Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?

Vierailija
14.09.2015 |

Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista).  Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että  mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu. 

Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että arvostaa kyllä vaimoaan, ei halua loukata eikä halua että häneen sattuu (jos saisi tietää suhteestamme) ja arvostaa häntä lastensa äitinä.

Toisaalta samaan aikaan haukkui häntä, hänen ulkonäköään, imetyksen takia läsähtäneitä rintojaan ja toivoi että tämä menisi ottamaan silikonit ja tekemään muitakin kauneusleikkauksia ja kehui mun timmiä vartaloa ja kiinteitä rintoja. Silloin kyllä tajusin miehen olevan täysi kusipää.

Mies ja vaimo silloin noin 30-vuotiaita, minä 19v, suhde alkoi miehen valehtelulla ja vasta myöhemmin kävi ilmi että hän on naimisissa. Vihelsin pelin poikki 2kk jälkeen mutta mies jäi ruikuttamaan perään vuosiksi. On edelleenkin vaimonsa kanssa. En enää ikinä sekaantuisi moiseen, mutta kaikesta oppii. N25

Vierailija
22/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seksistä sanoi että vaimo kyllä antaisi mutta hän ei itse enää halua vaimonsa kanssa.
Eli tässä tapauksessa ei syytelty pihtarivaimoa.

87

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:38"]

Että vaimo on parantumattomasti sairas, mutta että ei koskaan voisi erota tästä koska on luvannut hoitaa loppuun asti. Että vaimo sairauden ja kivun takia on ilkeä, ja että seksielämää ei ole enää ollut vuosiin, mutta että joskus rakasti tätä kovasti.

[/quote]

Mä itseasiassa tunsin tämmöisen pariskunnan, jossa miehellä oli sivusuhde neljä vuotta ja hoiti rinnalla sairasta puolisoaan. Puolison sairaus oli sellainen, ettei kyse ollut mistään avioliitosta vaan hoitosuhteesta. (ei siis mikään syöpä, jossa ihminen nyt on aika toimintakykyinen melkein loppuun asti) Kun puoliso kuoli, muutti yhteen tämän sivusuhteensa kanssa. Minusta mies hoiti tilanteen hyvin. Tämä rouvan sairaus kuitenkin kesti varmaan 15 vuotta, joista viimeiset 6-8 oli täysin avustettava. Olivat kuitenkin sen verran nuoria, että en jaksa miestä siitä syyllistää, että kerran viikossa otti hiukan omaa aikaa toisessa seurassa.

Pahinta oli, että aikuiset lapset suuttui isälle, koska oli pettänyt äitiä ja välit oli vuosia poikki sen takia. Minusta aika hirveä suhtautuminen lapsilta. Isänsä oli kuitenkin vielä alle 50, kun vaimo oli jo käytännössä poissa tästä maailmasta ja kunnialla hoiti leiviskänsä loppuun asti.

[/quote]

Äijä olisi voinut kiimoissaan erota (vai oliko kädetön?) ja lapset olisivat RAKKAUDELLA hoitaneet äitinsä loppuun saakka. Nyt äiti joutui elämään valheessa ja petoksessa. En yhtään ihmettele, että aikuiset lapset laittoivat välit poikki. Itse en olisi ollut enää milloinkaan moisen petollisen paskiaisen kanssa tekemisissä.

[/quote]

Aika julmasti ihmistä kohtaan joka on rakkaudella ja epäitsekkäästi hoitanut kumppaninsa, josta ei enää ole kumppaniksi. Ei nuoret ihmiset ymmärrä millainen on liitto josta on tullut hoitosuhde, joko siksi että toinen on fyysisesti liian sairas, tai että on mielenterveyspotilas johon ei ole luottamista. Minun yksi ystävä joutui psykoosiin, en voinut moittia hänen miestään kun oli hoitanut ystävää vuosia tämän harhoissa, että lopulta löysi ihan tavallisen tervepäisen puolison. Heitteillekö tämä ensimmäinen vaimo olisi pitänyt jättää vaikka hänestä ei kumppaniksi enää ollut.

