Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?
Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista). Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu.
Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.
Kommentit (128)
Jättäkää moralisoinnit pois. Äärettömän mielenkiintoinen ketju!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:22"]
On puutunut parisuhteeseen vaimonsa kanssa. Seksiä harvoin, vaimo maksattaa kaiken.
[/quote]
Sehän on hyvä että kakkoselta saa ilmaiseksi. Riittää sitä rahaa sitten vaimon menoihin enemmän :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:16"]
Näin uusio sinkkuna, jotenkin vierasta miehiä, jotka ovat olleet sinkkuna jo 40 vuotta. Jotain outoa niissä on normaaliin suhteeseen niistä tuskin on toisilla on suunnilleen poikuus tallella toisilla taas on kokoajan montarautaa tulessa. Minä sanon kokemuksesta että ikisinkkuun sekaantuminen todellakin tuo dramatiikkaa elämään ja sitä en kaipaa. Olen rauhallinen ja hiljainen en viitisi baareissa pyöriä jatkuvasti. Siksi varatut miehet on niin suloisia ja helppoja, en kyllä ole ketään toiselta ottamassa, lainaan vain. Jarruja tajuan iskeä jos menee liian vakavaksi, en myös pidä siitä jos mies haukkuu omaa vaimoaan exää saa haukkua, mutta jos vaimoaan toiselle haukkuu, niin parasta pysyä erossa koko äijästä, ne on yleemsä petturiluonteita vaimossa välttämättä edes ole vikaa, tai sitten liitossa on liisn suuret ongelmat. Luin yhdestä kiinalais kaupungista, jossa sukupuolien suhteet teollisuuden rakenteen takia ovat heittäneet häränpyllyä. Sataa naimaikäistä naista kohden on vain 86 miestä ja nekään kaikki tuskin ovat ihanne miehiä. Käytännälliset kiinalaiset obat ratkaisseet tämän niin että useampi nainen jakaa saman poikaystävän aivan avoimesti. Oli valokuvia miehistä joilla oli kaksi tyttöystävää, se voisi olla sopiva mutta oli myös kuva miehestä jolla tyttöystäviä oli neljä. Muslimillakin voi olla neljä vaimoa, mutta en voi ymmärtää että olisi neljä suunnilleen saman ikäistä tyttöystävää, miehen pitäisi olla aika alfa. Nämä naiset muuten tienadivst usein poikaystäviään enemmän ja tukivat heitä rahallisesti.
[/quote]
Etkö sinä löydä kaltaisiasi uusiosinkkuja, vai miksi haluat nimenomaan varattuja?
[/quote]
Tahtovat sinkut sitoutua, ja sitä sain tarpeekseni.
Olin toinen nainen tahtomattani. Kertoi "exästään" jonka kanssa hänellä oli lapsi, nainen oli Mukamas jättänyt salaa e-pillerit syömättä, oli lihava (en ihmettele jos söikin suruunsa), raivohullu (ymmärrettävää suuttua jos mies pettää!), ja mies avautui _humalassa_ että vaimo oli kussut hänen vaatteidensa päälle :DD (ihan oikein jos totta!). Lopulta paljastui että ovat parisuhteessa ja me erosimme miehen kanssa. En halunnut olla mikään toinen nainen, syytin itseäni etten ollut tajunnut tilannetta. Toisaalta arvostan hänen naistaan koska kestää tuollaista luuseria, toisaalta säälittää jos kestää vain lapsen takia. Luulen että miehellä oli alkoholiongelmakin, puhui kännissä aina muutenkin ihan ihmejuttuja.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:22"]
On puutunut parisuhteeseen vaimonsa kanssa. Seksiä harvoin, vaimo maksattaa kaiken.
[/quote]
ja sä uskoit?
Nainen ei halunnut muuttaa saman katon alle, vaan piti oman asuntonsa. Mielestäni ei rakastanut tuota miestä tarpeeksi, kun noin teki.
Onpas täällä paljon toisia naisia!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:33"]
Nainen ei halunnut muuttaa saman katon alle, vaan piti oman asuntonsa. Mielestäni ei rakastanut tuota miestä tarpeeksi, kun noin teki.
[/quote]
Itsenäinen nainen ei sovi heikolle miehelle. -ohis
Haluaisin kyllä tietää, mitä xxxx on kertonut minusta xxxxx:lle. Minua tuo mies jaksoi aina kehua ja ihailla, olin ihana rakas, kulta, pikkuinen, muruseni, söpöliini, perhoskoira, pörröpää ja ties mitä. Ja samaan aikaan todennäköisesti nuo lepertelyt tuolle toiselle söpöliinille. Siis oikeesti, ei voi kuin nauraa, enää.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää... olen siis se vaimo. Ja kertoikohan äijä silloin kun synnäriltä lähti naikkosta panemaan että oli juuri saanut toisen lapsen. Oksettavaa. Voisin läppästä sitä ämmää. Tai en oikeasti vaikka mieli tekisi...
Parasta on että nykyään se on kuulemma mustasukkainen kun ex on tekemisissä kanssani lasten takia. Voihan vituran vittu :D
On kertonut kaiken, mitä olen halunnut tietää. Mut en ole paljoa viitsinyt kysellä kun ei pahemmin kiinnosta. Sen tiedän, että vaimo on stalkannut mua fb:ssä, kunnes hokasin laittaa eston päälle.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:00"]
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää... olen siis se vaimo. Ja kertoikohan äijä silloin kun synnäriltä lähti naikkosta panemaan että oli juuri saanut toisen lapsen. Oksettavaa. Voisin läppästä sitä ämmää. Tai en oikeasti vaikka mieli tekisi... Parasta on että nykyään se on kuulemma mustasukkainen kun ex on tekemisissä kanssani lasten takia. Voihan vituran vittu :D
[/quote]
Ole vaan mahdollisimman paljon tekemisissä exän kanssa lasten asioissa. On se kumma, kun nuo naikkoset ovat niin mustasukkaisia, vaikka itse ovat kakkosasetelmasta lähteneet. Mutta, mutta. Meillä vaimoilla onkin takana miehestä paremmat vuodet ja ajat kuin noilla nykyisillä. Ainakin me exäni kanssa ehdittiin matkustella ympäri maailmaa ja hankkia mukavia kokemuksia. Tuo nainen ei koskaan yllä samaan. Miehen hän sai, mutta menneisyyttämme ei.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:04"]
On kertonut kaiken, mitä olen halunnut tietää. Mut en ole paljoa viitsinyt kysellä kun ei pahemmin kiinnosta. Sen tiedän, että vaimo on stalkannut mua fb:ssä, kunnes hokasin laittaa eston päälle.
[/quote]
Oletko ajatellut miehen kertovan asiat juuri sellaisina kuin sinä haluat ne kuulla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:04"]
[/quote]
Mistä tiedät stalkanneen? Mua ei edes kiinnostaisi tietää.
Valitettavasti olen ollut toinen nainen, ihan tietämättänikin.
Eli mies kertoi olevansa eronnut. Eron syynä kriisi. Sitten paljastui, että mies onkin naimisissa. Sitten kertoi, että vaimonsa on uhannut itsemurhalla, että vaimo käyttää rauhoittavia lääkkeitä, että vaimo on töissä yläasteella ja menestyy työssä hyvin ja tätä tuntui mies kovasti arvostavan.
Toinen varattu mies, joka kertoikin heti olevansa naimisissa ja siis vain puhuimme muutaman kerran lähinnä netin välityksellä. Hän kertoi, että vaimo ei enää sietänyt seksiä ja se aiheutti miehelle todella kurjan olon. Olivat käyneet pariterapiassa, jossa terapeutti oli kehunut, että onpa vaimo mukava. Tämäkin mies kehui vaimonsa olevan hyvin omistautunut työlleen opettajana.
Molemmissa tapauksissa mies oli hiukan vaimoaan nuorempi. Minulle tuli ajatus, että miehet ovat aikoinaan valinneet kumppanikseen vahvan vaimon ja tuo naisen vahvuus yhäkin kiehtoi heitä. Kokivat ehkä olevansa kuin pikkupoikia pahanteossa kun pettivät vaimoaan. Nämä miehet olivat molemmat oikeasti kyvyttömiä eroamaan, varsinkin ensimmäinen. Tai ero olisi onnistunut, jos heidän elämäänsä olisi tullut tosi vahva nainen, joka olisi suorastaan kantanut miehen uuteen elämään.
Ne, joille selvisi vasta myöhemmin että mies olikin avo/avioliitossa, ettekö ikinä käyneet miehen luona? Vai reissutyöläisestäkö kyse?
Kehuu nuorta vaimoaan enkeliksi. Kertoo suhteen voivan hyvin ja seksiäkin on avioliitossa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 19:52"]
Kehuu nuorta vaimoaan enkeliksi. Kertoo suhteen voivan hyvin ja seksiäkin on avioliitossa.
[/quote]
Mitenkähän hyvin suhde voi sen jälkeen, kun vaimo on saanut kuulla sinusta?
Ihan sama , mitä pettäjämies kertoo perhoskoiralleen eli salapanolleen. Valheesta lähtivät ja mihin lie päätyvät.