Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?
Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista). Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu.
Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.
Kommentit (128)
Fiksu mies ei kerro mitään vaimostaan huorilleen. Mieshän käy vaan panemassa ja se kertoo hänestä itsestään.
"Vaimo on muuttunut ikäväksi ja seksi ei enää ole samanlaista. Olen yksinäinen ja vaimoa kiinnostaa kaikki muut asiat kuin minun tarpeeni."
Vähän ohi aiheesta, mutta olen eräällä deittisivustolla ollut jonkin aikaa. Normaalisti tällainen 37-vuotias ei saa paljoa viestejä, mutta kerran selailin mielenkiinnosta varattujen miehien profiileja ja tadaa, seuraavana päivänä oli laatikko täynnä viestejä. Salaisia tapaamisia ja seksiä autossa ym ehdoteltiin ihan suoraan. Joku jopa lähetti mun profiilissa olleeseen sposoitteeseen kuvia vehkeestään:)
En tarttunut ehdotuksiin, mutta pisti miettimään omaa aikanaan eroon päätynyttä, kulahtanutta liittoa.
Ei miehet noissa viesteissään mitään vaimoistaan puhuneet. Tunnekylmistä, seksittömistä liitoista kylläkin.
Ei me juurikaan puolisoista puhuta, lapsista enemmänkin. Pitkä liitto, lapset jo isoja. Ei aikomusta erota, koska on jo niin tottunut elämään vaimon kanssa
Hyi. Oksentaisin, jos joku mulkku lähettäisi kuvan mulkustaan. Eipä taida sellaisella liikettä hirveästi yläpäässä olla.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:40"]Hyi. Oksentaisin, jos joku mulkku lähettäisi kuvan mulkustaan. Eipä taida sellaisella liikettä hirveästi yläpäässä olla.
[/quote]
Heh, seksiä on ainakin tarjolla jos deittisivuille menee. Muutapa sieltä ei sitten löydykään
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:09"]
En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen.
[/quote]
Se helppous. Jos vaimon kanssa haluaa seksiä, niin pitää järjestää lastenhoitajat, viedän hänet jonnekin kalliiseen paikkaan syömään ja yleensä vielä ostaa joku kallis lahja. Ovathan tällaiset illat mukavia, mutta ei kukkaro kestä tuollaista elämäntyyliä jatkuvalla syötöllä. Fuckbuddyä ei tarvitse sen enempää "lämmitellä" vaan hän on halukas ja innokas seksiin ihan vain seksin takia.
[/quote]
TÄH? Meillä ainakin seksiä harrastetaan ihan kotona sängyssä/saunassa/suihkussa jne tavallisina arki-iltoina viikonlopuista puhumattakaan. Ei tarvitse järjestää mitään sirkusta saadakseen.. Ja meillä on sentään kolme lasta "rikkomassa kotirauhaa". Eli eiköhän tuollaisessa tilanteessa kannattaisi avata suu ja jutella sen oman vaimon kanssa, ei ihan normaalilta kuulosta...
[/quote]
No kertokaas nyt arvon leidit, että mitä siinä kohtaa tulee tehdä, kun vaimo ilmoittaa, että hänellä ei vain ole mitään haluja. Ei tunne enää mitään tarvetta seksille. Ei tee aloitteita kuin tuollaisen "sirkuksen" jälkeen. On puhuttu ja vaikka kuinka paljon, mutta ei vaikuta tilanteeseen?
Perinteisessä loukussa tässä ollaan. Uudehko itse rakennettu omakoti talo, pari pientä muksua jne. En haluaisi erota koska arki rullaa ja lapset ovat minulle erittäin tärkeitä. Vaimon halut vain ovat kadonneet. Mikä olisi AV-raadin ratkaisu tässä vaiheessa?
Mies puhuu vaimostaan vähän, lähinnä vain siitä, miten he haluavat eri asioita elämältä. Ei koskaan syyttele vaimoaan tai puhu vaimostaan muuten ikävään sävyyn.
Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa?
Yhä enemmän näin sinkkunaisena odotan, että tapailen vapaita miehiä. Paskakuvioon jos sotkeutuu, kostautuu se ajastaan.
Mies puhuu ihan kunnioittavasti vaimostaan. Ei hauku eikä moiti. Ei suostu minkään laisiin vertailuihin minun ja vaimonsa välillä. Ja sekös minua vituttaa!!!
Onko tuo viesti minulle, että mies ei aio erota ikinä? Negatiiviset jutut antaisivat minulle toivoa. Tiedän, typerää ajatella noin... Toisaalta arvostankin miestä tuon vuoksi.
Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]
Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa?
[/quote]
Kysiyn tuota aikanaan, sillä ihmettelin suuresti, kun mies kertoi vaimon käyvän käsiksi, purevan ja henkinen väkivalta toistuvaa. Vastaus oli, että on riippuvainen vaimostaan. Myöhemmin selvisi, että mies pettänyt kymmenkunta kertaa eri naisten kanssa, mutta vaimo antanut aina anteeksi. Kyse taisi olla enemmän taloudellisesta riippuvuudesta, tiedä häntä. Kuvio tuntui jotenkin sekavalta. Onneksi en tuon miehen (jonka yksi rakastajatar olin) kanssa koskaan päätynyt edes avoliittoon. Tapasin tuon naisen muutaman kerran eri yhteyksissä ja hän vaikutti hyvin asialliselta ihmiseltä. Työskentelee johtavassa asemassa ja on arvostettu siinä. Ehkä mies olikin reppana, joka ei pärjännyt vahvan naisen rinnalla, vaan haki hyväksyntää meiltä heikommilta naisilta. Tätä nykyä miehellä joku hyväntahtoinen baariruusu asuinkumppanina. Mutta kaikkea hyvää heille, aidosti.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]
Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.
[/quote]
Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:14"]
Mies puhuu ihan kunnioittavasti vaimostaan. Ei hauku eikä moiti. Ei suostu minkään laisiin vertailuihin minun ja vaimonsa välillä. Ja sekös minua vituttaa!!!
Onko tuo viesti minulle, että mies ei aio erota ikinä? Negatiiviset jutut antaisivat minulle toivoa. Tiedän, typerää ajatella noin... Toisaalta arvostankin miestä tuon vuoksi.
[/quote]
Arvostat miestä, joka pettää vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]
[/quote]
Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.
[/quote]
Ei se mulle valehtele. Ja sinkutkin höyläilee sinne tänne, minäkin toisinaan, huom! Kyse on vain seksisuhteesta.
Ei kertonut, että on vaimo kotona odottamassa. Asia selvisi paljon myöhemmin.
Oon kylläkin mies, mutta ei juuri puhu vaimostaan, lapsista lähinnä. Vaimon olen tavannut itse parissakin juhlissa. Oikein mukava nainen mielestäni.
Tapailemani mies on siis myöhemmällä iällä huomannut olevansa homo.
M27
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa?
[/quote]
Yhteiset lapset, taloudelliset syyt...
Ei puhu oikein mitään.
Sanoo että pitkään ajatellut että ei ole onnellinen vaimon kanssa ja se vaivannut vuosia että tuhlaako elämäänsä.
Lähtisi suhteesta mutta se lapsi se lapsi. Rakastaa lastaan ja koska lapsi tekee niin onnelliseksi, on se että vaimon kanssa onneton niin kumuloitunut.