[/quote]

Taidat itse olla kakkonen. Moraalisi kuulostaa juurikin sellaiselta. Selittelyä ja lässytystä. No, sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
[/quote]

Tiedän tapauksen jossa vaimo sairastui jo nuorena dementiaan mikä eteni nopeasti.
Mies otti eron ja löysi uuden naisen ja jätti kaksi alle 20-vuotiasta lastaan hoitamaan äitiään. Tämä joutui kyllä pian hoitokotiin, mutta silti nuoret joutuivat liian koville kun olisi pitänyt saada elää nuoruutta ja suunnitella tulevaisuutta.
Mies olisi voinut pysyä naimisissa ja ottaa osaa vaimonsa hoitamiseen ja pitää reilusti sivusuhdetta kun vaimo ei enää tästä maailmasta paljoa tiennyt.
Olisi ollut lapsilleen kuitenkin suuri apu.
Toisessa tietämässäni tapauksessa mies toimi juuri näin eikä lapset siitä suuttuneet.

Vierailija
24/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin toinen nainen, tietämättäni. Baarissa tapaamani "leskimies" puhui "syöpään menehtyneestä" vaimostaan todella surumielisen kauniisti ja kertoi heidän perhe-elämästään, arjesta jne kaikenlaista. Todellisuudessa vaimo olikin saattohoidossa seksisuhteemme ajan. Vaimon hengissä oleminen paljastui, kun bongasin myöhemmin kuolinilmoituksen paikallislehdessä, jossa täsmäsivät edesmenneen vaimon nimi, miehen ja lasten nimet jne. Oksettaa vieläkin. Jälkikäteen olen miettinyt, että mies varmaan oli niin totaalisen shokissa kuolemansairaasta vaimostaan, että toimi miten toimi... Puistattaa silti. 

Vierailija
25/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:48"]

Eiköhän nuo aina jotain valehtele että vaimo on sitä ja tätä jne. Mutta eivät silti voi erota?

[/quote]

Miksi erota, jos arki sujuu suhteellisen hyvin? Seksiä ei ole ollut, kun vaimo sai haluamansa lapsiluvun täyteen. Olisi voinut kertoa tästä hieman aikaisemminkin.

Toiselle naiselle en ole sanonut mitään muuta kuin, että seksiä ei käytännössä ole lainkaan. Mitään muuta en tältä toiselta naiselta kaipaakaa ja hän näyttää olevan tyytyväinen tilanteeseen. Ei ole tarvetta valehdella tai selitellä mitään, koska kuvio on selvä molemmille.

Vierailija
26/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D en tiedä mitä mies on minusta puhunut. Itse en ainakaan sivusuhteilleni ole miestä haukkunut tai mitään..tiedän vaan että mies on pettänyt minua rumien naisten kanssa ja itse olen nätti.

Vierailija
27/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:09"]

En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen.

[/quote]

Se helppous. Jos vaimon kanssa haluaa seksiä, niin pitää järjestää lastenhoitajat, viedän hänet jonnekin kalliiseen paikkaan syömään ja yleensä vielä ostaa joku kallis lahja. Ovathan tällaiset illat mukavia, mutta ei kukkaro kestä tuollaista elämäntyyliä jatkuvalla syötöllä. Fuckbuddyä ei tarvitse sen enempää "lämmitellä" vaan hän on halukas ja innokas seksiin ihan vain seksin takia.

Vierailija
28/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:46"]

En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen.

[/quote]

Se helppous. Jos vaimon kanssa haluaa seksiä, niin pitää järjestää lastenhoitajat, viedän hänet jonnekin kalliiseen paikkaan syömään ja yleensä vielä ostaa joku kallis lahja. Ovathan tällaiset illat mukavia, mutta ei kukkaro kestä tuollaista elämäntyyliä jatkuvalla syötöllä. Fuckbuddyä ei tarvitse sen enempää "lämmitellä" vaan hän on halukas ja innokas seksiin ihan vain seksin takia.

[/quote]

TÄH? Meillä ainakin seksiä harrastetaan ihan kotona sängyssä/saunassa/suihkussa jne tavallisina arki-iltoina viikonlopuista puhumattakaan. Ei tarvitse järjestää mitään sirkusta saadakseen.. Ja meillä on sentään kolme lasta "rikkomassa kotirauhaa". Eli eiköhän tuollaisessa tilanteessa kannattaisi avata suu ja jutella sen oman vaimon kanssa, ei ihan normaalilta kuulosta...

Vierailija
29/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla juuri päättyi tämmöinen sivusuhde ja mies oli ihan sekaisin. Kaveri aloitti suhteen osittain vallan takia, koska kyse oli koko firman tj:stä. Tuskin muuten oli kiinnostunut itseään 24 vuotta vanhemmasta ja ikäistään jopa vanhemman oloisesta ukosta. Mutta miehestä tuli painajainen. Mies ei kai ollut kauhean tyytyväinen vaimoonsa, aikuiset lapset ja riitoja. Kaveri kyllästyi peliin nopeasti ja vetosi erossa siihen, että kakkosena on niin vaikea olla ja ei halua rikkoa kenenkään liittoa. No, miespä muutti pois kotoa ja ilmoitti vaimolle haluavansa avioeron. Ja kertoi iloisena kaverilleni, että hän on nyt eroamassa ja mikään ei enää tule tielle. Kaveri oli aivan liemessä. Eihän hän halunnut sitä miestä. Loppujen lopuksi kaveri joutui vaihtamaan työpaikkaa ja vielä vuosi myöhemmin sai mieheltä syyttäviä tekstareita, kuinka on pilannut hänen avioliittonsa ja elämänsä. Ehkä kaverikin otti jotain opikseen. Seurustelee nyt vapaan miehen kanssa.

Vierailija
30/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pihtaamisesta, kyttäämisestä ja kaikesta valituksesta ollaan puhuttu. Tai puhuttiin sillon kun hetken toinen nainen olin.
Ei kuitenkaan mitään väkivaltajuttuja

Vierailija
31/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hyvin näkee, kuinka sivusuhteessa olijat molemmat pettävät myös itseään. Mies uskottelee itselleen ja toiselle naiselle, että vaimossa on vikaa ja siksi pakko pettää. Toinen nainen uskottelee itselleen, että on jotenkin parempi kumppani miehelle kuin vaimo. Tosiasiassa kyseessä on kaksi ihmistä, jotka vain salasuhteella pönkittävät heikkoa itsetuntoaan. Itsekin olen baarissa usein kuullut samanlaisia "vaimo ei ymmärrä" -selityksiä kun varattu mies yrittää pokata, en vain ole koskaan langennut niihin, sen verran oman arvontuntoa löytyy etten tyydy olemaan kenenkään egon pönkitysväline.

Vierailija
32/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]

TÄH? Meillä ainakin seksiä harrastetaan ihan kotona sängyssä/saunassa/suihkussa jne tavallisina arki-iltoina viikonlopuista puhumattakaan. Ei tarvitse järjestää mitään sirkusta saadakseen.. Ja meillä on sentään kolme lasta "rikkomassa kotirauhaa". Eli eiköhän tuollaisessa tilanteessa kannattaisi avata suu ja jutella sen oman vaimon kanssa, ei ihan normaalilta kuulosta...

[/quote]

Voi kuule. On käyty pariterapiat ja on puhuttu asiasta. Mutta kun ei kuulemma enää seksi kiinnosta juuri lainkaan. Tuollaisina kertoina kyllä, mutta jos en itse tee aloitetta seksiin, niin menee helposti puoli vuotta ilman seksiä. Toivottavasti miehesi osaa arvostaa hienoa tilannettaan.

Ja tuosta normaalista, niin kumman moni perheenisä kertoo, että seksiä ei enää ole.

Vierailija
33/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 17:09"]

Näissä hyvin näkee, kuinka sivusuhteessa olijat molemmat pettävät myös itseään. Mies uskottelee itselleen ja toiselle naiselle, että vaimossa on vikaa ja siksi pakko pettää. Toinen nainen uskottelee itselleen, että on jotenkin parempi kumppani miehelle kuin vaimo. Tosiasiassa kyseessä on kaksi ihmistä, jotka vain salasuhteella pönkittävät heikkoa itsetuntoaan. Itsekin olen baarissa usein kuullut samanlaisia "vaimo ei ymmärrä" -selityksiä kun varattu mies yrittää pokata, en vain ole koskaan langennut niihin, sen verran oman arvontuntoa löytyy etten tyydy olemaan kenenkään egon pönkitysväline.

[/quote]

Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta uskotella mitään itselleni. Minä on erittäin seksuaalinen ihminen ja vaimokin oli aikanaan. No häntä ei tuollainen enää kiinnosta. Mutta koska pidän seksistä, niin minulla on fuckbuddy. Ihan pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Hän tietää mikä tilanne on ja että se ei tule mihinkään koskaan muuttumaan. Ei tässä ole mistään egosta kiinni, vaan seksistä.

Vierailija
34/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:51"]

[/quote]

Kiva teille. Mutta kun kaikissa parisuhteissa ei ihan näin ole. Ja kuinka monta aloitusta tälläkin palstalla on ollut siitä, kuinka nainen hampaat irvessä antaa miehelle seksiä, kunnes lapset on tehty. Sitten sen voikin unohtaa...

Vierailija
35/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tällasia lukee niin oon vaan entistä onnellisempi valinnastani ikisinkkuuden tiellä :D 

Vierailija
36/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 18:04"]

Aina kun tällasia lukee niin oon vaan entistä onnellisempi valinnastani ikisinkkuuden tiellä :D 

[/quote]

Paljon on mätiä suhteita. Olen itsekin sinkku. Kuitenkin kaipaan hyvää parisuhdetta. Onhan sellainenkin mahdollista. 

Vierailija
37/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelin pari kuukautta varatun miehen kanssa. Viestit oli aika peruskauraa, minä yritin viedä niitä seksuaaliselle tasolla mutta tuo mies aina käänsi aiheen. Koskaan ei tyttöystävästään sanonut kyllä mitään pahaa. Ei, vaikka monta kertaa yritin saada häntä sanomaan jotain negatiivista. Sanoi mm. että ei koskaa pettäisi tyttöystäväänsä jne. Lopulta hän laittoi mulle viestin missä ilmoitti ettei halua enää edes viestitellä mun kanssa, koska kokee sen olevan väärin naistansa kohtaan. Sillä hetkellä se vitutti ja vituttaa edelleenkin. Toisaalta sen tyttöystävä on paljon paremman näkönen mitä ite oon..

Vierailija
38/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:08"]

Puhuu tosi kauniistu vaimostaan. Että miten hyvin pitää kodista huolta, vaihtaa petivaatteet JOKA PÄIVÄ että ihana mennä joka ilta puhtaisiin petivaatteisiin nukkumaan. Ja että rakastavat toisiaan hyvin paljon jne. Meillä on vain seksisuhde, tapailemme n.kerran viikossa. Vaimonsa kanssa heillä on myös seksiä.

[/quote]Kaikki olisi hyvin, jos vaimokin tietäisi ja hyväksyisi...

Vierailija
39/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitään. Ja jos joskus puhuu, niin arvostavasti. Mies saa kotoaan kaiken, paitsi bdsm-seksiä. Ja sitä saa minun luonani. 

Vierailija
40/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]

Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.

[/quote]

Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.
[/quote]Jos ei halua siltä mieheltä mitään muuta kuin seksiä? Siinä mielessä se on ihan sama mitä se mies jonkun muun kanssa puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän