkannut mua fb:ssä, kunnes hokasin laittaa eston päälle.

[/quote]

Oletko ajatellut miehen kertovan asiat juuri sellaisina kuin sinä haluat ne kuulla?

[/quote]

No ei hän mitään kauhujuttuja ole kertonut tai haukkunut vaimoaan. Se olisi aika mautonta.

Vierailija
8/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Mä itseasiassa tunsin tämmöisen pariskunnan, jossa miehellä oli sivusuhde neljä vuotta ja hoiti rinnalla sairasta puolisoaan. Puolison sairaus oli sellainen, ettei kyse ollut mistään avioliitosta vaan hoitosuhteesta. (ei siis mikään syöpä, jossa ihminen nyt on aika toimintakykyinen melkein loppuun asti) Kun puoliso kuoli, muutti yhteen tämän sivusuhteensa kanssa. Minusta mies hoiti tilanteen hyvin. Tämä rouvan sairaus kuitenkin kesti varmaan 15 vuotta, joista viimeiset 6-8 oli täysin avustettava. Olivat kuitenkin sen verran nuoria, että en jaksa miestä siitä syyllistää, että kerran viikossa otti hiukan omaa aikaa toisessa seurassa.

Pahinta oli, että aikuiset lapset suuttui isälle, koska oli pettänyt äitiä ja välit oli vuosia poikki sen takia. Minusta aika hirveä suhtautuminen lapsilta. Isänsä oli kuitenkin vielä alle 50, kun vaimo oli jo käytännössä poissa tästä maailmasta ja kunnialla hoiti leiviskänsä loppuun asti.

[/quote]

Äijä olisi voinut kiimoissaan erota (vai oliko kädetön?) ja lapset olisivat RAKKAUDELLA hoitaneet äitinsä loppuun saakka. Nyt äiti joutui elämään valheessa ja petoksessa. En yhtään ihmettele, että aikuiset lapset laittoivat välit poikki. Itse en olisi ollut enää milloinkaan moisen petollisen paskiaisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
9/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

Äijä olisi voinut kiimoissaan erota (vai oliko kädetön?) ja lapset olisivat RAKKAUDELLA hoitaneet äitinsä loppuun saakka. Nyt äiti joutui elämään valheessa ja petoksessa. En yhtään ihmettele, että aikuiset lapset laittoivat välit poikki. Itse en olisi ollut enää milloinkaan moisen petollisen paskiaisen kanssa tekemisissä.

[/quote]

Aika julmasti ihmistä kohtaan joka on rakkaudella ja epäitsekkäästi hoitanut kumppaninsa, josta ei enää ole kumppaniksi. Ei nuoret ihmiset ymmärrä millainen on liitto josta on tullut hoitosuhde, joko siksi että toinen on fyysisesti liian sairas, tai että on mielenterveyspotilas johon ei ole luottamista. Minun yksi ystävä joutui psykoosiin, en voinut moittia hänen miestään kun oli hoitanut ystävää vuosia tämän harhoissa, että lopulta löysi ihan tavallisen tervepäisen puolison. Heitteillekö tämä ensimmäinen vaimo olisi pitänyt jättää vaikka hänestä ei kumppaniksi enää ollut.

Vierailija
10/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aika julmasti ihmistä kohtaan joka on rakkaudella ja epäitsekkäästi hoitanut kumppaninsa, josta ei enää ole kumppaniksi. Ei nuoret ihmiset ymmärrä millainen on liitto josta on tullut hoitosuhde, joko siksi että toinen on fyysisesti liian sairas, tai että on mielenterveyspotilas johon ei ole luottamista. Minun yksi ystävä joutui psykoosiin, en voinut moittia hänen miestään kun oli hoitanut ystävää vuosia tämän harhoissa, että lopulta löysi ihan tavallisen tervepäisen puolison. Heitteillekö tämä ensimmäinen vaimo olisi pitänyt jättää vaikka hänestä ei kumppaniksi enää ollut.

[/quote]

Taidat itse olla kakkonen. Moraalisi kuulostaa juurikin sellaiselta. Selittelyä ja lässytystä. No, sen edestään löytää minkä taakseen jättää.

Vierailija
11/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:27"]Äijä olisi voinut kiimoissaan erota (vai oliko kädetön?) ja lapset olisivat RAKKAUDELLA hoitaneet äitinsä loppuun saakka. Nyt äiti joutui elämään valheessa ja petoksessa. En yhtään ihmettele, että aikuiset lapset laittoivat välit poikki. Itse en olisi ollut enää milloinkaan moisen petollisen paskiaisen kanssa tekemisissä.

[/quote]

Olisivatko? Käy joskus tutustumassa vanhusten oloihin ja kuinka monien lapset viitsivät edes käydä katsomassa. Jokapäiväinen hoito on sitten jo aivan eri asia.

Vierailija
12/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitään ole kertoneet, paitsi jtn ollaan oltu 20 vuotta naimisissa tai joo oon kihloissa..miksi pitäisi jotain kertoa, ei kiinnosta.

Vierailija
13/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen. Meillä kaikilla on heikkoja kohtia, pettäminen on "vain" yksi niistä loputtomista, joita kukaan ei jaksa listata. Harmi vaan, että se on myös yksi niistä loukkaavimmista. Toiset pystyy hillitsemään itsensä paremmin kuin toiset. 

Vierailija
14/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:11"]Mies ei ikinä sanonut mitään pahaa vaimostaan ja olen 99% varma, että pettämiseen hänet ajoi henkisesti sekä fyysisesti raskas työ sekä lapsiarki. Uskoisin, että kotona ei paljoa kahdenkeskistä aikaa löytynyt miehelle ja hänen vaimolleen.   Jotenkin jäi myös fiilis, että mies ei ehkä saa kotona arvostusta ja ne arkiset pienet huomion antamiset puuttuvat. Minulta mies sai huomiota, joten ehkä hän jäi siihen tunteeseen koukkuun… Tiedä häntä.  [/quote] Näinhän se usein menee.

[/quote]

No joo, mutta ei noita pettäjiä paijata tarvitse. Monilla ihmisillä tavallinen arki on aika rankkaa, muttei silti ole tarvetta hyppiä vieraissa.

[/quote]

En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen. Meillä kaikilla on heikkoja kohtia, pettäminen on "vain" yksi niistä loputtomista, joita kukaan ei jaksa listata. Harmi vaan, että se on myös yksi niistä loukkaavimmista. Toiset pystyy hillitsemään itsensä paremmin kuin toiset. 

Vierailija
15/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]

Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.

[/quote]

Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.
[/quote]
Ei se mulle valehtele. Ja sinkutkin höyläilee sinne tänne, minäkin toisinaan, huom! Kyse on vain seksisuhteesta.
[/quote]

Mistä tiedät ettei hän valehtele sinulle? Mun entinen säätö kertoi minulle, että vaimon kanssa on seksiä muutaman kerran vuodessa. Totuus oli muutaman kerran viikossa. Tämän tunnusti parin vuoden seksisuhteen jälkeen, kun erinäisten juttujen takia aloin kyselemään tarkemmin.
[/quote]

Ei sillä ole syytä valehdella mulle. Mulle on yksi ja sama vaikka naisivat kaiket päivät. Ei mies valita. Ei vain kuulu kuulemma seksi oleellisesti heidän suhteeseensa. Sitä on mutta ei paljon. Mulla ei ole siitä mielipidettä.

Vierailija
16/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi heillä olevan hyvin vaikeaa ja 'olivat tauolla' kun tavattiin, eivät asuneet silloin yhdessä mutta olivat jatkuvasti tekemisissä ja paneskelivat välillä. Tiesin vaimosta paljonkin, niin ikäviä kuin mukavia asioita mutta ikävät olivat kyllä hallitsevampia sillä mies oli niin uupunut heidän ongelmistaan.

Vaimo oli hyvin omistushaluinen ja pilasi miehen työpäiviäkin soittelullaan. Vaimo soitteli pariin-kolmeen kertaan päivässä avautumispuheluita joita aina välillä kuuntelin vierestä, kestivät pisimmillään monta tuntia ja miehen koko sosiaalinen elämä kärsi siinä samalla. Meidän suhteemme päättyi sinä hetkenä kun mies päätti vielä yrittää tosissaan vaimon kanssa. Siinä liitossa ei mielessäni ollut oikein tulevaisuutta mutta väärässä olin, muuttivat lopulta takaisin yhteen ja perustivat perheen. Onnellisuudesta en osaa sanoa, läheisriippuvaisten suhteelta vaikutti näin ulkopuolisesta. Toinen pettämään taipuvainen ja toinen sairaalloisen mustasukkainen = paha kombo.

Vierailija
17/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitimme seurustelun, en tiennyt että mies on naimisissa ja heillä on lapsi, sillä mies asuu eri paikkakunnalla kuin perheensä.. Minä jätin hänet, mutta idioottina otin hänet pian takaisin. Vaimosta kertoi, että on vaikea ihminen, heillä ei ole minkäänlaista läheisyyttä, ei edes halata, ja seksiä ei ole ollut moneen vuoteen. Tajusin onneksi n. vuoden jälkeen jättää hänet lopullisesti emmekä ole nähneet enää pariin vuoteen. Mies on käsittääkseni edelleen naimisissa, mutta ei asu perheensä kanssa.

Vierailija
18/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:49"]Monet luulee, että näille sivusuhteille haukutaan vaimoja. Todellisuudessa niistä ei juuri puhuta. Toki siinä sellainen on, että usein mies letkauttaa jotain vähän negatiivista sivulauseessa, mutta asiaa harvoin sinänsä puidaan tarkemmin.

Olen itse aikanaan muhinoinut kolme naimisissa olevan kanssa ja selitykset vaimoista oli nämä:

- täydellinen nainen paitsi frigidi (tämä kai erosi myöhemmin, kun vaimo kyllästyi)

- sairaalloisen mustasukkainen, uhkaa tappaa itsensä, jos mies ehdottaa eroa (erosivat myöhemmin, en tiedä syytä)

- laiska ja yksinkertainen, joka hävettää (mies jättikin vaimonsa myöhemmin)

Yksi oikeastaan vakijuttu tuntuisi kavereiltakin kuultuna olevan se, että eroisi, mutta vaimo on uhannut, ettei saisi enää nähdä lapsia ja lapset on tärkeitä. Mä en tähän selitykseen kyllä usko, koska harvassa on ne naiset, jotka lapsilla kiristää. Tämä lisäksi sisältää sen ajatuksen, että mies itse on niin taivaallisen ihana, että nainen sekoaa, jos hän yrittää lähteä. Joidenkin kohdalla on käynyt mielessä, että olisiko vaimolle helpotus, kun äijä tajuaisi lähteä. Tiedän näes monta pariskuntaa, jossa toinen toivoo toisen löytävän toisen.

[/quote]

Kyllä näin voi olla.
Itse olen ajatellut että jos mies jäisi kiinni pettämisestä, lentäisi hän parisuhteesta kuin leppäkeihäs.
Siksi että tässäkin suhteessa on toivomisen varaa, enkä todellakaan viitsisi enää katsella häntä enkä jakaa kenenkään kanssa.
Nyt on vaaka kuitenkin vielä jonkin verran plussan puolella kun ei ole ainakaan kiinni jäänyt.

Vierailija
19/128 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toinen nainen vähän aikaa ja mies puhui usein, ettei ole henkisesti sidottu vaimoonsa. Vittu, mikä ääliö tuo mies muutenkin oli, toisteli samoja fraaseja ja yritti reppana kovasti päästä erilaisiin piireihin. 

Vierailija
20/128 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:14"]

Mies puhuu ihan kunnioittavasti vaimostaan. Ei hauku eikä moiti. Ei suostu minkään laisiin vertailuihin minun ja vaimonsa välillä. Ja sekös minua vituttaa!!!

Onko tuo viesti minulle, että mies ei aio erota ikinä? Negatiiviset jutut antaisivat minulle toivoa. Tiedän, typerää ajatella noin... Toisaalta arvostankin miestä tuon vuoksi.

[/quote]

Arvostat miestä, joka pettää vaimoaan.

[/quote]

Pettää kyllä, mutta ei kuitenkaan hylkää. Onhan siinä jotain kunnioitettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi