Lue keskustelun säännöt.
Keljuttaa jotkut lukutaidottomat ymmärtämättömät kanssa eläjät. JJätekatoksessa selkeästi jätesäiliöön kirjoitettu
Kommentit (3)
Olen S2 ja luuletko että osaan lukea. Syytän huonoa Suomen koululaitosta tilanteestani.
Olen nyt hylkiö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapurin suuhengittäjä tunki pahvijätteeseen laatikoita tallomatta niitä ensin litteiksi. Koko s**tanan pömpeli täynnä muutaman laatikon takia.
Tv loota on klassikko. Koko 660l pönttö täynnä yhden lootan vuoksi.
Meillä naapurin suuhengittäjä tunki pahvijätteeseen laatikoita tallomatta niitä ensin litteiksi. Koko s**tanan pömpeli täynnä muutaman laatikon takia.