Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?

Vierailija
14.09.2015 |

Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista).  Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että  mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu. 

Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa? [/quote] Yhteiset lapset, taloudelliset syyt...

[/quote]

No joo. Kun puolet liitoista päättyy eroon ja kuka mies tai nainen on taloudellisesti riippuvainen puolisostaan nykypäivänä? Kaikkea tekin uskotte.

Vierailija
42/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:18"]

Eipä juuri mitään. Ja jos joskus puhuu, niin arvostavasti. Mies saa kotoaan kaiken, paitsi bdsm-seksiä. Ja sitä saa minun luonani. 

[/quote]

Sama mies täälläkin? Avovaimostaan on kertonut ja sanonut olevansa onnellinen, kun eivät ole menneet naimisiin. Arki toimii jotenkin, ainoa puuttuva asia on seksi. BDSM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:14"]

Ei seksiä lasten saannin jälkeen ja halut mennyt naiseen joka on sängyssä kuin patja. Mieheni ei voi jättää naista, koska hänellä on mielenterveysongelmia ja mies haluaa lähietäisyydeltä nähdä, ettei lapsille tapahdu mitään naisen masennuksen takia. Ettei nainen esim hukuta tai muuten tapa lapsia. Aika ikävä tilanne. On selvää että mies ei rakasta naista, lapsiaan kyllä. Kuvista voisin ajatella, että lapsiaan olisi hyvinkin helppo rakastaa kuin omia. Olenkin ehdottanut, että hakisimme huoltajuutta yhdessä, menisimme naimisiin. Nainen ei tiedä että olemme yhdessä yhä ja hänelle tämä olisi järkytys. Mies on kuitenkin valmis suunnittelemaan lisää eikä hänellä ole tunteita naista kohtaan. Vain minua, seksi on ihanaa kun rakastajana on ripaus pahaa poikaa ja turvallista miestä.

[/quote]

Olet aika tyylipuhdas esimerkki idiootista.

Vierailija
44/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:11"]Mies ei ikinä sanonut mitään pahaa vaimostaan ja olen 99% varma, että pettämiseen hänet ajoi henkisesti sekä fyysisesti raskas työ sekä lapsiarki. Uskoisin, että kotona ei paljoa kahdenkeskistä aikaa löytynyt miehelle ja hänen vaimolleen.

Jotenkin jäi myös fiilis, että mies ei ehkä saa kotona arvostusta ja ne arkiset pienet huomion antamiset puuttuvat. Minulta mies sai huomiota, joten ehkä hän jäi siihen tunteeseen koukkuun… Tiedä häntä. 
[/quote]

Näinhän se usein menee.

Vierailija
45/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:16"]

Näin uusio sinkkuna, jotenkin vierasta miehiä, jotka ovat olleet sinkkuna jo 40 vuotta. Jotain outoa niissä on normaaliin suhteeseen niistä tuskin on toisilla on suunnilleen poikuus tallella toisilla taas on kokoajan montarautaa tulessa. Minä sanon kokemuksesta että ikisinkkuun sekaantuminen todellakin tuo dramatiikkaa elämään ja sitä en kaipaa. Olen rauhallinen ja hiljainen en viitisi baareissa pyöriä jatkuvasti. Siksi varatut miehet on niin suloisia ja helppoja, en kyllä ole ketään toiselta ottamassa, lainaan vain. Jarruja tajuan iskeä jos menee liian vakavaksi, en myös pidä siitä jos mies haukkuu omaa vaimoaan exää saa haukkua, mutta jos vaimoaan toiselle haukkuu, niin parasta pysyä erossa koko äijästä, ne on yleemsä petturiluonteita vaimossa välttämättä edes ole vikaa, tai sitten liitossa on liisn suuret ongelmat. Luin yhdestä kiinalais kaupungista, jossa sukupuolien suhteet teollisuuden rakenteen takia ovat heittäneet häränpyllyä. Sataa naimaikäistä naista kohden on vain 86 miestä ja nekään kaikki tuskin ovat ihanne miehiä. Käytännälliset kiinalaiset obat ratkaisseet tämän niin että useampi nainen jakaa saman poikaystävän aivan avoimesti. Oli valokuvia miehistä joilla oli kaksi tyttöystävää, se voisi olla sopiva mutta oli myös kuva miehestä jolla tyttöystäviä oli neljä. Muslimillakin voi olla neljä vaimoa, mutta en voi ymmärtää että olisi neljä suunnilleen saman ikäistä tyttöystävää, miehen pitäisi olla aika alfa. Nämä naiset muuten tienadivst usein poikaystäviään enemmän ja tukivat heitä rahallisesti.

[/quote]

Etkö sinä löydä kaltaisiasi uusiosinkkuja, vai miksi haluat nimenomaan varattuja?

Vierailija
46/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että on saanut vain kerran vuoden sisään. Tosiasiassa vaimo olikin raskaana, josta kuulin kiertoteitse lapsen synnyttyä. Joko on todella osunut se yks kerta nappiin, tai jätkä valehteli. Veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
47/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimo. Kun mieheni jäi kiinni sivusuhteestaan, kävi ilmi, että oli esittänyt sinkkua. Vissiin eronnutta, ainakin sormuksen oli poistanut sormestaan toista naista tavatessaan. Kertoi toiselle naiselle olevansa yhden lapsen isä. Todellisuudessa meillä oli 3 lasta.

Vierailija
48/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo aina jotain valehtele että vaimo on sitä ja tätä jne. Mutta eivät silti voi erota?

Vierailija
49/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitti tekevänsä kotona kaikki kotityöt ja seksissäkin tekee kaiken. Vaimo päsmäroivä, äkkipikainen hyväksikäyttäjä. 

Totuus: reissutyötä tekevä mies, jolla kierroksessa koko ajan muita naisia.

Vierailija
50/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi ja masentuneeksi ja laiskaksi haukkui. Mutta myöhemmin sain tietää, että nainen oli töissään pidetty ja huolellinen tyyppi, harrasti liikuntaa ja suoritti myös jatko-opintoja. Näin myös valokuvan, jossa oli hoikka, hymyilevä, nätti nainen kahden siististi puetun lapsen kanssa. Minulta sai riettaampaa seksiä. Vituttaa nykyään kyseinen ajanjakso elämässä.

Vierailija
51/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kootut... jotkut suhteet meni vähän pidemmälle, jotkut jäi ihan yritykseksi. "Ollaan eroamassa", "sä voit vaikka soittaa mun vaimolle, se antoi mulle luvan sivusuhteisiin", "ei tästä tarvitse kenenkään tietää"

Vierailija
52/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön avioliitto, jossa vaimon ajatusmaailma eri planeetalta.  Jälkikäteen uskon tuon ajatusmaailam erilaisuuden.

Tapasin naisen myöhemmin; kaunis, huoliteltu nainen hyvässä asemassa. Nykyisin naimisissa arvostetun, vakaan miehen kanssa.

Vierailija
53/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään miehen olevan vapaa ja tyrmistyin aika tavalla, kun hän eräänä yönä joutui lähtemään kotiinsa ja kävi sanoittakin selväksi, että hän olikin naimisissa. Mies oli niin mukava ja muutenkin sopiva, että jatkoin suhdetta vaikka kuinka pitkälle.

Ensimmäisestä vaimostaan hän ei koskaan maininnut mitään, ja nykyisestäänkin vain kahdesti. Kummallakin kerralla olimme drinkillä, mikä kai vaivasi häntä niin, että jotakin piti sanoa. Ensin hän kertoi, että "kotona oli" syntymäpäivä muttei sentään pyöreitä, toisella kerralla sen, että oli kotona vaikeaa, kun "oli jäänyt" työttömäksi (hän ei tuntunut saavan suustaan ulos sanaa "vaimo"). Kerran hän rikkoi viinilasin ja siivotessaan jälkiään selitti, että kaikki nämä hommat kuuluivat kotona hänelle. Siinä kaikki monen vuoden ajalta. Minä en koskaan udellut enkä nuuskinut, joten olin siinä mielessä varmaan tosi loistava rakastajatar.

Vierailija
54/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä lasten saannin jälkeen ja halut mennyt naiseen joka on sängyssä kuin patja. Mieheni ei voi jättää naista, koska hänellä on mielenterveysongelmia ja mies haluaa lähietäisyydeltä nähdä, ettei lapsille tapahdu mitään naisen masennuksen takia. Ettei nainen esim hukuta tai muuten tapa lapsia. Aika ikävä tilanne. On selvää että mies ei rakasta naista, lapsiaan kyllä. Kuvista voisin ajatella, että lapsiaan olisi hyvinkin helppo rakastaa kuin omia. Olenkin ehdottanut, että hakisimme huoltajuutta yhdessä, menisimme naimisiin. Nainen ei tiedä että olemme yhdessä yhä ja hänelle tämä olisi järkytys. Mies on kuitenkin valmis suunnittelemaan lisää eikä hänellä ole tunteita naista kohtaan. Vain minua, seksi on ihanaa kun rakastajana on ripaus pahaa poikaa ja turvallista miestä.

[/quote]Voi itku, kuulostat ihan mun ystävältä, sillä erotuksella että hän ei mitään naimisiinmenoja haikaile. Mutta mies on niin ihana ja miehen vaimo niiin kamala ja lasten takia vaan mies on vaimon kanssa...En enää tiedä mitä sanoa hälle, kun on niin rakastunut tuohon häntäheikkiin.

Vierailija
55/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin monessa kommentissa, reissutyössä oleva mies valitti että joutuu tekemään kotona kaiken ja vaimo vaan makaa kotona. Kuitenkin, asui 5 pvää viikosta eri paikkakunnalla kuin vaimo, firman asunnossa. Vaimosta tiesin, että hän kävi töissä ja joutui pakosti kuskaamaan heidän lapsia mennen tullen päiväkodin ja kodin välillä ja tekemään kaiken kotityöt, kun mies oli 5 pvää viikosta reissutyössä. Mies valitti myös, ettei saa kotonaan viikonloppuna levätä, vaikka tekee reissutyötä. Mies teki töitä arkisin klo 8-16 ja illat nussittiin ja tissuteltiin viiniä hänen kämpillään. Oishan siitä ollut reilua saada palautua viikonloppuisin ;)

Vierailija
56/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh... no olisi alusta voinut mennä läpi, mutta loppu alkoi olla epäuskottavaa... "ripaus pahaa poikaa ja turvallista miestä..." just...

Vierailija
57/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu juuri mitään.  Ihan muista syistä ollaan yhdessä, kuin kumppaneista keskustellaksemme.

Mutta ei siis mollaa vaimoaan. 

Vierailija
58/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:11"]Mies ei ikinä sanonut mitään pahaa vaimostaan ja olen 99% varma, että pettämiseen hänet ajoi henkisesti sekä fyysisesti raskas työ sekä lapsiarki. Uskoisin, että kotona ei paljoa kahdenkeskistä aikaa löytynyt miehelle ja hänen vaimolleen.   Jotenkin jäi myös fiilis, että mies ei ehkä saa kotona arvostusta ja ne arkiset pienet huomion antamiset puuttuvat. Minulta mies sai huomiota, joten ehkä hän jäi siihen tunteeseen koukkuun… Tiedä häntä.  [/quote] Näinhän se usein menee.

[/quote]

No joo, mutta ei noita pettäjiä paijata tarvitse. Monilla ihmisillä tavallinen arki on aika rankkaa, muttei silti ole tarvetta hyppiä vieraissa.

Vierailija
59/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vaimon kanssa vaan tapellaan ja pelkästään lasten takia ollaan yhdessä, mutta sun kanssa on niiiiiin hyvä olla. Eli tuota perinteistä bullshittiä, en voi uskoa että lankesin tuohon. Käräyttäisin vaimolleen, jos tuo mies ei olisi työkaverini.

Vierailija
60/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tappoi uskoni kunnollisten miesten olemassaoloon lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän